mijn zwart witte, frutsel dus, was er ook altijd erg bang voor... kroop altijd bij me.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wordt dus Oud en Nieuw in Zwolle, met een jong poesje erbij![]()
Sneu als die beestjes zo bang zijn...
Of ging dat over iemand anders???quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wordt dus Oud en Nieuw in Zwolle, met een jong poesje erbij![]()
Sneu als die beestjes zo bang zijn...
Dames, volgens mij gaat het hier over:quote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Ing woont niet in Zwolle, dus ik dacht dat d'r ouders daar dan wel zouden wonen
En Morrie heeft geen jong poesje (nou ja, niet op DIE manier) en daar kan het dus ook niet over gaan.
Dusssssssss......![]()
Met als hamvraag: wie gaat waar heen en nemen we de kat mee?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Morretje het volgende:
Vriendjes hebben ook een poes, maar da's een jonkie.. Nu ja, nu een half jaar geloof ik.
Vriendjes wonen 50 km verder op, het dichtste bij van iedereenFf nog bedenken wat we willen. Chip alleen laten is het waarschijnlijk niet, Chip meenemen ook niet, misschien het andere poezeltje hierheen wel?
Whoeiiiii, ik wilde em ook al kopen, dat hoeft nu niet meerquote:Op donderdag 4 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Hoi Maes!!!
Ik heb de Mamma Mia DVD voor 9,95 bij de Appie gescoordJeuj!
Snel kijken maar he?
Goed gelezen Barbaaf!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dames, volgens mij gaat het hier over:
[..]
Met als hamvraag: wie gaat waar heen en nemen we de kat mee?
Denk zelf dat Chip het wel zou redden in een goed verduisterde kamer, met een lichtje en een muziekje, en een kattebak en spul waarin ze zich kan verstoppen (en een Feliway in het stopcontact). 't Lijkt me niet echt een kat die steun zoekt bij mensen.
Aan de andere kant kan ik me levendig voorstellen dat je je kat niet achter wil laten en dan is zo'n kleintje makkelijker mee te nemen al moet je opletten dat ze niet panisch wordt en de reismand voortaan associeert met eng vuurwerk.
Oh, dat had ik ook gelezen, maar ik had nergens het woord Zwolle zien staanquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 15:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dames, volgens mij gaat het hier over:
[..]
Met als hamvraag: wie gaat waar heen en nemen we de kat mee?
Denk zelf dat Chip het wel zou redden in een goed verduisterde kamer, met een lichtje en een muziekje, en een kattebak en spul waarin ze zich kan verstoppen (en een Feliway in het stopcontact). 't Lijkt me niet echt een kat die steun zoekt bij mensen.
Aan de andere kant kan ik me levendig voorstellen dat je je kat niet achter wil laten en dan is zo'n kleintje makkelijker mee te nemen al moet je opletten dat ze niet panisch wordt en de reismand voortaan associeert met eng vuurwerk.
Ik ga al jaren niet uit met oud en nieuw. Baloe is niet bang, maar ik laat hem niet alleen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Spider het gaat vinden. Hij schrikt sowieso van elk geluid, dus Oud en Nieuw zal wel een hel worden
Ziggy, die toch redelijk doof is, vluchtte vorig jaar zelfs onder het bed om 00:00
Naja, dat wordt dus niet uitgaan
Ing heeft gewoon onthouden dat ik in Zwolle woon..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook gelezen, maar ik had nergens het woord Zwolle zien staan
@Greys: Ja, ik blijf ook zeker thuis hoor, iig tot het vuurwerk wat minder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |