Als het ook niet de Armageddonrups is zou ik het niet wetenquote:
Ik wil wel een hintje geven hoorquote:Op maandag 1 december 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het ook niet de Armageddonrups is zou ik het niet weten
Zonder hints ga ik het sowieso niet raden. Veel plezier met de film!quote:Op maandag 1 december 2008 23:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik wil wel een hintje geven hoor![]()
Ik hoef trouwens alleen nog maar de naam te weten van het diertje hoor want anders wordt het te ingewikkeld vrees ik
EDIT: ik ga fillum kijken lui, check morgen wel weer![]()
deze varken? is dat een hint? Het zou dit varken moeten zijn meen ik.quote:
Je denkt te weten dat het goed is? Gewoon een nieuwe vraag stellen, die punten krijg je wel als de vraagsteller on-line is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar van wie moet ik nu de punten krijgen?
Kamerlingh Onnes.quote:Op dinsdag 2 december 2008 05:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet zeker dat het goed is.
Welke bekende Nederlandse natuurkundige kon als eerste helium laten condenseren?
Painted_Horse +1quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:22 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Kamerlingh Onnes.
Ooit een scheikundeleraar gehad die daar lyrisch over was en nooit meer vergeten.
ruim eerder dan dat, volgens mij is hij ergens in de jaren tachtig overleden. Maar dat weet ik niet zeker en telefooninternet is niet heel handigquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:04 schreef tomtomaat het volgende:
ik doe maar een gok: 2004?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |