Klantenservice heb ik nog nooit mee te maken gehad (zou ook niet weten waarom), maar mijn nota's zijn gewoon betaald. Ik ben tevreden over Anderzorg zeker over de premie, en blijf er dus ook in 2009 verzekerd.quote:Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!
Thanx!
Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.quote:Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!
Thanx!
en ze hebben een chat, vind ik ook wel prettigquote:Op maandag 1 december 2008 17:54 schreef Flurry het volgende:
Ik zit er al 4 jaar ofzo en heb nooit problemen gehad met Anderzorg... email helpdesk antwoordt dezelfde dag nog en rekeningen worden binnen 3 of 4 weken betaald.
Ach ja, een specifieke vraag over een bepaalde zorgverzekeraar.... dat kan geen kwaad. Dat neemt misschien ook wel de vooroordelen die ontstaan zijn vlak na de introductie avn het nieuwe zorgstelsel een beetje weg.quote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef thaduck het volgende:
Hier is allang een topic over...
Overzicht zorgpremies 2009
Die zijn een tientje per maand duurder bij het volledige eigen risico...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:47 schreef maok het volgende:
Ik weet de naam weer, PMA:
http://www.kiesbasisverzekering.nl/
Kun je het zelf vergelijken.
Ik heb de tandtotaal bij Anderzorg, dus wel bijverzekerd. Dus hoef ook niks extra te betalen als er normale zorg nodig is, net zoals bij andere verzekeraars.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef Palomar het volgende:
Even een kickje. Ik overweeg deze verzekering ook. Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik de aanvullende tandarts-verzekering neem of niet. Ik ga elk half jaar naar de tandarts en heb nooit ernstige dingen (enkele keer een gaatje, en misschien moet er nog eens een verstandskies uit). Maar is het verstandig om voor onverwachte ernstigere dingen een tand-verzekering te nemen? Of moet je dan alsnog zelf alles betalen, omdat ze alleen 'veel voorkomende' behandelingen verzekeren?
Ik doe nl. veel aan sport (hockey/mtb) en dan kan er zo maar eens een tand sneuvelen.
WVL_KsZeN was eerder maar leuk van de reacties , toch gevonden geld zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op(PM'en kan dus
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |