jawel tuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Die tussentijdse koersen kloppen sowieso niet, maar het de feiten zijn snel achterhaald. Stel dat de S&P met +5% eindigt, dan zou je denken dat de fondsen morgen enorm opveren. Maar als morgen de futures van de S&P alweer in de min staan heb je al snel weer een vlakke opening.
Zal best, maar alles ligt eraan wat de futures voor de S&P morgenochtend zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
jawel tuurlijk
maar de tussentijdse koersen kloppen wel degelijk
voor die prijzen gaan ze op dat moment van de hand in de VS
dus dat zijn de best kloppende prijzen die beschikbaar zijn
Over de tafelberg ofwat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef edwinh het volgende:
hmmm, lijkt wel een berg etappe te worden van de Tour de France
Nee lijkt me meer een of andere hoogvlakte in spanjequote:
Na die verliezen van gister eindigen we echt wel weer +1 tot +3 procent. Morgen weer omlaag is mijn vermoeden.quote:
Durf bijna de drie letters niet meer te typen... Ik laat t aan PBerends overquote:
aan de koers te zien nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[edit]
Is het al bekend wat de senaat heeft gezegd over de bail-out voor de autobedrijven?
Zo te zien pakken we nog een paar colletjes.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:51 schreef Tokamak het volgende:
Ah daar is de Mont Ventoux, en we eindigen bergaf zo te zien
Indd, we zaten pas op de Col du Telegraphe en we stomen nu door naar de Galibierquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo te zien pakken we nog een paar colletjes.
Ach, 4% dan voor de S&P.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Na die verliezen van gister eindigen we echt wel weer +1 tot +3 procent. Morgen weer omlaag is mijn vermoeden.
Nog te laag ingeschatquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Na die verliezen van gister eindigen we echt wel weer +1 tot +3 procent. Morgen weer omlaag is mijn vermoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |