Dat is wel zondequote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
Kerstboom en dergelijke doe ik trouwens ook niet aan. Vind het eigenlijk veel te veel gedoe ook.
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een verbitterde uitspraak.
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel zondeKerstboom en kerst nummers horen er toch wel bij
Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
Aah je geniet gewoon van andermans kerstboomquote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.
Ik heb een hekel aan nep-kerstbomen, en een echte 4 hoog naar boven zeulen en na de kerst weer terug, daar begin ik niet aan.
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dagquote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.
Je hebt meer aan mensenkennis, zodat je mensen kan inschatten, ipv zo'n negatieve houding.
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensenquote:Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.
Ken ze ook allen al tussen de 15 en 20 jaar.
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Had ik best willen doen, maar had het 1) niet in de gaten en 2) moet beetje opletten dat ik niet teveel fok open heb staanquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:
En kwaak, open een nieuwe als je de lapo hebt please.
Een vrouwenvriendschap die al 16 jaar duurt is ook best stevig hoorquote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Dat heb ik ook helemaal niet beweerd, ik zeg alleen hoe ik erover denk. En uitspraken zoals jij deed, dat zijn geen uitspraken die je zomaar even doet, dat zijn typische uitspraken voor verbitterde mensen. Vandaar dus mijn vraag.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.
Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.quote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.
In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.
Niks is zeker en misschien is dat ook juistw el zo leuk aan het leven. Uiteindelijk dan he, ik heb denk ik meer verdriet hiervan gehad dan van welke verbroken relatie dan ook
Dan hoeft het niet einde vriendschap te betekenen, alleen dat het contact verwaterd. Na jaren elkaar weer zien kán dan ook wel. Grote kans dat je uit elkaar bent gegroeid, dat wel.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.
In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Om een man natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?
Ai dat zijn moeilijke situaties ja.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om een man natuurlijkIk haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
Vraag ik mij af hè: waarom haten? Dat vind ik een vrij sterke term.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om een man natuurlijkIk haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
Kijk, dat doen manne dus niet hè. Dat scheelt...quote:Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad
quote:
Zie mijn sig. Dumas wist het alquote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef dawg het volgende:
Haten nog wel.
Ach, uiteindelijk sterf je toch in je eentje.
Ja, je sig. En wat ik zeg. En wat jij zegt. Wat zijn wij goed.quote:Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vraag ik mij af hè: waarom haten? Dat vind ik een vrij sterke term.
Bovendien impliceert dat voor mij dat je heel veel energie besteedt aan iemand die dat niet waard is. Negeren, of belachelijk maken, is veel praktischer, leuker en kost stukken minder energie
Ik haat mezelf af en toe dus dat gaat al niet opquote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef dawg het volgende:
Haten kun je trouwens alleen iemand van wie je ook gehouden hebt (of wellicht nog steeds houdt). Wat dat betreft vind ik de uitspraak haat en liefde liggen dicht bij elkaar heel erg waar.
Jups, mensen komen en mensen gaan. Alleen soms doet het gaan bij de een een beetje meer pijn als bij de andere. Maar niets is voor altijdquote:Op maandag 1 december 2008 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.
Nou ja, haten. Ik vond het niks. De animositeit kwam verder meer van hemquote:Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vraag ik mij af hè: waarom haten? Dat vind ik een vrij sterke term.
Bovendien impliceert dat voor mij dat je heel veel energie besteedt aan iemand die dat niet waard is. Negeren, of belachelijk maken, is veel praktischer, leuker en kost stukken minder energie
quote:Op maandag 1 december 2008 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, je sig. En wat ik zeg. En wat jij zegt. Wat zijn wij goed.
Dat dus.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef Kluts het volgende:
Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.
Tjeeeemigquote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, haten. Ik vond het niks. De animositeit kwam verder meer van hem
Het is een ex-crimineel die een paar jaar heeft gezeten voor ramkraken, die haar in de eerste 3 maanden van een fijn gevalletje herpes voorzag en bij wie ze in de eerste anderhalf jaar niet op zijn verjaardag mocht komen. Of met Kerst. Of met oud en nieuw (toen lag ze met 40 graden koorts van de Herpes op bed). Of met Pasen. Met een kind bij een ander dat ie niet meer mocht zien (lag uiteraard helemaal aan zijn ex).Een glazenwasser die beweerde regelmatig over te werken tot diep in de avond.
En toen ze me vroeg eerlijk te zeggen wat ik er van vond, heb ik dat eerlijk gezegd
Inderdaad, ruzie maken en een uurtje later zit je weer gezellig samen een biertje te drinken. Geen gezeik.quote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tja, ze heeft rammelende eierstokken, dat zal wel een deel van het probleem zijnquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
TjeeeemigSommige mensen hè, die kan ik écht, écht niet begrijpen
Maar ze zijn er blijkbaar genoeg.
Buiten dat vind ik het ook wel jammer dat, als je haar eerlijk antwoordt geeft, ze dat niet kan hebben.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
TjeeeemigSommige mensen vrouwen hè, die kan ik écht, écht niet begrijpen
Maar ze zijn er blijkbaar genoeg.
Buiten dat vind ik het ook wel jammer dat, als je haar eerlijk antwoordt geeft, ze dat niet kan hebben.
Wat is dat toch met vrouwen en rammelende eierstokken. Ontzettend kieskeurig en met een enorme eisenlijst en "carrièregericht" totdat, jawel, de eierstokken opspelen. Dan maakt het ineens niks meer uit, als ie maar zaad heeft.quote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, ze heeft rammelende eierstokken, dat zal wel een deel van het probleem zijn
Wanneer kom ik die vrouwen dan eens tegen he hey he ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen en rammelende eierstokken. Ontzettend kieskeurig en met een enorme eisenlijst en "carrièregericht" totdat, jawel, de eierstokken opspelen. Dan maakt het ineens niks meer uit, als ie maar zaad heeft.
Hoezo, heb jij ook al babyfever?quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wanneer kom ik die vrouwen dan eens tegen he hey he ?
Beter zijn diegenen die al geworpen hebben en er achter komen dat het toch niet is wat ze dachten dat het zou zijn. Hoef je ook niet bang te zijn dat ze een kind van je willen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie het nieuwe zinnetje in mijn sigquote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Beter zijn diegenen die al geworpen hebben en er achter komen dat het toch niet is wat ze dachten dat het zou zijn. Hoef je ook niet bang te zijn dat ze een kind van je willen.
Milfs for teh win
Nah jij bent toch ook al een milf nuquote:Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga geen rammelende eierstokken meer krijgen gok ik zo
Kunnen prima in een redelijk formaat ovenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie het nieuwe zinnetje in mijn sig
Weet er nog een paar hoor. Vriendinnetje van me (en ex) bekende laatst dat ze idd niet meer zo kieskeurig is nu ze over de 30 is. Ze wil namelijk wel kinderenquote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze zet ik in mijn foboquote:Op maandag 1 december 2008 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Elegy is de man van wijze woorden op de maandag.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kunnen prima in een redelijk formaat oven
Tijd zat, ik snap die hysterie over 30 worden nooit zo van vrouwen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weet er nog een paar hoor. Vriendinnetje van me (en ex) bekende laatst dat ze idd niet meer zo kieskeurig is nu ze over de 30 is. Ze wil namelijk wel kinderen
Zeker dat hoort erbij, pubers.quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Af en toe piep je wel anders
Maar nee, ik zou zelf geen kinderen willen.
Bengeltjelief!quote:
Wellicht omdat je eierstokken hun functie al gedaan hebben?quote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijd zat, ik snap die hysterie over 30 worden nooit zo van vrouwen.
Wat vallen die na 30jaar eruit ofzo?quote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wellicht omdat je eierstokken hun functie al gedaan hebben?
moest er wel een beetje omquote:Op maandag 1 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijd zat, ik snap die hysterie over 30 worden nooit zo van vrouwen.
Was dat maar zo. Geen kopzorgen of je zwanger kan geraken.quote:Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat vallen die na 30jaar eruit ofzo?
volgens mij hebben die vrij weinig gedaan behalve een hoop sjacherijnige dagen opgeleverdquote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wellicht omdat je eierstokken hun functie al gedaan hebben?
Je kan ze toch in de knoop laten leggen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Geen kopzorgen of je zwanger kan geraken.
Hoe ziet ze er uit? Ik wil haar best met kind schoppen als ze er een beetje leuk uitziet zonder verdere verplichtingen hoorquote:Op maandag 1 december 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moest er wel een beetje omvolwassen meid met een leuke carriere en leven gaat piepen dat ze toch kinderen/zaaddonor wil
Dat doen ze alleen bij mannen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ze toch in de knoop laten leggen?![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij mannen.knip knip.
Sorry, de alimentatie verplichting blijf je houden wettelijk gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit? Ik wil haar best met kind schoppen als ze er een beetje leuk uitziet zonder verdere verplichtingen hoor
TIP: Vraag daarna nog even het volgende:"Wil je dat ik zeg wat jij wilt horen of moet ik echt mijn eigen mening geven?"quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
En toen ze me vroeg eerlijk te zeggen wat ik er van vond, heb ik dat eerlijk gezegd
quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij mannen.knip knip.
Die van mij zit dagelijks in de knoop, om mijn middel gebonden zeg maar.quote:Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Mijn lul wordt niet in de knoop gelegd
En we leven in 2008 dat kan ook bij vrouwen tegenwoordig
Dat doen ze ook niet bij je lul. En bij een man is het een poliklinisch gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Mijn lul wordt niet in de knoop gelegd
En we leven in 2008 dat kan ook bij vrouwen tegenwoordig
Balenquote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry, de alimentatie verplichting blijf je houden wettelijk gezien.
Wat een onzin.quote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef RealZeus het volgende:
Geloof me, dat wil je niet.Echt niet. Voordat ze zwanger zijn komt alle geilheid er uit en als ze eenmaal drachtig zijn is het gebeurd. Dan gaan ze naar de kapper voor een kort , pittig en vooral supervlot kapsel en dan heeft ze verrekte vaak hoofdpijn.
Watje.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij zit dagelijks in de knoop, om mijn middel gebonden zeg maar.
Dus...........
* PBateman1978 's humor begint maandagochtend-niveau te bereiken.
Dat dus inderdaad, niks knip knip bij mijquote:
Nee!quote:Op maandag 1 december 2008 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet bij je lul. En bij een man is het een poliklinisch gebeuren.
Zo gepiept. Dus..... als dan..... man...
Ik kan al niet tegen een prik dus moet je naagaan als er geknipt moet wordenquote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Tss en dat noemt zich man.Beetje bang voor een knipje.
Dan klopt het dus wat ik zeg.quote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan al niet tegen een prik dus moet je naagaan als er geknipt moet worden
Vrouw, 2 kinderen, lang haar, zelden hoofdpijn...quote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef RealZeus het volgende:
Geloof me, dat wil je niet.Echt niet. Voordat ze zwanger zijn komt alle geilheid er uit en als ze eenmaal drachtig zijn is het gebeurd. Dan gaan ze naar de kapper voor een kort , pittig en vooral supervlot kapsel en dan heeft ze verrekte vaak hoofdpijn.
Dat is het niet, het is de plek waar geknipt gaat wordenquote:Op maandag 1 december 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Tss en dat noemt zich man.Beetje bang voor een knipje.
Dito, behalve het lang haar, dat is er even niet.quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouw, 2 kinderen, lang haar, zelden hoofdpijn...
quote:Op maandag 1 december 2008 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dito, behalve het lang haar, dat is er even niet.maar meer omdat het droog en futloos was.
Niet omdat ik kort zo leuk vind.
Zie het als een tandarts die een vulling zet uhh weghaalt.quote:Op maandag 1 december 2008 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is de plek waar geknipt gaat worden
We kunnen haar ook...ohw wacht, dan zal het vrij duidelijk zijn wie er de vader isquote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep. anders had ik me wel weer aangeboden
Ik heb geen idee hoe Bengeltje er uit ziet, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Bengeltje en JB zijn de meest begeerlijke MILFs uit het topic ?
Nog net niet he.quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze knippen niet je pik eraf hoor Belsezar
Net alsof jullie het lekker zullen vinden als er in je doos gegraait wordt om er een knoop in te leggen.quote:
Ze is wel al 2008 jaar oud, die puberteit kwam laat zeker bij je kids Bengeltje ?quote:Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Bengeltje er uit ziet, dus daar kan ik niet over oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |