Wij hadden hetzelfde probleem en hebben nu dus gekozen voor deze; kasten zijn uit te kiezen tussen 20 en 70cm diep, leverbaar tot 2.98m hoogte, verplaatsbaar, met deuren, laden of open, met shutters of glas, anything you want.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Weet iemand hier waar ik kan kijken of er nieuwe series uitkomen in de komenden maanden? Want wij zijn op zoek naar nieuwe woonkamer meubels, maar ikea heeft helaas net geen serie waar grote, diepe kasten bij zitten (alleen vitrine kasten helaas en smalle boeken kasten (34cm diep)). Wij willen het liefst bij IKEA kopen dus het zou jammer zijn als we straks toch naar een andere winkel gaan en daar kopen en over 2 maanden staat ons droom setje bij de IKEA...
Vroeger hadden ze van de grote muur constructies, waar diepe opbergkasten, boek kasten en TV meubels etc allemaal zamen gingen. Ik vind dan wel de serie Markör heel erg leuk (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11967/) maar de kasten zijn niet diep genoeg en ze staan allemaal alleen... En Liatorp is ook erg mooi (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10364/14819/) je kan ze wel aan elkaar vastzetten en één geheel van maken maar ook hier zitten geen diepe opbergkasten (wel vitrines of glazen deuren) bij.... en hij is alleen in het wit![]()
Dus weet iemand of IKEA in de nabije toekomst weer wat nieue woonkamer series heeft, of tenminste waar ik dat kan vinden? Of heeft iemand mischien een oplossing voor diepe opbergkasten die bij deze twee series passen? Ik blijf gewoon een grote IKEA fan maar ik will eindelijk een mooie woonkamer waar alles bij elkaar past(lol dag, studenten leven) en waar ik genoeg spullen in kwijt kan...
Heb je de klantenservice gebeld? Van zowel IKEA als Whirlpool?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer: hoe kom je aan de handleiding van je nieuwe IKEA-oven? Iets wat uitlegt wat welk knopje doet zeg maar. Zat er niet bij.
Ah, dankjewel!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef verita het volgende:
[..]
Wij hadden hetzelfde probleem en hebben nu dus gekozen voor deze; kasten zijn uit te kiezen tussen 20 en 70cm diep, leverbaar tot 2.98m hoogte, verplaatsbaar, met deuren, laden of open, met shutters of glas, anything you want.
Ook scandinavisch grenen maar geen Ikea, helaas. Maar bevalt geweldig. En zeer betaalbaar
Je bedoelt toch niet deze set he?quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vraagje:
Wij hebben een paar jaar geleden een aantal pannen gekocht bij IKEA. Nu is er van 1 van die pannen eenvoudigweg een handvat afgebroken. Het bakeliet (of wat voor materiaal het dan ook mag zijn) is gebroken op de schroefgaten. Wat kunnen we nu het beste doen?
Aan IKEA een nieuwe pan vragen?
Een nieuw handvat vragen?
Pan wegflikkeren en een nieuwe pan kopen?
Dan doe ik dat even. Ik dacht, misschien kijk ik niet goed op de site en staat het daar. Thnx!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:10 schreef Adelante het volgende:
klantenservice (algemeen nummer) bellen is voldoende vaak, die hebben van de meeste modellen pdf-jes die ze je kunnen toesturen via de mail.
valt wel mee hoor:quote:Op donderdag 4 december 2008 09:02 schreef Kekaa het volgende:
Wat is die expeditkast met 25 vakken een klote kast om in elkaar te zetten zeg!
Als het al een aantal jaren geleden was, dan zal er ook wel geen garantie meer opzitten denk ik...quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet deze set he?
[ afbeelding ]
van 7,99 want dan ou ik niet de moeite nemen te gaan ben je meer kwijt aan dfe autorit dan de pannen
Weet iemand toevallig hoe ver de directe omgeving van Eindhoven is? Ik woon een km of 35 daar vandaan.quote:Aankopen uit voorraad kunnen uiterlijk de volgende dag bezorgd
worden in de directe omgeving van de vestiging (zie postcode
overzicht bij de transportbalie of klantenservice).
Wij hebben deze week ook een wandkamermeubel in elkaar gezet met behulp van Ikea-faktumkastjes. Wij hebben bovenkastjes gebruikt (37 cm diep), maar de onderkastjes zijn dieper (58 cm). Ze zijn geloof ik 70 cm hoog, maar voor het mooi zou ik er wel een plint voor zetten en zo de kastjes ophogen. De bovenkant van de Faktumkastjes zijn niet mooi, maar wij hebben deurtjes zodanig verzaagd zodat we ze er mooi bovenop hebben kunnen bevestigen. We zijn er erg blij mee!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Weet iemand hier waar ik kan kijken of er nieuwe series uitkomen in de komenden maanden? Want wij zijn op zoek naar nieuwe woonkamer meubels, maar ikea heeft helaas net geen serie waar grote, diepe kasten bij zitten (alleen vitrine kasten helaas en smalle boeken kasten (34cm diep)). Wij willen het liefst bij IKEA kopen dus het zou jammer zijn als we straks toch naar een andere winkel gaan en daar kopen en over 2 maanden staat ons droom setje bij de IKEA...
In principe wordt er van te voren niet bekend gemaakt welk assortiment we gaan krijgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Volgens mij hebben de eerste vestigingen pas komende zaterdag hun kerstfeest.quote:Op maandag 8 december 2008 20:41 schreef indiekiki het volgende:
En en en? Weet iemand al wat t kerstcadeau is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |