abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 17:09:30 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63672676
Aanpak overtreders Hamburg

Amsterdam, 01 dec 2008
De supporters die zich in Hamburg, rondom de wedstrijd HSV - Ajax (0-1), daadwerkelijk hebben misdragen krijgen geen toegang meer tot de Amsterdam ArenA.

In Hamburg hebben twee soorten aanhoudingen plaatsgevonden. Een aantal mensen is preventief aangehouden. Deze supporters zijn, nadat duidelijk was dat zij zich niet hadden misdragen, weer door de politie vrijgelaten. Daarnaast is een aantal supporters daadwerkelijk gearresteerd voor een aantoonbare overtreding. De Duitse politie zal de namen van deze mensen aan de Nederlandse politie doorgegeven. Via de KNVB kan aan deze mensen een landelijk stadionverbod worden opgelegd. Ajax zal erop toezien dat dit algemene stadionverbod in de Amsterdam ArenA wordt nageleefd.

Ajax wil op deze manier duidelijk maken dat misdragingen rondom een wedstrijd absoluut onacceptabel zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63672689
Staat best wel een grappig verhaal van drie pagina's over Suarez (zonder streepje!) in de Sportweek deze week. Alle gesprekken zijn in het Nederlands gegaan en ook zo opgeschreven en dat is wel en leuk stukje geworden.

Klein stukje:
Maar ook moeilijk. Suarez moest aan het begin van het seizoen een mop vertellen in het Nederlands en deed daar drie kwartier over. Waar de mop exact over ging, weet niemand. Suarez zelf ook niet. ,,Ik wist geen mop, dus Urby vertelde me iets. Of nee die andere, Javier Martina. Ik heb het naverteld, maar weet nog steeds niet wat ik heb gezegd.”

Gaat ook een stuk over Nederlandse les (Suarez schijnt telkens de telefoon van Cvitanich weg te gooien) en over zijn haarband.

Ook leuk: ,,De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.” (...) ,,Ik wil kampioen worden en CL spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63672730
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Silaz het volgende:
Ik vond Gabri al op iemand lijken en verrek, ik zat miami ink te kijken.

[ afbeelding ]
wat meer baardgroei en klaar.
Hij lijkt op Subje
pi_63672771
Luis, wat een held. Iemand die het stukje van Suarez in kan scannen en hier online kan gooien?
pi_63672783
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:
Staat best wel een grappig verhaal van drie pagina's over Suarez (zonder streepje!) in de Sportweek deze week. Alle gesprekken zijn in het Nederlands gegaan en ook zo opgeschreven en dat is wel en leuk stukje geworden.

Klein stukje:
Maar ook moeilijk. Suarez moest aan het begin van het seizoen een mop vertellen in het Nederlands en deed daar drie kwartier over. Waar de mop exact over ging, weet niemand. Suarez zelf ook niet. ,,Ik wist geen mop, dus Urby vertelde me iets. Of nee die andere, Javier Martina. Ik heb het naverteld, maar weet nog steeds niet wat ik heb gezegd.”

Gaat ook een stuk over Nederlandse les (Suarez schijnt telkens de telefoon van Cvitanich weg te gooien) en over zijn haarband.

Ook leuk: ,,De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.” (...) ,,Ik wil kampioen worden en CL spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
Wat een boefje
pi_63672859
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

'FC Limburg' heeft weinig met het 'moderne voetbal' te maken. Dergelijke fusies gebeuren al een halve eeuw. Wat te denken van FC Twente en FC Utrecht? Zijn dat ook uitwassen van het 'moderne voetbal' dan? Is vak 410 daar dan ook tegen?

Soms zijn fusies gewoon noodzakelijk imo.
Er is ook wat verdeeldheid over deze actie. Van mij had het ook niet gehoeven. Van andere jongens weer wel en die hebben dat doek gemaakt. Niets mis mee.

Uiteindelijk heb ik alleen het doek "Tegen het moderne voetbal" omhooggehouden. En daar ben ik het uiteraard wel mee eens
pi_63672895
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Luis, wat een held. Iemand die het stukje van Suarez in kan scannen en hier online kan gooien?
Wil ik op zich wel doen, maar ik wil een en ander sowieso niet online zetten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63672931
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:

Klein stukje:

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63672941
Heibel met Gabri is klote. Er zal toch heus wel een reden zijn waaom hij niet speelt ? of zal een onderling conflict juist de reden zijn ?

Maar ik baal ook goed van Silva. Was ook geen goedkope speler en is - mits in vorm- van waarde voor dit Ajax.
pi_63672963
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wil ik op zich wel doen, maar ik wil een en ander sowieso niet online zetten.
Dan PM je het me maar
pi_63672988
FC Limburg boeit me ook geen ene reet. Vond het dan ook niet nodig. Maar zo heb je wel vaker dingen waar de meningen op het vak over verdeeld zijn.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63673026
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
FC Limburg boeit me ook geen ene reet. Vond het dan ook niet nodig. Maar zo heb je wel vaker dingen waar de meningen op het vak over verdeeld zijn.
Ook over dat er iemand van Slavia ineens tussenstond.
pi_63673060
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
De jongens die de doeken maken vonden dit een goed idee. Ik kan er op zich wel mee leven, al had ik liever een doekje gezien voor Santi van OM die vastzit in Madrid.
pi_63673067
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan PM je het me maar
Ik ook graag
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63673073
quote:

[..]

Dan PM je het me maar
Mij ook?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 1 december 2008 @ 17:25:18 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63673106
Nouja in het Zuid-Europese TIFO-ultra kaos-gebeuren gaat het natuurlijk wel vaker over situaties bij andere clubs. Als er een capo van Lazio opgepakt wordt zie je ook spandoeken bij Inter. (Ik noem maar wat)
In die zin zou je kunnen zeggen: 'Terecht, alle fanatieke supporters aller clubs verenigt u en steun elkaar'.

Aan de andere kant zijn we Ajaxsupporters en interesseert het ons helemaal geen reet wat voor problemen ze bij andere clubs hebben. Persoonlijk ben ik meer van het laatste, maargoed, ik maak me er niet druk om.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63673115
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

De jongens die de doeken maken vonden dit een goed idee. Ik kan er op zich wel mee leven, al had ik liever een doekje gezien voor Santi van OM die vastzit in Madrid.
Ook verder niets mis mee dat anderen hun eigen mening uiten. Maar goed, verder valt er niet zoveel over het doek te discussieren eigenlijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63673206
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij lijkt op Subje
True. En totaal niet op Gabri
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63673311
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:01 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wel een toffe reclame
[..]

Ik snap niet dat azet fans zich druk maken over Ajax als ze tegen groningen spelen, maar goed who cares anyway.
Wat de fuck maakt het nou uit voor welke club ik ben?
Gaat toch om het principe dat je als club uit NH protesteerd tegen FC Limburg of niet dan?

Dus dat verhaal van AZ fans en druk maken over Ajax als ze tegen Groningen spelen gaat nergens over.
Maar goed dus het is de bedoeling om een Ajax avatar te nemen en dan mag je wel lullen over FC Limburg...

Maar goed hier zullen we het niet over eens worden denk ik zo
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63673325
quote:

[..]

Dan PM je het me maar
Dat gaat toch niet?
  maandag 1 december 2008 @ 17:45:21 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63673620
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg kansloos. Limburgse 410'ers zeker?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63673689
410 maakt zich weer eens belachelijk.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  maandag 1 december 2008 @ 17:53:27 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63673807
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef Silenus het volgende:
Aanpak overtreders Hamburg

Amsterdam, 01 dec 2008
De supporters die zich in Hamburg, rondom de wedstrijd HSV - Ajax (0-1), daadwerkelijk hebben misdragen krijgen geen toegang meer tot de Amsterdam ArenA.

In Hamburg hebben twee soorten aanhoudingen plaatsgevonden. Een aantal mensen is preventief aangehouden. Deze supporters zijn, nadat duidelijk was dat zij zich niet hadden misdragen, weer door de politie vrijgelaten. Daarnaast is een aantal supporters daadwerkelijk gearresteerd voor een aantoonbare overtreding. De Duitse politie zal de namen van deze mensen aan de Nederlandse politie doorgegeven. Via de KNVB kan aan deze mensen een landelijk stadionverbod worden opgelegd. Ajax zal erop toezien dat dit algemene stadionverbod in de Amsterdam ArenA wordt nageleefd.

Ajax wil op deze manier duidelijk maken dat misdragingen rondom een wedstrijd absoluut onacceptabel zijn.
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63673825
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?
Slim om mee te nemen naar Duitsland

Hij is niet de cel ingeknikkert?
pi_63674003
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heel erg kansloos. Limburgse 410'ers zeker?
Nee. Had toch wel verwacht dat jij enigszins weet wie er over die actie's gaan.
pi_63674053
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat gaat toch niet?
Waarom niet, als ik vragen mag?
  maandag 1 december 2008 @ 18:12:31 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63674224
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee. Had toch wel verwacht dat jij enigszins weet wie er over die actie's gaan.
Jawel, maar misschien dat een groep Limburgse 410'ers de aanzet heeft gegeven?

Dat we tegen het moderne voetbal zijn, ok. Maar niemand binnen Ajax merkt iets van een eventuele fusie.

Dat je je solidair toont met de supporters van Roda JC en/of Fortuna Sittard, ok. Maar heeft het zin?
pi_63674285
Jong Ajax al bezig?
  maandag 1 december 2008 @ 18:16:07 #79
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63674294
dat is linke soep in duitsland doorgaans tony
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63674510
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Waarom niet, als ik vragen mag?
Kan toch geen bijlagen of wat meesturen?
pi_63674534
Daar heb je een punt. Ach, ik snap daar sowieso geen moer van
pi_63674593
Ook niet uploaden met een of andere site ofzo?
Nja anders koop ik em morgen wel. heb ik wat te lezen in de trein
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63674622
Ik ben volgens mij echt de enige die die roze schoenen best wel tof vind .
pi_63674633
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:32 schreef koemleit het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die die roze schoenen best wel tof vind .
Niet echt hoor. :p Vind ze ook wel grappig hehe. Zolang mickey er maar goed op loopt
pi_63674659
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Silaz het volgende:
Ook niet uploaden met een of andere site ofzo?
Nja anders koop ik em morgen wel. heb ik wat te lezen in de trein
Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.
pi_63674840
Stand Jong Ajax - Jong De Graafschap (1-0)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63674925
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:43 schreef denthemen het volgende:
Stand Jong Ajax - Jong De Graafschap (1-0)
2-0 al, Bet365 heeft hem live inplay om op te wedden haha.
pi_63674987
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.
PM
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63675306
Iemand die jong Ajax volgt?
pi_63675395
Zoals Jasza al zei is die live op bet365 te volgen. alhoewel zonder namen/beeld etc. maar wel de stand/corner etc.
pi_63675702
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik maak er een einde aan. Op zo'n wereld als deze wil ik niet leven.
Homofilie in het voetbal is een taboe maar roze schoenen zijn hip

ik snap het ook allemaal niet meer.
  maandag 1 december 2008 @ 19:25:47 #92
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63675832
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vriend van mij werd ook opgepakt, had geen legitimatie en een beetje wiet bij zich. Is wel tegelijk met ons weer vrijgelaten en kreeg een boete. Zou zuur zijn als die wel een SV krijgt, hij komt er net van terug

Ik schrok trouwens wel toen ik iets over 'preventief opgepakt' en 'SV' zag.
pi_63675929
Huntelaar op zeker naar Madrid volgens Marca.. Staat groots op de frontpage:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1188829.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63676012
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Nee .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63676035
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63676041
Marca neem ik niet serieus, Ajax.nl wel.
pi_63676054
Mogen ze met een hele grote zak geld komen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63676085
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Marca
  maandag 1 december 2008 @ 19:34:55 #99
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_63676108
Marca schreef laatst ook dat Asamoah Gyan naar Barcelona ging, Marca geloof ik niet meer.
pi_63676110
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef BB-boy het volgende:
Mogen ze met een hele grote zak geld komen.
40 miljoen en anders opbokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')