Bij een vermeende elleboogstoot krijg je 4 duels op een dergelijke manier. Heet je Suarez, speel je in Amsterdam en is het geen vermeende elleboogstoot maar een op camera vastgelegde elleboogstoot word je vrijgesproken...quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aparte straf, of komt zoiets vaker voor?
Doet me denken aan de overtreding (dat meen ik een reactie was van een gore overtreding van die lelijke Pahlplatz die er noppes voor kreeg) van Max Huibers tegen PSV in 1995. Kreeg hij maar liefst 4 duels voor terwijl het niet eens een elleboogstoot of een gestrekt been van achter was. Na deze rode kaart verloor Roda ook kansloos. Dat was toen overduidelijk een poging van de KNVB om Roda JC te verzwakken in de tweede helft van het seizoen. Ik geloof dat Barry van Galen toen achteraf ook nog geschorst werd vanwege een duw na het opstootje vlak na die overtreding.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef planethugo het volgende:
zoiets komt normaal gesproken alleen bij ons voor, hup meteen zwaar straffen, die domme limbo's accepteren het toch wel
Daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij een vermeende elleboogstoot krijg je 4 duels op een dergelijke manier. Heet je Suarez, speel je in Amsterdam en is het geen vermeende elleboogstoot maar een op camera vastgelegde elleboogstoot word je vrijgesproken...
KNVB, zucht...
Ik kan het inderdaad niet echt als aderlating zien, al is het wel zuur voor hem.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
ochja zo vaak speelt harry toch niet mee met het eerste volgens mij
quote:Bekerwinst voor Jong Roda JC
6-2 TEGEN FORTUNA
Jong Roda JC heeft gisteravond op het kunstgras van sportpark Kaalheide in de bekerstrijd in poulevorm een overtuigende 6-2 overwinning behaald op Jong Fortuna Sittard. In de eerste helft wist de Sittardse ploeg de schade beperkt te houden tot een 3-2 achterstand. Na de pauze liep Roda JC moeiteloos uit naar 6-2.
Uitblinker aan Kerkraadse zijde was Fitim Kaciku, die zelf twee doelpunten scoorde en bij drie treffers van Roda JC aan de basis stond. De overige doelpunten van Roda JC werden gescoord door Paul Odekerken (2), Bilal Ayaz en Remco Kivit. Voor Fortuna Sittard nam Emil Milkovic beide doelpunten voor zijn rekening. Roda JC, dat aanstaande maandag de laatste bekerwedstrijd speelt tegen VVV, heeft nog een theoretische kans om de tweede ronde te bereiken.
Bron: LD / DDL
wij ook nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:31 schreef methodmich het volgende:
Van Veldhoven gaf al wel aan dat hij nog niet veel van Gommans had kunnen zien...
Ik had inderdaad ook het gevoel dat er meer in zat, maar anderzijds ben ik er blij mee dat de ploeg de laatste wedstrijden wat stabieler oogt en verdedigend amper in de problemen komt.quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef LeonH het volgende:
vooraf zou ik tekenen voor een punt. Achteraf gezien ben ik een beetje teleurgesteld dat we ze niet de nek hebben kunnen omdraaien in de slotfase... maargoed op naar Grunn!
precies, die kans van Janssenquote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef LeonH het volgende:
vooraf zou ik tekenen voor een punt. Achteraf gezien ben ik een beetje teleurgesteld dat we ze niet de nek hebben kunnen omdraaien in de slotfase... maargoed op naar Grunn!
En je vergeet de nederlaag in Volendam, die toch echt na Willem II was.quote:Op zondag 14 december 2008 14:10 schreef RD4 het volgende:
Al 4 wedstrijden op rij ongeslagen (tel ik voor het gemak de cupmatch tegen W2 even mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |