abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 17:08:54 #1
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_63672659
Hallo allemaal,

Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!

Thanx!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_63672787
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!

Thanx!
Klantenservice heb ik nog nooit mee te maken gehad (zou ook niet weten waarom), maar mijn nota's zijn gewoon betaald. Ik ben tevreden over Anderzorg zeker over de premie, en blijf er dus ook in 2009 verzekerd.
pi_63673040
tvp-tje , ben ook op zoek en heb deze dus ook op het oog
  maandag 1 december 2008 @ 17:36:13 #4
165333 misslady83
pi_63673391
meer mensen met ervaringen aub :-)
pi_63673669
als student kun je 10% korting krijgen bij centraal beheer achmea.
  maandag 1 december 2008 @ 17:54:37 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_63673827
Ik zit er al 4 jaar ofzo en heb nooit problemen gehad met Anderzorg... email helpdesk antwoordt dezelfde dag nog en rekeningen worden binnen 3 of 4 weken betaald.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 1 december 2008 @ 18:00:29 #7
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_63673955
Eens kijken hiero. Kan me 12 euro besparen tegenover Menzis wat ik nu heb.
pi_63674257
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,

Thanx!
Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.
Nooit een te late betaling ontvangen, of een te late reactie op een vraag of declaratie. Geen geklooi met premies die te hoog zijn, niet afgeschreven, wel afgeschreven en toch herinneringen etc.
Ook wordt er na gebruik van een dienst die binnen de eigen risico valt, netjes een overzicht gestuurd. U heeft dit gebruikt, de kosten zijn dit, u heeft een eigen risico van dat en u dient dus zoveel nog te betalen.
Kortom, geen enkel probleem met Anderzorg, prima service en altijd netjes op tijd informatie etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 01-12-2008 18:48:12 ]
  maandag 1 december 2008 @ 18:44:54 #9
165333 misslady83
pi_63674873
  maandag 1 december 2008 @ 22:22:49 #10
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_63681826
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:54 schreef Flurry het volgende:
Ik zit er al 4 jaar ofzo en heb nooit problemen gehad met Anderzorg... email helpdesk antwoordt dezelfde dag nog en rekeningen worden binnen 3 of 4 weken betaald.
en ze hebben een chat, vind ik ook wel prettig
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 1 december 2008 @ 22:35:26 #11
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63682329
Hier is allang een topic over...

Overzicht zorgpremies 2009
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63683125
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef thaduck het volgende:
Hier is allang een topic over...

Overzicht zorgpremies 2009
Ach ja, een specifieke vraag over een bepaalde zorgverzekeraar.... dat kan geen kwaad. Dat neemt misschien ook wel de vooroordelen die ontstaan zijn vlak na de introductie avn het nieuwe zorgstelsel een beetje weg.
Anderzorg had een vrij slechte naam, omdat men niet gewend was aan de manier van werken. Nu is men er aan gewend en heeft Anderzorg zijn communicatie aangepast, waardoor het na de start een eerlijk beeld geeft.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:41:54 #13
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63693236
Anderzorg is van Menzis maar dan met een aparte klantenservice (daarom is het ook goedkoper, ze geven iets minder uitgebreider service). Ze hebben bij Menzis ook een goede collectieve zorgverzekering waar iedereen gratis in kan (moet je alleen even aanmelden via een website die de korting heeft bedongen) die ongeveer even duur is als anderzorg maar ik ben even de naam kwijt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:47:43 #14
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63693373
Ik weet de naam weer, PMA:
http://www.kiesbasisverzekering.nl/
Kun je het zelf vergelijken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_63693645
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:47 schreef maok het volgende:
Ik weet de naam weer, PMA:
http://www.kiesbasisverzekering.nl/
Kun je het zelf vergelijken.
Die zijn een tientje per maand duurder bij het volledige eigen risico...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:08:39 #16
238821 J.DG
Excellence
pi_64156544
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 30-12-2009 14:37:45 ]
pi_64157156
Je schopt een topic omhoog omdat je je code wilt aanbieden? En nog wel voor een andere verzekering dan waar TS om vraagt........fraai.
pi_65207855
Er zijn nog veel meer sites met vergelijkingsmateriaal, ook voor de speciale studenten zorgverzekeringen. Code: beetje spamachtig.
pi_65996132
Even een kickje. Ik overweeg deze verzekering ook. Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik de aanvullende tandarts-verzekering neem of niet. Ik ga elk half jaar naar de tandarts en heb nooit ernstige dingen (enkele keer een gaatje, en misschien moet er nog eens een verstandskies uit). Maar is het verstandig om voor onverwachte ernstigere dingen een tand-verzekering te nemen? Of moet je dan alsnog zelf alles betalen, omdat ze alleen 'veel voorkomende' behandelingen verzekeren?

Ik doe nl. veel aan sport (hockey/mtb) en dan kan er zo maar eens een tand sneuvelen.
pi_65998833
Lees de voorwaarden van de aanvullende verzekeringen eens door of stel deze vraag aan anderzorg zelf. Als je ze mailt via de site heb je binnen een dag een reactie.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_65999294
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef Palomar het volgende:
Even een kickje. Ik overweeg deze verzekering ook. Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik de aanvullende tandarts-verzekering neem of niet. Ik ga elk half jaar naar de tandarts en heb nooit ernstige dingen (enkele keer een gaatje, en misschien moet er nog eens een verstandskies uit). Maar is het verstandig om voor onverwachte ernstigere dingen een tand-verzekering te nemen? Of moet je dan alsnog zelf alles betalen, omdat ze alleen 'veel voorkomende' behandelingen verzekeren?

Ik doe nl. veel aan sport (hockey/mtb) en dan kan er zo maar eens een tand sneuvelen.
Ik heb de tandtotaal bij Anderzorg, dus wel bijverzekerd. Dus hoef ook niks extra te betalen als er normale zorg nodig is, net zoals bij andere verzekeraars.
De basiszorg is gelijk aan alle andere verzekeraars, het verschil is de premie. Rijtje van wat basis is: http://www.anderzorg.nl/w(...)Basisverzekering.htm

Voor het Tandpakket kan je hier even kijken http://www.anderzorg.nl/web/OnzeVerzekeringen/AnderZorgTand.htm
Het is vrij simpel en duidelijk op een rijtje gezet.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:36:43 #22
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_74884097
Iemand hier die bij Anderzorg zit die 25,- wil verdienen?

Ik wou me er ook aanmelden en momenteel hebben ze een actie, tip een vriend en verdien allebei 25,-

Dus iemand interesse?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_74884571
Dm me maar eventjes
pi_74884879
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op (PM'en kan dus )

[ Bericht 12% gewijzigd door Five_Horizons op 20-11-2009 15:16:23 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:50:56 #25
56749 BlaZ
pi_74893206
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op (PM'en kan dus )
WVL_KsZeN was eerder maar leuk van de reacties , toch gevonden geld zo
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:34:01 #26
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_74894634
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.
Nooit een te late betaling ontvangen, of een te late reactie op een vraag of declaratie. Geen geklooi met premies die te hoog zijn, niet afgeschreven, wel afgeschreven en toch herinneringen etc.
Ook wordt er na gebruik van een dienst die binnen de eigen risico valt, netjes een overzicht gestuurd. U heeft dit gebruikt, de kosten zijn dit, u heeft een eigen risico van dat en u dient dus zoveel nog te betalen.
Kortom, geen enkel probleem met Anderzorg, prima service en altijd netjes op tijd informatie etc.
Dit dus.
pi_74897038
Ik heb ook zo'n bon waarmee we allebei 25 euro krijgen als ik je aanmeld als vriend. Werkt perfect dus wie 25 euro wil verdienen kan me pmmen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:23:45 #28
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74899210
heb laatst nog een declaratie van 100 euro ingediend van 2 jaar geleden en die is netjes betaald door anderzorg

Al jaren klant daar en tot zover kan ik niets anders zeggen dan
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 23:23:42 #29
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74901430
Als studentzijnde kom ik 50 cent goedkoper uit en dan heb ik alleen de basis. Bij interpolis heb ik dan tenminste nog een aanvullend pakketje.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_74971175
Zit inmiddels ook ruim een jaar bij Anderzorg, gelukkig geen gebruik van hoeven maken. Voordeel is dat het onderdeel is van Menzis, en deelt de gecontracteerde zorg: je kunt dus bij (bijna) alle ziekenhuizen terecht.
Ik heb een link gekregen voor 25 euro korting via acite "tip een vriend".
Als je jong en redelijk gezond bent is Anderzorg een prima, maar met name voordelige keuze.

[ Bericht 15% gewijzigd door Five_Horizons op 25-11-2009 19:12:22 (linken is dan weer niét nodig.) ]
pi_74997031
Helemaal happy met Ander Zorg hier. Hebben alleen de basisverzekering met volledig eigen risico.

In 2009 is dat zelfde volledig eigen risico helemaal op gegaan Om een lang verhaal kort te maken, dat was allemaal prima geregeld. Rekening ziekenhuis is naar Ander Zorg gegaan, Ander Zorg heeft bij ons gedeclareerd.
Heb ze 1 keer moeten bellen en dat ging ook prima. Ik blijf lekker zitten...kan via Unive met werkgeverskorting maar dat is nog steeds duurder
pi_75001316
Codes plaatsen voor korting met Unive Zekur mag wel, maar links voor korting met Anderzorg mag niet? Het beleid is mij een beetje onduidelijk.
Mocht je een verzekering afsluiten, dan loont het in ieder geval om te zoeken naar kortingsacties (bijv via marktplaats/kennisenkring).
pi_75001378
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef jonathanlipton het volgende:
Codes plaatsen voor korting met Unive Zekur mag wel, maar links voor korting met Anderzorg mag niet? Het beleid is mij een beetje onduidelijk.
Buiten dat ik geen code zie, is een code wel heel anders dan een link m.b.t. google.
pi_75020626
Ik 'zoek' ook nog een nieuwe AnderZorg-klant. PM me als je 25 euro wilt verdienen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_75021242
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Loohcs het volgende:
Ik 'zoek' ook nog een nieuwe AnderZorg-klant. PM me als je 25 euro wilt verdienen.
Ik sluit aan achter in de rij...
Wil je naar Anderzorg en 25 euro verdienen? PM even
Je mag 10 "fok-vrienden" aanmelden dus...

Ik zit nu 1 jaar bij Anderzorg met max eigen risico, ik heb alleen een tandartsfactuur gedeclareerd en had het geld zeer snel binnen.
Mijn moeder heeft de declaratie op dezelfde dag op de bus gedaan en kreeg het geld pas veel later. (CZ geloof ik)

[ Bericht 8% gewijzigd door tralalala op 27-11-2009 15:12:32 ]
pi_75022149
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Beetje flauw dit, ik heb mijn w8woord van 'phuturistixxx' niet meer, maar je gooide een tijdje terug een topic van mij dicht om een zelfde soort actie:

Overstappen naar Oxxio?

En toen was het forum niet bedoeld voor dat soort dingen. Nu behaal je zelf het voordeel en mag het ineens wel... beetje achterbaks.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:28:46 #37
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_75172805
ik wil ook overstappen naar Anderzorg, iemand die 25 euro wilt verdienen kan me een PM sturen
al voorzien

[ Bericht 24% gewijzigd door Pwn_zoon op 02-12-2009 20:14:38 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  woensdag 16 december 2009 @ 00:01:49 #38
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_75672843
nog iemand die 25 euro wil verdienen? Pm me want ik ga overstappen van cz naar anderzorg. Hoor het wel.
Look who's back in the wrong place at the right time
  woensdag 16 december 2009 @ 00:45:09 #39
56749 BlaZ
pi_75673965
gestuurd tomegel;)
pi_75689796
Mijn vriendin en ik hebben dit jaar bij Menzis gezeten. Om de maandlasten toch wat te drukken zijn we ook eens naar AnderZorg gaan kijken. Scheelt echt een hoop in de kosten. Vorig jaar durfde ik het nog niet aan gezien de vele negatieve berichten over AnderZorg. Dit jaar vind ik niet heel veel recente berichten over AnderZorg. Geen nieuws is goed nieuws I guess. Denk dat we het toch maar eens gaan proberen.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:31:34 #41
56749 BlaZ
pi_75690630
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Mrkoen het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben dit jaar bij Menzis gezeten. Om de maandlasten toch wat te drukken zijn we ook eens naar AnderZorg gaan kijken. Scheelt echt een hoop in de kosten. Vorig jaar durfde ik het nog niet aan gezien de vele negatieve berichten over AnderZorg. Dit jaar vind ik niet heel veel recente berichten over AnderZorg. Geen nieuws is goed nieuws I guess. Denk dat we het toch maar eens gaan proberen.
let op de 25,- overstap actie!
pi_75690855
Ik kom via Google dit draadje tegen en zit inmiddels een jaar bij Anderzorg. Was eigenlijk aan het vergelijken met Unive Zekur, maar daar heb je geen 'vrije' zorgkeuze (die bijvoorbeeld maar 11 ziekenhuizen in heel Nederland). Vandaar dat deze optie afvalt voor mij. Verder is het een prima zorgverzekering als je het mij vraagt (zeker met het Jong pakket erbij, combinatie tandarts en extra aanvullend), nooit problemen mee. Declaraties worden snel uitbetaald en geen vreemde rekeningen. Voor jongeren/studenten lijkt het me de beste optie. Contact via e-mail en het chatprogramma werkt prima, zo heb ik onlangs nog een nieuwe verzekeringspas gekregen, was binnen een week geregeld na 1 mailtje.

Ik heb ook nog een link voor de 25-euro actie, DM me maar even als er nog geïnteresseerden zijn.

PS: kom hier wel eens vaker, maar nog nooit gepost. Nu kan ik er geld aan verdienen, dus was de stap wat minder groot
pi_75697009
Ben er sinds vorig jaar verzekerd, kwam er bij de prolongatienota achter dat ze ook lenzen vergoeden tot een maximum van 100 euro, factuurtje opgestuurd en binnen 2 weken uitbetaald. Dus wat dat betreft prima.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_75698308
Niet zo'n zin om nog een apart topic te maken dus doe ik het hier wel bij in:

Ik kreeg laatst een mailtje van National Academic
Iemand ervaring met hen?

Het ziet er tot nu toe wel redelijk uit, 84 euro voor basis+aanvullend en gratis tandarts omdat ik onder 22 ben, onder andere in de aanvullende verzekering:
* vaccinaties in verband met buitenlandse studies, stages of reizen: 100% vergoed
* brillen / lenzen: ¤ 230,- per twee jaar
* fysiotherapie: 100% tot maximaal ¤ 200,-
* alternatieve geneeswijzen: 80% tot maximaal ¤ 200,-
* condooms: ¤ 20,- per jaar
* korting op de ooglaseren, cosmetische ingrepen, sauna, sportschool, etc…

Vooral zoveel voor lenzen spreekt me wel aan, ik krijg p[ het moment 60 euro in 3 jaar, en aangezien ik lenzen heb zou 230 euro in 2 jaar erg veel uitmaken voor een premie die gelijk blijft.

Verder vroeg ik me af of iemand weet hoeveel je voor littekenbehandeling van acne vergoed krijgt in de basis, ik heb het nog nergens kunnen vinden.

edit:
Vergeten dat die ander nu ook bovenaan staat, sorry
Beneath the gold, bitter steel
pi_75700049
Ik stap per 1 januari over van Groene Land Achmea (collectief) naar AnderZorg.. Volgens mij is Zekur (alleen die naam al) van Univé de allergoedkoopste voor jongeren, alleen daar heb je nogal een beperking in je zorgkeuze. Bij AnderZorg kan je iig je huisarts, tandarts en ziekenhuis zelf kiezen. Dat is toch wel belangrijk.
pi_75700606
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Mallet het volgende:
Ik stap per 1 januari over van Groene Land Achmea (collectief) naar AnderZorg.. Volgens mij is Zekur (alleen die naam al) van Univé de allergoedkoopste voor jongeren, alleen daar heb je nogal een beperking in je zorgkeuze. Bij AnderZorg kan je iig je huisarts, tandarts en ziekenhuis zelf kiezen. Dat is toch wel belangrijk.
Interpolis StudentenZorgverzekering

Dit is ook een goedkoop alternatief
Ik wou me hier afgelopen jaar verzekeren maar ik kreeg een brief dat het niet kon omdat ik geen rabo klant was.
Paar weken later een brief gekregen dat het een fout was en of ik niet alsnog daar heen wou gaan, maar toen had ik me al aangemeld bij Anderzorg.
pi_75700708
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef tralalala het volgende:

[..]

Interpolis StudentenZorgverzekering

Dit is ook een goedkoop alternatief
Ik wou me hier afgelopen jaar verzekeren maar ik kreeg een brief dat het niet kon omdat ik geen rabo klant was.
Paar weken later een brief gekregen dat het een fout was en of ik niet alsnog daar heen wou gaan, maar toen had ik me al aangemeld bij Anderzorg.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken! Alleen na een tijdje op die site rond te hebben gekeken vond ik het nog steeds onduidelijk of je hiervoor nou Rabo-klant moest zijn.. Het komt ook terug bij de berekening van je premie geloof ik. Uiteindelijk heb ik het maar laten zitten.
  donderdag 17 december 2009 @ 15:28:41 #48
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_75731467
Ik denk dat ik komend jaar ook amar voor anderzorg ga, iemand nog een code over?
ff wachten nog
pi_75731564
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef Game_Error het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar ook amar voor anderzorg ga, iemand nog een code over?
Zie PM
pi_75819492
ik heb ook een linkje voor die actie van anderzorg als iemand nog interesse heeft!
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:01:54 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75819657
Ik zit al jaren bij Anderzorg en ik heb nooit problemen met ze.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75950754
Hier ook een kandidaat voor Anderzorg 'Jong' pakket. Daarom twee vragen:

1. Begrijp ik het goed dat ik de tandarts zelf mag bepalen? En dat ik voor andere zorg moet kijken of ze een contact met de zorgaanbieder hebben?

2. Je kan ook een leuke korting krijgen als je het totaalbedrag in één keer laat overmaken. (acceptgiro). Is dit verstandig om te doen (als je het kan betalen). Of is het onverstandig om die 1077 euro ineens over te maken?

3. Iemand nog een linkje voor de korting? (PM)
YE!
pi_75951053
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef Easy_genius het volgende:
Hier ook een kandidaat voor Anderzorg 'Jong' pakket. Daarom twee vragen:

1. Begrijp ik het goed dat ik de tandarts zelf mag bepalen? En dat ik voor andere zorg moet kijken of ze een contact met de zorgaanbieder hebben?

2. Je kan ook een leuke korting krijgen als je het totaalbedrag in één keer laat overmaken. (acceptgiro). Is dit verstandig om te doen (als je het kan betalen). Of is het onverstandig om die 1077 euro ineens over te maken?

3. Iemand nog een linkje voor de korting? (PM)
Tandarts mag je zelf kiezen en verder natuurlijk gewoon je eigen huisarts en eigen ziekenhuis.
Voor speciale zorg moet je wel even goed kijken, volgens mij staat daar wel het een en ander in de polisvoorwaarde, maar het is in ieder geval niet zo beperkt als bijvoorbeeld Zekur. (zelf gelukkig nog geen ervaring mee)
  woensdag 23 december 2009 @ 00:18:02 #54
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_75951158
Ik geloof dat ze onder menzis vallen, en daarome en hele brede dekking hebben omdat dit een vrij grote verzekeraar is met veel contracten.
En tandarts mag ej zelf kiezen geloof ik
ff wachten nog
pi_75956869
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef tralalala het volgende:

[..]

Tandarts mag je zelf kiezen en verder natuurlijk gewoon je eigen huisarts en eigen ziekenhuis.
Voor speciale zorg moet je wel even goed kijken, volgens mij staat daar wel het een en ander in de polisvoorwaarde, maar het is in ieder geval niet zo beperkt als bijvoorbeeld Zekur. (zelf gelukkig nog geen ervaring mee)
Hoe bedoel je, 'speciale zorg'? Is het aanbod daar bij Anderzorg beperkt?
Verder rest mij dan nog één vraag:

Is het onverstandig om die 1077 euro zorg premie ineens over te maken? Het levert wél een korting op van 30E. Het eigen risico heb ik ook al met 100 euro verhoogd naar 265E.
YE!
  woensdag 23 december 2009 @ 07:02:40 #56
37248 BertV
Klei indiaan
pi_75956924
quote:
Op woensdag 23 december 2009 06:40 schreef Easy_genius het volgende:

[..]

Is het onverstandig om die 1077 euro zorg premie ineens over te maken? Het levert wél een korting op van 30E. Het eigen risico heb ik ook al met 100 euro verhoogd naar 265E.
30 euro is natuurlijk een korting van niks
Staat gelijk aan 3% op een bankrekening.

... maar ik zou het de banken nog minder gunnen dan Anderzorg.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_75956974
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:02 schreef BertV het volgende:

[..]

30 euro is natuurlijk een korting van niks
Staat gelijk aan 3% op een bankrekening.

... maar ik zou het de banken nog minder gunnen dan Anderzorg.
Dat is waar. Vandaag maar eens aanmelden!
YE!
pi_75962860
Als je 't geld hebt (en kan missen), kan je 't net zo goed ineens overmaken. Op de meeste spaarrekeningen krijg je op dit moment minder dan 3%.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_75964576
quote:
Op woensdag 23 december 2009 06:40 schreef Easy_genius het volgende:

[..]

Nou dit bijvoorbeeld:
quote:
Let op: voor zorg die vergoed wordt uit een aanvullende verzekering kun je het beste sowieso naar een zorgaanbieder gaan met wie we afspraken hebben gemaakt. Anders betaal je in veel gevallen de hele rekening zelf. Gelukkig hebben we met vrijwel alle zorgaanbieders in Nederland afspraken gemaakt!
Ik weet niet hoe dat bij andere zorgverzekeraars geregeld is.
pi_75976074
Vandaag eens een chat begonnen met Anderzorg met een aantal vragen over de verzekering. O.a. over de vriend-meldt-vriend-aan-actie. Blijkt dus dat je als nieuw lid ook gewoon anderen mag aanmelden. Dus je hoeft niet via een in 2009 reeds AnderZorg verzekerde jezelf aan te melden. Staat een beetje wazig in de voorwaarden, maar enfin. Gedurende de chat die ik had met de AnderZorg medewerker legde ik hem/haar een aantal delen uit de voorwaarden voor die het voor mij onduidelijk maakten. Bij de tweede copy/paste, ongeveer de vijfde regel die ik typte, kreeg ik ineens de reactie "Dan gelooft u mij toch niet? Dan moet u het zelf maar weten.". Beetje vreemde reactie uit het niets. Volgens mij begin ik alweer te snappen waarom ze zo goedkoop zijn en waarom ik het vorig jaar niet aan durfde om er een verzekering af te sluiten.
pi_76011769
ik ga nu overstappen naar Anderzorg, dus als er nog iemand is die al bij ze zit, pm me aub, kunnen we allebei 25 euro verdienen
pi_76012408
je hebt pm
pi_76012534
Yes please!

Ik zit bij Menzis via PMA. Heb een aanvullende tandartsverzekering (tandverzorgd 1 ofzo) en geen vrijwillige eigen risico en ik betaal zo'n ¤96,- per maand..
pi_76012724
In zat ook eerst via PMA bij Menzis.
Omdat Anderzorg veel korting geeft bij vrijwillige eigen risico werd dat voor mij veel goekoper.
Als je ook wil overstappen en een link wil voor de 25e actie kan ik je PM'en.
pi_76012800
Als je geen eigen risico wilt is de StudentenZorgverzekering van Interpolis het beste alternatief.
Mits student uiteraard...
pi_76012860
Graag dan want dan ben je per maand toch wel goedkoper uit
pi_76012908
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef tralalala het volgende:
Als je geen eigen risico wilt is de StudentenZorgverzekering van Interpolis het beste alternatief.
Mits student uiteraard...
De basis daarvan kost toch ook nog 84 euro? Anderzorg is 83 euro en dan hoef je geen student te zijn..
pi_76016216
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef heaven7 het volgende:

[..]

De basis daarvan kost toch ook nog 84 euro? Anderzorg is 83 euro en dan hoef je geen student te zijn..
Zitten nog 2 aanvullende pakketten bij...
quote:
De dekking die jij nodig hebt

De StudentenZorgverzekering van Interpolis bestaat uit Interpolis ZorgActief met een studententarief en een extra aanvulling. Het pakket is er voor studenten die studiefinanciering ontvangen en bestaat uit de volgende onderdelen:

* de wettelijke basisverzekering
* de aanvullende verzekering ZorgActief 2 sterren, met onder andere vergoedingen voor, fysiotherapie en alternatieve geneeswijzen
* de gratis gebitsverzekering GebitActief 2 sterren voor studenten tot 22 jaar, vanaf 22 jaar krijg je 15% korting op de premie GebitActief 2 sterren
* extra's speciaal voor studenten, zoals een goede dekking in het buitenland inclusief vaccinaties, sportmedisch advies en extra voordeel bij de aanschaf van een bril of lenzen
pi_76020870
Ik ga ook binnenkort overstappen naar AnderZorg, zit op het moment bij Zekur maar AnderZorg is goedkoper en geeft meer keus. Dus als er mensen al lid zijn en 25 euro willen verdienen meld het ff via de PM. Alvast bedankt!
pi_76021737
Jeroen06,

Je heb mail gekregen.
pi_76159897
Wil iemand nog 25 euro verdienen, ik wil ook bij Anderzorg overstappen en ik heb deze forum gevonden. Alvast bedankt!
  maandag 28 december 2009 @ 22:16:32 #72
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_76160280
Je hebt pm
ff wachten nog
pi_76164646
ook ik wil 25 euro korting. Nog iemand een aanbod? Mail me. UIteraard kan ik andere snelle kiezers dan nog helpen.
pi_76167345
@Kimbel, ik heb je gemaild.
pi_76171027
thanks voor alle reacties en aanbod
pi_76184003
spam

[ Bericht 98% gewijzigd door Five_Horizons op 29-12-2009 17:30:52 ]
pi_76184303
Ik ben ook overgestapt naar Anderzorg ben bennieuwd.. Kom van De Friesland a 120 per jaar en ga nu naar de 58 van Anderzorg Prima deal dacht ik zo..

Heb ook een link in de aanbieding voor de 25 euro actie PM voor de link
pi_76197499
En ook ik ben klant van anderzorg!

Graag een PM dan stuur ik jullie de link en krijgen we allebei een extra korting
pi_76201379
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:08 schreef flat_erik het volgende:
Ik ben ook overgestapt naar Anderzorg ben bennieuwd.. Kom van De Friesland a 120 per jaar en ga nu naar de 58 van Anderzorg Prima deal dacht ik zo..

Heb ook een link in de aanbieding voor de 25 euro actie PM voor de link
2 users blij gemaakt met de link. Laat ff weten of het gelukt is.
pi_76213613
Ik heb ook nog een link voor iemand, let me know! :-)
pi_76219563
kan iemand mij svp een link doorsturen? zit nu bij zilveren kruis achmea, maar vind de vergoedingen toch iets te karig voor wat ik betaal!
pi_76219701
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef thomzz23 het volgende:
kan iemand mij svp een link doorsturen? zit nu bij zilveren kruis achmea, maar vind de vergoedingen toch iets te karig voor wat ik betaal!
Je hebt een PM
  woensdag 30 december 2009 @ 14:07:27 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_76219889
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:14 schreef Dreamer-29 het volgende:
Ik heb ook nog een link voor iemand, let me know! :-)
Dat, en ik wil even melden dat ik al jaren bij deze verzekeraar zit tot volle tevredenheid. Een pluspunt is dat je alles via internet kunt regelen, zoals declaraties enzo. Weet niet of dat bij alle verzekeraars is, maar ik vind het iig erg handig.
pi_76220037
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:07 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat, en ik wil even melden dat ik al jaren bij deze verzekeraar zit tot volle tevredenheid. Een pluspunt is dat je alles via internet kunt regelen, zoals declaraties enzo. Weet niet of dat bij alle verzekeraars is, maar ik vind het iig erg handig.
Declareren via internet is handig ja. Moet je dan nog wel de originele factuur opsturen via de post?
  woensdag 30 december 2009 @ 14:18:03 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_76220356
Hm, ik heb het toch niet helemaal goed gezegd. Je kunt een declaratieformulier downloaden en invullen, en dan samen met de originele factuur opsturen. Per post dus. Nou ja, nog steeds best handig. Ik krijg ook bij elk schrijven van ze een antwoordenvelop en een extra formulier.
pi_76220415
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:18 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik heb het toch niet helemaal goed gezegd. Je kunt een declaratieformulier downloaden en invullen, en dan samen met de originele factuur opsturen. Per post dus. Nou ja, nog steeds best handig. Ik krijg ook bij elk schrijven van ze een antwoordenvelop en een extra formulier.
Zoiets vermoede ik al. Kan nog niet inloggen op de site dus kon het niet checken. Volledig digitaal zal wel niet mogelijk zijn ivm controle
pi_76240680
heeft iemand nog een code over?
pi_76240724
Deb

Je krijgt een PM
pi_76241106
Beetje laat, maar ik heb ook nog een link in de aanbieding. PM maar :-)
pi_76241617
Je hebt nu een PM...
pi_76244268
Ik heb nog een link voor 3 personen.
pi_76244505
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb nog een link voor 3 personen.
Die link is onbeperkt geldig, voor zover ik weet.....
pi_76245070
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die link is onbeperkt geldig, voor zover ik weet.....
Dat klopt maar als ik zo 123 tel zijn er 7 die er reeds gebruik van gemaakt hebben en er geldt een max van 250,- euro
pi_76245516
Het gaat hard!

Ik heb nog 4 links beschikbaar!

PM' en kan nog tot uiterlijk morgen mensen
pi_76245615
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Leonidas82 het volgende:
Het gaat hard!

Ik heb nog 4 links beschikbaar!

PM' en kan nog tot uiterlijk morgen mensen
Haha jij gaat ook hard.. Maar aanmelden kan tot morgen toch? Wat als iemand zich aanmeldt na 1 jan? Per wanneer gaat het dan in?
pi_76252677
Ik heb ook nog een link, PM'maar!!
pi_76253210
En anders ik wel!
pi_76256496
Ik heb 2 extra links ingekocht

Ik heb dus nu 5 links beschikbaar. Een PM kan nog tot uiterlijk vandaag! (op = op).
pi_76256952
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb 2 extra links ingekocht

Ik heb dus nu 5 links beschikbaar. Een PM kan nog tot uiterlijk vandaag! (op = op).
Extra links ingekocht? Hoe doe je dat? :S

Edit. Nog ff gekeken op de site maar dit is onzin! Je kan de link aan iedereen uitdelen en je pakt maximaal 250,- euro. Dus 10 aanmeldingen via jouw link. Extra inkopen is dus onzin. Misschien moet je op de markt aan de slag als marktkoopman? Ouwe verkoper

[ Bericht 25% gewijzigd door flat_erik op 31-12-2009 11:49:20 (Toevoeging) ]
pi_76257454
pi_76257807
Heb nog 4 links over
pi_76258043
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:57 schreef Leonidas82 het volgende:
Heb nog 4 links over
Beantwoord mijn vorige vraag eens even over het inkopen?
  donderdag 31 december 2009 @ 12:06:06 #103
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76258130
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:03 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Beantwoord mijn vorige vraag eens even over het inkopen?
Ja doe eens.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76260928
En toen bleef het stil
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:25:25 #105
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_76325645
2 weken geleden overgegaan van het te dure CZ naar Anderzorg. Tot nu toe loopt alles perfekt. Heb het pasje al binnen. Aangezien de bank maar 1,3% rente geeft ga ik maar voor de 35 euro korting door het in 1 x te betalen.
Look who's back in the wrong place at the right time
  zondag 3 januari 2010 @ 12:40:09 #106
37248 BertV
Klei indiaan
pi_76353887
Heeft iemand ook problemen ondervonden met de automatisch afmeldservice van Anderzorg?
Ik zag net dat mijn vorige verzekeraar Unive, blijft afschrijven, ondanks dat ik op 15 november ben aangemeld bij Anderzorg.

Maandag maar ff informeren of Unive er een drama van wil maken.
pi_76355679
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef BertV het volgende:
Heeft iemand ook problemen ondervonden met de automatisch afmeldservice van Anderzorg?
Ik zag net dat mijn vorige verzekeraar Unive, blijft afschrijven, ondanks dat ik op 15 november ben aangemeld bij Anderzorg.

Kan het misschien zo zijn dat op het moment je overstapte naar AnderZorg je de premies voor Univé nog niet had betaald? Ik ben namelijk zelf ook overgestapt en indien je gebruik wilt maken van de automatische overstapservice van AnderZorg, moeten alle premies voor je huidige verzekering betaald zijn. Althans dat heb ik ergens gelezen en heb daarom besloten het zelf op te zeggen.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:49:29 #108
37248 BertV
Klei indiaan
pi_76356464
nope, PREMIE 01-01-2010 - 31-01-2010
helaas.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:55:25 #109
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_76356700
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef BertV het volgende:

Dat gaat gebeurt bij andere verzekeraars ook, VPZ heeft ook nog de zorgpremie voor januari 2010 afgeschreven, terwijl ik bij FBTO me in november al had aangemeld. Er bleek wat te zijn misgegaan op de administratie en door de bank te bellen wordt de betaling aan VPZ weer ongedaan gemaakt.
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 13:57:09 #110
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76356770
Wordt altijd teruggestort, ging bij mij vorig jaar ook zo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')