Sorry CP maar even los van je verhaal, wat ik overigens geheel terecht vind, vind ik dit toch wel een frappante zinquote:Op zondag 30 november 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
dan voel ik me een beetje in de kont genomen met men eigen piemel om maar in aansprekende termen te blijven spreken hierDus jij kan je er vast ook wel iets bij voorstellen
ik heb het niet over het bedrijfsleven, maar over ambtenaren, mensen die politieke en publieke functies vervullen. Mensen van wie wij het salaris direct betalen, door belastingen. Ik zie liever dat er heel andere dingen worden gedaan met mijn geld. Een beetje 1 miljoen betalen aan Cruijf die iets van 20 x per jaar op tv is. Wat vindt jij belangrijker? Jeroen Pauw die voor iets meer dan 2 ton elke dag op de tv is en relatief belangrijke en actuele onderwerpen behandeld, of een oud voetballer die 20 x 20 minuutjes per jaar zijn mening geeft over voetbal?quote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
als het hier niet betaald word gaat de top van t bedrijfsleven naar amerika dan zijn we nog verder van huis... en voor wat betreft de presentatoren enzo, ze zijn het blijkbaar waard
ik had dan ook net een biertje genuttigdquote:Op zondag 30 november 2008 21:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sorry CP maar even los van je verhaal, wat ik overigens geheel terecht vind, vind ik dit toch wel een frappante zin
Er is idd geen reet aanquote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef Nielez het volgende:
Finale ER.
Hans en Yin verdienen t allebei niet, dat ze ff snel sterven.
Respect van de groep die moest stemmen, een gelijkspel om de handen ervanaf te trekken.
Prince en Kyra hadden er moeten zitten
Ik had hetzelfde, ik dacht al wat winden ze zich op over een ziekenhuissoapquote:Op zondag 30 november 2008 21:38 schreef morgane het volgende:
Ik denk bij ER altijd aan Emergency Room ipv Expeditie Robinson![]()
Hehe dat heb ik ook moeten doen ja, vet irritantquote:Op zondag 30 november 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij hebben een opdracht gehad om een woord te en- en decrypten mbv een sleutel. Kon je dat helemaal uit gaan schrijven.
+1 het duurde hier even voor ik dacht, ow het gaat over Robinsonquote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ik dacht al wat winden ze zich op over een ziekenhuissoap
quote:Op zondag 30 november 2008 21:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ik dacht al wat winden ze zich op over een ziekenhuissoap
Ohja, welquote:Op zondag 30 november 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat laatste oude mannetje was Dick Winters toch IB?
Hey CP!quote:Op zondag 30 november 2008 21:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hee Dup![]()
wordt je het niet een beetje beu ?dat late thuis komen steeds ?
Ah leukquote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hey CP!
Jewel, maar nu heb ik leuke dag gehad... Ben met (ex)vriendje naar Utrecht geweest. Was gezellig (en blijft ook moeilijk, maar overwegend gezellig). En het werd iets later dan de bedoeling.
Laat thuiskomen van stage is minder leuk idd, want dan moet ik nog eten maken, soms nog eten kopen blablabla bluh.
ik heb alleen et afscheidswoord nog meegekregequote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Nielez het volgende:
Nja.. mwa..
Heb net nog meegekregen dat ie rookte.
K had wel enorm respect voor m, maar da's ook in een keer gedaald.
Desalniettemin toch best ok..@ afscheidswoord van de crew.. ( 'Trouwens, Obama heeft gewonnen!' )
Mja, het maakt t miss ook niet makkelijker, maar aan de andere kant ben ik heel blij dat ik m zo nog kan blijven zien (zie m tot nu toe eens per 2 weken).quote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ah leukgoed dat jullie er toch zo mee om kunnen gaan
lijkt me niet echt het makkelijkst, wat dat betrefd ben ik meer iemand van alles-of-niets
![]()
Hoe lang moet je nog stage lopen ?
Voor mij ook?quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil ook wel n keertje voor je koken dupje
Echt? Relaxt!quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil ook wel n keertje voor je koken dupje
Volgens mij gaat er idd niemand haha.. arme Yashiquote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar gaan we dinsdag nu gezamenlijk naar PP of gaan we allemaal apart en zien we elkaar daar?
Ben er nog!quote:
Anticiperen knul, treintje vroeger dusquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik pak er nog een bavaria bijtrein zal morgen wel weer vertraging hebben...
Zit er een verband tussen die 2?quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik pak er nog een bavaria bijtrein zal morgen wel weer vertraging hebben...
De kans dat ik ga is nagenoeg 0%, dus reken niet op mijquote:Op zondag 30 november 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar gaan we dinsdag nu gezamenlijk naar PP of gaan we allemaal apart en zien we elkaar daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |