Ik stond kwart over 7 naast mijn bed, en gebogen boven de plee. Toen maar weer terug mijn bed in gegaan.quote:
Handig zo naast je bedquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik stond kwart over 7 naast mijn bed, en gebogen boven de plee. Toen maar weer terug mijn bed in gegaan.
Ben al een paar dagen niet lekker, vrijdag ook niet naar stage geweest... Had alleen wel mezelf voorgenomen vandaag naar stage te gaan. De hele week zit tot de nok toe volgepland dus het komt ook weer is niet uitquote:Op maandag 1 december 2008 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Beterschap
Hoe komt dat zo, had je daar gisteren ook al last van?
Toevallig net te horen op Kink. Tof nummer.quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable
De versie van Lacuna Coil zeker?quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Toevallig net te horen op Kink. Tof nummer.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De versie van Lacuna Coil zeker?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.product verzin dan zit het goed
[ Bericht 3% gewijzigd door Maisnon op 01-12-2008 15:11:08 ]
Goed bezig!quote:Op maandag 1 december 2008 12:21 schreef Maisnon het volgende:
Die muziek komt eraan eer-ik
Maisnon present op stageadresdadelijk lunchen
A: We are Devo!quote:Op maandag 1 december 2008 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Q: Are we not men?
ja nou komt ook door schoolquote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goeie instelling!
Die ik deel op dit moment
Mijn motivatie is nogal gedaald doordat het gloednieuwe speciale materiaal wat ik moest onderzoeken allang overal ingezet onderzocht en verwerkt wordtquote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja nou komt ook door schoolik moet iets afmaken in after effects maar we zitten nu op macs
waar geen after effects opstaan
Dat is wel kut dan.quote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn motivatie is nogal gedaald doordat het gloednieuwe speciale materiaal wat ik moest onderzoeken allang overal ingezet onderzocht en verwerkt wordt
quote:I'm a guy, gimme two popcicle sticks a rubber band and I'll find a way to fuck it, like a dirty MvGuyver
Ik heb wel een stuk zitten kijken, maar dat was niet de reden vanwege mijn gaarheidquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem![]()
Paul de Leeuw-marathon heeft er aardig ingehakt
Heb het helemaal gekekenquote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel een stuk zitten kijken, maar dat was niet de reden vanwege mijn gaarheid
Is al weer oud, en te vaak gehoordquote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Puala het volgende:
I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
welke is dat?quote:Op maandag 1 december 2008 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het helemaal gekeken![]()
![]()
Maar vanwaar de gaarheid dan?
[..]
Is al weer oud, en te vaak gehoord
Die nieuwe van haar is leuker
heh gatver.quote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef Maisnon het volgende:
http://www.imhotepcomposites.co.uk/tp_matrix.html
Echt he sommige website designs
Die wordt hier nog steeds in stukjes afgekekenquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem![]()
Paul de Leeuw-marathon heeft er aardig ingehakt
Ik ook...als ze in de fik staat.quote:
Nog steeds geen geluidquote:
quote:
Flauw hoor, het was reuze gezellig 's nachtsquote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef Yesse het volgende:
Die wordt hier nog steeds in stukjes afgekeken
Zonder Paul ook!quote:Op maandag 1 december 2008 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Flauw hoor, het was reuze gezellig 's nachts
iewlquote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het al zover met me![]()
Ik keek om 4 uur 's nachts naar een 46-jarige homo onder de douche
naar 2 mannen, en later 3 bijnaquote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het al zover met me![]()
Ik keek om 4 uur 's nachts naar een 46-jarige homo onder de douche
Ik wilde het niet te erg makenquote:
http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/ staan 1 t/m 3quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan trouwens alleen nog maar deel 3 van paul terugvinden
ik ook welquote:
Zodat hij kan WoW-en?quote:Op maandag 1 december 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, ik heb ff mijn beeldscherm omgeruild met die van mijn huisgenoot, omdat het zijne een beelde stuk is en zodat ie dadelijk kan raiden. Zitten er van die ranzig vlekken in mijn beeldscheerm nu
Ik ben veel te aardig....
Jup, zijn beredenatie was dat als ik wilde computeren ik net zo goed mijn laptop kon gebruikenquote:
Nicequote:Op maandag 1 december 2008 19:00 schreef PieterBas het volgende:
Die assessment van zaterdag had ik 'bijzonder goed' gemaakt.. en ik maar denken, dat ik het redelijk had verkloot
balen!!! Ik hoop dat het je lukt om onder de kosten uit te komen van zijn roestbak, maar ik ben bang dat hij die woorden over opzettelijk remmen niet gaat herhalen. Ik hoop het natuurlijk wel voor je!quote:
Net als dat bumperkleven bedoel jequote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hele remmen moeten ze maar eens afschaffen
overdag?quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel jongen! Ik kom misschien woensdag ff bakkie doen 's avonds, ben je er?
Ik zeg nog letterlijk:quote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
overdag?
dan zit ik op zaak, 's avonds waarschijnlijk ook
al kom je 's avonds, ga ik wel gewoon naar huis, dan daar bak.
en jij vraagt of het overdag isquote:Ik kom misschien woensdag ff bakkie doen 's avonds, ben je er?
Je moet ook een beetje rust pakken af en toe. We houden nog ff contact over hoe of watquote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik zit nog op werk en ben niet zo heel scherp meer.
Maar is goed, ik maak er wel tijd voor vrij.
Wel echt zonde hoorquote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Och, we proberen er eerst zo uit te komen... zoniet, dan zien we wel weer. Was trouwens geen roestbak, was zo een huele nieuwe![]()
Zo, thuis.quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje rust pakken af en toe. We houden nog ff contact over hoe of wat
Oh nee hè, heb je hem ook weerquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:55 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 1 uur 14 minuten en dan ben ik 21
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja erg hequote:Op maandag 1 december 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee hè, heb je hem ook weer
[..]
Alvast gefeliciteerd
Dankjequote:Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel echt zonde hoorhoop dat je er uit kunt komen
![]()
En echt hulde voor je rijm, mijn god zeg![]()
Hehe, anders kon je altijd berichtje achter laten op mijn fobo he?quote:Op maandag 1 december 2008 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:js gefeliciteerd alvast.
Anders vergeet ik het waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |