oorzaak is de kraak, gevolg is het ongeluk.quote:Op maandag 1 december 2008 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
nee, zij veroorzaakt het ongeluk en heeft haar auto als wapen gebruikt of wilde je zeggen dat als je achteruit rijdt en je auto tegen een boom parkeert je niet roekeloos bezig bent?
... haar auto had ook oververhit kunnen raken, exploderen en dat er nog eens tig mensen dood gingenquote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef The_End het volgende:
Overgens had ze net zo goed iemand anders in haar 'blinde paniek' dood kunnen rijden. Dan hadden dezelfde fokkertjes weer geroepen dat zij dood moest.
En jij kent dezelfde kans daar aan toe?quote:Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef rival het volgende:
... haar auto had ook oververhit kunnen raken, exploderen en dat er nog eens tig mensen dood gingen
hij merkt er weinig van...quote:Op maandag 1 december 2008 14:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Arme overledene en zijn familie zal je bedoelen
ik denk dat als je met 100 meter achteruitrijden een kutkoter tegen een boom kan prikken, de kans erg klein is dat je per ongeluk iemand anders raakt... deze vrouw is een fucking STIG!quote:Op maandag 1 december 2008 15:02 schreef The_End het volgende:
[..]
En jij kent dezelfde kans daar aan toe?
Vertel eens; hoe vaak vallen er doden bij het exploderen van een oververhitte auto en hoevaak vallen er doden bij het achteruit rijden (al dan niet in blinde paniek)?
Daarnet was het nog een 'ongeluk'...quote:Op maandag 1 december 2008 15:05 schreef rival het volgende:
ik denk dat als je met 100 meter achteruitrijden een kutkoter tegen een boom kan prikken, de kans erg klein is dat je per ongeluk iemand anders raakt... deze vrouw is een fucking STIG!
Dit was geen opgelegde straf, dit is 100% een gevolg van zijn daden, eigen schuld dikke bult. En zie de 'doodstraf' maar als een straf voor al zijn misdaden tot dan toe, en dan vooral de degene waar hij NIET voor gepakt is. Altijd nog stukken beter dan zo'n maandje in een cel.quote:Op maandag 1 december 2008 14:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een achterlijke redenatie. Het staat toch totaal niet in verhouding tot zijn daad. Als iemand een tasje steelt mag hij dus dood? What's next? Iemand die 40 km/u te hard rijdt op de snelweg mag je in zijn knieschijven schieten? Denk eens na man.
Oh, jij zat in de auto en je weet dus precies wat er op dat moment door je heen ging?quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef The_End het volgende:
Ze is helemaal niet in paniek geraakt. Ze is moedwillig op die gast ingereden. Normaal gesproken kan een 'helder denkende' vrouw nog niet eens normaal achteruit rijden en zij kan dat in paniek 100en meters lang wel?
Ze heeft hem expres aangereden en heeft daarmee het risico genomen dat ze hem dood reed. Daarvoor is ze veroordeelt. Overgens had ze net zo goed iemand anders in haar 'blinde paniek' dood kunnen rijden. Dan hadden dezelfde fokkertjes weer geroepen dat zij dood moest.
Nee, jij wel?quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef LaTiNo het volgende:
Oh, jij zat in de auto en je weet dus precies wat er op dat moment door je heen ging?
quote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Monidique het volgende:
Dat neanderthalerisme, is dat nou stoer? Ofzo? Zoiets?
Jij zou het niet erg vinden als je broertje wordt doodgereden?quote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
hij merkt er weinig van...
die ouders missen inderdaad dat "lieve vriendelijke"" knulletje van ze, ze zullen wel boos op hem zijn dat hij met zulke gevaarlijke dingen bezig was waardoor hij verONGELUKt is!
die jongen was dezelfde dag nog vrijgelaten (of 1 dag eerder) voor een soortgelijk vergrijp...
denk je nou echt dat als hij nu netjes opgepakt werd, het probleem was verholpen?
nee, dat heeft deze vrouw voor ons gedaan. probleem verholpen. ik ben haar dankbaar
niet volgens jou tochquote:Op maandag 1 december 2008 15:11 schreef The_End het volgende:
[..]
Daarnet was het nog een 'ongeluk'...
daar zou ik heel verdrietig om worden.....quote:Op maandag 1 december 2008 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden als je broertje wordt doodgereden?
Mijn broertje heeft ooit een keer een slagaderlijke bloeding opgelopen toen hij in een dronken bui een ruit van een kas eruit schopte en vervolgens de bovenliggende ruit als een guillotine naar beneden kwam. Daar zal hem leren dat rotjong.quote:Op maandag 1 december 2008 15:48 schreef SCH het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als je broertje wordt doodgereden?
Van die doodgereden knul bedoel je. Ja dat vinden ze stoer.quote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Monidique het volgende:
Dat neanderthalerisme, is dat nou stoer? Ofzo? Zoiets?
Politiek correct geneuzel.quote:Op maandag 1 december 2008 14:46 schreef Pool het volgende:
180 uur werkstraf is een straf die veel lager is dan de maximale straf voor dood door roekeloos rijgedrag of gewoon dood door schuld. Daarbij is dus enerzijds rekening gehouden met het feit dat die vrouw in paniek handelde, zelf slachtoffer was, zelf niet voor de situatie koos en veel over zich heen gekregen heeft.
Anderzijds is er rekening mee gehouden dat de vrouw wel bewust deze roekeloze manoeuvre heeft uitgehaald en we als samenleving niet moeten willen dat dit soort gevaarlijke reacties met auto's worden uitgehaald. Je eigendommen verdedigen mag, mits dit proportioneel gebeurt, en die laatste grens heeft C. overschreden.
Prima vonnis van de rechtbank dus, mooi dat het hoger beroep is ingetrokken, want een betere uitspraak was toch niet mogelijk geweest en dit scheelt iedereen een hoop extra tijd en ellende.
Nopez, maar IK doe niet net alsof ik weet wat er door haar hoofd heen ging op dat moment. Jij wel he.quote:
ja die familie was zo begaan met hun zoon, dat ie op de dag dat ie vrij kwam weer op straat rondhing met zijn aso criminele vrienden!quote:Op maandag 1 december 2008 16:05 schreef Montov het volgende:
De familie van het slachtoffer heeft levenslang gekregen
Ik reageerde op mensen die beweerden dat ze in 'blinde paniek' handelde. Dus ik heb net zoveel 'recht' om te beweren wat door haar hoofd ging als de andere posters hier...quote:Op maandag 1 december 2008 16:11 schreef LaTiNo het volgende:
Nopez, maar IK doe niet net alsof ik weet wat er door haar hoofd heen ging op dat moment. Jij wel he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |