abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 17:08:54 #1
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_63672659
Hallo allemaal,

Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!

Thanx!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_63672787
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben voor 2009 op zoek naar een zorgverzekering die goedkoop is(student:) ) En die wel redelijk is in andere dingen zoals nota's betalen administratie op orde enz...Nu zag ik op veel sites dat anderzorg de goedkoopste is...maar tegelijkertijd heeft het een bagger klantenservice enz en is het te laat met het betalen van de nota's...wie heeft ervaring met anderzorg? is het daar echt zo slecht? Laat het me ff weten!

Thanx!
Klantenservice heb ik nog nooit mee te maken gehad (zou ook niet weten waarom), maar mijn nota's zijn gewoon betaald. Ik ben tevreden over Anderzorg zeker over de premie, en blijf er dus ook in 2009 verzekerd.
pi_63673040
tvp-tje , ben ook op zoek en heb deze dus ook op het oog
  maandag 1 december 2008 @ 17:36:13 #4
165333 misslady83
pi_63673391
meer mensen met ervaringen aub :-)
pi_63673669
als student kun je 10% korting krijgen bij centraal beheer achmea.
  maandag 1 december 2008 @ 17:54:37 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_63673827
Ik zit er al 4 jaar ofzo en heb nooit problemen gehad met Anderzorg... email helpdesk antwoordt dezelfde dag nog en rekeningen worden binnen 3 of 4 weken betaald.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 1 december 2008 @ 18:00:29 #7
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_63673955
Eens kijken hiero. Kan me 12 euro besparen tegenover Menzis wat ik nu heb.
pi_63674257
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef misslady83 het volgende:
Hallo allemaal,

Thanx!
Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.
Nooit een te late betaling ontvangen, of een te late reactie op een vraag of declaratie. Geen geklooi met premies die te hoog zijn, niet afgeschreven, wel afgeschreven en toch herinneringen etc.
Ook wordt er na gebruik van een dienst die binnen de eigen risico valt, netjes een overzicht gestuurd. U heeft dit gebruikt, de kosten zijn dit, u heeft een eigen risico van dat en u dient dus zoveel nog te betalen.
Kortom, geen enkel probleem met Anderzorg, prima service en altijd netjes op tijd informatie etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 01-12-2008 18:48:12 ]
  maandag 1 december 2008 @ 18:44:54 #9
165333 misslady83
pi_63674873
  maandag 1 december 2008 @ 22:22:49 #10
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_63681826
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:54 schreef Flurry het volgende:
Ik zit er al 4 jaar ofzo en heb nooit problemen gehad met Anderzorg... email helpdesk antwoordt dezelfde dag nog en rekeningen worden binnen 3 of 4 weken betaald.
en ze hebben een chat, vind ik ook wel prettig
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 1 december 2008 @ 22:35:26 #11
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63682329
Hier is allang een topic over...

Overzicht zorgpremies 2009
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63683125
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef thaduck het volgende:
Hier is allang een topic over...

Overzicht zorgpremies 2009
Ach ja, een specifieke vraag over een bepaalde zorgverzekeraar.... dat kan geen kwaad. Dat neemt misschien ook wel de vooroordelen die ontstaan zijn vlak na de introductie avn het nieuwe zorgstelsel een beetje weg.
Anderzorg had een vrij slechte naam, omdat men niet gewend was aan de manier van werken. Nu is men er aan gewend en heeft Anderzorg zijn communicatie aangepast, waardoor het na de start een eerlijk beeld geeft.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:41:54 #13
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63693236
Anderzorg is van Menzis maar dan met een aparte klantenservice (daarom is het ook goedkoper, ze geven iets minder uitgebreider service). Ze hebben bij Menzis ook een goede collectieve zorgverzekering waar iedereen gratis in kan (moet je alleen even aanmelden via een website die de korting heeft bedongen) die ongeveer even duur is als anderzorg maar ik ben even de naam kwijt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:47:43 #14
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63693373
Ik weet de naam weer, PMA:
http://www.kiesbasisverzekering.nl/
Kun je het zelf vergelijken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_63693645
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:47 schreef maok het volgende:
Ik weet de naam weer, PMA:
http://www.kiesbasisverzekering.nl/
Kun je het zelf vergelijken.
Die zijn een tientje per maand duurder bij het volledige eigen risico...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:08:39 #16
238821 J.DG
Excellence
pi_64156544
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 30-12-2009 14:37:45 ]
pi_64157156
Je schopt een topic omhoog omdat je je code wilt aanbieden? En nog wel voor een andere verzekering dan waar TS om vraagt........fraai.
pi_65207855
Er zijn nog veel meer sites met vergelijkingsmateriaal, ook voor de speciale studenten zorgverzekeringen. Code: beetje spamachtig.
pi_65996132
Even een kickje. Ik overweeg deze verzekering ook. Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik de aanvullende tandarts-verzekering neem of niet. Ik ga elk half jaar naar de tandarts en heb nooit ernstige dingen (enkele keer een gaatje, en misschien moet er nog eens een verstandskies uit). Maar is het verstandig om voor onverwachte ernstigere dingen een tand-verzekering te nemen? Of moet je dan alsnog zelf alles betalen, omdat ze alleen 'veel voorkomende' behandelingen verzekeren?

Ik doe nl. veel aan sport (hockey/mtb) en dan kan er zo maar eens een tand sneuvelen.
pi_65998833
Lees de voorwaarden van de aanvullende verzekeringen eens door of stel deze vraag aan anderzorg zelf. Als je ze mailt via de site heb je binnen een dag een reactie.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_65999294
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef Palomar het volgende:
Even een kickje. Ik overweeg deze verzekering ook. Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik de aanvullende tandarts-verzekering neem of niet. Ik ga elk half jaar naar de tandarts en heb nooit ernstige dingen (enkele keer een gaatje, en misschien moet er nog eens een verstandskies uit). Maar is het verstandig om voor onverwachte ernstigere dingen een tand-verzekering te nemen? Of moet je dan alsnog zelf alles betalen, omdat ze alleen 'veel voorkomende' behandelingen verzekeren?

Ik doe nl. veel aan sport (hockey/mtb) en dan kan er zo maar eens een tand sneuvelen.
Ik heb de tandtotaal bij Anderzorg, dus wel bijverzekerd. Dus hoef ook niks extra te betalen als er normale zorg nodig is, net zoals bij andere verzekeraars.
De basiszorg is gelijk aan alle andere verzekeraars, het verschil is de premie. Rijtje van wat basis is: http://www.anderzorg.nl/w(...)Basisverzekering.htm

Voor het Tandpakket kan je hier even kijken http://www.anderzorg.nl/web/OnzeVerzekeringen/AnderZorgTand.htm
Het is vrij simpel en duidelijk op een rijtje gezet.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:36:43 #22
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_74884097
Iemand hier die bij Anderzorg zit die 25,- wil verdienen?

Ik wou me er ook aanmelden en momenteel hebben ze een actie, tip een vriend en verdien allebei 25,-

Dus iemand interesse?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_74884571
Dm me maar eventjes
pi_74884879
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op (PM'en kan dus )

[ Bericht 12% gewijzigd door Five_Horizons op 20-11-2009 15:16:23 ]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:50:56 #25
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_74893206
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op (PM'en kan dus )
WVL_KsZeN was eerder maar leuk van de reacties , toch gevonden geld zo
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')