Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.quote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef Timmehhh het volgende:
PSV doet het toch een stuk beter met de verkopen.
hmmm, zit de bank bij Madrid ook zoquote:
Ze leren het ook nooitquote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Had hem godverdomme dan een half jaar eerder verkocht voor het DUBBELE. Maar nee, een half jaar later loopt hij vrolijk voor 20 miljoen MINDER weg...
Vergeet Babel niet: 18 miljoenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.
Kezman? Robben? Van Bommel?
Sneijder, Chivu, Ibrahimovic voor astronomische bedragen, dan heb je nog Van der Meyde en Mido die voor rond de tien miljoen weggingen. Van der Vaart voor ongeveer zes. Nu heb je Huntelaar voor rond de twintig.
Doet het PSV het beter of raaskalk je maar in de ruimte?
Dat is niks vergeleken met 40 miljoen nog niet zo lang geledenquote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
20 miljoen is een goede prijs voor Huntelaar imo.
Doet ie het of doet ie het niet..quote:Blijft-ie of gaat-ie?
Door al het geld vergeet ik spelersquote:
Berg is ook de enige haalbare spits en in mijn ogen ook de meest logische vervanger.quote:Op maandag 1 december 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij is sneller inderdaad. Maar wel hetzelfde soort speler.
Koelbloedig in het afronden van kansen, sterk in de 16, kopsterk, tweebenig en heeft goed oog voor de ruimte.
Meevoetballend is hij wat minder, maar dat heeft Huntelaar ook.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Prik0 het volgende:
25 Miljoen verdampt in een half jaar. En wat krijg je er voor terug?
6 goals.![]()
Ik geniet.
Babel, de Mul, Maduro, Rosenberg en Rosales samen zo'n 30 miljoen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.
Sneijder, Chivu, Ibrahimovic voor astronomische bedragen, dan heb je nog Van der Meyde en Mido die voor rond de tien miljoen weggingen. Van der Vaart voor ongeveer zes. Nu heb je Huntelaar voor rond de twintig.
Goede spelers kosten een godsvermogen de laatste tijd...quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef RayMania het volgende:
Ben ik de ene die het geld niet kan schelen?
Lekker boeiend of je 20 of 40 miljoen krijgt. Ik wil kampioen worden met de beste spelers, niet de grootste kassa hebben.
Berg van groningen? Die kan het niveau bij Ajax lang niet aan.quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Berg is ook de enige haalbare spits en in mijn ogen ook de meest logische vervanger.
Ja dus dan maar die 15 miljoen ophoesten en de kosten voor het aanbrengen van daken in de stadions uitstellen naar 2010.
Hoezo niet.quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Berg van groningen? Die kan het niveau bij Ajax lang niet aan.
Ajax heeft het laatste woord als werkgever normaal gesproken.quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Silaz het volgende:
Dan kan het wel 40 miljoen zijn geweest, maar zou Huntelaar wel eens zélf naar City willen? Niet echt een Topclub he.
Lekker boeiend? Nogal ja. Voor 40 miljoen kan je een stuk betere spelers halen dan voor 20 miljoen...quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef RayMania het volgende:
Lekker boeiend of je 20 of 40 miljoen krijgt. Ik wil kampioen worden met de beste spelers, niet de grootste kassa hebben.
Ja precies. Lekker boeiend of je 1500 of 3000 euro per maand verdient.quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef RayMania het volgende:
Klopt. Maar die 40 miljoen vond ik ook gewoon te veel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met 40 miljoen nog niet zo lang geleden
quote:Scouts van Ajax, alsmede Blind, zagen ook Djiby Fall, spits van Odense BK, aan het werk. Dat meldt de Deense krant Fyens Stiftstidende. Fall (23) komt uit Senegal en hij doorliep een deel van de opleiding van het Franse AJ Auxerre. Fall is onlangs uitgeroepen tot de beste speler van de Deense competitie.
Lul niet man... dat bod kwam paar uur voor transferwindow sluitte... toen werd er nog geroepen dat ze KJH zo nodig moesten houden... en nu is het opeens weer Ajax z'n schuld?quote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Had hem godverdomme dan een half jaar eerder verkocht voor het DUBBELE. Maar nee, een half jaar later loopt hij vrolijk voor 20 miljoen MINDER weg...
Sneijder mocht niet weg voor 16 miljoen (begrijpelijk) en ging toen ook niet. Ajax ging pas bij 27 akkoord, wat logisch was voor zo'n bedrag. Zou het raar vinden als Huntelaar nu voor 20 wel weg mag gaan.quote:De onderhandelingen tussen Ajax en Valencia over Wesley Sneijder slepen zich voort. Eerder deze week bracht de Spaanse club een nieuw bod uit van 16 miljoen euro. Ajax zou echter een transfersom van 30 miljoen euro vragen.
"Wij willen Wesley gewoon bij Ajax houden", meldt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. "We gaan pas twijfelen als er aanzienlijk hogere bedragen op tafel komen. Ons uitgangspunt is dat Sneijder nog zeker een jaar bij Ajax blijft. Zo hebben we dat ook tegen Wesley zelf gezegd.’’ De kleine middenvelder gaat nog steeds uit van een overstap naar Spanje. "Ze geven voldoende signalen dat ze me willen hebben. Het is ook een spel tussen twee partijen. Ajax stelt zich hard op en dat mogen ze ook. Andersom zou Valencia wel gek zijn als ze hun bod ineens enorm verhogen."
Ok, ook bekend om wie het gaat?quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Danny Blind is op dit moment in Noorwegen om een Senegalese spits in actie te zien als mogelijke opvolger van Huntelaar.
Naar het schijnt is ie erg op dreef.
Bron: Sport 1 United.
quote:Marca schrijft dat Real het jawoord van Huntelaar heeft en een bod bij Ajax heeft neergelegd. De Amsterdammers zouden 48 uur bedenktijd hebben gevraagd
quote:de is al en nieuwe speler gesinaleerd in de arena ..!! kevin kuranyi van schalke 04 binne betrouwbare bronne is dit waar genomen
Van Geel is natuurlijk wel weg nu, die was daar een meester in.quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sneijder mocht niet weg voor 16 miljoen (begrijpelijk) en ging toen ook niet. Ajax ging pas bij 27 akkoord, wat logisch was voor zo'n bedrag. Zou het raar vinden als Huntelaar nu voor 20 wel weg mag gaan.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Prik0 het volgende:
6 goals.![]()
Ik geniet.
wtf doe jij hierquote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
Danny Blind zit op dit moment in Denemarken, voor Baye Djiby Fall.
Wie zegt dat het 20 miljoen is? De NOS ja.. die geloof ik echt niet hoor.. alsof die alle insider info hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef Frasier het volgende:
20 miljoenWat laten ze zich toch weer makkelijk afschepen door een stel arrogante kut spanjaarden
Ja, en ik genoot van de zege op PSV. Waren geen Huntelaar-goals voor nodig.quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Prik0 het volgende:
6 goals.![]()
Ik geniet.
Hij, Engels woord voor geit?quote:
Het niveau van Ajax??? Ajax heeft al jaren geen Ajax niveau meer. De groeten van Utrecht en Volendamquote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Berg van groningen? Die kan het niveau bij Ajax lang niet aan.
En dan krijgen ze nog maar 7 milljoen ....quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Rumille het volgende:
Trouwens, je kan als Ajax zijnde toch verdomme dit bod weigeren. Gewoon zeggen: kom in de zomer maar eens terug.
+ VI. Toch wel de meest betrouwbare bronnen hier in Nederland. Daar zal vast wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het 20 miljoen is? De NOS ja.. die geloof ik echt niet hoor.. alsof die alle insider info hebben.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Het niveau van Ajax??? Ajax heeft al jaren geen Ajax niveau meer. De groeten van Utrecht en Volendam
Hij komt bij jullie vandaan, hij heeft niks voor jullie kunnen doen en jullie verdienen niks aan hem. Keep smilingquote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Prik0 het volgende:
6 goals.![]()
Ik geniet.
Schijnt een dodelijke spits te zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
Danny Blind zit op dit moment in Denemarken, voor Baye Djiby Fall.
Aan de andere kant, als ze met Berg aankomen is het weer 'bord-op-schoot-scouting'quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
O god, de zogenaamde opvolger is alweer bekend, en het gaan om een of andere gare Afrikaan waarvan je eerst zijn naam 10x moet lezen voordat je hem uit kan spreken
Nou en? Ik snap dat het om het geld gaat weer., maar als je KJH nu weer laat gaan dan is de hele "revolutie" bij Ajax, al die nieuwe mensen voor Jan Lul geweest.quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan krijgen ze nog maar 7 milljoen ....
Inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
O god, de zogenaamde opvolger is alweer bekend, en het gaan om een of andere gare Afrikaan waarvan je eerst zijn naam 10x moet lezen voordat je hem uit kan spreken
Wij oordelen van een afstand, weten dus niet wat er wel of niet speelt. Het feit dat ze in de zomer 42 miljoen weigerde zegt wel genoegquote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik word er echt moedeloos van... Hou nou je poot eens stijf, stelletje ruggengraatlozen bij Ajax. Wat moeten we nou met 20 miljoen?
Ow en zn reactie ernaquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Breach het volgende:
Als we toch al herinneringen aan het ophalen zijn...
Je vergeet Babel voor 18 miljoen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waren ze 1 dag eerder geweest was ie vast wegquote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij oordelen van een afstand, weten dus niet wat er wel of niet speelt. Het feit dat ze in de zomer 42 miljoen weigerde zegt wel genoeg
Wat een aanwinst weer voor VBLquote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Het niveau van Ajax??? Ajax heeft al jaren geen Ajax niveau meer. De groeten van Utrecht en Volendam
Moppersmurf; 'Ik haat Moffen'quote:
Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietigingquote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik zou het niet zo'n slechte zet vinden. Cvitanich is weer bijna fit, kan hij laten zien waarom hij al opvolger van KJ is gehaald.
Dat is ook lekker belangrijkquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wat dachten ze in de zomer:quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij oordelen van een afstand, weten dus niet wat er wel of niet speelt. Het feit dat ze in de zomer 42 miljoen weigerde zegt wel genoeg
Jawel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
20 miljoen.. crap dat is niet veel.. toch?
Ik snap dat jullie pissig zijn dat dit nu is, maar om nou meteen zó kinderachtig te doen? Wat dacht je dan? Dat we Rooney gingen halen? Ajax moet het van zulke spelers hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Weer zo'n zogenaamd nietszeggend talent die natuurlijk alleen Ajax is opgevallen
Werd dat ook niet bij Chivu, Maxwell, Trabelsi en Ibrahimovic gezegd?quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Frasier het volgende:
Weer zo'n zogenaamd nietszeggend talent die natuurlijk alleen Ajax is opgevallen
Inderdaad ook Babel. En Heitinga voor 10 miljoen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
U riep?quote:
Sja, ik snap wel meer niet, waarom Silva niet meer speelt, wat Gabri verkeerd gedaan heeft etc. En nu dus ook waarom ze er ook maar voer denken om KJH voor dat schijntje te verkwanselen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |