De kans dat ik ga is nagenoeg 0%, dus reken niet op mijquote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar gaan we dinsdag nu gezamenlijk naar PP of gaan we allemaal apart en zien we elkaar daar?
helaas, je voldoet niet aan (eigelijk aan geeneen) de eisenquote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Voor mij ook?
Vooral komende woensdag komt me wel uit
nee een smileyquote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit er een verband tussen die 2?
neequote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit er een verband tussen die 2?
voor een lesje excel, waar ik vorige week jullie ook al mee lastig vielquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben er nog!
[..]
Anticiperen knul, treintje vroeger dus
quote:Op zondag 30 november 2008 22:28 schreef swarmahoer het volgende:
yas ik wil graag niet voor de deur afspreken, dalijk herken je niemand niet ofzo.. das vervelend
Hoe briljant lijkt me datquote:Op zondag 30 november 2008 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Wie gaat voor wie koken?
Gaan we anders een smaken verschillen weekje doen
Ga dan gewoon helemaal niet?quote:Op zondag 30 november 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
voor een lesje excel, waar ik vorige week jullie ook al mee lastig viel? ! nee bedankt...
Misschien zelf verkleinen?quote:Op zondag 30 november 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg hyversich habe ein probleem. Nou heb k dus een mooie High Res pic die ik als achtergrond wil, echter na uploaden @ HIVS is het een opgeblazen pixelkikker
Wat kan ik er aan doen?
hm op 50 % krijg ik hetzelfde resultaat... terwijl hij dan nog maar iets van 1000x breed isquote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien zelf verkleinen?
Dan hoeft Hyves het niet meer automatisch voor je doen, ik vermoed dat het daar fout gaat.
dat was precies de reden dat ik nooit wat met hyves deedquote:Op zondag 30 november 2008 22:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het niet CP... ik ben sowieso niet kapot van de vreselijke wereld der Hyves-achtergronden.
Werkt voor geen meter.
Ik had ooit een plaatje erop gegooid, en de ene keer past ie precies, de andere keer is ie lelijk scheef. Mailtje gestuurd waar de fout zat, kreeg ik terug dat ik gewoon geluk had als ie wel werkte, anders was het helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |