Wat een flauwe actie zegquote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Dipkip het volgende:
Onze kittens zijn de laatste dagen helemaal gek op in de vensterbank zitten. We wonen tegenover zo'n bejaardenopvangplek en ze worden dus regelmatig door het glas heen bewonderd en besproken door rollatorduwende dames.
Vandaag zaten ze alweer klaar zo rond de tijd dat de dames aangerold komen, fietsen er twee jonge jongens door de straat en ineens een harde knalhadden ze een grote sneeuwbal tegen het raam gegooit, arme kittens piepend onder de bank
ze hebben die sneeuwbal echt op ze gemikt, grappig hoor
best sneu, ze willen nu niet eens bij me op de bank (die staat voor het raam).
Gelukkig gister alweer iets beter gegeten, ongeveer 150 gram. Misschien zijn ze gewoon een beetje beroerd geweest van de anti vlo en anti worm.
Dat probeerden ze 1x bij Baloe. Een snotneus van een jaar of 18 a 19. Ik heb die vent toch bij zn kladden gegrepen. En baloe stond er naast met zn tanden ontbloot.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een flauwe actie zeg![]()
Dat hebben we elk jaar ook weer met vuurwerk, elk jaar weer dreigen ze weer vuurwerk naar Elco te gooien. Ik zeg gewoon dat ik hem los laat als ze dat doen en dan laten ze het wel.
Lui die ik dat zie doen, kunnen rekenen op flink wat blauwe plekken in hun gezicht.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:05 schreef Dipkip het volgende:
Toen ik klein was hebben ze bij een oudere alleenstaande vrouw bij ons in de straat vuurwerk door de brievenbus gegooit. Het dikbuikteckeltje van die mevrouw overleefde dat nietzo ontzettend zielig was dat. De jongens die het gedaan hadden zeiden dat ze r alleen maar wilden laten schrikken en hebben niet eens straf gehad, politie noemde het een ongelukje
![]()
sindsdien tape ik heel paranoide mn brievenbus dicht vanaf derde kerstdag
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een flauwe actie zeg![]()
Dat hebben we elk jaar ook weer met vuurwerk, elk jaar weer dreigen ze weer vuurwerk naar Elco te gooien. Ik zeg gewoon dat ik hem los laat als ze dat doen en dan laten ze het wel.
Niet dat Elco iets doet hoor, en bang voor vuurwerk is hij ook niet (in tegenstelling tot moi), tijdens oud en nieuw zit hij altijd bij de voordeur vuurwerk te kijken
![]()
(Hij is wel bang van het donker, liften, hoge hoogtes, trappen, ganzen, katten vind hij ook wel wat griezelig tegenwoordig, maar dus niet van vuurwerk)
Nee, maar ik zou de ouders toch wel heel erg gaan aanspreken op opvoeding en erbij zeggen dat als zij het niet doen, ik het wel voor hen wil doen. (been there, done that)quote:Op woensdag 3 december 2008 15:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou geen kinderen gaan slaan, dat vind ik ook nogal asociaal...
Aan de andere kant schiet je er met de politie ook niets mee op, die doen ook geen ene hol
Tsja er zijn er hier wel een stel hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]En dat voor zo'n stoere herder.
Maar wel een stel kutkinderen om een ander wezen te pesten en dat leuk te vinden. Kan dergelijke mensen sowieso niet uitstaan.
Ik woonde ooit in zo'n buurt. Reken maar dat die jongens nu nog steeds uiterst vriendelijk zijn tegen mij en EW als ze ons ergens in de stad zien lopen. Ik had meer problemen met die ouders in diezelfde buurt die alleen maar plat Nimweegs konden. Nou kan ik dat gewoon beter. Ik kom uut de benejestad van Nimwegequote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja er zijn er hier wel een stel hoor.
Elco kan ook niet alleen in de tuin rond deze tijd want ze gooien het vuurwerk gewoon in de tuin als ze weten dat hij daar zit![]()
En de ouders verstaan geen nederlands of vinden het handiger om geen nederlands te verstaan dus we houden hem maar gewoon binnen rond deze tijd.
Chip was volgens mij de onder het bed en laat me daar maar met rust poes. Vorig jaar waren we verbaasd dat Chip the Brave bang was en dat Merlijn de Angsthaas niet eens met een oor flapperde.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:14 schreef Morretje het volgende:Vuurwerkverhalen icm dieren..
![]()
Ik kan daar zo boos over worden. Wat een belachelijke dingen gebeuren er!
Dipkip, hoe is het met de poezeltjes?
Ik ben benieuwd hoe Chip daarop reageert trouwens, we hadden bedacht oud&nieuw bij vrienden te vieren.. maar ik bedacht me al dat dat misschien niet zo verstandig is... Nok, weet jij daar nog wat van?
Chip reageert meteen op de medicijnen en het bijzonder lekkere eten trouwens, na vanmiddag geen enkel plasje meer op foute plekken!!![]()
Nadeel is wel dat ze enorm loopt te mauwen als d'r bakje leeg is, en als ie vol is meteen doorgaat tot de bodem. Schrokkopje..
Nok!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Net als ik heel hyper of ben je (nog) dronken?
Wat fijnquote:Op woensdag 3 december 2008 @ 22:14 schreef Morretje het volgende:
Chip reageert meteen op de medicijnen en het bijzonder lekkere eten trouwens, na vanmiddag geen enkel plasje meer op foute plekken!!![]()
Nadeel is wel dat ze enorm loopt te mauwen als d'r bakje leeg is, en als ie vol is meteen doorgaat tot de bodem. Schrokkopje..
mijn zwart witte, frutsel dus, was er ook altijd erg bang voor... kroop altijd bij me.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wordt dus Oud en Nieuw in Zwolle, met een jong poesje erbij![]()
Sneu als die beestjes zo bang zijn...
Of ging dat over iemand anders???quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat wordt dus Oud en Nieuw in Zwolle, met een jong poesje erbij![]()
Sneu als die beestjes zo bang zijn...
Dames, volgens mij gaat het hier over:quote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Ing woont niet in Zwolle, dus ik dacht dat d'r ouders daar dan wel zouden wonen
En Morrie heeft geen jong poesje (nou ja, niet op DIE manier) en daar kan het dus ook niet over gaan.
Dusssssssss......![]()
Met als hamvraag: wie gaat waar heen en nemen we de kat mee?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Morretje het volgende:
Vriendjes hebben ook een poes, maar da's een jonkie.. Nu ja, nu een half jaar geloof ik.
Vriendjes wonen 50 km verder op, het dichtste bij van iedereenFf nog bedenken wat we willen. Chip alleen laten is het waarschijnlijk niet, Chip meenemen ook niet, misschien het andere poezeltje hierheen wel?
Whoeiiiii, ik wilde em ook al kopen, dat hoeft nu niet meerquote:Op donderdag 4 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Hoi Maes!!!
Ik heb de Mamma Mia DVD voor 9,95 bij de Appie gescoordJeuj!
Snel kijken maar he?
Goed gelezen Barbaaf!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dames, volgens mij gaat het hier over:
[..]
Met als hamvraag: wie gaat waar heen en nemen we de kat mee?
Denk zelf dat Chip het wel zou redden in een goed verduisterde kamer, met een lichtje en een muziekje, en een kattebak en spul waarin ze zich kan verstoppen (en een Feliway in het stopcontact). 't Lijkt me niet echt een kat die steun zoekt bij mensen.
Aan de andere kant kan ik me levendig voorstellen dat je je kat niet achter wil laten en dan is zo'n kleintje makkelijker mee te nemen al moet je opletten dat ze niet panisch wordt en de reismand voortaan associeert met eng vuurwerk.
Oh, dat had ik ook gelezen, maar ik had nergens het woord Zwolle zien staanquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 15:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dames, volgens mij gaat het hier over:
[..]
Met als hamvraag: wie gaat waar heen en nemen we de kat mee?
Denk zelf dat Chip het wel zou redden in een goed verduisterde kamer, met een lichtje en een muziekje, en een kattebak en spul waarin ze zich kan verstoppen (en een Feliway in het stopcontact). 't Lijkt me niet echt een kat die steun zoekt bij mensen.
Aan de andere kant kan ik me levendig voorstellen dat je je kat niet achter wil laten en dan is zo'n kleintje makkelijker mee te nemen al moet je opletten dat ze niet panisch wordt en de reismand voortaan associeert met eng vuurwerk.
Ik ga al jaren niet uit met oud en nieuw. Baloe is niet bang, maar ik laat hem niet alleen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Spider het gaat vinden. Hij schrikt sowieso van elk geluid, dus Oud en Nieuw zal wel een hel worden
Ziggy, die toch redelijk doof is, vluchtte vorig jaar zelfs onder het bed om 00:00
Naja, dat wordt dus niet uitgaan
Ing heeft gewoon onthouden dat ik in Zwolle woon..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook gelezen, maar ik had nergens het woord Zwolle zien staan
@Greys: Ja, ik blijf ook zeker thuis hoor, iig tot het vuurwerk wat minder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |