quote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Als compensatie Annemieke er nog bij...
Onee, dat wil ik haar niet aan doen.
Sowieso, geen vrouwen op de radioquote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Sander, Giel...
Coen, niet Sander. En Giel is een logische keuze, qua publiciteit en bekendheid.quote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Sander, Giel...
Ik ga er wel van uit eigenlijk.quote:
Dat onderschrift van Giel bij de foto van Annemieke op Lowlands (geloof ik), in zusterkostuum; Annemieke, als ik hier druk doet het pijn.quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, je gunt het toch niemand om elke morgen door een puisterige, overgeile puber wakker gemaakt te worden met de medeling: "een geile goedemorgen Annemieke"
Coen. Oh... naja, die heeft wel okayende muzieksmaak. Tegenwicht voor Giel.quote:Op maandag 1 december 2008 10:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen, niet Sander. En Giel is een logische keuze, qua publiciteit en bekendheid.
[..]
Ik ga er wel van uit eigenlijk.
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef D.Rose het volgende:
Het is niet echt de ochtend van de goede muziek
Ken nog wel menschen die de Fok!stok ooit gekaapt hebben. Misschien kunnen ze dat met Giel ook doen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?
Of dat iemand 'm gijzeltquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?
Have you seen Giel?quote:Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op wat zouden ze de keuzes bepalen voor het Glazen Huis? Ik zou denken: degenen die het op tv goed zouden doen...toch?
Dat bedoel ik... ik kan me voorstellen dat als je de luisteraars laat stemmen dat hij dan wel wordt gekozen (hoe onbegrijpelijk ook) maar juist nu de leiding het zelf wilde bepalen had ik op wat verrassendere keuzes gerekend... Dat Coen erin mag is nog tot daaraantoe... die is zonder Sander nog best te pruimen, ook qua muzieksmaak.... maar Giel's kunstje kennen we nu toch onderhand wel zeg...quote:
Ik denk dat ze het gewoon bij de vergadering in de groep gooien en er onderling uit komen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op wat zouden ze de keuzes bepalen voor het Glazen Huis? Ik zou denken: degenen die het op tv goed zouden doen...toch?
Ik vind Annemiek wel leukquote:Op maandag 1 december 2008 11:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem jij eens een goede vrouwelijke dj dan
Annemieke, Claudia en Roosmarijn vind ik alle 3 goedquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind Annemiek wel leuk
Claudia vond ik altijd wel leuk, maar nu heb ik dr tijden niet meer gehoord.
Voor de rest ken ik niet veel vrouwelijke DJ's, en of dat komt omdat ze niet goed zijn, of omdat ze geen kans krijgen, dat weet ik niet
Waar dan wel?quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen vrouwen hoor, alles behalve zelfs..
Maar ze horen niet op de radio
quote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Annemieke, Claudia en Roosmarijn vind ik alle 3 goed
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen vrouwen hoor, alles behalve zelfs..
Maar ze horen niet op de radio
Pun intended is veul leuker.quote:Op maandag 1 december 2008 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Overal waar ik kom
(no pun intended)
Zal wel een belachelijk hoog minimum zijn geweestquote:Op maandag 1 december 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
MJ's hoed is niet eens geveild, bij de beroemdheden memorabilia veiling dit weekend. Het minimum bedrag werd niet eens geboden.
De MJ ten tijde van Thriller en tijdens Jackson 5 was koning.quote:
Nah, stelde allemaal weinig voor.quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zal wel een belachelijk hoog minimum zijn geweest
Lekker aan het kruis snuffelen!quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Nah, stelde allemaal weinig voor.
Pamela's badpak; 420euro.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Nah, stelde allemaal weinig voor.
Pamela's badpak; 420euro.
Ach, "wij vrouwen" houden het zeer regelmatig ook niet vrouw- en manvriendelijkquote:Op maandag 1 december 2008 11:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde het ' vrouwvriendelijk' houden
Bad wasn't Bad, but nowhere near as good as Thrillerquote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De MJ ten tijde van Thriller en tijdens Jackson 5 was koning.
Maar vanaf BAD ging het al mis.
Dat kunnen 'wij mannen' dan weer waarderenquote:Op maandag 1 december 2008 11:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ach, "wij vrouwen" houden het zeer regelmatig ook niet vrouw- en manvriendelijk
quote:Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben in de gelukkige omstandigheden geweest Kriss Kross te kunnen toeschrijven bij mijn lijst van acts die ik live heb mogen aanschouwen
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben in de gelukkige omstandigheden geweest Kriss Kross te kunnen toeschrijven bij mijn lijst van acts die ik live heb mogen aanschouwen
* Dandelion is lomp en onhandig en kan het plafond weer witten...quote:Op maandag 1 december 2008 11:46 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee raises koffiemok to the ceiling
Die heb ik ook live gezien, maar die draaide ze niet, dus dat vond ik het vermelden niet waardquote:Op maandag 1 december 2008 11:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach ik heb MC Hammer live gezien,dat is veel stoerder dan Kris Kross
Moet jij altijd het laatste woord hebben?quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik ook live gezien, maar die draaide ze niet, dus dat vond ik het vermelden niet waard
Yepquote:Op maandag 1 december 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet jij altijd het laatste woord hebben?
Ik heb het berichtje niet gehoordquote:Op maandag 1 december 2008 12:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand nog een leuke nooit-grappig? Ik vind t een lastige..
Politie kent verschil niet tussen wiet en tomatenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 12:27 schreef TheZapster het volgende:
Ze blijven wel in de zeikmuziek vandaag zeg
Weet je wat pas erg is? Op zondagavond met je dronken harses thuis komen, de tv aanzetten en dan op VH1 midden in Michael Bolton's verkrachting van When a man loves a woman terecht komen.quote:
Ga eens even gauw je mond wassen met groene zeepquote:
Coldplayquote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/news/186(...)_naar_Nederland.html
Nou, laat de '3FM Presents'-spotjes maar weer komen.
Dan luister ik al naar radio 2quote:Op maandag 1 december 2008 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
2 weekjes wachten en sky opzetten, dan hoor je hem genoeg
ik kom net uit badquote:Op maandag 1 december 2008 13:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga eens even gauw je mond wassen met groene zeep![]()
Amen!quote:Op maandag 1 december 2008 13:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooi nummer, maar dan hoor ik liever de de uitvoering van Rod Stewart dan deze kopie van de uitvoering van Rod Stewart.
Ik begon niet te ' Alleinen'quote:Op maandag 1 december 2008 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga eens even gauw je mond wassen met groene zeep
quote:
er is geen grapquote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat is de grap? Ik kan er nl. niet om lachen
Johnny B. Goodequote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
Vandaag trouwens de uitspraak tegen de vermeende pyromaan van 't Zandt. Ben benieuwd want het kan toch niet anders dan dat Johnny B zwaar de klos is.
zet het dan ook in het turks/ marokaans / arabisch etcquote:Op maandag 1 december 2008 13:32 schreef muisje-eliza het volgende:
zou het zin hebben mn DJ Sandstorm aktie ook in het engels erbij te zetten?
gewoon eronder?
http://www.komzelfinactie(...)n-to-Serious-Request
quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zet het dan ook in het turks/ marokaans / arabisch etc
Iets met appelsap! Verder liever vandaag dan morgen afschieten, deze plaatquote:
Zit er geen volumeknop op?quote:Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kan geen extra volume ontdekken bij de extra volume mascara van Etos
Hij heeft een oom in Belgie?quote:Op maandag 1 december 2008 13:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeheeeh... DJ Sandstorm is ook bekend in buitenland...
nouquote:Op maandag 1 december 2008 13:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Zit er geen volumeknop op?
Tering, wat een slechte grap.
Goede binnenkomer inderdaad!quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Fleetwood Mac - Go Your Own way. Ge-wel-dige plaat.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef -Hans- het volgende:
In Lutjebroek.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Sirolf het volgende:
Waar is Giel nu eigenlijk gedropt? Ik heb hier geen radio, dus kan niet zelf luisteren...
Rhenen geloof ikquote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Sirolf het volgende:
Waar is Giel nu eigenlijk gedropt? Ik heb hier geen radio, dus kan niet zelf luisteren...
nou dat wist je toch stiekem al n beetje?quote:
Ik misschien over 10% van de platenquote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij bent positief over 90% van de platen die ze draaien
Ah, alleen de goede platen dusquote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik misschien over 10% van de platen
Rheden.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Sirolf het volgende:
mits lekker, de pizzaquote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zal ik vanavond eten..boerenkool of zelfgemaakte pizza
Wist je trouwens dat Sandstorm ook op fok! zit?Tjongejonge ik spit ff zijn postgeschiedenis door en wat een zeikerd is dat zegquote:
Rheden? Kan ie mooi bij mijn tandarts langs.quote:
das een nep-sandstormquote:Op maandag 1 december 2008 14:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Sandstorm ook op fok! zit?Tjongejonge ik spit ff zijn postgeschiedenis door en wat een zeikerd is dat zeg
Ja maar nu is het officieel en da's best stom.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dat wist je toch stiekem al n beetje?
En wie zouden er zowiezo nog in kunnen die bekend zijn bij het grote publiek
Boerenkoolquote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef muisje-eliza het volgende:
Is ie toevallig ook nog tandarts?quote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar nu is het officieel en da's best stom.
Mijn vader werkt in Rheden!
Nee dat dan weer niet.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef superjojo het volgende:
[..]
Is ie toevallig ook nog tandarts?
Het Glazen Huis is al een begrip op zich geworden dus daar hadden best wat onbekendere namen in gemogen... ik blijf het eeuwig kut vinden dat ze die zelfverheerlijkende pusbult erin stoppenquote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dat wist je toch stiekem al n beetje?
En wie zouden er zowiezo nog in kunnen die bekend zijn bij het grote publiek
Dat zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das een nep-sandstormheeft ie zelf al n keertje verklaard in een topic nl
1-0 voor de pizza
jij negatief over 90% van de platen dus netto komt het op nul uitquote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
meestal wel, jaquote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Boerenkool ftw!quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef muisje-eliza het volgende:
1-3 pizza-boerenkoolquote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Boerenkool, gaan wij ook eten namelijk!
Ah, evenwichtige reeks hier dusquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij negatief over 90% van de platen dus netto komt het op nul uit
lol ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik hem was
quote:Op maandag 1 december 2008 14:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
meestal wel, ja![]()
N Trance is ook al zo'n vette plaat
Maareh, is de pizza wel lekker? Ik heb geen beschrijving gezien van wat je er allemaal opgooitquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maareh, is de pizza wel lekker? Ik heb geen beschrijving gezien van wat je er allemaal opgooit
ogussiequote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG wat een stervendehoerenkutmuziek vandaag bij Rabbering.
Maar Travis maakt het meteen weer goed!quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG wat een stervendehoerenkutmuziek vandaag bij Rabbering.
Maar ik wil weten wat jij erop doet. Dan beslis ik of het pizza of boerenkool moet wordenquote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat de eter wil heh... we hebben vanaaf 6 mensen om een pizza te eten, dus ze mogen zelf strooien
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG wat een stervendehoerenkutmuziek vandaag bij Rabbering.op 3fm
ik doe champie's, mais, iets visserigs, kaas, en artisjokkenquote:Op maandag 1 december 2008 14:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar ik wil weten wat jij erop doet. Dan beslis ik of het pizza of boerenkool moet worden
Geen Salami?quote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe champie's, mais, iets visserigs, kaas, en artisjokken
Gelukkig je bent er weerquote:Op maandag 1 december 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutstem. Is het al bekend of ze aan de helium zat toen ze deze plaat aan 't opnemen was
quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig je bent er weer![]()
Het was veel te positief hier met MaW en Hans
In dat geval....quote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe champie's, mais, iets visserigs, kaas, en artisjokken
quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach, Giel en fietsen is ook geen logische combinatie.quote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef muisje-eliza het volgende:
2-3 pizza-boerenkool
jamaar een boot heeft ook een motor Paul....dombo...ik zie Giel niet zo snel in een roeiboot iig![]()
Zeg, ik was er ook nog hoorquote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
dan hoef je niets te doen, scheelt je weer een actiequote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef muisje-eliza het volgende:
omg wat zal ik stemmen vind ze alledrie leuk
quote:
Ik doe niet aan kotssmileys. Ik kots dan ook nooit door het horen van een plaat.quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Dat weet ik maar jij kan toch niet zo lekker negatief zijn als Roel en hoe hij eenplaatst, dat is vakmanschap
Oeps! hoe ga je dat uitleggen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik om 13.00 uur denken: even een uurtje pitten. Om vervolgens om 15.30 wakker te worden met de gedachten dat je om 16.00 op je werk moet zijn en je een uur reistijd hebt
En dan toch nog ff fokkenquote:Op maandag 1 december 2008 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik om 13.00 uur denken: even een uurtje pitten. Om vervolgens om 15.30 wakker te worden met de gedachten dat je om 16.00 op je werk moet zijn en je een uur reistijd hebt
quote:Op maandag 1 december 2008 15:44 schreef Noortje. het volgende:
Queen discografie is klaar met downloaden![]()
![]()
Cool ! zijn dat 2 DVD's ?quote:Op maandag 1 december 2008 15:44 schreef Noortje. het volgende:
Queen discografie is klaar met downloaden![]()
![]()
Moet toch nog wachten tot ik de trein weer kan halenquote:
Nice !! meeste van die cd's heb ik al wel. Van A night at the opera vind ik '39 en Seaside Rendezvous echt te gek.quote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit allemaal:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Queen#Discografie
Het meeste daarvan heb ik braaf origineel in de kast staanquote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit allemaal:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Queen#Discografie
Mijn ouders ook, maar 't is toch ook wel fijn om ze in iTunes te hebben, ik heb namelijk óf de radio aan, óf iTunes op shuffle.quote:Op maandag 1 december 2008 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het meeste daarvan heb ik braaf origineel in de kast staan. Toch weer es draaien
.
Kies mij kies mij kies mij!quote:Op maandag 1 december 2008 16:09 schreef muisje-eliza het volgende:
t word boerenkool...ik heb genoeg Hema-worst voor een weeshuis dus wie hapt er mee?
Klasse!quote:Op maandag 1 december 2008 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het meeste daarvan heb ik braaf origineel in de kast staan. Toch weer es draaien
.
Hier nu La Japonaise afkomstig van de Barcelona (Freddie & Montserrat) cdquote:Op maandag 1 december 2008 16:10 schreef Noortje. het volgende:
Radio Ga Ga![]()
![]()
![]()
* Noortje. zet volume op bijna allerhardst
Ik heb ook een behoorlijke worst in huisquote:Op maandag 1 december 2008 16:09 schreef muisje-eliza het volgende:
t word boerenkool...ik heb genoeg Hema-worst voor een weeshuis dus wie hapt er mee?
Ook van de HEMA?quote:Op maandag 1 december 2008 16:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook een behoorlijke worst in huis
wil alleen niet ruiken en proeven aan die van jouquote:Op maandag 1 december 2008 16:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook een behoorlijke worst in huis
* Noortje. probeert mental image uit haar hoofd te bannen...quote:Op maandag 1 december 2008 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil alleen niet ruiken en proeven aan die van jou
next to Hilversumquote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Huizen.. waar ligt dat ook al weer?
I want it allllllll
Dude, wat een prachtig aantal !quote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met ~1500-2000 cd's kan Queen natuurlijk niet ontbreken
Gisteren tijdens bij ons in de pc werd I Want It All ook gedraaid. Dat is mijn favo Queen nummerquote:
Er stopt geen trein in Huizenquote:Op maandag 1 december 2008 16:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah dan had het goede Huizen in mijn hoofd!
Komt de trein van Zutphen > Huizen langs Naarden?
Dan wordt het lastig.quote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Er stopt geen trein in Huizen
*meedoetquote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
* Noortje. probeert mental image uit haar hoofd te bannen...
Hahahaquote:Op maandag 1 december 2008 16:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heh baaaaah![]()
![]()
Noor, als je een keertje in de buurt bent mag je altijd een vorkje meeprikken
Das de nieuwe van de Prodigy en wat een ellende inderdaad. Zwaar irritante plaat.quote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutplaat. Blijft er een computer hangen ofzo
Hmmmz.... Daar moet ik ook nog maar eens even over na gaan denken.quote:Op maandag 1 december 2008 17:40 schreef Noortje. het volgende:
Coldplay komt weer naar Nederland maar ik weet niet of ik wil gaan.
Het is 60 euro namelijk.
Voorverkoop begint woensdag, dus daar mag je wel mee opschieten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmmz.... Daar moet ik ook nog maar eens even over na gaan denken.
Ik dacht vrijdagquote:Op maandag 1 december 2008 17:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voorverkoop begint woensdag, dus daar mag je wel mee opschieten.
Ligt eraan of je je aanmeld op livenation.nlquote:Op maandag 1 december 2008 17:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht vrijdag
EDIT: Idd woensdag. Dat wordt hard nadenken dus.
quote:3FM organiseert in de nacht van donderdag op vrijdag een Sinterklaasmarkt. Vanaf Texacotankstation De Forten aan de A12 bij Bunnik zullen de hele nacht cd's en dvd's worden verkocht.
Van 1:00 tot 6:00 uur zal er live verslag worden gedaan van de Sinterklaasmarkt op 3FM. Roosmarijn Reijmer en Domien Verschuuren presenteren de uitzendingen; Sander Guis en Roosmarijn verzorgen de verslaggeving op locatie.
De opbrengst van de Sinterklaasmarkt gaan naar 3FM Serious Request.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:29 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer MetMichiel EN Maricha. Ze is weer terug !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |