650 eigen risico.. kun je je dan niet beter -niet- verzekeren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik betaal nu 73,75 per maand met 650 eigen risico. Dat eigen risico mag best omhoog, verdient zichzelf terug!
Let trouwens wel op dat het "werkgeversdeel" van 4,4 naar 5,1% (van je inkomen) is gestegen, een stijging van 15%! Wellicht worden de bedragen die je zelf direct moet betalen iets lager, maar realiseer je wel waar het vandaan komt.
is dat dan niet verplicht?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:40 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
650 eigen risico.. kun je je dan niet beter -niet- verzekeren?
Er is nog maar 1 premie bekend, dus een echt lijstje kan ik nog niet maken. Daarom wordt alleen DSW nog maar genoemd. Als ik vanavond thuis ben zet ik het even in Excel en maak ik er een plaatje van zodat het gemakkelijk vernieuwd kan worden (net als bij de topic "Banken met hoge rente...").quote:
Er is een verplicht eigen risico. Dit jaar is dat 150 euro.quote:
Als werknemer heb je niks te maken met een werkgeversdeel. Op de loonstrook staat wel een werknemersdeel en dat is dit jaar 7,2%. In 2009 gaat dat omlaag naar 6,9%. Dit deel wordt echter door de meeste werkgevers vergoed, als je gewoon in loondienst werkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik betaal nu 73,75 per maand met 650 eigen risico. Dat eigen risico mag best omhoog, verdient zichzelf terug!
Let trouwens wel op dat het "werkgeversdeel" van 4,4 naar 5,1% (van je inkomen) is gestegen, een stijging van 15%! Wellicht worden de bedragen die je zelf direct moet betalen iets lager, maar realiseer je wel waar het vandaan komt.
Ik zou willen dat dat kon! Ik betaal nu 900 euro per jaar, waar ik niets voor terugkrijg. Ideaal voor de verzekering dus, puur cashen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:40 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
650 eigen risico.. kun je je dan niet beter -niet- verzekeren?
Dit is de inkomensafhankelijke bijdrage ZVW voor het inkomen niet uit dienstbetrekking. En dat was in 2008 ook al 5,1%.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Totdat er eens wat gebeurt. Ik had ook nooit wat , maar ik heb nu al een jaar ziekenhuis bezoek, in januari was ik al door mijn eigen risicoquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat kon! Ik betaal nu 900 euro per jaar, waar ik niets voor terugkrijg. Ideaal voor de verzekering dus, puur cashen!
Al 2 jaar mijn verzekering bij DSW. Ze zijn redelijk vlot met terugbetalen bij declaraties, geen losse tandartsverzekering inderdaad en ze zijn goed bereikbaar en vriendelijk aan de telefoon. Ben dus best tevredenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:02 schreef JaZekerZ het volgende:
Ben benieuwd, iemand ervaring met DSW overigens?
bij de rest van de aanbieders zal je inderdaad weer genaaid wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:34 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, gaat die omlaag.... ik had begrepen dat het volop duurder zou worden juist?
Dat doe je dan jezelf aan, want niets weerhoudt je ervan om te wisselen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij de rest van de aanbieders zal je inderdaad weer genaaid worden
wie zegt dat ik dat niet doe dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe je dan jezelf aan, want niets weerhoudt je ervan om te wisselen.
Je hebt het erover dat mensen genaaid worden. Niet dus, dat doen ze zichzelf aan. Ik heb het niet over jou als persoon. Als niemand met de andere aanbieders in zee gaat zullen ze wel met hun prijzen moeten stuntenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet doe dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |