Genoeg gezien voor vandaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:42 schreef reem het volgende:
Así es...
VIERNES 06.02.2009
Tigre 1-3 S.Lorenzo
Huracán 0- 0 S. Martín T1T (nog bezig)
SÁBADO 07.02.2009
Newell`s-Gimnasia17:10
Argentinos-Arsenal17:10
Godoy C.-Banfield19:20
Lanús-Racing21:30
Estudiantes-Central21:30
DOMINGO 08.02.2009
River-Colón17:10
Indep`te-Vélez17:10
Gimnasia J.-Boca19:30
En tegen 10 man de hele 2de helft, wat een domperquote:Op zondag 8 februari 2009 23:05 schreef ARG033 het volgende:
Ongelofelijk, River - Colon wordt nog in de laatste minuut op 2-2, terwijl River in begin tweede helft 2-0 voor komt......
Maaaaargoed....
Heb het ook gelezen, vooral dat met die beveiligers en die hamburgersquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een paar vrienden van me (bekenden van VAK410) zijn in April een aantal dagen naar Argentina geweest. Zij hebben daar ook een paar wedstrijden bezocht en één jongen heeft daar een stuk(!!!) over geschreven.
http://www.vak410.nl/main/?p=2522
ps. Trek er een halve dag voor uit
Wel erg interessant en leuk om te lezen
Tsja hij typt altijd zo op i-net, ben er zelf wel aan gewend en het boeit ook niet echtquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef reem het volgende:
Heb het gelezen en was een leuk stuk! Aan de spelling en interpunctie kan het één en ander verbeterd worden, maar hij is aardig goed op de hoogte van de voetbal (rand)verschijnselen in Argentina. Ben blij dat ik over 10 dagen ook weer een paar partijtjes mee kan pakken, want dan ben ik weer een week in Buenos Aires!
Hij is niet volledig Nederlands, dus vandaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef reem het volgende:
Heb het gelezen en was een leuk stuk! Aan de spelling en interpunctie kan het één en ander verbeterd worden, maar hij is aardig goed op de hoogte van de voetbal (rand)verschijnselen in Argentina. Ben blij dat ik over 10 dagen ook weer een paar partijtjes mee kan pakken, want dan ben ik weer een week in Buenos Aires!
De wedstrijd was al afgelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Independiente - Rosario Central
Nu op Sport 1.
Edit: Er staat wel live maar is niet helemaal live.
Sport1 kondigde het aan als een liveduel. Toen checkte ik even futbol24 en bleek het al een gespeeld duel te zijnquote:
Fakersquote:Op zondag 31 mei 2009 07:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport1 kondigde het aan als een liveduel. Toen checkte ik even futbol24 en bleek het al een gespeeld duel te zijn.
Ik dacht dat die eerste twee in Italie actief waren. Is Bottinelli geflopt bij Samp? Tegen Standard bakte hij er in ieder geval helemaal niets van een tijdje terug.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen dus San Lorenzo - Indep
Bij San Lorenzo speelt Fornaroli, een Uruguayaan die PSV wilde kopen, Botinelli, een behoorlijk goede verdediger en Barientos een speler die overal in Europa in de basis kan staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |