Zou kunnen, maar wel een rare plek voor zoiets, in een kast/nis...quote:
Ze hebben in ieder geval genoeg kaarsen in huis, mocht het licht uitvallenquote:Op maandag 8 december 2008 17:25 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat voor een vreemde nis? En wat hangt daar nou eigenlijk in?
[ afbeelding ]
Linkje
niet zozeer, zou centraal systeem kunnen zijn, luidsprekers staan in de kamerquote:Op maandag 8 december 2008 19:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wel een rare plek voor zoiets, in een kast/nis...
Goh, we hebben nog een hoekje over, wat zullen we daar eens mee doen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:43 schreef JK het volgende:
Lekker schijten op de 2e verdieping. Let wel op dat als je bezoek hier staand aan het pissen is, dat je laminaat niet krom trekt als ze de boel niet opruimen als ze naast de pot pissen!
[ afbeelding ]
Haha... schitterend, en die makelaars zei niet even "Jongens, even pauze, maak ik snel een foto, wachten jullie buiten de kamer"....quote:Op maandag 8 december 2008 21:44 schreef Spotmatic het volgende:
Lekker gamen in de kamer van zijn zus?
[ afbeelding ]
Hoe onpassend:quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
quote:Op maandag 8 december 2008 21:44 schreef Spotmatic het volgende:
Lekker gamen in de kamer van zijn zus?
[ afbeelding ]
Voetbalt dat zusje bij Ajaks dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Haha... schitterend, en die makelaars zei niet even "Jongens, even pauze, maak ik snel een foto, wachten jullie buiten de kamer"....
Dat is helemaal nieuw voor mij en dat haalt het humorgehalte van deze keuken natuurlijk ineens een stuk omlaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Heel handig voor gehandicapten in een rolstoel, Gwywen. Dus misschien was het daarvoor bedoeld.
quote:Een houtkachel behoort éénvoudig tot de mogelijkheden.
Of een verdwenen kastquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:35 schreef klusfoobje het volgende:
duidelijk geval van iemand die uit de kast is gekomen
[ afbeelding ]
et voila...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=28143c98-fcaf-4313-8e5c-f2c0b27cc8c9&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
Zo te zien zijn dat Wilde Wingerd klimplanten, die zijn niet schadelijk voor stenen en voegen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:21 schreef verita het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn je bakstenen en voegen naar de gallemiezen Link
Je zit inderdaad wel privé, ja.
even googlen levert op dat ook de wilde wingerd kalk opneemt en daarmee je voegen verzwakt....quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef eBay het volgende:
[..]
Zo te zien zijn dat Wilde Wingerd klimplanten, die zijn niet schadelijk voor stenen en voegen.
De Hedera klimop daarintegen wel
Het vogeltje is kei nepquote:Op donderdag 11 december 2008 11:50 schreef k_man het volgende:
Een creatief fotograferende makelaar is meestal niet zo'n goed idee, maar deze is toch wel opmerkelijk goed gezien.
[ link | afbeelding ]
Verder lijkt het huis een museum. Je kunt je moeilijk voorstellen dat er echt geleefd wordt.
Zat ik naar dat huis te kijken, vroeg ik me toch af waar die trap voor dient, midden in de gang:quote:Op donderdag 11 december 2008 11:50 schreef k_man het volgende:
Een creatief fotograferende makelaar is meestal niet zo'n goed idee, maar deze is toch wel opmerkelijk goed gezien.
[ link | afbeelding ]
Verder lijkt het huis een museum. Je kunt je moeilijk voorstellen dat er echt geleefd wordt.
Alsof het ooit weer zo hard gaat vriezen in NLquote:Op donderdag 11 december 2008 14:12 schreef Cothen het volgende:
Dat je een artist impression laat maken van je nieuwbouw-project, ok. Maar dit is ook weer overdreven:
[ afbeelding ]
Link
Mooi huisjequote:Op donderdag 11 december 2008 11:50 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
De rest van die boom kan ik niet terugvindenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:20 schreef falang het volgende:
Anders bouw je je huis van 3,5 miljoen om een boom heen.... [klik]
[ afbeelding ]
Daar hadden ze een andere bestemming voorquote:Op donderdag 11 december 2008 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De rest van die boom kan ik niet terugvinden
Oh, ik dacht dat de rest van het hout in de WIGWAM zat??quote:Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar hadden ze een andere bestemming voor
[ afbeelding ]
Het kan aan mij liggen maar ik zie niet helemaal wat/wie hier ligt en hoequote:Op zondag 7 december 2008 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een manier om je vakantiechaletje aan te prijzen
Zeker met het fijt dat het bijna nooit meer zo hard vriest zodat we kunnen schaatsen...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:12 schreef Cothen het volgende:
Dat je een artist impression laat maken van je nieuwbouw-project, ok. Maar dit is ook weer overdreven:
[ afbeelding ]
Link
Agressieve kindertjes op een trampolinequote:Op donderdag 11 december 2008 21:22 schreef KRS het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik zie niet helemaal wat/wie hier ligt en hoeKan aan mij liggen hoor, maar ik zie het echt niet
Van hard vriezen krijg je geen etterende ontsteking in je vinger of teen hoor...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
Zeker met het fijt dat het bijna nooit meer zo hard vriest zodat we kunnen schaatsen...
Ben ik de enige die dit wel cool vindt?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:20 schreef falang het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoor, ik vind het wel wat hebben!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:33 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ben ik de enige die dit wel cool vindt?
Ik vind het ook wel wat hebben. Als ik eens 3,5 miljoen aan een huis zou kunnen besteden graag iets echt bijzonders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:33 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit wel cool vindt?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind het wel wat hebben!
Voor een miljoenste van die prijs heb je in Laren de lekkerste poffertjes die er bestaan, inclusief uitzicht op de 2 bomen die op eenzelfde wijze midden in de poffertjeskraam staan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind het ook wel wat hebben. Als ik eens 3,5 miljoen aan een huis zou kunnen besteden graag iets echt bijzonders.
Dat vraagt om een foto.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:07 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Voor een miljoenste van die prijs heb je in Laren de lekkerste poffertjes die er bestaan, inclusief uitzicht op de 2 bomen die op eenzelfde wijze midden in de poffertjeskraam staan.
Hahaha die is wel geweldig. Iemand had daar zijn speelgoedtreintjes verzameling, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef k_man het volgende:
Een extra stopcontactje is altijd handig.
[ link | afbeelding ]
Of terraria / aquaria (die vreten tenminste stroom...)quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:06 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hahaha die is wel geweldig. Iemand had daar zijn speelgoedtreintjes verzameling, dat kan niet anders.
keuken zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leest hier iemand eigenlijk de omschrijving wel:quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef maok het volgende:
Volgens mij is de oplossing veel simpeler en hebben ze gewoon het keukenblok mee genomen naar het nieuwe huis
Keuken dus.quote:De keuken is casco opgeleverd
Ze noemen het een 'yogatree'. En volgens mij is ie niet echtquote:Op donderdag 11 december 2008 18:20 schreef falang het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn keuken geen 13 stopcontacten nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:31 schreef Cothen het volgende:
Leest hier iemand eigenlijk de omschrijving wel:
Keuken dus.
afzuigkap 1quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb in mijn keuken geen 13 stopcontacten nodig hoor.
Deze mag van mij permanent in de OP.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef babba het volgende:
Leuk huisje in URK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie wel ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:59 schreef Gwywen het volgende:
Met deze badkamer ben ik het niet eens:![]()
[ afbeelding ]
Leuk hè, groothoeklenzen. Ik kwam er nog eentje tegen. In de categorie: "Nee hoor, wij hebben ècht geen groothoeklens gebruikt bij de foto's van dit huis."quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Wie wel ?
Overigens een prachtig voorbeeld van het type lenzen dat een makelaar gebruikt. De badkamer oogt best ruim op deze fotot en je krijgt de indruk dat het bad afmeting 240x45 heeft.
het is niet helemaal mijn smaak, maar echt lelijk vind ik hem ook niet.quote:Op zondag 14 december 2008 10:13 schreef k_man het volgende:
Voor in de serie opmerkelijke badkamers:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |