quote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Als compensatie Annemieke er nog bij...
Onee, dat wil ik haar niet aan doen.
Sowieso, geen vrouwen op de radioquote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Sander, Giel...
Coen, niet Sander. En Giel is een logische keuze, qua publiciteit en bekendheid.quote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Sander, Giel...
Ik ga er wel van uit eigenlijk.quote:
Dat onderschrift van Giel bij de foto van Annemieke op Lowlands (geloof ik), in zusterkostuum; Annemieke, als ik hier druk doet het pijn.quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, je gunt het toch niemand om elke morgen door een puisterige, overgeile puber wakker gemaakt te worden met de medeling: "een geile goedemorgen Annemieke"
Coen. Oh... naja, die heeft wel okayende muzieksmaak. Tegenwicht voor Giel.quote:Op maandag 1 december 2008 10:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen, niet Sander. En Giel is een logische keuze, qua publiciteit en bekendheid.
[..]
Ik ga er wel van uit eigenlijk.
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef D.Rose het volgende:
Het is niet echt de ochtend van de goede muziek
Ken nog wel menschen die de Fok!stok ooit gekaapt hebben. Misschien kunnen ze dat met Giel ook doen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?
Of dat iemand 'm gijzeltquote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen ochtend voor 3FM... kunnen we nog ergens geld doneren zodat Giel op de vlucht blijft?
Have you seen Giel?quote:Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op wat zouden ze de keuzes bepalen voor het Glazen Huis? Ik zou denken: degenen die het op tv goed zouden doen...toch?
Dat bedoel ik... ik kan me voorstellen dat als je de luisteraars laat stemmen dat hij dan wel wordt gekozen (hoe onbegrijpelijk ook) maar juist nu de leiding het zelf wilde bepalen had ik op wat verrassendere keuzes gerekend... Dat Coen erin mag is nog tot daaraantoe... die is zonder Sander nog best te pruimen, ook qua muzieksmaak.... maar Giel's kunstje kennen we nu toch onderhand wel zeg...quote:
Ik denk dat ze het gewoon bij de vergadering in de groep gooien en er onderling uit komen.quote:Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op wat zouden ze de keuzes bepalen voor het Glazen Huis? Ik zou denken: degenen die het op tv goed zouden doen...toch?
Ik vind Annemiek wel leukquote:Op maandag 1 december 2008 11:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem jij eens een goede vrouwelijke dj dan
Annemieke, Claudia en Roosmarijn vind ik alle 3 goedquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind Annemiek wel leuk
Claudia vond ik altijd wel leuk, maar nu heb ik dr tijden niet meer gehoord.
Voor de rest ken ik niet veel vrouwelijke DJ's, en of dat komt omdat ze niet goed zijn, of omdat ze geen kans krijgen, dat weet ik niet
Waar dan wel?quote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen vrouwen hoor, alles behalve zelfs..
Maar ze horen niet op de radio
quote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Annemieke, Claudia en Roosmarijn vind ik alle 3 goed
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 december 2008 11:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen vrouwen hoor, alles behalve zelfs..
Maar ze horen niet op de radio
Pun intended is veul leuker.quote:Op maandag 1 december 2008 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Overal waar ik kom
(no pun intended)
Zal wel een belachelijk hoog minimum zijn geweestquote:Op maandag 1 december 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
MJ's hoed is niet eens geveild, bij de beroemdheden memorabilia veiling dit weekend. Het minimum bedrag werd niet eens geboden.
De MJ ten tijde van Thriller en tijdens Jackson 5 was koning.quote:
Nah, stelde allemaal weinig voor.quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zal wel een belachelijk hoog minimum zijn geweest
Lekker aan het kruis snuffelen!quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Nah, stelde allemaal weinig voor.
Pamela's badpak; 420euro.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Nah, stelde allemaal weinig voor.
Pamela's badpak; 420euro.
Ach, "wij vrouwen" houden het zeer regelmatig ook niet vrouw- en manvriendelijkquote:Op maandag 1 december 2008 11:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde het ' vrouwvriendelijk' houden
Bad wasn't Bad, but nowhere near as good as Thrillerquote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De MJ ten tijde van Thriller en tijdens Jackson 5 was koning.
Maar vanaf BAD ging het al mis.
Dat kunnen 'wij mannen' dan weer waarderenquote:Op maandag 1 december 2008 11:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ach, "wij vrouwen" houden het zeer regelmatig ook niet vrouw- en manvriendelijk
quote:Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben in de gelukkige omstandigheden geweest Kriss Kross te kunnen toeschrijven bij mijn lijst van acts die ik live heb mogen aanschouwen
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 1 december 2008 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben in de gelukkige omstandigheden geweest Kriss Kross te kunnen toeschrijven bij mijn lijst van acts die ik live heb mogen aanschouwen
* Dandelion is lomp en onhandig en kan het plafond weer witten...quote:Op maandag 1 december 2008 11:46 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee raises koffiemok to the ceiling
Die heb ik ook live gezien, maar die draaide ze niet, dus dat vond ik het vermelden niet waardquote:Op maandag 1 december 2008 11:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach ik heb MC Hammer live gezien,dat is veel stoerder dan Kris Kross
Moet jij altijd het laatste woord hebben?quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik ook live gezien, maar die draaide ze niet, dus dat vond ik het vermelden niet waard
Yepquote:Op maandag 1 december 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet jij altijd het laatste woord hebben?
Ik heb het berichtje niet gehoordquote:Op maandag 1 december 2008 12:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand nog een leuke nooit-grappig? Ik vind t een lastige..
Politie kent verschil niet tussen wiet en tomatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |