Vergelijkbaar maar ligt wel vast.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongeveer ja.
[..]
Is de spread vergelijkbaar?
ik heb ook al wat winst erop inderdaad.. Echter de verkoop gaat niet erg snel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:09 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ben de Sprinter nu ook maar eens aan het uitproberen. Er wordt nog niet veel in gehandeld, dus de prijsontwikkeling blijft een beetje achter. Dat zal echter wel snel verbeteren als we nog wat stijgen.
Wel grappig dat er geen transactiekosten zijn. Vijf euro winst kun je zomaar pakken...
Zal niet voor 16u NL tijd zijn. Maar ik hoorde wel dat de verwachting is dat ze toch geholpen gaan worden. Waarom eigenlijk nu wel dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:35 schreef rvlaak_werk het volgende:
Weet iemand hoe laat de Grote 3 bij de senaat gaan bedelen?
In principe is ze hulp beloofd, indien ze met plannen voor herstructurering komen die goedgekeurd worden door de senators...quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zal niet voor 16u NL tijd zijn. Maar ik hoorde wel dat de verwachting is dat ze toch geholpen gaan worden. Waarom eigenlijk nu wel dan?
Helemaal mee eens, alhoewel ik het jammer vind voor de arbeiders. Die zijn overigens ook niet helemaal onschuldig, de loonvoorwaarden die de vakbonden daar hebben afgedwongen zijn extreem.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
In principe is ze hulp beloofd, indien ze met plannen voor herstructurering komen die goedgekeurd worden door de senators...
Persoonlijk blijf ik het een slecht idee vinden, aangezien ze al jaren gemismanaged worden.
o? heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alhoewel ik het jammer vind voor de arbeiders. Die zijn overigens ook niet helemaal onschuldig, de loonvoorwaarden die de vakbonden daar hebben afgedwongen zijn extreem.
slechter dan verwacht dus... Veel slechter?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:07 schreef Lemans24 het volgende:
Eurozone producentenprijzenindex (PPI) okt -0,8% (maand) 11:00:00
Eurozone PPI okt verwachting was -0,3% (maand); +6,9% (jaar) 11:00:00
Eurozone PPI ex-energie okt -0,4% (maand); +3,2% (jaar) 11:00:00
Eurozone producentenprijzenindex (PPI) okt +6,3% (jaar) 11:00:00
Geeft meer ruimte voor een renteverlaging, das het positieve weer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:12 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
slechter dan verwacht dus... Veel slechter?
Verkoop je ook meteen weer?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef pberends het volgende:
Zo, in een klein uurtje even 30 euro verdient met een Sprinter Long.
Echt sneu zonder transactiekosten.
Why not, er zijn geen transactiekosten. Die winst van nu is erg broos.quote:
Ik heb werkelijk geen idee waarom iemand nu in Boskalis zou willen beleggen. Omdat ze naar de AEX gaan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:21 schreef jpjedi het volgende:
Iemand nog in Boskalis of andere dredging aandelen?
Dubai gaat de baggerprojecten vertragen.
Ik geef ook geen koopadviesquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waarom iemand nu in Boskalis zou willen beleggen. Omdat ze naar de AEX gaan?
1) ze nemen Smit over, niet erg handig dezer tijden.
2) de orders zullen idd flink gaan slinken
3) stonden voor 2006 nog op gemiddeld 10 euro, nu staan ze op 20, dus de helft kan er nog makkelijk vanaf.
Ik vind het altijd raar dat ze bepaalde weerstanden geven voor de AEX, terwijl de AEX meestal gewoon de Amerikaanse S&P volgt. Lijkt me dus logischer om getallen van de S&P te geven ipv de AEX. Alsof de 238 niet doorbroken wordt als de S&P +5% staatquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:35 schreef Lemans24 het volgende:
MARKET COMMENT: AEX +0,3%, 238 punten is 'key'
Daar is dat willekeurige getal weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |