abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63889393
zoiets komt normaal gesproken alleen bij ons voor, hup meteen zwaar straffen, die domme limbo's accepteren het toch wel
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:30:31 #52
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_63889703
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aparte straf, of komt zoiets vaker voor?
Bij een vermeende elleboogstoot krijg je 4 duels op een dergelijke manier. Heet je Suarez, speel je in Amsterdam en is het geen vermeende elleboogstoot maar een op camera vastgelegde elleboogstoot word je vrijgesproken...

KNVB, zucht...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_63890274
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef planethugo het volgende:
zoiets komt normaal gesproken alleen bij ons voor, hup meteen zwaar straffen, die domme limbo's accepteren het toch wel
Doet me denken aan de overtreding (dat meen ik een reactie was van een gore overtreding van die lelijke Pahlplatz die er noppes voor kreeg) van Max Huibers tegen PSV in 1995. Kreeg hij maar liefst 4 duels voor terwijl het niet eens een elleboogstoot of een gestrekt been van achter was. Na deze rode kaart verloor Roda ook kansloos. Dat was toen overduidelijk een poging van de KNVB om Roda JC te verzwakken in de tweede helft van het seizoen. Ik geloof dat Barry van Galen toen achteraf ook nog geschorst werd vanwege een duw na het opstootje vlak na die overtreding.

Ja het komt nu weer allemaal boven
pi_63890779
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Bij een vermeende elleboogstoot krijg je 4 duels op een dergelijke manier. Heet je Suarez, speel je in Amsterdam en is het geen vermeende elleboogstoot maar een op camera vastgelegde elleboogstoot word je vrijgesproken...

KNVB, zucht...
Daar doelde ik niet op

Maar dat als je rood krijgt bij een bepaald elftal, ook alleen voor dat elftal wordt geschorst. Dat is bij het amateurvoetbal anders.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:29:43 #55
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_63891608
Ik heb het ook nog niet mee gemaakt op die manier...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_63893364
volgens mij is gommans niet alleen voor t 2de geschorst maar ook voor t 1ste...
pi_63898345
Schorsingen in het 2de gelden ook voor het 1ste elftal. Hij is dus nog wel ff geschorst.
pi_63909944
Dat is inderdaad een heel normaal verschijnsel. Komt nu alleen lullig uit omdat Jong Roda nog maar één duel speelt tot de winterstop.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63931452
ochja zo vaak speelt harry toch niet mee met het eerste volgens mij
  donderdag 11 december 2008 @ 13:32:29 #60
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_63931864
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
ochja zo vaak speelt harry toch niet mee met het eerste volgens mij
Ik kan het inderdaad niet echt als aderlating zien, al is het wel zuur voor hem.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:55:41 #61
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_63932500
Gewoon bij elke wedstrijd, of het nou het grote Roda of de beloftes is, op het wedstrijdformulier zetten. Dat hij dan niet speelt issie al een beetje gewent nu....Denk ik
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:55:43 #62
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_63954292
quote:
Bekerwinst voor Jong Roda JC
6-2 TEGEN FORTUNA

Jong Roda JC heeft gisteravond op het kunstgras van sportpark Kaalheide in de bekerstrijd in poulevorm een overtuigende 6-2 overwinning behaald op Jong Fortuna Sittard. In de eerste helft wist de Sittardse ploeg de schade beperkt te houden tot een 3-2 achterstand. Na de pauze liep Roda JC moeiteloos uit naar 6-2.

Uitblinker aan Kerkraadse zijde was Fitim Kaciku, die zelf twee doelpunten scoorde en bij drie treffers van Roda JC aan de basis stond. De overige doelpunten van Roda JC werden gescoord door Paul Odekerken (2), Bilal Ayaz en Remco Kivit. Voor Fortuna Sittard nam Emil Milkovic beide doelpunten voor zijn rekening. Roda JC, dat aanstaande maandag de laatste bekerwedstrijd speelt tegen VVV, heeft nog een theoretische kans om de tweede ronde te bereiken.

Bron: LD / DDL
Planning:
-
pi_63959078
Zojuist eens even gekeken. Maar van de komende 10 thuisduels (Eredivisie) ben ik er 1 zeker verhinderd (en 1 zeer waarschijnlijk) ben er serieus aan het denken om een halve seizoenskaart te kopen. Weet iemand hoe het precies zit met de seniorentribune. Ben zelf 23 maar mijn oom en tante hebben een seizoenskaart voor de seniorentribune. Is het mogelijk om voor die tribune een seizoenskaart te bemachtigen eventueel via mijn oom?
Net efkes anges
pi_63960104
is dat niet ook gewoon op west? hier alle info
pi_63966933
Senioren staat apart aangegeven, vandaar dat ik het in dit draadje gooide
Net efkes anges
pi_63970403
aangezien jij geen senior bent denk ik dat je eentje voor west moet pakken, tenminste denk dat t zo werkt
pi_63982296
Volgens AD Sportwereld is de schorsing van Gommans op verzoek van Roda JC door de KNVB omgezet tot drie eredivisieduels. Dan is hij dus eerder terug. Van Veldhoven gaf al wel aan dat hij nog niet veel van Gommans had kunnen zien...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63982671
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 11:31 schreef methodmich het volgende:
Van Veldhoven gaf al wel aan dat hij nog niet veel van Gommans had kunnen zien...
wij ook niet
pi_63986886
Ik heb i.i.g. genoeg gezien.
  zondag 14 december 2008 @ 11:31:48 #70
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_64002637
vooraf zou ik tekenen voor een punt. Achteraf gezien ben ik een beetje teleurgesteld dat we ze niet de nek hebben kunnen omdraaien in de slotfase... maargoed op naar Grunn!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 14 december 2008 @ 11:40:17 #71
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64002736
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef LeonH het volgende:
vooraf zou ik tekenen voor een punt. Achteraf gezien ben ik een beetje teleurgesteld dat we ze niet de nek hebben kunnen omdraaien in de slotfase... maargoed op naar Grunn!
Ik had inderdaad ook het gevoel dat er meer in zat, maar anderzijds ben ik er blij mee dat de ploeg de laatste wedstrijden wat stabieler oogt en verdedigend amper in de problemen komt.
  zondag 14 december 2008 @ 12:12:51 #72
154193 TheYoung1
pi_64003209
En nog maar 2 punten achter op Feyenoord!!
Patat, dat is het!!
pi_64005607
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef LeonH het volgende:
precies, die kans van Janssen , het was wel heel erg koud in den haag zeg
  zondag 14 december 2008 @ 14:10:32 #74
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_64005662
Al 4 wedstrijden op rij ongeslagen (tel ik voor het gemak de cupmatch tegen W2 even mee)
  zondag 14 december 2008 @ 16:11:11 #75
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64008357
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:10 schreef RD4 het volgende:
Al 4 wedstrijden op rij ongeslagen (tel ik voor het gemak de cupmatch tegen W2 even mee)
En je vergeet de nederlaag in Volendam, die toch echt na Willem II was.
pi_64009110
als van veldhoven yulu volgende week opstelt dan roep ik nu al om een nieuwe trainer, wie ziet nu niet dat die gast steevast alles knullig verprutst, je merkt dat spelers de bal ook liever niet naar 'm afspelen omdat ze weten dat dat einde aanval betekent
pi_64015019
Ik vraag me af wie yulu in godsnaam gescout heeft.
  zondag 14 december 2008 @ 21:27:19 #78
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_64015377
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En je vergeet de nederlaag in Volendam, die toch echt na Willem II was.
Klopt helemaal
  maandag 15 december 2008 @ 09:04:59 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64023705
quote:
Roda in financiële problemen
TEKORT Geldschieter springt bij om gat van ruim 3 miljoen euro bij Kerkraadse club te dichten

Roda JC kampt met een liquiditeitstekort van ruim 3 miljoen euro. Het gat is grotendeels gedekt doordat één van de commissarissen een bedrag tussen de 2 en 2,5 miljoen euro heeft toegezegd. De Stichting Roda JC alsmede de Kerkraadse wethouders Frans Krasovec en Will Terpstra zijn op de hoogte gebracht van de financiële problemen bij de club.

Hoewel Roda bijna jaarlijks kampt met een tekort, dat vervolgens door geldschieters wordt gedicht, is het bedrag ditmaal beduidend hoger dan normaal. Aan de ene kant blijken er veel minder inkomsten te zijn (10,5 miljoen) dan geraamd.

Anderzijds is de uitgavenpost hoger uitgevallen.

Eén van de oorzaken is het opnieuw uitblijven van een grote transfer. De laatste financiële klapper werd gemaakt in 2005, toen Arouna Koné voor in totaal tien miljoen euro aan PSV werd verkocht.

Sindsdien heeft de Kerkraadse club nauwelijks nog aansprekende winsten gemaakt met spelersverkopen.

Pas als Roda erin slaagt een speler voor een miljoenenbedrag te verkopen, krijgt de club weer wat lucht. Onvoorziene uitgaven waren onder andere het voortijdige vertrek van trainer Raymond Atteveld (die kon rekenen op een afkoopsom van naar verluidt ruim twee ton) in combinatie met het aantrekken van een nieuwe trainer én de komst van directeur voetbalzaken Martin van Geel.

De leden van de stichting hebben de cijfers vorige week ingezien.

Binnen het hoogste orgaan van Roda JC heerst naar verluidt verdeeldheid over het standpunt dat moet worden ingenomen met betrekking tot eventuele fusieplannen.

De stichting kan daarover een veto uitspreken.

Dat leek in eerste instantie ook te gaan gebeuren, maar de leden lieten onlangs weten eerst de resultaten van het onderzoek van de stuurgroep Topvoetbal in Limburg te willen afwachten.

Bron: LD / Dagblad de Limburger
quote:
Roda JC’ers moeten leren doorbijten
SCOREN Ploeg mist raffinement om veldoverwicht om te zetten in zege

Roda JC liet zaterdag een uitgelezen mogelijkheid liggen om op een iets comfortabelere wijze naar de kerstkalkoen te kunnen toewerken.

De formatie van Harm van Veldhoven was technisch en tactisch beter dan ADO Den Haag, creëerde meer kansen en gaf niets weg. En toch stond het na negentig minuten 1-1.

Roda mocht twaalf corners nemen, ADO eentje. De koukleumende Bram Castro zag in negentig minuten slechts één moeilijke bal op zich afkomen, maar die was zo knap ingeschoten dat de Roda-doelman kansloos was. Bovendien hadden de gasten het meeste balbezit en creëerden ze de meeste kansen.

Dan is de oogst van één puntje te karig.

Toch was op het gezicht van Van Veldhoven niets te bespeuren van teleurstelling. Volgens de trainer is het glas momenteel half vol en niet half leeg. „We hadden eigenlijk drie punten moeten meenemen”, aldus Van Veldhoven. „Toch zie ik het niet als twee verloren punten, maar gaat het mij om de progressie die we maken.” Van Veldhoven bekijkt het vooral van de positieve kant en daar is iets voor te zeggen.

Roda is onder de nieuwe coach nog ongeslagen, durft ook op vreemde bodem de tegenstander zijn eigen spel op te leggen en heeft in de laatste twee duels nauwelijks een kans weggegeven. En een score van vijf punten uit drie duels (waarvan twee op vreemde bodem) is voor een ploeg die strijdt tegen degradatie meer dan acceptabel. Maar toch is het gevoel dat de oogst hoger had kunnen en moeten uitvallen niet weg te branden. Zeker na afgelopen zaterdag.

Van Veldhoven weet dat ook. Maar hij beseft eveneens dat het van weinig tact zou getuigen om daar te veel over te zeuren. Om het tot voor kort broze zelfvertrouwen een injectie te geven legde hij liever de nadruk op de zaken die goed gingen.

De organisatie stond en de balcirculatie was (met name in de eerste helft) prima verzorgd. De thuisploeg liep in die fase voornamelijk achter de feiten aan. Het was tekenend datWetzel al na vijf minuten in de tweede helft een wissel doorvoerde om de wedstrijd, zoals hij het zelf noemde, ‘op slot te gooien’.

Daarmee gaf de trainer van ADO al vroeg aan niet ontevreden te zijn met de gelijke stand (1-1) op dat moment. „Het zou verbazingwekkend zijn geweest als we gezien de verhoudingen op het veld drie punten hadden gepakt”, aldusWetzel. „Je moet niet blind zijn voor het verschil in kwaliteit tussen de twee teams.” Het was een compliment aan de tegenstander, die als eerste erin slaagde het doorgaans luidruchtige Haagse publiek tamelijk stil te krijgen. Maar het gaf ook aan dat de bezoekers het minst tevreden konden zijn met de uitslag. Roda blafte, maar verzuimde door te bijten. Om onderin weg te geraken zullen punten gepakt moeten worden en dat kan alleen als makkelijker gescoord wordt. Daar ligt op dit moment het probleem. Tot aan het strafschopgebied gaat de bal aardig rond, maar te vaak is de laatste, beslissende pass te slordig of maken de spitsen de verkeerde keuzes. „In de looppatronen en de onderlinge afstemming moeten we het surplus verder zien uit te werken”, erkende Van Veldhoven. Zolang aanvallers als Jeanvion Yulu-Matondo en Sekou Cissé hun snelheid en constante dreiging niet weten om te zetten in efficiency blijven het honden zonder tanden. En die bijten nu eenmaal niet.

quote:
Gelijkmaker valt precies op het juiste moment

De 1-1 van Marcel Meeuwis in de blessuretijd van de eerste helft kon voor Roda JC niet op een beter moment vallen. De gelijkmaker voorkwam dat de gasten in de tweede helft meer risico's moesten gaan nemen en daardoor mogelijk in het mes zouden lopen. De Kerkraadse gasten domineerden het grootste deel van de eerste helft.

ADO hield vier man achterin tegen de twee Roda-aanvallers waardoor de bezoekers het middenveld stevig in handen hadden en bijna constant een vrije man vonden. NadatWillem Janssen en Marcel Meeuwis doelman Robert Swinkels op hun weg hadden gevonden, opende Karim Soltani totaal onverwacht aan de andere kant de score. De ex-VVV’er kreeg te veel ruimte om te kappen en joeg de bal vervolgens schitterend richting de kruising: 1-0.

De met name in de eerste helft bij vlagen weergaloze Anouar Hadouir liet kort voor rust de kans op 1-1 onbenut, even later was Meeuwis met een schuiver wel succesvol. Een tactische wissel meteen na de rust van ADO-coach AndréWetzel, die zijn middenveld versterkte ten koste van een verdediger, zorgde voor meer evenwicht en een saaie tweede helft. „Daardoor was de wedstrijd op slag dood en was het publiek de verliezer”, gafWetzel aan. „Maar gezien het spelbeeld ben ik tevreden met het punt. Je ziet dat Roda meer kwaliteit heeft en de beste kansen kreeg.” Met name in de slotfase was Roda tweemaal dicht bij de winnende treffer, maar Janssen schoot in beide gevallen veel te onstuimig in.

Eredivisie
ADO Den Haag 1 Roda JC 1
35. Soltani 1-0, 45. Meeuwis 1-1.
Scheidsrechter: Blom. Toeschouwers 9000.

Planning:
-
  maandag 15 december 2008 @ 10:37:35 #80
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_64025546
Dat stuk over de financiele problemen is gebaseerd op het stuk van de FP site waarin Roda mismanagement word verweten. De RvC laat nu bewust stukken lekken om een FCL onontkoombaar te maken.

NOOIT FCL....
pi_64030439
Leuk hoe de eerste 2 artikelen met elkaar te maken hebben.
Roda mist bepaalde kwaliteit daardoor kan het zelfs tegen ado geen verdiende 3 punten meenemen.
En dat heeft uiteraard weer te maken met de financiële problemen.
Meeuwis zal in winterstop vertrekken? ik hoop toch van niet anders gaat het echt mis.
pi_64030726
quote:
MAASTRICHT - Roda JC en Fortuna Sittard hebben veel te weinig inkomsten voor een stabiele positie in het betaald voetbal. Tot die conclusie komt de Stuurgroep Topvoetbal in Limburg in een eerste tussenrapportage.
afbeelding vergroten
De werkgroep onderzoekt onder meer de haalbaarheid van een nieuwe (fusie)club in Limburg.
,,Roda JC en Fortuna Sittard verkeren in een slechte financiële positie, met een negatief eigen vermogen en aanzienlijke verliezen. Waar vergelijkbare clubs in beide voetbalcompetities een opwaartse trend in inkomsten laten zien, is bij deze twee verenigingen een daling waarneembaar'', liet de stuurgroep maandag weten.
Sponsors
Volgens de stuurgroep zouden Roda JC en Fortuna Sittard structureel 60 tot 70 procent meer inkomsten moeten generen om op een verantwoorde manier actief te blijven in het betaald voetbal. De huidige exploitatie bedraagt ongeveer 10,5 miljoen bij Roda JC en 1,6 miljoen euro bij Fortuna Sittard.
De stuurgroep gaat de komende tijd onderzoeken hoe de financiële situatie bij beide clubs kan worden verbeterd. Op deze manier wil de werkgroep ook de financiële mogelijkheden voor topvoetbal in Limburg in kaart brengen. Tevens staan gesprekken met potentiële financiers en sponsors op het programma.
fase 2 van het plan 'hoe zorg ik dat iedereen geloofd dat er een fusie moet komen' is ingegaan. Zo doorzichtig dit.....

meeuwis mag van mij vertrekken, laat linssen maar op zijn positie spelen. Verdedigende middenvelders hebben we genoeg, spitsen en aanvallende middenvelders daarentegen niet
  maandag 15 december 2008 @ 14:49:37 #83
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64031451
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

fase 2 van het plan 'hoe zorg ik dat iedereen geloofd dat er een fusie moet komen' is ingegaan. Zo doorzichtig dit.....

meeuwis mag van mij vertrekken, laat linssen maar op zijn positie spelen. Verdedigende middenvelders hebben we genoeg, spitsen en aanvallende middenvelders daarentegen niet
Meeuwis zou wel een gemis zijn, maar mits hij een fors bedrag (rond de 4/5 miljoen euro) oplevert mag hij vertrekken. Dan kan Vormer op zijn plek gaan spelen en Linssen of Janssen als rechtshalf. De transfersom kan dan geinvesteerd worden in een spits en eventueel een keeper.
  maandag 15 december 2008 @ 14:50:24 #84
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64031463
Waarom staat bovenin de OP trouwens 'since 1959'? Daar zou 1914 of 1962 moeten staan, maar niet 1959.
pi_64032095
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Meeuwis zou wel een gemis zijn, maar mits hij een fors bedrag (rond de 4/5 miljoen euro) oplevert mag hij vertrekken. Dan kan Vormer op zijn plek gaan spelen en Linssen of Janssen als rechtshalf. De transfersom kan dan geinvesteerd worden in een spits en eventueel een keeper.
Eens.
pi_64032159
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

Alsjebleift zeg. Heb je Linssen wel zien spelen op die positie daar bakte hij er niks van. Op rechtsback doet hij goed daar komt hij beter tot zijn recht met zijn goede traptechniek. Verdedigend is hij misschien minder maar met goede rugdekking is dat tot nu toe goed verlopen.
  maandag 15 december 2008 @ 15:33:22 #87
60704 LeonH
pi_64032420
Uiteraard zou ik het ook jammer vinden als ie weggaat maar ik denk dat Meeuwis wel is op te vangen wanneer je zoals gezegd tussen de 4 en 5 miljoen kunt krijgen. Daar moet je dan een echte goaltjes dief voor kunnen halen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_64032975
Kan iemand mij vertellen wat er met Jan-Paul Saeijs aan de hand was dit weekend? Kan nergens iets vinden over een blessure of schorsing? I.v.m. profcoach
  maandag 15 december 2008 @ 16:42:57 #89
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64034255
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:52 schreef ElYefe het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Jan-Paul Saeijs aan de hand was dit weekend? Kan nergens iets vinden over een blessure of schorsing? I.v.m. profcoach
Hij was 'gewoon' gepasseerd.
pi_64034663
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:21 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Alsjebleift zeg. Heb je Linssen wel zien spelen op die positie daar bakte hij er niks van. Op rechtsback doet hij goed daar komt hij beter tot zijn recht met zijn goede traptechniek. Verdedigend is hij misschien minder maar met goede rugdekking is dat tot nu toe goed verlopen.
linssen is geen rechstback maar een middenvelder, volgens mij was ie ook gehaald met het uitgangspunt dat Meeuwis in de zomer wel zou vertrekken.... Zowiezo is die positie wel redelijk op te vangen, na van dijk kwam meeuwis, na meeuwis staat vast wel iemand anders op die daar gaat buffelen. Het ligt niet aan die positie dat we voorin veel te weinig klaarspelen

en dat we voor meeuwis idd een paar miljoen moeten krijgen staat natuurlijk vast, al krijgen we daar echt geen 5 miljoen voor. hij is al 28(geloof ik) dus niet meer echt door te verkopen voor dat bedrag. 3,5 tot max 4 miljoen zou een meer realistische prijs zijn
  maandag 15 december 2008 @ 17:52:57 #91
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_64035804
Hot news: stichting heeft tegen gestemd, fusie van de baan, Narinx + Kuijer exit.....
pi_64036385
wow bron?
  maandag 15 december 2008 @ 18:24:30 #93
154193 TheYoung1
pi_64036431
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:52 schreef RD4 het volgende:
Hot news: stichting heeft tegen gestemd, fusie van de baan, Narinx + Kuijer exit.....

Waar haal je dat nieuws vandaan dan?!?!
Patat, dat is het!!
pi_64036686
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:52 schreef RD4 het volgende:
zou goed nieuws zijn mocht het waar zijn
pi_64038047
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

linssen is geen rechstback maar een middenvelder, volgens mij was ie ook gehaald met het uitgangspunt dat Meeuwis in de zomer wel zou vertrekken.... Zowiezo is die positie wel redelijk op te vangen, na van dijk kwam meeuwis, na meeuwis staat vast wel iemand anders op die daar gaat buffelen. Het ligt niet aan die positie dat we voorin veel te weinig klaarspelen

en dat we voor meeuwis idd een paar miljoen moeten krijgen staat natuurlijk vast, al krijgen we daar echt geen 5 miljoen voor. hij is al 28(geloof ik) dus niet meer echt door te verkopen voor dat bedrag. 3,5 tot max 4 miljoen zou een meer realistische prijs zijn
In de praktijk blijkt dat Linssen naar mijn idee iig niet op de middenveld positie van Meeuwis uit de voeten kan.
Meeuwis vind ik beter dan Van Dijk en het is ook niet alleen buffelen dan kun je ook een hardloper daar neer zetten. Het gaat om wanneer je druk moet zetten goed positie kiezen. Daar is Meeuwis goed in.

Uiteraard ligt het niet aan die positie dat het voorin zeer matig is.
  maandag 15 december 2008 @ 19:33:01 #96
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_64038165
Van iemand van de stichting zelf. Kuijer en Narinx zullen opstappen zoals het er uit ziet anders word de gerechtelijke stappen ondernomen.
pi_64042117
hoezo narinx? hij is toch tegen een fusie?
  maandag 15 december 2008 @ 22:02:48 #98
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_64042856
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:42 schreef planethugo het volgende:
hoezo narinx? hij is toch tegen een fusie?
Hij speelt blijkbaar ook een spelletje door mooiweer te spelen. Maar meer hoor ik strax!
pi_64045016
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef RD4 het volgende:

[..]

Hij speelt blijkbaar ook een spelletje door mooiweer te spelen. Maar meer hoor ik strax!
Ach weer een: "ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat..." berichtje

Als al die berichtjes waar waren dan speelde het complete elftal van Real madrid inmiddels bij Roda en hadden we al tig keer de cl gewonnen.
  maandag 15 december 2008 @ 23:19:40 #100
60704 LeonH
pi_64045272
ik zit er zelf ook zeer dicht op en wat ik allemaal hoor mag ik gewoon niet naar buiten brengen wat ik ook niet doe. Al sta ik af en toe op springen als ik alles lees op de fansites richting stichting etc.
Vind ook dat het behoorlijk lekt als ik af en toe berichten lees op fanproject etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')