abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63667102
Game on.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63667130
En kwaak, open een nieuwe als je de lapo hebt please.
pi_63667143
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
Kerstboom en dergelijke doe ik trouwens ook niet aan. Vind het eigenlijk veel te veel gedoe ook.
Dat is wel zonde Kerstboom en kerst nummers horen er toch wel bij
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 1 december 2008 @ 13:50:47 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63667178
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een verbitterde uitspraak.
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
pi_63667190
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat is wel zonde Kerstboom en kerst nummers horen er toch wel bij
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.
Ik heb een hekel aan nep-kerstbomen, en een echte 4 hoog naar boven zeulen en na de kerst weer terug, daar begin ik niet aan.
pi_63667220
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.

Je hebt meer aan mensenkennis, zodat je mensen kan inschatten, ipv zo'n negatieve houding.
  maandag 1 december 2008 @ 13:53:59 #7
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63667268
Maandagmiddagtvp
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63667279
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.
Ik heb een hekel aan nep-kerstbomen, en een echte 4 hoog naar boven zeulen en na de kerst weer terug, daar begin ik niet aan.
Aah je geniet gewoon van andermans kerstboom
pi_63667310
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63667335
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.
  maandag 1 december 2008 @ 13:59:15 #11
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63667390
5 Centimeters per second

{oeps, tikfout)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63667521
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.

Ken ze ook allen al tussen de 15 en 20 jaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 1 december 2008 @ 14:06:19 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63667574
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.

Je hebt meer aan mensenkennis, zodat je mensen kan inschatten, ipv zo'n negatieve houding.
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.
pi_63667580
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.

Ken ze ook allen al tussen de 15 en 20 jaar.
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2008 @ 14:09:00 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63667637
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
  maandag 1 december 2008 @ 14:09:27 #16
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63667648
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:
En kwaak, open een nieuwe als je de lapo hebt please.
Had ik best willen doen, maar had het 1) niet in de gaten en 2) moet beetje opletten dat ik niet teveel fok open heb staan

sorry
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63667697
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Een vrouwenvriendschap die al 16 jaar duurt is ook best stevig hoor

En ik ken toevallig 3 gevallen waarbij de vriendin van een vriend bleek vreemd te gaan met een jongen die al met hem bevriend was sinds de lagere school.

pi_63667717
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.
Dat heb ik ook helemaal niet beweerd, ik zeg alleen hoe ik erover denk. En uitspraken zoals jij deed, dat zijn geen uitspraken die je zomaar even doet, dat zijn typische uitspraken voor verbitterde mensen. Vandaar dus mijn vraag.
quote:

[..]

Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.
pi_63667728
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.

In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
pi_63667787
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.

Niks is zeker en misschien is dat ook juistw el zo leuk aan het leven. Uiteindelijk dan he, ik heb denk ik meer verdriet hiervan gehad dan van welke verbroken relatie dan ook
pi_63667831
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.

Niks is zeker en misschien is dat ook juistw el zo leuk aan het leven. Uiteindelijk dan he, ik heb denk ik meer verdriet hiervan gehad dan van welke verbroken relatie dan ook
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?
  maandag 1 december 2008 @ 14:17:35 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63667838
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan hoeft het niet einde vriendschap te betekenen, alleen dat het contact verwaterd. Na jaren elkaar weer zien kán dan ook wel. Grote kans dat je uit elkaar bent gegroeid, dat wel.
pi_63667964
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?
Om een man natuurlijk Ik haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
pi_63668074
Haten nog wel.

Ach, uiteindelijk sterf je toch in je eentje.
pi_63668078
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Om een man natuurlijk Ik haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
Ai dat zijn moeilijke situaties ja.

Jammer.
  maandag 1 december 2008 @ 14:30:13 #26
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668082
quote:

[..]

Vraag ik mij af hè: waarom haten? Dat vind ik een vrij sterke term.

Bovendien impliceert dat voor mij dat je heel veel energie besteedt aan iemand die dat niet waard is. Negeren, of belachelijk maken, is veel praktischer, leuker en kost stukken minder energie
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2008 @ 14:30:25 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63668088
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad
Kijk, dat doen manne dus niet hè. Dat scheelt...
quote:
Om een man natuurlijk
Ja, wat anders ook.. .
  maandag 1 december 2008 @ 14:30:44 #28
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63668095
Beetje zwak dan dat ze om zoiets 16jaar vriendschap weggooit.
  maandag 1 december 2008 @ 14:31:06 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668109
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef dawg het volgende:
Haten nog wel.

Ach, uiteindelijk sterf je toch in je eentje.
Zie mijn sig. Dumas wist het al
pi_63668126
Haten kun je trouwens alleen iemand van wie je ook gehouden hebt (of wellicht nog steeds houdt). Wat dat betreft vind ik de uitspraak haat en liefde liggen dicht bij elkaar heel erg waar.
pi_63668164
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Bovendien impliceert dat voor mij dat je heel veel energie besteedt aan iemand die dat niet waard is. Negeren, of belachelijk maken, is veel praktischer, leuker en kost stukken minder energie
Ja, je sig. En wat ik zeg. En wat jij zegt. Wat zijn wij goed.
  maandag 1 december 2008 @ 14:34:30 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63668170
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef dawg het volgende:
Haten kun je trouwens alleen iemand van wie je ook gehouden hebt (of wellicht nog steeds houdt). Wat dat betreft vind ik de uitspraak haat en liefde liggen dicht bij elkaar heel erg waar.
Ik haat mezelf af en toe dus dat gaat al niet op
  maandag 1 december 2008 @ 14:34:30 #33
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63668172
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.
Jups, mensen komen en mensen gaan. Alleen soms doet het gaan bij de een een beetje meer pijn als bij de andere. Maar niets is voor altijd Althans... veel
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63668207
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nou ja, haten. Ik vond het niks. De animositeit kwam verder meer van hem

Het is een ex-crimineel die een paar jaar heeft gezeten voor ramkraken, die haar in de eerste 3 maanden van een fijn gevalletje herpes voorzag en bij wie ze in de eerste anderhalf jaar niet op zijn verjaardag mocht komen. Of met Kerst. Of met oud en nieuw (toen lag ze met 40 graden koorts van de Herpes op bed). Of met Pasen. Met een kind bij een ander dat ie niet meer mocht zien (lag uiteraard helemaal aan zijn ex).Een glazenwasser die beweerde regelmatig over te werken tot diep in de avond.

En toen ze me vroeg eerlijk te zeggen wat ik er van vond, heb ik dat eerlijk gezegd
  maandag 1 december 2008 @ 14:36:13 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668210
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:34 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, je sig. En wat ik zeg. En wat jij zegt. Wat zijn wij goed.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2008 @ 14:37:58 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63668245
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef Kluts het volgende:
Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.
Dat dus.
  maandag 1 december 2008 @ 14:39:44 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668289
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, haten. Ik vond het niks. De animositeit kwam verder meer van hem

Het is een ex-crimineel die een paar jaar heeft gezeten voor ramkraken, die haar in de eerste 3 maanden van een fijn gevalletje herpes voorzag en bij wie ze in de eerste anderhalf jaar niet op zijn verjaardag mocht komen. Of met Kerst. Of met oud en nieuw (toen lag ze met 40 graden koorts van de Herpes op bed). Of met Pasen. Met een kind bij een ander dat ie niet meer mocht zien (lag uiteraard helemaal aan zijn ex).Een glazenwasser die beweerde regelmatig over te werken tot diep in de avond.

En toen ze me vroeg eerlijk te zeggen wat ik er van vond, heb ik dat eerlijk gezegd
Tjeeeemig Sommige mensen hè, die kan ik écht, écht niet begrijpen Maar ze zijn er blijkbaar genoeg.

Buiten dat vind ik het ook wel jammer dat, als je haar eerlijk antwoordt geeft, ze dat niet kan hebben.
pi_63668454
quote:

[..]

Inderdaad, ruzie maken en een uurtje later zit je weer gezellig samen een biertje te drinken. Geen gezeik.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_63668455
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tjeeeemig Sommige mensen hè, die kan ik écht, écht niet begrijpen Maar ze zijn er blijkbaar genoeg.

Buiten dat vind ik het ook wel jammer dat, als je haar eerlijk antwoordt geeft, ze dat niet kan hebben.
Tja, ze heeft rammelende eierstokken, dat zal wel een deel van het probleem zijn
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2008 @ 14:48:53 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63668479
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef Ripley het volgende:
rammelende eierstokken.
Ik kan echt heeeeeeeeel hard rennen als ik zo'n wijf (want dat is het) tegenkom.
pi_63668507
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tjeeeemig Sommige mensen vrouwen hè, die kan ik écht, écht niet begrijpen Maar ze zijn er blijkbaar genoeg.

maandag 1 december 2008 @ 14:51:39 #42
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668558
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tja, ze heeft rammelende eierstokken, dat zal wel een deel van het probleem zijn
Wat is dat toch met vrouwen en rammelende eierstokken. Ontzettend kieskeurig en met een enorme eisenlijst en "carrièregericht" totdat, jawel, de eierstokken opspelen. Dan maakt het ineens niks meer uit, als ie maar zaad heeft.

pi_63668606
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat is dat toch met vrouwen en rammelende eierstokken. Ontzettend kieskeurig en met een enorme eisenlijst en "carrièregericht" totdat, jawel, de eierstokken opspelen. Dan maakt het ineens niks meer uit, als ie maar zaad heeft.

Wanneer kom ik die vrouwen dan eens tegen he hey he ?
pi_63668652
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoezo, heb jij ook al babyfever?

Ik ben blij dat mijn biologische klok kaput is
  maandag 1 december 2008 @ 14:57:54 #45
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668737
quote:

[..]

Beter zijn diegenen die al geworpen hebben en er achter komen dat het toch niet is wat ze dachten dat het zou zijn. Hoef je ook niet bang te zijn dat ze een kind van je willen.

Milfs for teh win
pi_63668753
Ik ga geen rammelende eierstokken meer krijgen gok ik zo
compact en kleverig.
  maandag 1 december 2008 @ 15:00:06 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63668813
Kinderen
pi_63668848
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

Beter zijn diegenen die al geworpen hebben en er achter komen dat het toch niet is wat ze dachten dat het zou zijn. Hoef je ook niet bang te zijn dat ze een kind van je willen.

Milfs for teh win
Zie het nieuwe zinnetje in mijn sig
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_63668911
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga geen rammelende eierstokken meer krijgen gok ik zo
Nah jij bent toch ook al een milf nu
pi_63668919
Elegy is de man van wijze woorden op de maandag.
  maandag 1 december 2008 @ 15:04:27 #51
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668945
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
Kinderen
Kunnen prima in een redelijk formaat oven
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:01 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Zie het nieuwe zinnetje in mijn sig
!
pi_63668966
quote:

[..]

Weet er nog een paar hoor. Vriendinnetje van me (en ex) bekende laatst dat ze idd niet meer zo kieskeurig is nu ze over de 30 is. Ze wil namelijk wel kinderen
  maandag 1 december 2008 @ 15:05:18 #53
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63668974
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Elegy is de man van wijze woorden op de maandag.
Deze zet ik in mijn fobo

geen ruimte meer in mijn sig
  maandag 1 december 2008 @ 15:05:41 #54
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63668986
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kunnen prima in een redelijk formaat oven
pi_63669011
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:05 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Weet er nog een paar hoor. Vriendinnetje van me (en ex) bekende laatst dat ze idd niet meer zo kieskeurig is nu ze over de 30 is. Ze wil namelijk wel kinderen
Tijd zat, ik snap die hysterie over 30 worden nooit zo van vrouwen.
pi_63669026
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
Kinderen
Eigen kinderen.
  maandag 1 december 2008 @ 15:08:57 #57
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669084
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:07 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Eigen kinderen.
Af en toe piep je wel anders

Maar nee, ik zou zelf geen kinderen willen.
pi_63669128
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Af en toe piep je wel anders

Maar nee, ik zou zelf geen kinderen willen.
Zeker dat hoort erbij, pubers.
  maandag 1 december 2008 @ 15:12:15 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669176
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Gewoon schoppen die handel
pi_63669229
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Bengeltjelief!
pi_63669237
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wellicht omdat je eierstokken hun functie al gedaan hebben?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 1 december 2008 @ 15:14:28 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669252
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Wat vallen die na 30jaar eruit ofzo?
pi_63669254
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

moest er wel een beetje om volwassen meid met een leuke carriere en leven gaat piepen dat ze toch kinderen/zaaddonor wil
pi_63669372
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat vallen die na 30jaar eruit ofzo?
Was dat maar zo. Geen kopzorgen of je zwanger kan geraken.
pi_63669407
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

volgens mij hebben die vrij weinig gedaan behalve een hoop sjacherijnige dagen opgeleverd
  maandag 1 december 2008 @ 15:20:03 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669419
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Was dat maar zo. Geen kopzorgen of je zwanger kan geraken.
Je kan ze toch in de knoop laten leggen?
  maandag 1 december 2008 @ 15:22:05 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63669462
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

moest er wel een beetje om volwassen meid met een leuke carriere en leven gaat piepen dat ze toch kinderen/zaaddonor wil
Hoe ziet ze er uit? Ik wil haar best met kind schoppen als ze er een beetje leuk uitziet zonder verdere verplichtingen hoor
pi_63669465
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan ze toch in de knoop laten leggen?
Dat doen ze alleen bij mannen. knip knip.
  maandag 1 december 2008 @ 15:24:10 #69
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669514
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Mijn lul wordt niet in de knoop gelegd

En we leven in 2008 dat kan ook bij vrouwen tegenwoordig
pi_63669562
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hoe ziet ze er uit? Ik wil haar best met kind schoppen als ze er een beetje leuk uitziet zonder verdere verplichtingen hoor
Sorry, de alimentatie verplichting blijf je houden wettelijk gezien.
pi_63669578
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

TIP: Vraag daarna nog even het volgende:"Wil je dat ik zeg wat jij wilt horen of moet ik echt mijn eigen mening geven?"

En als mensen dan nog zeiken heb ik altijd zoiets van:"Vraag dan niks."
quote:

[..]

Geloof me, dat wil je niet.Echt niet. Voordat ze zwanger zijn komt alle geilheid er uit en als ze eenmaal drachtig zijn is het gebeurd. Dan gaan ze naar de kapper voor een kort , pittig en vooral supervlot kapsel en dan heeft ze verrekte vaak hoofdpijn.

En om nog even terug te komen op het vorige topic:

Kerst
Twee weken vrij

Ik ben heel erg Kerst. Boom, lampjes in de tuin, kerst-cd's, de hele meuk.
Eerste Kerstdag waarschijnlijk bij mijn pa, omdat mijn zus en zwager uit Zweden er ook zijn.

Maar wat er ook gebeurt: ik zit vanaf Kerstavond tot en met derde kerstdag elke avond in mijn stamkroeg.
pi_63669594
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

No way
pi_63669604
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die van mij zit dagelijks in de knoop, om mijn middel gebonden zeg maar.

Dus...........

* PBateman1978 's humor begint maandagochtend-niveau te bereiken.
pi_63669606
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat doen ze ook niet bij je lul. En bij een man is het een poliklinisch gebeuren.
Zo gepiept. Dus..... als dan..... man...
  maandag 1 december 2008 @ 15:28:48 #75
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63669638
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Sorry, de alimentatie verplichting blijf je houden wettelijk gezien.
Balen
pi_63669656
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef RealZeus het volgende:
Geloof me, dat wil je niet.Echt niet. Voordat ze zwanger zijn komt alle geilheid er uit en als ze eenmaal drachtig zijn is het gebeurd. Dan gaan ze naar de kapper voor een kort , pittig en vooral supervlot kapsel en dan heeft ze verrekte vaak hoofdpijn.
Wat een onzin.
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

No way
Watje.
  maandag 1 december 2008 @ 15:29:53 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63669670
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die van mij zit dagelijks in de knoop, om mijn middel gebonden zeg maar.

Dus...........

* PBateman1978 's humor begint maandagochtend-niveau te bereiken.
Pics or it didn't happen
pi_63669690
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

No way
Dat dus inderdaad, niks knip knip bij mij
  maandag 1 december 2008 @ 15:31:10 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669707
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat doen ze ook niet bij je lul. En bij een man is het een poliklinisch gebeuren.
Zo gepiept. Dus..... als dan..... man...
Nee!
pi_63669783
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

Balen
Yep. anders had ik me wel weer aangeboden
pi_63669790
Tss en dat noemt zich man. Beetje bang voor een knipje.
  maandag 1 december 2008 @ 15:35:17 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669826
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kan al niet tegen een prik dus moet je naagaan als er geknipt moet worden
pi_63669843
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik kan al niet tegen een prik dus moet je naagaan als er geknipt moet worden
Dan klopt het dus wat ik zeg.
pi_63669848
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef RealZeus het volgende:

Vrouw, 2 kinderen, lang haar, zelden hoofdpijn...

[ Bericht 6% gewijzigd door JaniesBrownie op 01-12-2008 15:41:44 ]
compact en kleverig.
pi_63669858
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is het niet, het is de plek waar geknipt gaat worden
pi_63669892
Sowieso al dat gezeik om een knipje
Wij hebben veel meer ongemak van het hele bevruchtings- (of niet) gebeuren dan jullie hoor
compact en kleverig.
pi_63669894
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Vrouw, 2 kinderen, lang haar, zelden hoofdpijn...
Dito, behalve het lang haar, dat is er even niet. maar meer omdat het droog en futloos was.
Niet omdat ik kort zo leuk vind.
pi_63669911
Ze knippen niet je pik eraf hoor Belsezar
compact en kleverig.
pi_63669922
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:37 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dito, behalve het lang haar, dat is er even niet. maar meer omdat het droog en futloos was.
Niet omdat ik kort zo leuk vind.
compact en kleverig.
pi_63669934
Bengeltje heeft 2 kids?
  maandag 1 december 2008 @ 15:39:21 #91
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63669954
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dan klopt het dus wat ik zeg.
Klopt is een groot woord
pi_63669960
Bengeltje en JB zijn de meest begeerlijke MILFs uit het topic ?
pi_63669962
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat is het niet, het is de plek waar geknipt gaat worden
Zie het als een tandarts die een vulling zet uhh weghaalt. Zo klaar.
  maandag 1 december 2008 @ 15:39:41 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63669963
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Yep. anders had ik me wel weer aangeboden
We kunnen haar ook...ohw wacht, dan zal het vrij duidelijk zijn wie er de vader is
pi_63669970
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
Bengeltje heeft 2 kids?
Ja schat, in de puberteit nog wel
compact en kleverig.
pi_63669991
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
Bengeltje heeft 2 kids?
  maandag 1 december 2008 @ 15:40:32 #97
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63669993
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Bengeltje en JB zijn de meest begeerlijke MILFs uit het topic ?
Ik heb geen idee hoe Bengeltje er uit ziet, dus daar kan ik niet over oordelen
pi_63670011
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze knippen niet je pik eraf hoor Belsezar
Nog net niet he.
  maandag 1 december 2008 @ 15:42:19 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63670046
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Nog net niet he.
Net alsof jullie het lekker zullen vinden als er in je doos gegraait wordt om er een knoop in te leggen.
pi_63670054
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe Bengeltje er uit ziet, dus daar kan ik niet over oordelen
Ze is wel al 2008 jaar oud, die puberteit kwam laat zeker bij je kids Bengeltje ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')