abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63724100
Hier ben ik... Ben zelf maar eens heen gefietst, had nog niets gehoord.
De uitslag is niet duidelijk, er zaten een beetje kristallen in, maar het plasje was wel mooi geconcentreerd (Spreekt elkaar dus tegen v.w.b. blaasgruis). Er zat duidelijk bloed in, maar dat kon ook komen van het persen of het kleine beetje kristallen wat ze gevonden hadden. Voorlopige diagnose: blaasontsteking.
Weer ander voer mee (c/d, blik), vindt ze gelukkig erg lekker, en ik kan er makkelijk extra water overheen doen. Medicijnen tegen het persen, en weer dezelfde pijnstiller.
Volgende week weer een plasje inleveren, het liefst alleen uit de bak ivm onduidelijke resultaten, en dan zien we weer verder.

Ik vermoed dat het ook komt juist doordat ze nu geen blikvoer meer mocht van de DA, omdat ze zo zwaar was. Ik zei de vorige keer al dat ik dat verwarrend vond, weten jullie nog?
Nu hebben we juist blikvoer meegekregen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Moderator woensdag 3 december 2008 @ 13:32:04 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63724169
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Dipkip het volgende:
Onze kittens zijn de laatste dagen helemaal gek op in de vensterbank zitten. We wonen tegenover zo'n bejaardenopvangplek en ze worden dus regelmatig door het glas heen bewonderd en besproken door rollatorduwende dames.

Vandaag zaten ze alweer klaar zo rond de tijd dat de dames aangerold komen, fietsen er twee jonge jongens door de straat en ineens een harde knal hadden ze een grote sneeuwbal tegen het raam gegooit, arme kittens piepend onder de bank ze hebben die sneeuwbal echt op ze gemikt, grappig hoor best sneu, ze willen nu niet eens bij me op de bank (die staat voor het raam).

Gelukkig gister alweer iets beter gegeten, ongeveer 150 gram. Misschien zijn ze gewoon een beetje beroerd geweest van de anti vlo en anti worm.
Wat een flauwe actie zeg

Dat hebben we elk jaar ook weer met vuurwerk, elk jaar weer dreigen ze weer vuurwerk naar Elco te gooien. Ik zeg gewoon dat ik hem los laat als ze dat doen en dan laten ze het wel.

Niet dat Elco iets doet hoor, en bang voor vuurwerk is hij ook niet (in tegenstelling tot moi ), tijdens oud en nieuw zit hij altijd bij de voordeur vuurwerk te kijken

(Hij is wel bang van het donker, liften, hoge hoogtes, trappen, ganzen, katten vind hij ook wel wat griezelig tegenwoordig, maar dus niet van vuurwerk )
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator woensdag 3 december 2008 @ 13:51:50 #53
8781 crew  Frutsel
pi_63724658
De eerste de beste randdebiel die vuurwerk naar dieren gooit... die moet je aan de hoogste boom opknuppen

Hopelijk komt het gauw weer goed Morretje
pi_63726283
Toen ik klein was hebben ze bij een oudere alleenstaande vrouw bij ons in de straat vuurwerk door de brievenbus gegooit. Het dikbuikteckeltje van die mevrouw overleefde dat niet zo ontzettend zielig was dat. De jongens die het gedaan hadden zeiden dat ze r alleen maar wilden laten schrikken en hebben niet eens straf gehad, politie noemde het een ongelukje

sindsdien tape ik heel paranoide mn brievenbus dicht vanaf derde kerstdag
  woensdag 3 december 2008 @ 15:11:59 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63726432
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat een flauwe actie zeg

Dat hebben we elk jaar ook weer met vuurwerk, elk jaar weer dreigen ze weer vuurwerk naar Elco te gooien. Ik zeg gewoon dat ik hem los laat als ze dat doen en dan laten ze het wel.
Dat probeerden ze 1x bij Baloe. Een snotneus van een jaar of 18 a 19. Ik heb die vent toch bij zn kladden gegrepen. En baloe stond er naast met zn tanden ontbloot.

Ik heb die gozer nooit meer gezien
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 3 december 2008 @ 15:12:56 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63726456
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:05 schreef Dipkip het volgende:
Toen ik klein was hebben ze bij een oudere alleenstaande vrouw bij ons in de straat vuurwerk door de brievenbus gegooit. Het dikbuikteckeltje van die mevrouw overleefde dat niet zo ontzettend zielig was dat. De jongens die het gedaan hadden zeiden dat ze r alleen maar wilden laten schrikken en hebben niet eens straf gehad, politie noemde het een ongelukje

sindsdien tape ik heel paranoide mn brievenbus dicht vanaf derde kerstdag
Lui die ik dat zie doen, kunnen rekenen op flink wat blauwe plekken in hun gezicht.

Vieze aso's
pi_63726535
Ik zou geen kinderen gaan slaan, dat vind ik ook nogal asociaal...

Aan de andere kant schiet je er met de politie ook niets mee op, die doen ook geen ene hol
  woensdag 3 december 2008 @ 15:37:03 #58
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63726998
Psssst, Q is zelf ook nog een snotneus
En in dat geval zou ik zo'n kind ook ff best grijpen, of ie nou 5 of 15 is.

Wij zijn ook altijd thuis met oud en nieuw, katten zijn niet echt dol op het geknal, dus overal hebben we dan de radio en de lampen aan. De ren gaat op slot (vorig jaar lag er een stokje van een lawinepijl in de ren, schrok me lam)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63729170
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat een flauwe actie zeg

Niet dat Elco iets doet hoor, en bang voor vuurwerk is hij ook niet (in tegenstelling tot moi ), tijdens oud en nieuw zit hij altijd bij de voordeur vuurwerk te kijken

(Hij is wel bang van het donker, liften, hoge hoogtes, trappen, ganzen, katten vind hij ook wel wat griezelig tegenwoordig, maar dus niet van vuurwerk )
En dat voor zo'n stoere herder.

Maar wel een stel kutkinderen om een ander wezen te pesten en dat leuk te vinden. Kan dergelijke mensen sowieso niet uitstaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63729368
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou geen kinderen gaan slaan, dat vind ik ook nogal asociaal...

Aan de andere kant schiet je er met de politie ook niets mee op, die doen ook geen ene hol
Nee, maar ik zou de ouders toch wel heel erg gaan aanspreken op opvoeding en erbij zeggen dat als zij het niet doen, ik het wel voor hen wil doen. (been there, done that)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 19:38:26 #61
163650 Greys
pi_63733290
Ik word gewoon misselijk van kwaadheid als ik over die vuurwerk en sneeuwbal praktijken hoor

Mor, fijn dat ze er iets aan gaan proberen te doen bij Chip! Hopen dat het helpt!
En dat je snel resultaten ziet en dat alle plasjes op de kattenbak gaan

Stemmen jullie ook even?
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 3 december 2008 @ 19:46:17 #62
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63733572
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En dat voor zo'n stoere herder.

Maar wel een stel kutkinderen om een ander wezen te pesten en dat leuk te vinden. Kan dergelijke mensen sowieso niet uitstaan.
Tsja er zijn er hier wel een stel hoor.

Elco kan ook niet alleen in de tuin rond deze tijd want ze gooien het vuurwerk gewoon in de tuin als ze weten dat hij daar zit
En de ouders verstaan geen nederlands of vinden het handiger om geen nederlands te verstaan dus we houden hem maar gewoon binnen rond deze tijd.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 19:55:07 #63
163650 Greys
pi_63733931
Ik zit me echt enorm op te vreten om deze posts over dat vuurwerk enzo.
En die mensen die zogenaamd geen Nederlands verstaan omdat het ze beter uitkomt
Echt om te kotsen, dat soort laffe types. Stoer hoor, tegen een dier...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63734637
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Tsja er zijn er hier wel een stel hoor.

Elco kan ook niet alleen in de tuin rond deze tijd want ze gooien het vuurwerk gewoon in de tuin als ze weten dat hij daar zit
En de ouders verstaan geen nederlands of vinden het handiger om geen nederlands te verstaan dus we houden hem maar gewoon binnen rond deze tijd.
Ik woonde ooit in zo'n buurt. Reken maar dat die jongens nu nog steeds uiterst vriendelijk zijn tegen mij en EW als ze ons ergens in de stad zien lopen. Ik had meer problemen met die ouders in diezelfde buurt die alleen maar plat Nimweegs konden. Nou kan ik dat gewoon beter. Ik kom uut de benejestad van Nimwege
Maar zonder gein, ben echt weleens gewoon aan de deur gegaan omdat een kind zich misdroeg en het hielp meestal wel, al was het maar omdat ik dan een woedend bekakt klein duiveltje ben. Als je mijn formaat hebt en je hebt het lef om uit te pakken, dan neemt men het doorgaans wel serieus. ook als het om lichaamstaal gaat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 3 december 2008 @ 21:58:25 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63738454
pffffffffffrt. Hele avond bij Hunkemoller geweest, was vriendinnen koopavond. Toen mijn zus bedrijfsleidster was (wat ze nu officieel nog is, maar ze is deels met ouderschaps verlof dus is de assistent bedrijfsleider gemaakt wat helemaal niet mag want mijn zus heeft de functie tot mei volgend jaar en kan tot die tijd beslissen dat ze haar functie terug wil) , was het leuker. En beter qua omzet
pi_63739198
Vuurwerkverhalen icm dieren.. Ik kan daar zo boos over worden. Wat een belachelijke dingen gebeuren er!
Dipkip, hoe is het met de poezeltjes?

Ik ben benieuwd hoe Chip daarop reageert trouwens, we hadden bedacht oud&nieuw bij vrienden te vieren.. maar ik bedacht me al dat dat misschien niet zo verstandig is... Nok, weet jij daar nog wat van?

Chip reageert meteen op de medicijnen en het bijzonder lekkere eten trouwens, na vanmiddag geen enkel plasje meer op foute plekken!!
Nadeel is wel dat ze enorm loopt te mauwen als d'r bakje leeg is, en als ie vol is meteen doorgaat tot de bodem. Schrokkopje..
  woensdag 3 december 2008 @ 22:18:17 #67
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63739362
Morrie

Klinkt goed met Chipje
Ik zou haar niet alleen laten met Oud en Nieuw, vooral omdat ze toch wel stressgevoelig is.'
Anders nodig je die vrienden toch gezellig bij jullie uit?

Wij zitten tot 00.00 altijd een beetje samen op de bank te wachten op het nieuwe jaar
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63740618
Vriendjes hebben ook een poes, maar da's een jonkie.. Nu ja, nu een half jaar geloof ik.
Vriendjes wonen 50 km verder op, het dichtste bij van iedereen Ff nog bedenken wat we willen. Chip alleen laten is het waarschijnlijk niet, Chip meenemen ook niet, misschien het andere poezeltje hierheen wel?
pi_63746681
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:14 schreef Morretje het volgende:
Vuurwerkverhalen icm dieren.. Ik kan daar zo boos over worden. Wat een belachelijke dingen gebeuren er!
Dipkip, hoe is het met de poezeltjes?

Ik ben benieuwd hoe Chip daarop reageert trouwens, we hadden bedacht oud&nieuw bij vrienden te vieren.. maar ik bedacht me al dat dat misschien niet zo verstandig is... Nok, weet jij daar nog wat van?

Chip reageert meteen op de medicijnen en het bijzonder lekkere eten trouwens, na vanmiddag geen enkel plasje meer op foute plekken!!
Nadeel is wel dat ze enorm loopt te mauwen als d'r bakje leeg is, en als ie vol is meteen doorgaat tot de bodem. Schrokkopje..
Chip was volgens mij de onder het bed en laat me daar maar met rust poes. Vorig jaar waren we verbaasd dat Chip the Brave bang was en dat Merlijn de Angsthaas niet eens met een oor flapperde.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63746683
Echt bang dus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63746778
goedemorgen

Forza Twente ole ole oleee - hik
pi_63751368
Net als ik heel hyper of ben je (nog) dronken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63751487
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Net als ik heel hyper of ben je (nog) dronken?
Nok!
laten we het op heel hyper houden
pi_63752158
ikookikookikookikook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63752358
quote:
Op woensdag 3 december 2008 @ 22:14 schreef Morretje het volgende:

Wat fijn
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')