Hij lijkt op Subjequote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Silaz het volgende:
Ik vond Gabri al op iemand lijken en verrek, ik zat miami ink te kijken.
[ afbeelding ]
wat meer baardgroei en klaar.
Wat een boefjequote:Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:
Staat best wel een grappig verhaal van drie pagina's over Suarez (zonder streepje!) in de Sportweek deze week. Alle gesprekken zijn in het Nederlands gegaan en ook zo opgeschreven en dat is wel en leuk stukje geworden.
Klein stukje:
Maar ook moeilijk. Suarez moest aan het begin van het seizoen een mop vertellen in het Nederlands en deed daar drie kwartier over. Waar de mop exact over ging, weet niemand. Suarez zelf ook niet. ,,Ik wist geen mop, dus Urby vertelde me iets. Of nee die andere, Javier Martina. Ik heb het naverteld, maar weet nog steeds niet wat ik heb gezegd.”
Gaat ook een stuk over Nederlandse les (Suarez schijnt telkens de telefoon van Cvitanich weg te gooien) en over zijn haarband.
Ook leuk: ,,De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.” (...) ,,Ik wil kampioen worden en CL spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
Er is ook wat verdeeldheid over deze actie. Van mij had het ook niet gehoeven. Van andere jongens weer wel en die hebben dat doek gemaakt. Niets mis mee.quote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
'FC Limburg' heeft weinig met het 'moderne voetbal' te maken. Dergelijke fusies gebeuren al een halve eeuw. Wat te denken van FC Twente en FC Utrecht? Zijn dat ook uitwassen van het 'moderne voetbal' dan? Is vak 410 daar dan ook tegen?
Soms zijn fusies gewoon noodzakelijk imo.
Wil ik op zich wel doen, maar ik wil een en ander sowieso niet online zetten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Luis, wat een held. Iemand die het stukje van Suarez in kan scannen en hier online kan gooien?
quote:Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:
Staat best wel een grappig verhaal van drie pagina's over Suarez (zonder streepje!) in de Sportweek deze week. Alle gesprekken zijn in het Nederlands gegaan en ook zo opgeschreven en dat is wel en leuk stukje geworden.
Klein stukje:
Maar ook moeilijk. Suarez moest aan het begin van het seizoen een mop vertellen in het Nederlands en deed daar drie kwartier over. Waar de mop exact over ging, weet niemand. Suarez zelf ook niet. ,,Ik wist geen mop, dus Urby vertelde me iets. Of nee die andere, Javier Martina. Ik heb het naverteld, maar weet nog steeds niet wat ik heb gezegd.”
Gaat ook een stuk over Nederlandse les (Suarez schijnt telkens de telefoon van Cvitanich weg te gooien) en over zijn haarband.
Ook leuk: ,,De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.” (...) ,,Ik wil kampioen worden en CL spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
Dan PM je het me maarquote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wil ik op zich wel doen, maar ik wil een en ander sowieso niet online zetten.
Ook over dat er iemand van Slavia ineens tussenstond.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
FC Limburg boeit me ook geen ene reet. Vond het dan ook niet nodig. Maar zo heb je wel vaker dingen waar de meningen op het vak over verdeeld zijn.
De jongens die de doeken maken vonden dit een goed idee. Ik kan er op zich wel mee leven, al had ik liever een doekje gezien voor Santi van OM die vastzit in Madrid.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
FC Limburg boeit me ook geen ene reet. Vond het dan ook niet nodig. Maar zo heb je wel vaker dingen waar de meningen op het vak over verdeeld zijn.
Ik ook graagquote:
Mij ook?quote:
Ook verder niets mis mee dat anderen hun eigen mening uiten. Maar goed, verder valt er niet zoveel over het doek te discussieren eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De jongens die de doeken maken vonden dit een goed idee. Ik kan er op zich wel mee leven, al had ik liever een doekje gezien voor Santi van OM die vastzit in Madrid.
True. En totaal niet op Gabriquote:
Wat de fuck maakt het nou uit voor welke club ik ben?quote:Op maandag 1 december 2008 17:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wel een toffe reclame
[..]
Ik snap niet dat azet fans zich druk maken over Ajax als ze tegen groningen spelen, maar goed who cares anyway.
Dat gaat toch niet?quote:
Heel erg kansloos. Limburgse 410'ers zeker?quote:
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef Silenus het volgende:
Aanpak overtreders Hamburg
Amsterdam, 01 dec 2008
De supporters die zich in Hamburg, rondom de wedstrijd HSV - Ajax (0-1), daadwerkelijk hebben misdragen krijgen geen toegang meer tot de Amsterdam ArenA.
In Hamburg hebben twee soorten aanhoudingen plaatsgevonden. Een aantal mensen is preventief aangehouden. Deze supporters zijn, nadat duidelijk was dat zij zich niet hadden misdragen, weer door de politie vrijgelaten. Daarnaast is een aantal supporters daadwerkelijk gearresteerd voor een aantoonbare overtreding. De Duitse politie zal de namen van deze mensen aan de Nederlandse politie doorgegeven. Via de KNVB kan aan deze mensen een landelijk stadionverbod worden opgelegd. Ajax zal erop toezien dat dit algemene stadionverbod in de Amsterdam ArenA wordt nageleefd.
Ajax wil op deze manier duidelijk maken dat misdragingen rondom een wedstrijd absoluut onacceptabel zijn.
Slim om mee te nemen naar Duitslandquote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?
Nee. Had toch wel verwacht dat jij enigszins weet wie er over die actie's gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heel erg kansloos. Limburgse 410'ers zeker?
Jawel, maar misschien dat een groep Limburgse 410'ers de aanzet heeft gegeven?quote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee. Had toch wel verwacht dat jij enigszins weet wie er over die actie's gaan.
Kan toch geen bijlagen of wat meesturen?quote:Op maandag 1 december 2008 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag?
Niet echt hoor. :p Vind ze ook wel grappig hehe. Zolang mickey er maar goed op looptquote:Op maandag 1 december 2008 18:32 schreef koemleit het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die die roze schoenen best wel tof vind.
Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Silaz het volgende:
Ook niet uploaden met een of andere site ofzo?![]()
Nja anders koop ik em morgen wel. heb ik wat te lezen in de trein
2-0 al, Bet365 heeft hem live inplay om op te wedden haha.quote:Op maandag 1 december 2008 18:43 schreef denthemen het volgende:
Stand Jong Ajax - Jong De Graafschap (1-0)
PMquote:Op maandag 1 december 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog degene die het online zet, en dat is juist wat ik niet wil. Excuus. Als het in een ander blad had gestaan, zou ik het wel doen.
Homofilie in het voetbal is een taboe maar roze schoenen zijn hipquote:Op maandag 1 december 2008 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik maak er een einde aan. Op zo'n wereld als deze wil ik niet leven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend van mij werd ook opgepakt, had geen legitimatie en een beetje wiet bij zich. Is wel tegelijk met ons weer vrijgelaten en kreeg een boete. Zou zuur zijn als die wel een SV krijgt, hij komt er net van terugquote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maatje werd gepakt met drugs bij fouilleren en kwam stadion niet in. Gegevens zijn genoteerd, maar hij werd niet vastgehouden. Neem aan dat dit geen SV oplevert?
Neequote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar op zeker naar Madrid volgens Marca.. Staat groots op de frontpage:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1188829.html
Marcaquote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Huntelaar op zeker naar Madrid volgens Marca.. Staat groots op de frontpage:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1188829.html
40 miljoen en anders opbokken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef BB-boy het volgende:
Mogen ze met een hele grote zak geld komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |