quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef LastRequest het volgende:
Hebben we niet laatst ook iets met Hosti en boyband gehad? Of heb ik een heel vreemd geheugen?
Dat was zeker die PM waar ik niet voor was uitgenodigd.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef LastRequest het volgende:
Hebben we niet laatst ook iets met Hosti en boyband gehad? Of heb ik een heel vreemd geheugen?
En dus ook over mijquote:Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef LastRequest het volgende:
Misschien heb ik over Fok gedroomd
Dat mensen op mij stemmen is echt heel liefquote:Op maandag 1 december 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind die van Sla eigenlijk helemaal niet zo slecht als jullie allemaal zeggen hoor!
Beetje onaardig al die PMs daarover.. niet echt terecht blijkt nu.
Wheheheh, ja dat heb ik veel liever dat je denkt aan mij als die slechte homoquote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef LastRequest het volgende:
Nah ik denk dat het gewoon de Hosti is de badgay TT was dan
quote:Op maandag 1 december 2008 20:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat mensen op mij stemmen is echt heel liefmaar toch écht hun eigen keuze hoor.
. Ik heb er niet speciaal om gevraagd iig.
Haha nou als hetero lijkt het me toch positief een slechte homo genoemd te worden.. niks aan het handje dus?quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wheheheh, ja dat heb ik veel liever dat je denkt aan mij als die slechte homo
Dat was nogal duidelijk ja, wel grappig hoe sommigen er nog op in gaanquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het was allemaal een grote grap jongens, voor degenen die het nog niet begrepen hadden
Ik kan je vertellen dat niet iedereen het door hadquote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was nogal duidelijk ja, wel grappig hoe sommigen er nog op in gaan.
Ach je moet alles een keer geprobeerd hebben hequote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha nou als hetero lijkt het me toch positief een slechte homo genoemd te worden.. niks aan het handje dus?
Je hebt PM's gekregen met een verzoek om uitleg?quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat niet iedereen het door had
Hier ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag of ligt het aan mijn Internet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |