Dat is wel zondequote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
Kerstboom en dergelijke doe ik trouwens ook niet aan. Vind het eigenlijk veel te veel gedoe ook.
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een verbitterde uitspraak.
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel zondeKerstboom en kerst nummers horen er toch wel bij
Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
Aah je geniet gewoon van andermans kerstboomquote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.
Ik heb een hekel aan nep-kerstbomen, en een echte 4 hoog naar boven zeulen en na de kerst weer terug, daar begin ik niet aan.
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dagquote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.
Je hebt meer aan mensenkennis, zodat je mensen kan inschatten, ipv zo'n negatieve houding.
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensenquote:Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.
Ken ze ook allen al tussen de 15 en 20 jaar.
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Had ik best willen doen, maar had het 1) niet in de gaten en 2) moet beetje opletten dat ik niet teveel fok open heb staanquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:
En kwaak, open een nieuwe als je de lapo hebt please.
Een vrouwenvriendschap die al 16 jaar duurt is ook best stevig hoorquote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Dat heb ik ook helemaal niet beweerd, ik zeg alleen hoe ik erover denk. En uitspraken zoals jij deed, dat zijn geen uitspraken die je zomaar even doet, dat zijn typische uitspraken voor verbitterde mensen. Vandaar dus mijn vraag.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.
Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.quote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.
In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.
Niks is zeker en misschien is dat ook juistw el zo leuk aan het leven. Uiteindelijk dan he, ik heb denk ik meer verdriet hiervan gehad dan van welke verbroken relatie dan ook
Dan hoeft het niet einde vriendschap te betekenen, alleen dat het contact verwaterd. Na jaren elkaar weer zien kán dan ook wel. Grote kans dat je uit elkaar bent gegroeid, dat wel.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.
In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Om een man natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?
Ai dat zijn moeilijke situaties ja.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om een man natuurlijkIk haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
Vraag ik mij af hè: waarom haten? Dat vind ik een vrij sterke term.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om een man natuurlijkIk haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
Kijk, dat doen manne dus niet hè. Dat scheelt...quote:Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad
quote:
Zie mijn sig. Dumas wist het alquote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef dawg het volgende:
Haten nog wel.
Ach, uiteindelijk sterf je toch in je eentje.
Ja, je sig. En wat ik zeg. En wat jij zegt. Wat zijn wij goed.quote:Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vraag ik mij af hè: waarom haten? Dat vind ik een vrij sterke term.
Bovendien impliceert dat voor mij dat je heel veel energie besteedt aan iemand die dat niet waard is. Negeren, of belachelijk maken, is veel praktischer, leuker en kost stukken minder energie
Ik haat mezelf af en toe dus dat gaat al niet opquote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef dawg het volgende:
Haten kun je trouwens alleen iemand van wie je ook gehouden hebt (of wellicht nog steeds houdt). Wat dat betreft vind ik de uitspraak haat en liefde liggen dicht bij elkaar heel erg waar.
Jups, mensen komen en mensen gaan. Alleen soms doet het gaan bij de een een beetje meer pijn als bij de andere. Maar niets is voor altijdquote:Op maandag 1 december 2008 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.
Nou ja, haten. Ik vond het niks. De animositeit kwam verder meer van hemquote:Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vraag ik mij af hè: waarom haten? Dat vind ik een vrij sterke term.
Bovendien impliceert dat voor mij dat je heel veel energie besteedt aan iemand die dat niet waard is. Negeren, of belachelijk maken, is veel praktischer, leuker en kost stukken minder energie
quote:Op maandag 1 december 2008 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, je sig. En wat ik zeg. En wat jij zegt. Wat zijn wij goed.
Dat dus.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef Kluts het volgende:
Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.
Tjeeeemigquote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, haten. Ik vond het niks. De animositeit kwam verder meer van hem
Het is een ex-crimineel die een paar jaar heeft gezeten voor ramkraken, die haar in de eerste 3 maanden van een fijn gevalletje herpes voorzag en bij wie ze in de eerste anderhalf jaar niet op zijn verjaardag mocht komen. Of met Kerst. Of met oud en nieuw (toen lag ze met 40 graden koorts van de Herpes op bed). Of met Pasen. Met een kind bij een ander dat ie niet meer mocht zien (lag uiteraard helemaal aan zijn ex).Een glazenwasser die beweerde regelmatig over te werken tot diep in de avond.
En toen ze me vroeg eerlijk te zeggen wat ik er van vond, heb ik dat eerlijk gezegd
Inderdaad, ruzie maken en een uurtje later zit je weer gezellig samen een biertje te drinken. Geen gezeik.quote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tja, ze heeft rammelende eierstokken, dat zal wel een deel van het probleem zijnquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
TjeeeemigSommige mensen hè, die kan ik écht, écht niet begrijpen
Maar ze zijn er blijkbaar genoeg.
Buiten dat vind ik het ook wel jammer dat, als je haar eerlijk antwoordt geeft, ze dat niet kan hebben.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
TjeeeemigSommige mensen vrouwen hè, die kan ik écht, écht niet begrijpen
Maar ze zijn er blijkbaar genoeg.
Buiten dat vind ik het ook wel jammer dat, als je haar eerlijk antwoordt geeft, ze dat niet kan hebben.
Wat is dat toch met vrouwen en rammelende eierstokken. Ontzettend kieskeurig en met een enorme eisenlijst en "carrièregericht" totdat, jawel, de eierstokken opspelen. Dan maakt het ineens niks meer uit, als ie maar zaad heeft.quote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, ze heeft rammelende eierstokken, dat zal wel een deel van het probleem zijn
Wanneer kom ik die vrouwen dan eens tegen he hey he ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen en rammelende eierstokken. Ontzettend kieskeurig en met een enorme eisenlijst en "carrièregericht" totdat, jawel, de eierstokken opspelen. Dan maakt het ineens niks meer uit, als ie maar zaad heeft.
Hoezo, heb jij ook al babyfever?quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wanneer kom ik die vrouwen dan eens tegen he hey he ?
Beter zijn diegenen die al geworpen hebben en er achter komen dat het toch niet is wat ze dachten dat het zou zijn. Hoef je ook niet bang te zijn dat ze een kind van je willen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie het nieuwe zinnetje in mijn sigquote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Beter zijn diegenen die al geworpen hebben en er achter komen dat het toch niet is wat ze dachten dat het zou zijn. Hoef je ook niet bang te zijn dat ze een kind van je willen.
Milfs for teh win
Nah jij bent toch ook al een milf nuquote:Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga geen rammelende eierstokken meer krijgen gok ik zo
Kunnen prima in een redelijk formaat ovenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie het nieuwe zinnetje in mijn sig
Weet er nog een paar hoor. Vriendinnetje van me (en ex) bekende laatst dat ze idd niet meer zo kieskeurig is nu ze over de 30 is. Ze wil namelijk wel kinderenquote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze zet ik in mijn foboquote:Op maandag 1 december 2008 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Elegy is de man van wijze woorden op de maandag.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kunnen prima in een redelijk formaat oven
Tijd zat, ik snap die hysterie over 30 worden nooit zo van vrouwen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weet er nog een paar hoor. Vriendinnetje van me (en ex) bekende laatst dat ze idd niet meer zo kieskeurig is nu ze over de 30 is. Ze wil namelijk wel kinderen
Zeker dat hoort erbij, pubers.quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Af en toe piep je wel anders
Maar nee, ik zou zelf geen kinderen willen.
Bengeltjelief!quote:
Wellicht omdat je eierstokken hun functie al gedaan hebben?quote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijd zat, ik snap die hysterie over 30 worden nooit zo van vrouwen.
Wat vallen die na 30jaar eruit ofzo?quote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wellicht omdat je eierstokken hun functie al gedaan hebben?
moest er wel een beetje omquote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijd zat, ik snap die hysterie over 30 worden nooit zo van vrouwen.
Was dat maar zo. Geen kopzorgen of je zwanger kan geraken.quote:Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat vallen die na 30jaar eruit ofzo?
volgens mij hebben die vrij weinig gedaan behalve een hoop sjacherijnige dagen opgeleverdquote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wellicht omdat je eierstokken hun functie al gedaan hebben?
Je kan ze toch in de knoop laten leggen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Geen kopzorgen of je zwanger kan geraken.
Hoe ziet ze er uit? Ik wil haar best met kind schoppen als ze er een beetje leuk uitziet zonder verdere verplichtingen hoorquote:Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moest er wel een beetje omvolwassen meid met een leuke carriere en leven gaat piepen dat ze toch kinderen/zaaddonor wil
Dat doen ze alleen bij mannen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ze toch in de knoop laten leggen?![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij mannen.knip knip.
Sorry, de alimentatie verplichting blijf je houden wettelijk gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit? Ik wil haar best met kind schoppen als ze er een beetje leuk uitziet zonder verdere verplichtingen hoor
TIP: Vraag daarna nog even het volgende:"Wil je dat ik zeg wat jij wilt horen of moet ik echt mijn eigen mening geven?"quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
En toen ze me vroeg eerlijk te zeggen wat ik er van vond, heb ik dat eerlijk gezegd
quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij mannen.knip knip.
Die van mij zit dagelijks in de knoop, om mijn middel gebonden zeg maar.quote:Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Mijn lul wordt niet in de knoop gelegd
En we leven in 2008 dat kan ook bij vrouwen tegenwoordig
Dat doen ze ook niet bij je lul. En bij een man is het een poliklinisch gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Mijn lul wordt niet in de knoop gelegd
En we leven in 2008 dat kan ook bij vrouwen tegenwoordig
Balenquote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry, de alimentatie verplichting blijf je houden wettelijk gezien.
Wat een onzin.quote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef RealZeus het volgende:
Geloof me, dat wil je niet.Echt niet. Voordat ze zwanger zijn komt alle geilheid er uit en als ze eenmaal drachtig zijn is het gebeurd. Dan gaan ze naar de kapper voor een kort , pittig en vooral supervlot kapsel en dan heeft ze verrekte vaak hoofdpijn.
Watje.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij zit dagelijks in de knoop, om mijn middel gebonden zeg maar.
Dus...........
* PBateman1978 's humor begint maandagochtend-niveau te bereiken.
Dat dus inderdaad, niks knip knip bij mijquote:
Nee!quote:Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet bij je lul. En bij een man is het een poliklinisch gebeuren.
Zo gepiept. Dus..... als dan..... man...
Ik kan al niet tegen een prik dus moet je naagaan als er geknipt moet wordenquote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Tss en dat noemt zich man.Beetje bang voor een knipje.
Dan klopt het dus wat ik zeg.quote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan al niet tegen een prik dus moet je naagaan als er geknipt moet worden
Vrouw, 2 kinderen, lang haar, zelden hoofdpijn...quote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef RealZeus het volgende:
Geloof me, dat wil je niet.Echt niet. Voordat ze zwanger zijn komt alle geilheid er uit en als ze eenmaal drachtig zijn is het gebeurd. Dan gaan ze naar de kapper voor een kort , pittig en vooral supervlot kapsel en dan heeft ze verrekte vaak hoofdpijn.
Dat is het niet, het is de plek waar geknipt gaat wordenquote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Dito, behalve het lang haar, dat is er even niet.quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouw, 2 kinderen, lang haar, zelden hoofdpijn...
quote:Op maandag 1 december 2008 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dito, behalve het lang haar, dat is er even niet.maar meer omdat het droog en futloos was.
Niet omdat ik kort zo leuk vind.
Zie het als een tandarts die een vulling zet uhh weghaalt.quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is de plek waar geknipt gaat worden
We kunnen haar ook...ohw wacht, dan zal het vrij duidelijk zijn wie er de vader isquote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep. anders had ik me wel weer aangeboden
Ik heb geen idee hoe Bengeltje er uit ziet, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Bengeltje en JB zijn de meest begeerlijke MILFs uit het topic ?
Nog net niet he.quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze knippen niet je pik eraf hoor Belsezar
Net alsof jullie het lekker zullen vinden als er in je doos gegraait wordt om er een knoop in te leggen.quote:
Ze is wel al 2008 jaar oud, die puberteit kwam laat zeker bij je kids Bengeltje ?quote:Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Bengeltje er uit ziet, dus daar kan ik niet over oordelen
Wat een rare opmerking, weet je hoe vaak er in je leven als vrouw in je doos gegraaid wordt?quote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof jullie het lekker zullen vinden als er in je doos gegraait wordt om er een knoop in te leggen.
Bij vrouwen is die ingreep dan ook vele malen moeilijk er pijnlijker, naar het schijntquote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof jullie het lekker zullen vinden als er in je doos gegraait wordt om er een knoop in te leggen.
Willen wij mannen dat weten ?quote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking, weet je hoe vaak er in je leven als vrouw in je doos gegraaid wordt?
En dan doel ik niet op sex.
Oh dus bij ons mag het opeens welquote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking, weet je hoe vaak er in je leven als vrouw in je doos gegraaid wordt?
Vrouwen hebben al de meeste "lasten". Dat kleine iets moet de man maar doen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon ontiegelijk laat moeder geworden.quote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze is wel al 2008 jaar oud, die puberteit kwam laat zeker bij je kids Bengeltje ?
Ik denk het niet, maar dan moeten "jullie mannen" ook niet gaan zitten miepen over een kleine poliklinische ingreep waar een vrouw een echte operatie moet ondergaan.quote:Op maandag 1 december 2008 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Willen wij mannen dat weten ?
Ik ben nog nooit om een andere reden daar "gegraaid"quote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het klinkt ook erg pijnlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit om een andere reden daar "gegraaid"
Dat komt nog welquote:Op maandag 1 december 2008 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit om een andere reden daar "gegraaid"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Een kleine poliklinische ingreep, zo klinkt het bijna alsof ik koekjes ga eten bij vrouwtje theelepel.quote:Op maandag 1 december 2008 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dan moeten "jullie mannen" ook niet gaan zitten miepen over een kleine poliklinische ingreep waar een vrouw een echte operatie moet ondergaan.
Sommige vrouwen zijn als wijn, worden met de jaren alleen maar beterquote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze is wel al 2008 jaar oud, die puberteit kwam laat zeker bij je kids Bengeltje ?
veel meer is het dan ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een kleine poliklinische ingreep, zo klinkt het bijna alsof ik koekjes ga eten bij vrouwtje theelepel.
Een bevalling, hmmm, nee doe maar niet, ik ga wel speculoosjes eten.quote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
veel meer is het dan ook niet
Wil je een bevalling?
Dat kunnen ze al helemaal niet aan joh.quote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil je een bevalling?
Jij snapt het weer niet he, of wil het niet snappen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje zeuren, bij ons mag het wel lekker allemaal maar oh als het bij jullie moet
Vrouwen zijn tegenwoordig toch ook geemancipeerd?
Dat durf ik inderdaad ook te betwijfelenquote:Op maandag 1 december 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze al helemaal niet aan joh.
Er valt niks te snappenquote:Op maandag 1 december 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij snapt het weer niet he, of wil het niet snappen.Arm knuppeltje.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat de emotionele achtbaan die mannen moeten doorstaan tijdens de zwangerschap van hun vrouw minstens net zo zwaar is als de bevalling zelf voor de vrouw.
Ja met een gameboy aan de zijkant toekijken. Is erg inspannend.quote:Op maandag 1 december 2008 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat de emotionele achtbaan die mannen moeten doorstaan tijdens de zwangerschap van hun vrouw minstens net zo zwaar is als de bevalling zelf voor de vrouw.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Heerlijk als mensen reageren zoals verwacht.
Daar zijn we voor, om jullie te plezieren.quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Gelukkig niet nee. Maar ik heb de verhalen gehoord van dagen niet kunnen lopen/zitten/liggen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze knippen niet je pik eraf hoor Belsezar
Nou dat valt dan vies tegenquote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn we voor, om jullie te plezieren.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
De verhalen van, gewoon zelfde dag of dag erna weer werken, die hoor je natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Maar ik heb de verhalen gehoord van dagen niet kunnen lopen/zitten/liggen.
Nee, niks voor mij
Dat gaat natuurlijk ook niet voor elke "man" op.quote:Op maandag 1 december 2008 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat valt dan vies tegen
Zullen toch andere dingen voor gedaan moeten worden![]()
Als (ja, als. Ik heb geen idee of ik kinderen wil. Nu in ieder geval niet) ik ooit zou moeten bevallen, komt mijn kerel die kamer niet in hoor. Zo aantrekkelijk ziet alles er dan niet uit denk ikquote:Op maandag 1 december 2008 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, dus moet de vrouw maar voor de rest van dr leven aan de pil.quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Maar ik heb de verhalen gehoord van dagen niet kunnen lopen/zitten/liggen.
Nee, niks voor mij
Dat wat ik opnoemde wel denk ik hoorquote:Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook niet voor elke "man" op.
Ik ken een man die er precies zo over denktquote:Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als (ja, als. Ik heb geen idee of ik kinderen wil. Nu in ieder geval niet) ik ooit zou moeten bevallen, komt mijn kerel die kamer niet in hoor. Zo aantrekkelijk ziet alles er dan niet uit denk ik
quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
visioenen met ontplofte mollen...quote:Op maandag 1 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken een man die er precies zo over denkt
Zou trouwens best kunnen dat je er anders over denkt als het zover is.
QFT.quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wanneer kom je dat doen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat dat moment nooit aanbreekt overigens. En ik denk het niet, in zo'n geval wil ik alleen mijn moeder in de buurt.quote:Op maandag 1 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken een man die er precies zo over denkt
Zou trouwens best kunnen dat je er anders over denkt als het zover is.
Das waar.quote:Op maandag 1 december 2008 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De verhalen van, gewoon zelfde dag of dag erna weer werken, die hoor je natuurlijk niet.
Mensen klagen liever.
En bedanktquote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
visioenen met ontplofte mollen...
Hey, tijdens die ontploffing is het vlees dan lekker gegrild? Misschien is mollenvlees best lekker.quote:Op maandag 1 december 2008 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast voor straks.
zolang kaalgeplukt.quote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, tijdens die ontploffing is het vlees dan lekker gegrild? Misschien is mollenvlees best lekker.
Tuurlijk niet, een met bloepproppen er langs druipende homp vlees.quote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, tijdens die ontploffing is het vlees dan lekker gegrild? Misschien is mollenvlees best lekker.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, een met bloepproppen er langs druipende homp vlees.
Ik hou wel van een biefstuk rarequote:Op maandag 1 december 2008 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overquote:Op maandag 1 december 2008 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering, maar er zullen er plenty zijn waarbij het zo goed.quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouw, 2 kinderen, lang haar, zelden hoofdpijn...
Geen knipje in mijn mannelijke onderdelen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sowieso al dat gezeik om een knipje
Wij hebben veel meer ongemak van het hele bevruchtings- (of niet) gebeuren dan jullie hoor
quote:Op maandag 1 december 2008 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben al de meeste "lasten". Dat kleine iets moet de man maar doen.
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dan moeten "jullie mannen" ook niet gaan zitten miepen over een kleine poliklinische ingreep waar een vrouw een echte operatie moet ondergaan.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil je een bevalling?
Je kunt natuurlijk ookn dreigen met pikstraf.quote:Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dus moet de vrouw maar voor de rest van dr leven aan de pil.
Of een spiraaltje laten inbrengen.
Of een operatie ondergaan, zodat jullie niet hoeven....
Misschien dat dreigen met condooms voor de rest van je leven helpt?
Ze voelen zich wel meteen aangevallen hequote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou komt dat hele wij-vrouwen-hebben-het-zwaarder-dan-jullie repertoire weer uit de kast?
quote:
Wij knippen alleen als we een lifetime-abonnement krijgen op al jullie mollen !quote:Op maandag 1 december 2008 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat klopt
Maar mannen moeten niet zeuren en gewoon lekker laten knippen
edit: behalve als de vrouw zelf totaal nooit kinderen zou willen hebben en er geen heeft, dan moet de vrouw niet zeurenlosstaand van het feit mss dat het bij de vrouw pijnlijker/moeilijker is, want daar weet ik niks van
![]()
Mollen?quote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij knippen alleen als we een lifetime-abonnement krijgen op al jullie mollen !
Ofzo...
Het wordt weer tijd om naar huis te gaan geloof ik…
Mollen ja, op de 1 of andere manier zie ik overal ineens mollen in vrouwenbroeken zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mollen?
Tis miss idd wel eens tijd
quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mollen?
Tis miss idd wel eens tijd
Het heeft ook neits met romantiek te maken, maar meer met het bij de hand willen hebben van iemand om op te scheldenquote:Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat dat moment nooit aanbreekt overigens. En ik denk het niet, in zo'n geval wil ik alleen mijn moeder in de buurt.
Ik zou ook niet thuis willen bevallen btw. Geeft ontzettend veel troep, ik vind het een gek idee om zoiets te doen in het bed waar je ook nog moet neuken en je hebt niks achter de hand als er iets mis gaat.
Ik ben niet zo romantisch of sentimenteel als het aankomt op dit soort troep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Heh shit.. ik heb een beetje hoofdpijn.. dus dit gaat niet door?quote:Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak is het zat voor vandaag...
Zo maar eens de tram halen, ooh... en eventuele langharige, niet te extreem, net over schouders is prima, niet blond zijnde vrouw(en) zonder hoofdpijn kunnen zich alvast in riij van één opstellen bij mijn voordeur. Bener met een minuutje of 20 a 25 denk ik. Mee eten is geen probleem, je hoeft geen zwemspullen mee te nemen en je wordt netjes thuisgebracht![]()
Dan moet je juist voor de seks gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 17:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heh shit.. ik heb een beetje hoofdpijn.. dus dit gaat niet door?
Ik weet het! Maar kwaak wil alleen vrouwen zonder hoofdpijnquote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet je juist voor de seks gaan.
Kwaak kwaakt maar wat. .quote:Op maandag 1 december 2008 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar kwaak wil alleen vrouwen zonder hoofdpijn
Achja, wat hij wil, hij loopt alleen een hoop mis, de sukkelquote:Op maandag 1 december 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kwaak kwaakt maar wat. .onwetend persoon.
Ik zie geen rel, jij dan B?quote:
Dat krijg je met al dat gekwaak. Maar misschien bedenkt hij zich nog als hij straks terugleest.quote:Op maandag 1 december 2008 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, wat hij wil, hij loopt alleen een hoop mis, de sukkel
We zullen het zien hoe verstandig hij isquote:Op maandag 1 december 2008 18:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat krijg je met al dat gekwaak. Maar misschien bedenkt hij zich nog als hij straks terugleest.
Er kan altijd nog een lampje gaan branden.
En rellen is voor kinders.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat krijg je met al dat gekwaak. Maar misschien bedenkt hij zich nog als hij straks terugleest.
Er kan altijd nog een lampje gaan branden.
En rellen is voor kinders.
Ja, zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 1 december 2008 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
We zullen het zien hoe verstandig hij is
Owja, lekker voorzichtig vragen hoe of watquote:Op maandag 1 december 2008 19:13 schreef Feitosa het volgende:
Wilde net naar huis gaan, begon de baas te hengelen of ik met de kerstvakantie "in de buurt"was.
Mooi ff gemeld dat ik in het buitenland zit.
Nurofen'etje met een glaasje water anders?quote:Op maandag 1 december 2008 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, wat hij wil, hij loopt alleen een hoop mis, de sukkel
Ik ga niet naar het buitenland. Heb gewoon geen zin om tijdens mijn vakantie gebeld te worden om te werken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja, lekker voorzichtig vragen hoe of wat
Wat ga je in het buitenland doen?
Aah jij liegbeest!quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga niet naar het buitenland. Heb gewoon geen zin om tijdens mijn vakantie gebeld te worden om te werken.
Laatste keer dat er iets van Bol bezorgt hier, was het een marokaanse knul met een matje in zijn nek, en daar gaat mijn dobber niet echt van kloppen. Maar goed, zal hem volgende keer even bewaren, mischien dat ik er hier iemand nog een plezier mee kan doen anders. Wil je hem dan met of zonder puppycursuscertificaatquote:Op maandag 1 december 2008 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Die kun je vast wel bij bol.com bestellenWordt het nog thuisbezorgd ook, door wie weet een mooie dame, met (niet te) lang, niet blond haar, zonder hoofdpijn etc etc.
Ga je je dobber bewaren?quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Laatste keer dat er iets van Bol bezorgt hier, was het een marokaanse knul met een matje in zijn nek, en daar gaat mijn dobber niet echt van kloppen. Maar goed, zal hem volgende keer even bewaren, mischien dat ik er hier iemand nog een plezier mee kan doen anders. Wil je hem dan met of zonder puppycursuscertificaat
een gesprek op twee plekken, moet kunnen toch.. Als je kunt breien, kantklossen en tegelijkertijd de telefoon op kunt nemen, is dit ook een eitje lijkt mequote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die puppy hier niet thuis hoorde
Het kan absoluutquote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef kwaakvaak het volgende:
een gesprek op twee plekken, moet kunnen toch.. Als je kunt breien, kantklossen en tegelijkertijd de telefoon op kunt nemen, is dit ook een eitje lijkt me
Het is allemaal 1 pot natquote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef mrbox het volgende:
Mollen, puppies en ik maar denken dat we het hier over singels hadden
neeuhquote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan absoluutMaar ik had het in eerste instantie niet eens door
Maar eenvoudig is het zeker
[..]
Het is allemaal 1 pot nat
De dochter/zoon wordt dan de single hequote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
neeuh![]()
als je ooit trouwt mag je van je vrouw een puppie kopen maar geen single ernaast
quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Daar hebben we weinig aan he
Youtube zo lastig in je post te verwerken.quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Daar hebben we weinig aan he
Ik heb gewoon last van groningse onhandigheidquote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Youtube zo lastig in je post te verwerken.
Het gaat al de hele avond niet zo goed met hemquote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Youtube zo lastig in je post te verwerken.
Je bent een Groninger?quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb gewoon last van groningse onhandigheid
Nauwelijks hier, altijd een goed tekenquote:
Dan sterf ik nog wel even verder in de hel, want ik ben geen Groningerquote:Op maandag 1 december 2008 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een Groninger?Het is je natuurlijk vergeven.
Hai lit.quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nauwelijks hier, altijd een goed teken. Goede redenen om happy te zijn en nog meer van dergelijke redenen in het vooruitzicht. Met slechte mensen gaat het altijd goed, zeg maar
.
O u jokt, waar kom je dan vandaan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dan sterf ik nog wel even verder in de hel, want ik ben geen Groninger
van oorsprong uit brabolandquote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O u jokt, waar kom je dan vandaan?
ik vind engelse vrouwen echt de meeste onaantrekkelijke vrouwen in europaquote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef mrbox het volgende:
Dames in de dop @ rtl 5 daar zitten ook wat pracht singles tussen![]()
Die vragen zich dan nog af waarom ze single zijn
![]()
Sommige zien er nog wel redelijk uit @ dames in de dop maar het gedragquote:Op maandag 1 december 2008 20:43 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ik vind engelse vrouwen echt de meeste onaantrekkelijke vrouwen in europa
maar ik kan misschien bevooroordeeld zijn daar mijn vakantie in kreta en albufeira
Ja maar jij bent dan ook een single queenquote:Op maandag 1 december 2008 20:44 schreef single_queen het volgende:
ik heb zin in de feestdagen als single
ja, dat is vaak het grootste minpunt bij engelsequote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sommige zien er nog wel redelijk uit @ dames in de dop maar het gedrag![]()
![]()
[..]
Ja maar jij bent dan ook een single queenwelkom
Heyquote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Hai lit.![]()
Hoe slecht ben jij dan wel niet?
Alsof de Nederlanders in Ibiza en aan de diverse Costa's zo representatief zijnquote:Op maandag 1 december 2008 20:43 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ik vind engelse vrouwen echt de meeste onaantrekkelijke vrouwen in europa
maar ik kan misschien bevooroordeeld zijn daar mijn vakantie in kreta en albufeira
Niet ow...quote:Op maandag 1 december 2008 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof de Nederlanders in Ibiza en aan de diverse Costa's zo representatief zijn.
Voor de Engelsen klopt het beeld redelijkquote:Op maandag 1 december 2008 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof de Nederlanders in Ibiza en aan de diverse Costa's zo representatief zijn.
Beetje klaar voor de theorie ?quote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef vencodark het volgende:
Zo, ik kan geen verkeersvragen meer zien.
Na rond de 400 fouten goed te beantwoorden (stuk of 15 foutjes totaal nog) zou het wel endje moeten lukken jaquote:
Anderhalve week owwwquote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Na rond de 400 fouten goed te beantwoorden (stuk of 15 foutjes totaal nog) zou het wel endje moeten lukken jaHeb nog anderhalve week.
E!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:28 schreef Elegy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mensen krampachtig links blijven rijden als ze toch niet hard gaan? En kan er dan meteen even worden uitgelegd waarom je ze dan niet gewoon de vangrail in mag beuken? En waarom de verzekering een eventuele schade dan niet vergoed?
B.!quote:
Skyline voor in het weekend en deze voor dagelijks verkeerquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
B.!
Nou, een beetje wel. Zat ik op de A44 achter een BMW die irritant links bleef rijden (dan weer langzaam, dan weer wat sneller maar net zo dat ik er ook niet even rechts langs kon), op de A4 was dat weer raak met een Coltje. Leek wel alsof er een dronken bestuurder inzat wat die slingerde als een gek
Eigenlijk wil ik gewoon een enorme suv met bullbar voorop en nummerplaten die ik kan wegklappen. Dan druk ik ze gewoon van de weg
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Alleen staat dat niet zo fancy op een Skyline
Goedemorgen, wat noem jij niet hard, niet harde dan jij al gaat? Hoe hard ging jij?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:28 schreef Elegy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mensen krampachtig links blijven rijden als ze toch niet hard gaan? En kan er dan meteen even worden uitgelegd waarom je ze dan niet gewoon de vangrail in mag beuken? En waarom de verzekering een eventuele schade dan niet vergoed?
Ohjaquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Skyline voor in het weekend en deze voor dagelijks verkeer
Waar je 120 mag (én kan!) 90 rijden op de linkerbaan. Dat noem ik onverantwoord en bijzonder irritant. Dat soort mensen mogen gerust een nekschotrijverbod krijgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat noem jij niet hard, niet harde dan jij al gaat? Hoe hard ging jij?
Ik zou spontaan kramp in mijn rechtervoet krijgen op de middelste pedaal.
Ah dat, ja dan zal ik je gelijk moeten geven. Die mensen kunnen beter thuisblijven en iemand anders laten rijden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:44 schreef Elegy het volgende:
Waar je 120 mag (én kan!) 90 rijden op de linkerbaan. Dat noem ik onverantwoord en bijzonder irritant. Dat soort mensen mogen gerust een nekschotrijverbod krijgen.
Ik reed niet veel harder want ik kon er niet voorbij, linksom of rechtsomEn ik hou altijd wel afstand, ik draai alleen wel mijn koplampen omhoog
En ik dan he ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:00 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltjelief!![]()
CG
Kluts
Wat een drukte zo vroeg!
Achtja, ik vind het nét wat minder erg dan gaan bumperklevenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah dat, ja dan zal ik je gelijk moeten geven. Die mensen kunnen beter thuisblijven en iemand anders laten rijden.Die koplampen omhoog is dan wel erg indrukwekkend.
Hoi CG en kluts.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Achtja, ik vind het nét wat minder erg dan gaan bumperklevenen het is toch geen xenonverlichting dus het valt best mee
Kluts! Keukenprinsesje
Dat is nogal zeg! Nog met een speciale reden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
B en B![]()
Lol net even geregeld dat ik morgen tot 9 overwerk, zaterdag van 8 tot 12 werk en ma en di ook weer overwerk tot 9
Er is genoeg werk, het verdient goed en ik heb toch niks anders/beters te doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is nogal zeg! Nog met een speciale reden?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso valt het mij echt op dat er een hoop retards op de weg zitten waarvan ik me echt afvraag of die hun rijbewijs bij een pakje boter gekregen hebben ofzo. En ik rij zelf nog niet eens auto.
* Elegy wacht af totdat de eerste zegt "neuken"quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is genoeg werk, het verdient goed en ik heb toch niks anders/beters te doen
Inderdaad, je hebt wat goed te maken hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
Hoe kan ik PB en kwaak nou vergeten!De schaamte
Wacht maar lekker langquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
* Elegy wacht af totdat de eerste zegt "neuken"
Dan maar flink geld verdienen, doe je goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is genoeg werk, het verdient goed en ik heb toch niks anders/beters te doen
Hebben ze het leuk gehad?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:26 schreef Kluts het volgende:
Wat is het soms toch tof om op 90's muziek te youtuben.
Helaas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef zwaaibaai het volgende:
Dit is een test. Als dit doorkomt, doet het internet het weer.
* Elegy kijkt naar de kalender en ziet dat pasen en pinksteren ook in 2009 niet op dezelfde dag vallenquote:
quote:
Lekker nummer is dat idd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En aangezien ik m gisteren toevallig op TMF zag, nog maar een keer hier :
Tsja, ik kan niets anders zeggen dan dat je helemaal gelijk hebt, No Good is hun beste plaat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker nummer is dat idd.
Hoorde gister de nieuwe single van de Prodigy op de radio, ben benieuwd naar de cd.
Maar het zal nooit meer worden zoals dit.
En wederom ben ik het helemaal met je eens. No Good heeft gewoon zo'n apart sfeertje. Heeft deze trouwens ook wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niets anders zeggen dan dat je helemaal gelijk hebt, No Good is hun beste plaat.
en Smack my Bitch up is de beste videoclip ooit, maar de plaat zelf vind ik minder dan No Good
Heb je eigenlijk weleens mijn muziek geluisterd als house-chick zijnde ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En wederom ben ik het helemaal met je eens. No Good heeft gewoon zo'n apart sfeertje. Heeft deze trouwens ook wel.
Maar die doet het vooral goed op feestjes.
Ben nu aan het luisteren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk weleens mijn muziek geluisterd als house-chick zijnde ?
verkapte klik-eens-op-mijn-myspace-link-hieronder-post
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben nu aan het luisteren.
Ben er iig over uit dat ik dat 2e nummer wel relaxed vind!
Hahaha! Dan ben je er best veel mee bezig zeker, als je er zelfs over droomt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind ik zelf mijn 1-na-beste, die 1e track vind ik het best.
En daar ben ik dus ook nog zo van in extase, droomde er zelfs over vannacht. (en toen werd ik wakker en bleek de beat die ik in mijn droom hoorde de benedenbuurman te zijn die om 1 uur s’nachts zijn gaskachel niet aan kreeg….)
Zo, da's een hele mond vol.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Kluts
Bengeltje
CG
bels
Elegy
PB
kwaak
Rest
122 BPM is die eerste, heb nml. ooit gelezen dat je creatiever kunt zijn als een track tussen de 120 en 122 BPM ligt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahaha! Dan ben je er best veel mee bezig zeker, als je er zelfs over droomt.
Die eerste track was zeker tof, maar iets te traag naar mijn smaak. Maar zeker niet slecht!
Tof ook, dat je echt een hobby hebt waar je een hoop in kwijt kan, tenminste, dat idee krijg ik bij jou iig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
122 BPM is die eerste, heb nml. ooit gelezen dat je creatiever kunt zijn als een track tussen de 120 en 122 BPM ligt.
En ja ik ben er veel mee bezig ja, ik had ook vlak voor ik ging slapen die track voor de zoveelste keer geluisterd via mijn koptelefoon, want ik had nog wat kleine dingetjes aangepast.
Maar het was wel vreemd om later wakker te worden en te horen dat die beat in mijn droom dus niet die track was, maar de benedenbuurman.
Yep, ik ben er zelf ook heel erg blij mee dat ik eindelijk iets gevonden heb waar ik helemaal voor ga.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof ook, dat je echt een hobby hebt waar je een hoop in kwijt kan, tenminste, dat idee krijg ik bij jou iig.
Muziek is sowieso gaaf en het is nog veel leuker om daar op wat voor manier dan ook mee bezig te zijn.
Vandaag is eht redelijk druk hier op kantoor. Kom zo onlinequote:
Idd, als je nu maar doet wat je leuk vindt, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, ik ben er zelf ook heel erg blij mee dat ik eindelijk iets gevonden heb waar ik helemaal voor ga.
Soms baal ik er wel van dat ik niet al 10 jaar geleden ben begonnen, maar aan de andere kant, beter laat dan nooit.
House, minimal en techno, heerlijke muziek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, als je nu maar doet wat je leuk vindt, toch?
Ik persoonlijk luister tegenwoordig vooral house, minimal, techno, dat soort dance. Vind het heel jammer dat ik niet tien jaar eerder geboren ben, dan had ik meer meegekregen van het "begin" van House ed.
Maar een van mijn dj-helden blijft Dana.
Ik heb sowieso een muzieksmaak die onbegrijpelijk is, en ik luister dan ook echt van alles. Qua dance heb ik ook van alles, maar hardcore en hardstyle geven me nog steeds zo'n "dat was tof toen" gevoel, ook al loop ik niet meer elk feestje af zoals vroeger. Maar tegenwoordig ga ik liever naar kleinschalige dingetjes, ook meer op housegebied dan hardcore. Beter dansbaar en relaxtere sfeer!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
House, minimal en techno, heerlijke muziek.
En zoveel heb je niet gemist hoor, sowieso vind ik de kwaliteit van de house tegenwoordig vele malen beter dan 10-15 jaar geleden.
En Dana, tsja, vroeger vond ik haar best te pruimen, maar ik trek hardstyle e.d. tegenwoordig echt niet meer.
Ik vind het best begrijpelijk hoor die smaak van je, of je moet naast dance van death-metal en 70s love songs houden ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een muzieksmaak die onbegrijpelijk is, en ik luister dan ook echt van alles. Qua dance heb ik ook van alles, maar hardcore en hardstyle geven me nog steeds zo'n "dat was tof toen" gevoel, ook al loop ik niet meer elk feestje af zoals vroeger. Maar tegenwoordig ga ik liever naar kleinschalige dingetjes, ook meer op housegebied dan hardcore. Beter dansbaar en relaxtere sfeer!
Naast dance luister ik ook nog van alles, foute R&B (denk Keith Sweat edquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het best begrijpelijk hoor die smaak van je, of je moet naast dance van death-metal en 70s love songs houden ofzo.
En ja dat nostalgische gevoel als je hardcore hoort ken ik wel, maar het is inmiddels voor mij alweer heeeel lang geleden dat ik nog actief HC feestjes bezocht, dus de tijd dat ik het nog luisterde uit nostalgisch oogpunt is ook wel voorbij.
Keith Sweat, minpunten Kluts, minpunten !quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naast dance luister ik ook nog van alles, foute R&B (denk Keith Sweat ed) , Rock, varierend van Guns 'n Roses tot Lenny Kravitz, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik laat me nooit weerhouden door het hokje waar muziek bij voorbaat in geplaatst wordt, dat maak ik zelf wel uit. En dan hoor je soms ineens iets waar je anders nooit naar geluisterd had.
En wat is er mis met death metal?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het best begrijpelijk hoor die smaak van je, of je moet naast dance van death-metal en 70s love songs houden ofzo.
Je kunt beter vragen : wat is er niet mis aan death-metal ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat is er mis met death metal?
*wijst subtiel op de last.fm link in zijn profiel*
Pulp fiction muziek is tof.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Keith Sweat, minpunten Kluts, minpunten !
Als er 1 muzieksoort is waar ik echt niet van hou, dan is het wel R&B.
Naast house luister ik eigenlijk alleen nog maar naar ‘’pulp-fiction muziek’’, 90s rap en reggae (bob marley, doe maar).
Ik ken vrijwel geen death-metal muziek, dus nog niks.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat is er mis met death metal?
*wijst subtiel op de last.fm link in zijn sig*
En mijn OMI is 155
Hey D_Hquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Kluts
Bengeltje
CG
bels
Elegy
PB
kwaak
Rest
Af en toe een stevig potje Cannibal Corpse, Deicide of Morbid Angel tussen Sarah McLachlan en Vivaldi is best te doen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen : wat is er niet mis aan death-metal ?
Nee hoor ieder zijn smaak, maar ik trek het echt niet.
Luister eens naar Dick Dale, of "surf" in het algemeenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pulp fiction muziek is tof.(aka Tarantino-muziek.
)
Ik heb wel wat death-metalquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel geen death-metal muziek, dus nog niks.
Daar zijn zelfs cd's van verschenen, In elk geval van Pulp Fiction en Kill Bill.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
)
Klopt, van allemaal. Heb er nu een stuk of 3.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:42 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs cd's van verschenen, In elk geval van Pulp Fiction en Kill Bill.
Tarantino muziek, ook goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |