Ja, en ik begin bij de boeren.quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
En nu? Ga je nu willekeurige bans uitdelen?
Je doet je best maarquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Door een slotje heen met een minuut ertussen
Door een slotje heen? Was toch gewoon de laatste post? En anders heeft RM hem te lang open gehouden denk ik.quote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Door een slotje heen met een minuut ertussen
Nee, je had de 301ste post.quote:Op zondag 30 november 2008 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Door een slotje heen? Was toch gewoon de laatste post? En anders heeft RM hem te lang open gehouden denk ik.
Uitslagen zaterdaghoofdklasse
Jij doet toch alle topics op slot na de 300e post?quote:
Ja, maar dan wel automatischquote:Op zondag 30 november 2008 16:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij doet toch alle topics op slot na de 300e post?
VBL modden is lastigerquote:Op zondag 30 november 2008 16:47 schreef Ole het volgende:
rotbaan hoor admin zijn
Niet altijd dus!quote:
Is knap timen ook bij sommige livetopicsquote:Op zondag 30 november 2008 16:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij doet toch alle topics op slot na de 300e post?
Lijkt me wel cool, een FC Velsenoord topicquote:Op zondag 30 november 2008 16:50 schreef borisz het volgende:
MM zal direct alle amateurclubs een eigen topic geven dan.
Nee, alleen zaterdag hoofdklasse A, B, zondag A, B en verder de regio Rotterdam in zijn geheel.quote:Op zondag 30 november 2008 16:50 schreef borisz het volgende:
MM zal direct alle amateurclubs een eigen topic geven dan.
Fijne grensquote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het nu pas van Van Persie. Wat een held!
Is goed! Rijnsburgse Boys topicquote:Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, alleen zaterdag hoofdklasse A, B, zondag A, B en verder de regio Rotterdam in zijn geheel.
Helaas.quote:Op maandag 1 december 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
Giel is DJ nummer 2 voor het glazen huis.
wat heb je dan och arme schat?quote:
hoe diep?quote:
jij bent laatquote:
quote:
Hij geeft 2-2 aan, wat betekent dat?quote:Op maandag 1 december 2008 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je mag hem er zelf in steken
Er is nog niks beslist, de blessuretijd zal uitkomst biedenquote:
Gisteren overgeslagenquote:
Nee mijn vriend heeft een slechte periode. Als het even kan komt ie langs.quote:
Cp gewoon over Bart de graafquote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pfft, een betoog schrijven voor actieve orgaandonatie is moeilijker dan ik in het begin dacht
Was het maar zo makkelijk.quote:
Was het ook. Halverwege zag ik het even niet meer zitten, maar nu gaat het prima. Hij is zelfs te langquote:
Coolquote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was het ook. Halverwege zag ik het even niet meer zitten, maar nu gaat het prima. Hij is zelfs te lang
Het is echt zo'n politieke discussie, er zijn nauwelijks argumenten voor of tegenquote:
Da's weer jammerquote:Op maandag 1 december 2008 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is echt zo'n politieke discussie, er zijn nauwelijks argumenten voor of tegen
Dan kunnen we Fok wel opdoekenquote:Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen Hoolers Ik ga niet dronken posten
Best wel erg eigenlijk
Heb je het nieuws over de korting op de zorgpolis meegekregen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pfft, een betoog schrijven voor actieve orgaandonatie is moeilijker dan ik in het begin dacht
Meegekregen maar kan er weinig mee.quote:Op maandag 1 december 2008 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je het nieuws over de korting op de zorgpolis meegekregen?
Oh sorry hoorquote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meegekregen maar kan er weinig mee.
Toch bedankt voor de tip, vlaggenstokje van me.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
Giel is DJ nummer 2 voor het glazen huis.
Moet ik je nu aanbidden ?quote:
Vorig jaar was dat drama, doe Paul maar gerne.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:47 schreef rubbereend het volgende:nu nog Rob erbij en dan hebben we een leuk huis
Ja, Rob was zichtbaar niet echt op z'n gemak soms met die andere twee dolenthousiastelingen. Annemieke is ook prima, maar liever Paul.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:vond je dat echt? Ik vond Rob juist erg leuk vorig jaar.
Het liefste heb ik natuurlijk Annemiek erbij
Dan maar even je italiaans opschroeven?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:39 schreef tong80 het volgende:
Steeds moeilijker om voor Barca te zijn met al die Nederlanders bij Madrid
dan ga ik snel slapenquote:
De mini-scriptie die ik nu moet schrijven is al een feest, ik kan me wel voorstellen dat een echte scriptie nog leuker is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:10 schreef Grulez het volgende:
Leuk die scripties.
ga je gangquote:
Je doet de laatste tijd niet andersquote:
dan doe je het nietquote:
Buitenlanders zijn toch ook stom?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je doet de laatste tijd niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |