De wedstrijd was al afgelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Independiente - Rosario Central
Nu op Sport 1.
Edit: Er staat wel live maar is niet helemaal live.
Sport1 kondigde het aan als een liveduel. Toen checkte ik even futbol24 en bleek het al een gespeeld duel te zijnquote:
Fakersquote:Op zondag 31 mei 2009 07:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport1 kondigde het aan als een liveduel. Toen checkte ik even futbol24 en bleek het al een gespeeld duel te zijn.
Ik dacht dat die eerste twee in Italie actief waren. Is Bottinelli geflopt bij Samp? Tegen Standard bakte hij er in ieder geval helemaal niets van een tijdje terug.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen dus San Lorenzo - Indep
Bij San Lorenzo speelt Fornaroli, een Uruguayaan die PSV wilde kopen, Botinelli, een behoorlijk goede verdediger en Barientos een speler die overal in Europa in de basis kan staan
heb het niet over de wedstrijd ..................alle randverschijnselen eromheen. Maargoed, je begon er wel zelf over in eerdere postingsquote:Op zondag 5 juli 2009 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beslissende wedstrijden zijn zelden goed
ach, was ook een beetje overdreven, wel naar aanleiding van eerdere gebeurtenissen en de chaos die ik ditmaal zag ontstaan na afloop.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:33 schreef reem het volgende:
hoeveel doden denk je dat er per jaar in t argentijnse voetbal vallen? Dat is echt niet iets wat ieder weekend voorkomt hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |