Hahaha die is wel geweldig. Iemand had daar zijn speelgoedtreintjes verzameling, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef k_man het volgende:
Een extra stopcontactje is altijd handig.
[ link | afbeelding ]
Of terraria / aquaria (die vreten tenminste stroom...)quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:06 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hahaha die is wel geweldig. Iemand had daar zijn speelgoedtreintjes verzameling, dat kan niet anders.
keuken zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:59 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leest hier iemand eigenlijk de omschrijving wel:quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef maok het volgende:
Volgens mij is de oplossing veel simpeler en hebben ze gewoon het keukenblok mee genomen naar het nieuwe huis
Keuken dus.quote:De keuken is casco opgeleverd
Ze noemen het een 'yogatree'. En volgens mij is ie niet echtquote:Op donderdag 11 december 2008 18:20 schreef falang het volgende:
Anders bouw je je huis van 3,5 miljoen om een boom heen.... [klik]
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn keuken geen 13 stopcontacten nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:31 schreef Cothen het volgende:
Leest hier iemand eigenlijk de omschrijving wel:
Keuken dus.
afzuigkap 1quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb in mijn keuken geen 13 stopcontacten nodig hoor.
Deze mag van mij permanent in de OP.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef babba het volgende:
Leuk huisje in URK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie wel ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:59 schreef Gwywen het volgende:
Met deze badkamer ben ik het niet eens:![]()
[ afbeelding ]
Leuk hè, groothoeklenzen. Ik kwam er nog eentje tegen. In de categorie: "Nee hoor, wij hebben ècht geen groothoeklens gebruikt bij de foto's van dit huis."quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Wie wel ?
Overigens een prachtig voorbeeld van het type lenzen dat een makelaar gebruikt. De badkamer oogt best ruim op deze fotot en je krijgt de indruk dat het bad afmeting 240x45 heeft.
het is niet helemaal mijn smaak, maar echt lelijk vind ik hem ook niet.quote:Op zondag 14 december 2008 10:13 schreef k_man het volgende:
Voor in de serie opmerkelijke badkamers:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |