Klantenservice heb ik nog nooit mee te maken gehad (zou ook niet weten waarom), maar mijn nota's zijn gewoon betaald. Ik ben tevreden over Anderzorg zeker over de premie, en blijf er dus ook in 2009 verzekerd.quote:Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!
Thanx!
Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.quote:Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!
Thanx!
en ze hebben een chat, vind ik ook wel prettigquote:Op maandag 1 december 2008 17:54 schreef Flurry het volgende:
Ik zit er al 4 jaar ofzo en heb nooit problemen gehad met Anderzorg... email helpdesk antwoordt dezelfde dag nog en rekeningen worden binnen 3 of 4 weken betaald.
Ach ja, een specifieke vraag over een bepaalde zorgverzekeraar.... dat kan geen kwaad. Dat neemt misschien ook wel de vooroordelen die ontstaan zijn vlak na de introductie avn het nieuwe zorgstelsel een beetje weg.quote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef thaduck het volgende:
Hier is allang een topic over...
Overzicht zorgpremies 2009
Die zijn een tientje per maand duurder bij het volledige eigen risico...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:47 schreef maok het volgende:
Ik weet de naam weer, PMA:
http://www.kiesbasisverzekering.nl/
Kun je het zelf vergelijken.
Ik heb de tandtotaal bij Anderzorg, dus wel bijverzekerd. Dus hoef ook niks extra te betalen als er normale zorg nodig is, net zoals bij andere verzekeraars.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef Palomar het volgende:
Even een kickje. Ik overweeg deze verzekering ook. Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik de aanvullende tandarts-verzekering neem of niet. Ik ga elk half jaar naar de tandarts en heb nooit ernstige dingen (enkele keer een gaatje, en misschien moet er nog eens een verstandskies uit). Maar is het verstandig om voor onverwachte ernstigere dingen een tand-verzekering te nemen? Of moet je dan alsnog zelf alles betalen, omdat ze alleen 'veel voorkomende' behandelingen verzekeren?
Ik doe nl. veel aan sport (hockey/mtb) en dan kan er zo maar eens een tand sneuvelen.
WVL_KsZeN was eerder maar leuk van de reacties , toch gevonden geld zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op(PM'en kan dus
)
Dit dus.quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.
Nooit een te late betaling ontvangen, of een te late reactie op een vraag of declaratie. Geen geklooi met premies die te hoog zijn, niet afgeschreven, wel afgeschreven en toch herinneringen etc.
Ook wordt er na gebruik van een dienst die binnen de eigen risico valt, netjes een overzicht gestuurd. U heeft dit gebruikt, de kosten zijn dit, u heeft een eigen risico van dat en u dient dus zoveel nog te betalen.
Kortom, geen enkel probleem met Anderzorg, prima service en altijd netjes op tijd informatie etc.
Buiten dat ik geen code zie, is een code wel heel anders dan een link m.b.t. google.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef jonathanlipton het volgende:
Codes plaatsen voor korting met Unive Zekur mag wel, maar links voor korting met Anderzorg mag niet? Het beleid is mij een beetje onduidelijk.
Ik sluit aan achter in de rij...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Loohcs het volgende:
Ik 'zoek' ook nog een nieuwe AnderZorg-klant. PM me als je 25 euro wilt verdienen.
Beetje flauw dit, ik heb mijn w8woord van 'phuturistixxx' niet meer, maar je gooide een tijdje terug een topic van mij dicht om een zelfde soort actie:quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op(PM'en kan dus
)
let op de 25,- overstap actie!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Mrkoen het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben dit jaar bij Menzis gezeten. Om de maandlasten toch wat te drukken zijn we ook eens naar AnderZorg gaan kijken. Scheelt echt een hoop in de kosten. Vorig jaar durfde ik het nog niet aan gezien de vele negatieve berichten over AnderZorg. Dit jaar vind ik niet heel veel recente berichten over AnderZorg. Geen nieuws is goed nieuws I guess. Denk dat we het toch maar eens gaan proberen.
Interpolis StudentenZorgverzekeringquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Mallet het volgende:
Ik stap per 1 januari over van Groene Land Achmea (collectief) naar AnderZorg.. Volgens mij is Zekur (alleen die naam al) van Univé de allergoedkoopste voor jongeren, alleen daar heb je nogal een beperking in je zorgkeuze. Bij AnderZorg kan je iig je huisarts, tandarts en ziekenhuis zelf kiezen. Dat is toch wel belangrijk.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken! Alleen na een tijdje op die site rond te hebben gekeken vond ik het nog steeds onduidelijk of je hiervoor nou Rabo-klant moest zijn.. Het komt ook terug bij de berekening van je premie geloof ik. Uiteindelijk heb ik het maar laten zitten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Interpolis StudentenZorgverzekering
Dit is ook een goedkoop alternatief![]()
Ik wou me hier afgelopen jaar verzekeren maar ik kreeg een brief dat het niet kon omdat ik geen rabo klant was.![]()
Paar weken later een brief gekregen dat het een fout was en of ik niet alsnog daar heen wou gaan, maar toen had ik me al aangemeld bij Anderzorg.
Zie PMquote:Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef Game_Error het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar ook amar voor anderzorg ga, iemand nog een code over?
Tandarts mag je zelf kiezen en verder natuurlijk gewoon je eigen huisarts en eigen ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef Easy_genius het volgende:
Hier ook een kandidaat voor Anderzorg 'Jong' pakket. Daarom twee vragen:
1. Begrijp ik het goed dat ik de tandarts zelf mag bepalen? En dat ik voor andere zorg moet kijken of ze een contact met de zorgaanbieder hebben?
2. Je kan ook een leuke korting krijgen als je het totaalbedrag in één keer laat overmaken. (acceptgiro). Is dit verstandig om te doen (als je het kan betalen). Of is het onverstandig om die 1077 euro ineens over te maken?
3. Iemand nog een linkje voor de korting? (PM)
Hoe bedoel je, 'speciale zorg'? Is het aanbod daar bij Anderzorg beperkt?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tandarts mag je zelf kiezen en verder natuurlijk gewoon je eigen huisarts en eigen ziekenhuis.
Voor speciale zorg moet je wel even goed kijken, volgens mij staat daar wel het een en ander in de polisvoorwaarde, maar het is in ieder geval niet zo beperkt als bijvoorbeeld Zekur. (zelf gelukkig nog geen ervaring mee)
30 euro is natuurlijk een korting van niksquote:Op woensdag 23 december 2009 06:40 schreef Easy_genius het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'speciale zorg'? Is het aanbod daar bij Anderzorg beperkt?
Verder rest mij dan nog één vraag:
Is het onverstandig om die 1077 euro zorg premie ineens over te maken? Het levert wél een korting op van 30E. Het eigen risico heb ik ook al met 100 euro verhoogd naar 265E.
Dat is waar. Vandaag maar eens aanmelden!quote:Op woensdag 23 december 2009 07:02 schreef BertV het volgende:
[..]
30 euro is natuurlijk een korting van niks
Staat gelijk aan 3% op een bankrekening.
... maar ik zou het de banken nog minder gunnen dan Anderzorg.
Nou dit bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 23 december 2009 06:40 schreef Easy_genius het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'speciale zorg'? Is het aanbod daar bij Anderzorg beperkt?
Verder rest mij dan nog één vraag:
Is het onverstandig om die 1077 euro zorg premie ineens over te maken? Het levert wél een korting op van 30E. Het eigen risico heb ik ook al met 100 euro verhoogd naar 265E.
Ik weet niet hoe dat bij andere zorgverzekeraars geregeld is.quote:Let op: voor zorg die vergoed wordt uit een aanvullende verzekering kun je het beste sowieso naar een zorgaanbieder gaan met wie we afspraken hebben gemaakt. Anders betaal je in veel gevallen de hele rekening zelf. Gelukkig hebben we met vrijwel alle zorgaanbieders in Nederland afspraken gemaakt!
De basis daarvan kost toch ook nog 84 euro? Anderzorg is 83 euro en dan hoef je geen student te zijn..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef tralalala het volgende:
Als je geen eigen risico wilt is de StudentenZorgverzekering van Interpolis het beste alternatief.![]()
Mits student uiteraard...
Zitten nog 2 aanvullende pakketten bij...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
De basis daarvan kost toch ook nog 84 euro? Anderzorg is 83 euro en dan hoef je geen student te zijn..
quote:De dekking die jij nodig hebt
De StudentenZorgverzekering van Interpolis bestaat uit Interpolis ZorgActief met een studententarief en een extra aanvulling. Het pakket is er voor studenten die studiefinanciering ontvangen en bestaat uit de volgende onderdelen:
* de wettelijke basisverzekering
* de aanvullende verzekering ZorgActief 2 sterren, met onder andere vergoedingen voor, fysiotherapie en alternatieve geneeswijzen
* de gratis gebitsverzekering GebitActief 2 sterren voor studenten tot 22 jaar, vanaf 22 jaar krijg je 15% korting op de premie GebitActief 2 sterren
* extra's speciaal voor studenten, zoals een goede dekking in het buitenland inclusief vaccinaties, sportmedisch advies en extra voordeel bij de aanschaf van een bril of lenzen
2 users blij gemaakt met de link. Laat ff weten of het gelukt is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:08 schreef flat_erik het volgende:
Ik ben ook overgestapt naar Anderzorgben bennieuwd.. Kom van De Friesland a 120 per jaar en ga nu naar de 58 van Anderzorg
Prima deal dacht ik zo..
Heb ook een link in de aanbieding voor de 25 euro actiePM voor de link
Je hebt een PMquote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef thomzz23 het volgende:
kan iemand mij svp een link doorsturen? zit nu bij zilveren kruis achmea, maar vind de vergoedingen toch iets te karig voor wat ik betaal!
Dat, en ik wil even melden dat ik al jaren bij deze verzekeraar zit tot volle tevredenheid. Een pluspunt is dat je alles via internet kunt regelen, zoals declaraties enzo. Weet niet of dat bij alle verzekeraars is, maar ik vind het iig erg handig.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:14 schreef Dreamer-29 het volgende:
Ik heb ook nog een link voor iemand, let me know! :-)
Declareren via internet is handig ja. Moet je dan nog wel de originele factuur opsturen via de post?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat, en ik wil even melden dat ik al jaren bij deze verzekeraar zit tot volle tevredenheid. Een pluspunt is dat je alles via internet kunt regelen, zoals declaraties enzo. Weet niet of dat bij alle verzekeraars is, maar ik vind het iig erg handig.
Zoiets vermoede ik al. Kan nog niet inloggen op de site dus kon het niet checken. Volledig digitaal zal wel niet mogelijk zijn ivm controlequote:Op woensdag 30 december 2009 14:18 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik heb het toch niet helemaal goed gezegd. Je kunt een declaratieformulier downloaden en invullen, en dan samen met de originele factuur opsturen. Per post dus. Nou ja, nog steeds best handig. Ik krijg ook bij elk schrijven van ze een antwoordenvelop en een extra formulier.
Die link is onbeperkt geldig, voor zover ik weet.....quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb nog een link voor 3 personen.
Dat klopt maar als ik zo 123 tel zijn er 7 die er reeds gebruik van gemaakt hebben en er geldt een max van 250,- euroquote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die link is onbeperkt geldig, voor zover ik weet.....
Haha jij gaat ook hard..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Leonidas82 het volgende:
Het gaat hard!
Ik heb nog 4 links beschikbaar!
PM' en kan nog tot uiterlijk morgen mensen
Extra links ingekocht? Hoe doe je dat? :Squote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb 2 extra links ingekocht![]()
Ik heb dus nu 5 links beschikbaar. Een PM kan nog tot uiterlijk vandaag! (op = op).
Ja doe eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:03 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vorige vraag eens even over het inkopen?
Kan het misschien zo zijn dat op het moment je overstapte naar AnderZorg je de premies voor Univé nog niet had betaald? Ik ben namelijk zelf ook overgestapt en indien je gebruik wilt maken van de automatische overstapservice van AnderZorg, moeten alle premies voor je huidige verzekering betaald zijn. Althans dat heb ik ergens gelezen en heb daarom besloten het zelf op te zeggen.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef BertV het volgende:
Heeft iemand ook problemen ondervonden met de automatisch afmeldservice van Anderzorg?
Ik zag net dat mijn vorige verzekeraar Unive, blijft afschrijven, ondanks dat ik op 15 november ben aangemeld bij Anderzorg.
Maandag maar ff informeren of Unive er een drama van wil maken.
Dat gaat gebeurt bij andere verzekeraars ook, VPZ heeft ook nog de zorgpremie voor januari 2010 afgeschreven, terwijl ik bij FBTO me in november al had aangemeld. Er bleek wat te zijn misgegaan op de administratie en door de bank te bellen wordt de betaling aan VPZ weer ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef BertV het volgende:
Heeft iemand ook problemen ondervonden met de automatisch afmeldservice van Anderzorg?
Ik zag net dat mijn vorige verzekeraar Unive, blijft afschrijven, ondanks dat ik op 15 november ben aangemeld bij Anderzorg.
Maandag maar ff informeren of Unive er een drama van wil maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |