Jawel, maar misschien dat een groep Limburgse 410'ers de aanzet heeft gegeven?quote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee. Had toch wel verwacht dat jij enigszins weet wie er over die actie's gaan.
Kan toch geen bijlagen of wat meesturen?quote:Op maandag 1 december 2008 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag?
Niet echt hoor. :p Vind ze ook wel grappig hehe. Zolang mickey er maar goed op looptquote:Op maandag 1 december 2008 18:32 schreef koemleit het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die die roze schoenen best wel tof vind.
Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Silaz het volgende:
Ook niet uploaden met een of andere site ofzo?![]()
Nja anders koop ik em morgen wel. heb ik wat te lezen in de trein
2-0 al, Bet365 heeft hem live inplay om op te wedden haha.quote:Op maandag 1 december 2008 18:43 schreef denthemen het volgende:
Stand Jong Ajax - Jong De Graafschap (1-0)
PMquote:Op maandag 1 december 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.
Homofilie in het voetbal is een taboe maar roze schoenen zijn hipquote:Op maandag 1 december 2008 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik maak er een einde aan. Op zo'n wereld als deze wil ik niet leven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend van mij werd ook opgepakt, had geen legitimatie en een beetje wiet bij zich. Is wel tegelijk met ons weer vrijgelaten en kreeg een boete. Zou zuur zijn als die wel een SV krijgt, hij komt er net van terugquote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?
Neequote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar op zeker naar Madrid volgens Marca.. Staat groots op de frontpage:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1188829.html
Marcaquote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar op zeker naar Madrid volgens Marca.. Staat groots op de frontpage:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1188829.html
40 miljoen en anders opbokken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef BB-boy het volgende:
Mogen ze met een hele grote zak geld komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |