Ik stond kwart over 7 naast mijn bed, en gebogen boven de plee. Toen maar weer terug mijn bed in gegaan.quote:
Handig zo naast je bedquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik stond kwart over 7 naast mijn bed, en gebogen boven de plee. Toen maar weer terug mijn bed in gegaan.
Ben al een paar dagen niet lekker, vrijdag ook niet naar stage geweest... Had alleen wel mezelf voorgenomen vandaag naar stage te gaan. De hele week zit tot de nok toe volgepland dus het komt ook weer is niet uitquote:Op maandag 1 december 2008 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Beterschap
Hoe komt dat zo, had je daar gisteren ook al last van?
Toevallig net te horen op Kink. Tof nummer.quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable
De versie van Lacuna Coil zeker?quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Toevallig net te horen op Kink. Tof nummer.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De versie van Lacuna Coil zeker?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.product verzin dan zit het goed
[ Bericht 3% gewijzigd door Maisnon op 01-12-2008 15:11:08 ]
Goed bezig!quote:Op maandag 1 december 2008 12:21 schreef Maisnon het volgende:
Die muziek komt eraan eer-ik
Maisnon present op stageadresdadelijk lunchen
A: We are Devo!quote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Q: Are we not men?
ja nou komt ook door schoolquote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goeie instelling!
Die ik deel op dit moment
Mijn motivatie is nogal gedaald doordat het gloednieuwe speciale materiaal wat ik moest onderzoeken allang overal ingezet onderzocht en verwerkt wordtquote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja nou komt ook door schoolik moet iets afmaken in after effects maar we zitten nu op macs
waar geen after effects opstaan
Dat is wel kut dan.quote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn motivatie is nogal gedaald doordat het gloednieuwe speciale materiaal wat ik moest onderzoeken allang overal ingezet onderzocht en verwerkt wordt
quote:I'm a guy, gimme two popcicle sticks a rubber band and I'll find a way to fuck it, like a dirty MvGuyver
Ik heb wel een stuk zitten kijken, maar dat was niet de reden vanwege mijn gaarheidquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem![]()
Paul de Leeuw-marathon heeft er aardig ingehakt
Heb het helemaal gekekenquote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel een stuk zitten kijken, maar dat was niet de reden vanwege mijn gaarheid
Is al weer oud, en te vaak gehoordquote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Puala het volgende:
I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
welke is dat?quote:Op maandag 1 december 2008 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het helemaal gekeken![]()
![]()
Maar vanwaar de gaarheid dan?
[..]
Is al weer oud, en te vaak gehoord
Die nieuwe van haar is leuker
heh gatver.quote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef Maisnon het volgende:
http://www.imhotepcomposites.co.uk/tp_matrix.html
Echt he sommige website designs
Die wordt hier nog steeds in stukjes afgekekenquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem![]()
Paul de Leeuw-marathon heeft er aardig ingehakt
Ik ook...als ze in de fik staat.quote:
Nog steeds geen geluidquote:
quote:
Flauw hoor, het was reuze gezellig 's nachtsquote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef Yesse het volgende:
Die wordt hier nog steeds in stukjes afgekeken
Zonder Paul ook!quote:Op maandag 1 december 2008 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Flauw hoor, het was reuze gezellig 's nachts
iewlquote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het al zover met me![]()
Ik keek om 4 uur 's nachts naar een 46-jarige homo onder de douche
naar 2 mannen, en later 3 bijnaquote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het al zover met me![]()
Ik keek om 4 uur 's nachts naar een 46-jarige homo onder de douche
Ik wilde het niet te erg makenquote:
http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/ staan 1 t/m 3quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan trouwens alleen nog maar deel 3 van paul terugvinden
ik ook welquote:
Zodat hij kan WoW-en?quote:Op maandag 1 december 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, ik heb ff mijn beeldscherm omgeruild met die van mijn huisgenoot, omdat het zijne een beelde stuk is en zodat ie dadelijk kan raiden. Zitten er van die ranzig vlekken in mijn beeldscheerm nu
Ik ben veel te aardig....
Jup, zijn beredenatie was dat als ik wilde computeren ik net zo goed mijn laptop kon gebruikenquote:
Nicequote:Op maandag 1 december 2008 19:00 schreef PieterBas het volgende:
Die assessment van zaterdag had ik 'bijzonder goed' gemaakt.. en ik maar denken, dat ik het redelijk had verkloot
balen!!! Ik hoop dat het je lukt om onder de kosten uit te komen van zijn roestbak, maar ik ben bang dat hij die woorden over opzettelijk remmen niet gaat herhalen. Ik hoop het natuurlijk wel voor je!quote:
Net als dat bumperkleven bedoel jequote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hele remmen moeten ze maar eens afschaffen
overdag?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel jongen! Ik kom misschien woensdag ff bakkie doen 's avonds, ben je er?
Ik zeg nog letterlijk:quote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
overdag?
dan zit ik op zaak, 's avonds waarschijnlijk ook
al kom je 's avonds, ga ik wel gewoon naar huis, dan daar bak.
en jij vraagt of het overdag isquote:Ik kom misschien woensdag ff bakkie doen 's avonds, ben je er?
Je moet ook een beetje rust pakken af en toe. We houden nog ff contact over hoe of watquote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik zit nog op werk en ben niet zo heel scherp meer.
Maar is goed, ik maak er wel tijd voor vrij.
Wel echt zonde hoorquote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Och, we proberen er eerst zo uit te komen... zoniet, dan zien we wel weer. Was trouwens geen roestbak, was zo een huele nieuwe![]()
Zo, thuis.quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje rust pakken af en toe. We houden nog ff contact over hoe of wat
Oh nee hè, heb je hem ook weerquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:55 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 1 uur 14 minuten en dan ben ik 21
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja erg hequote:Op maandag 1 december 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee hè, heb je hem ook weer
[..]
Alvast gefeliciteerd
Dankjequote:Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel echt zonde hoorhoop dat je er uit kunt komen
![]()
En echt hulde voor je rijm, mijn god zeg![]()
Hehe, anders kon je altijd berichtje achter laten op mijn fobo he?quote:Op maandag 1 december 2008 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:js gefeliciteerd alvast.
Anders vergeet ik het waarschijnlijk
Stagequote:Op dinsdag 2 december 2008 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier vandaag, met je wat ook gaat doen
Thnx!quote:
Ja moooi he, tekst is goed, maar zij laat het leven...quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:26 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf hoorVooral als Fiona het uitschreeuwt
Mogge Hounjee.quote:
Klinkt alsof je ziek aan het worden bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Geen idee, moe, bij vlagen ontzettend koud, verkouden, blegh leeg
Moe? Verveel je je?quote:
Dank je Hostiquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
Verwarming aangeknald, opschieten, ik heb het koud
Mogguh lui
En profi, Js
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:43 schreef Bravebart het volgende:
Sloop van mn huis is tot juni uitgesteld!
hoiquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:59 schreef Maisnon het volgende:
hey nico
Baas blijft lang weg, heb op em gewacht met lunchen maar eh, als ie er niet snel is ga ik eten
Stage hequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoi
Wij hebben al lang geluncht.. betaalt je baas?zo niet, had ik meteen vertrokken
Hij is fijn ja, maar ik weet niet of ik 'm beter vind dan het origineel. The Smiths kwamen hier net voorbij op Kink, fijne band.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
The Smiths, daar kan ik af en toe ook wel na luisteren
Dat hebben mijn ouders voor mij gedaan. Terugreis Denemarken - Nederland met alleen REM - Automatic for the people op cd mee. Te vaak gehoord die cd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
B52's hebben REM voor mij verneukt
quote:
Ik ben net een beetje wakker gelukkig, maar doe weer helemaal niksquote:Ik lig bijna te slapen trouwens
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben net een beetje wakker gelukkig, maar doe weer helemaal niks![]()
Heeeeeel veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Herken het wel hoor.
Moet je nog veel doen eigenlijk?
Dat is niet handig he als je dat nog niet heb. Misschien heeft school wel makkelijke adresjes voor je?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeeeeel veel
1e punt is eigenlijk wel afstudeerstage regelen, maar dat wordt nog lastig omdat ik zo 3 weken op vakantie ben. En ik heb nog niet echt een idee voor een opdracht/bedrijf
Ik kan het op zich zelf wel regelen denk ik, moet het alleen doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is niet handig he als je dat nog niet heb. Misschien heeft school wel makkelijke adresjes voor je?
ik kom dan juist op hele creatieve ideeen.. (dagdromen)quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet creatief kan nadenkenen dat is nou juist wat er moet gebeuren
Da's niet handigquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet creatief kan nadenkenen dat is nou juist wat er moet gebeuren
Als ik ga dagdromen dan gebeuren er allemaal freaky dingen in m'n hoofdquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik kom dan juist op hele creatieve ideeen.. (dagdromen)
D'r is niks anders, mijn beroep is creatief zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Da's niet handigMisschien toch maar wat anders gaan doen?
Niet handig dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
D'r is niks anders, mijn beroep is creatief zijn
maar freaky dingen zijn wel creatiefquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ik ga dagdromen dan gebeuren er allemaal freaky dingen in m'n hoofdslaap niet graag overdag ook
Ik moet een poster en een verkoopstrategie schrijven voor 1 product, en ik kan al niks bedenkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet handig dan.
Wel handig voor mij, ik heb een creatief brein nodig. Moet 10 posters ontwerpen voor 2 verschillende onderwerpen. Heb er al 6 maar nu is mijn hoofd leeg
Wat is het voor product?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet een poster en een verkoopstrategie schrijven voor 1 product, en ik kan al niks bedenken
Maar op dit moment is alle creativiteit betreffende het onderwerp waarover ik creatief moet zijn wegquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar freaky dingen zijn wel creatief
Oh noes, daar is toch ook gewoon niets bij te bedenkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat je niet verwacht, maar een vogelvoeder-ding
Pizza de Luxe, rechtsonder
Is het zo ergquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:37 schreef Puala het volgende:
Oh noes, daar is toch ook gewoon niets bij te bedenken![]()
Ik denk ik kan je vast wel helpen, maar hierbij niet hoor
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat je niet verwacht, maar een vogelvoeder-ding
Pizza de Luxe, rechtsonder
quote:
Das veel te ingewikkeld johquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Pizza de lux vogelvoer aan de man brengen, wel echt een uitdaging
[...]
Met zo'n zin krijg ik het zelfs moeilijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar op dit moment is alle creativiteit betreffende het onderwerp waarover ik creatief moet zijn weg
Wat een zin
Die is misschien wel tofquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef nicomart het volgende:
Pizza DeLuxe: Ook voor vogels een Italiaanse winter.
Veel te veel werk johquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dan een leuke poster erbij van het toren van Pisa onder een laagje sneeuw ofzo
Het is ook niet voor school oid, maar voor zaterdagbaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef nicomart het volgende:
ok ok.. moest bij ons altijd wel, maar ik had dan ook een studie in die richtig van het maken van posters enzo...
Daar ben ik van overtuigd, maar daar zal ik dan rekening mee houdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:09 schreef Houniet het volgende:
Zal ik doen. Alleen mijn mening kan wel anders zijn dan die van jouw.
Och arme..quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:30 schreef Puala het volgende:
http://i37.tinypic.com/ndrlu1.png
Ziet er wel heel zielig uit vergeleken met jullie
Dankjequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Och arme..
* Cuegirllie geeft knuffel
Ik weet niet wie er nu zieliger is eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:30 schreef Puala het volgende:
http://i37.tinypic.com/ndrlu1.png
Ziet er wel heel zielig uit vergeleken met jullie
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er nu zieliger is eigenlijk![]()
Jij, 4000 posts in een maand en ook nog tijd om scriptjes te maken die dergelijke dingen omzet in grafiekjes.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Prioriteiten hè, jij weet alles over bedrijfseconomie en ik niksquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij, 4000 posts in een maand en ook nog tijd om scriptjes te maken die dergelijke dingen omzet in grafiekjes.
Tssquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij weet heel goed hoe ik er over denk![]()
Doe es lief tegen pilesquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij, 4000 posts in een maand en ook nog tijd om scriptjes te maken die dergelijke dingen omzet in grafiekjes.
Daarom heb ik ook al een afstudeerstage.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Prioriteiten hè, jij weet alles over bedrijfseconomie en ik niks
Preciesquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al een afstudeerstage.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al een afstudeerstage.
quote:
In herhaling vallen zal weinig helpen.quote:
Doe es lief tegen cuequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In herhaling vallen zal weinig helpen.
De enige statistieken die de moeite waard zijn om te bekijken, staan op last.fm. Muzielijstjes.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn statieken zullen niet eens de moeite waard zijn om te laten zien volgens mij
Uiteindelijk...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In herhaling vallen zal weinig helpen.
Beetje jammer van diequote:
Nee hoor, al post je het nog zo vaak.quote:
Daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, al post je het nog zo vaak.
Dat duurt dus nog wel evenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog 4 topics openen en ik heb er 30 geopend
Jij toch ook vast wel?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een soort van echt leven
Ik denk dat we die put niet open moeten trekkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij toch ook vast wel?
En wat voor een leven ook echt, vanavond bij oma op de koffie
Ja maar tochquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Was meer bedoelt als "dit kan heel lang zo doorgaan"
aangezien ik hier alleen 's avonds ben, zal dat idd. nog wel ff duren. Mijn laatst geopende topic was #675 we zijn er nu al zo'n 50 verderquote:
Laten we daar maar niet weer over beginnenquote:
Gezellig toch?quote:En wat voor een leven ook echt, vanavond bij oma op de koffie
En Cue heeft weer eens gelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aangezien ik hier alleen 's avonds ben, zal dat idd. nog wel ff duren. Mijn laatst geopende topic was #675 we zijn er nu al zo'n 50 verder
Yesse vindt dat wel altijd gezelligquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
Laten we daar maar niet weer over beginnen![]()
[..]
Gezellig toch?
2x achter elkaar zelfquote:
Ik vond het ook altijd gezellig hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yesse vindt dat wel altijd gezelligtenminste bij haar oma
![]()
Pas als ze niet gelijk heeft is het nieuwsquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]moet ik de krant bellen?
Iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas als ze niet gelijk heeft is het nieuws
dan bel ik nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas als ze niet gelijk heeft is het nieuws
Mijn grootouders wonen ver weg, dus ik hoop dat ze zo nu en dan gewoon een zakcentje overmaken. Maar erg vaak gebeurt het tot nu toe niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
als je maar een zakcentje krijgt als je weer weg gaat, vind ik het ok altijd leuk bij mijn oma
Nah, niet zo gezellig. Moet haar voor gaan liegen voor mijn surprise, dat sucktquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet weer over beginnen![]()
[..]
Gezellig toch?
Hoe dat zo dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah, niet zo gezellig. Moet haar voor gaan liegen voor mijn surprise, dat suckt
Heb je het goede rekeningnummer wel gegeven? En anders nog eens een keertje doorgeven voor de zekerheidquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn grootouders wonen ver weg, dus ik hoop dat ze zo nu en dan gewoon een zakcentje overmaken. Maar erg vaak gebeurt het tot nu toe niet.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. Ik ga fucking veel overwerken.
Morgen van 7.30 tot 21.00 uur (even weg tussen 4 en 5)
zaterdag van 8.00 tot 12.00
En ma en di van 7.30 tot 21.00
Heb er al zin in
Ik zal het komende keer dat ik ze spreek even vragen, of ze mijn rekeningnummer wel hebben. Kunnen ze vast waarderen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je het goede rekeningnummer wel gegeven? En anders nog eens een keertje doorgeven voor de zekerheid
Mijn beste en leukste en mooiste herinneringen met mijn oma zijn van een bordspelletje. We kunnen er nog steeds om lachen ondanks dat het al jaren geleden is.quote:
Weet ik gelijk watvoor werk je doetquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. Ik ga fucking veel overwerken.
Morgen van 7.30 tot 21.00 uur (even weg tussen 4 en 5)
zaterdag van 8.00 tot 12.00
En ma en di van 7.30 tot 21.00
Heb er al zin in
Zijn er op internet dan geen foto's van te vinden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn beste en leukste en mooiste herinneringen met mijn oma zijn van een bordspelletje. We kunnen er nog steeds om lachen ondanks dat het al jaren geleden is.
Nu ga ik voor sinterklaas dat bordspel vergroot namaken, maar ja ik kan natuurlijk niet zomaar ff dat spel van haar lenen.. En in de winkel is het niet meer te koop
Vertelquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik gelijk watvoor werk je doet
Idd eens verandering aanbrengenquote:
Nee, het spel heet de elfstedentocht. Dan vind je alleen maar andere foto'squote:Op dinsdag 2 december 2008 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er op internet dan geen foto's van te vinden?
Volgens mij heeft de vrouw waar mijn opa mee samenwoont ook zo'n spelquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, het spel heet de elfstedentocht. Dan vind je alleen maar andere foto's
Leugens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, het spel heet de elfstedentocht. Dan vind je alleen maar andere foto's
quote:
Nou, veel plezier dan maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd eens verandering aanbrengen
Een heleboel, dat weet je tochquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
wat denken jullie wel niet van mij
Zoiets ben ik (in een andere tab, waar FOK! traag is) ook aan het posten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leugens.
Van alles is een afbeelding te vinden
[ afbeelding ]
is die het?
Ik weet heul niet wat jij allemaal denkt! Jij verteld me nooit iets!quote:
Enrique!quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet heul niet wat jij allemaal denkt! Jij verteld me nooit iets!
Uiteraard.quote:
Maar ik nietquote:
ik wilde iets aanpassen maar ik zal het niet doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet heul niet wat jij allemaal denkt! Jij verteld me nooit iets!
Da is ook echt zo gebeurd zo!!11!!1quote:
da is, maar dat is niet de goeie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier te koop:
http://www.spellenhuis.nl/product_info.php?products_id=10671
Nou gooi het eens in de groepquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
ik wilde iets aanpassen maar ik zal het niet doen
Nee, dat zal ook wel nooit gebeurenquote:
Je gaat niet over d's en t's zitten zeuren hèquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
ik wilde iets aanpassen maar ik zal het niet doen
Die staat volgens mij ook in de post die ik al enkele minuten probeer te posten. Nog steeds aan het laden. Gaat lekker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier te koop:
http://www.spellenhuis.nl/product_info.php?products_id=10671
Aaah dat dus.. pff gezeurquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
Je gaat niet over d's en t's zitten zeuren hè
misschien?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat zal ook wel nooit gebeuren![]()
[..]
Je gaat niet over d's en t's zitten zeuren hè
Ik geloof je toch!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da is ook echt zo gebeurd zo!!11!!1
Prima! Al 4 dagen aan het afkicken van KSC...quote:Maar hoe maeckt u het?
Echt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geloof je toch!!![]()
[..]
Prima! Al 4 dagen aan het afkicken van KSC...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |