Harry Engels en zes meter touw in een vagina. Das alles.quote:Nog iets gemist vannacht.
Je weet dat je in deze tijd zwaar in de problemen kunt raken met dat soort dingen te zeggen he?quote:Op zondag 30 november 2008 07:33 schreef oh-oh het volgende:
Ach dat ventje, wat lief.
Zouden ze dat lieve pyamajongetje nog es uit bedje halen?
Dat moet eigenlijk wel hè?quote:Op zondag 30 november 2008 07:33 schreef oh-oh het volgende:
Ach dat ventje, wat lief.
Zouden ze dat lieve pyamajongetje nog es uit bedje halen?
De laatste keer dat ik een 18 jarige chick uit haar bed haalde trouwens ookquote:Op zondag 30 november 2008 07:34 schreef santax het volgende:
[..]
Je weet dat je in deze tijd zwaar in de problemen kunt raken met dat soort dingen te zeggen he?
De laatste keer dat ik een 6-jarig meisje uit haar bed haalde heb ik 3 weken vast gezeten
Ja en ik wil dat jochie nog es een keer zo heerlijk half wakker daar zien staanquote:Op zondag 30 november 2008 07:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel hè?![]()
Dat vergeef je je ouders echt NOOIT als ze je laten slapen terwijl de échte Sinterklaas beneden is.
Moggûhquote:Op zondag 30 november 2008 07:36 schreef sunmoonstar het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen, ik meld me weer!
quote:Op zondag 30 november 2008 07:40 schreef Specularium het volgende:
Mooi, dat jochie, met zijn rotsvaste geloof in Sinterklaas.
De onschuld.
En over 10 jaar is dat allemaal kapot.![]()
Ruth mag je , vind ik nochtans, qua zingen, stemtechnisch, volume en toon houden bij de top 5 van nederlandse artiesten rekenenquote:
Welnee, wij genieten nu ook nog tochquote:Op zondag 30 november 2008 07:40 schreef Specularium het volgende:
NIET!quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sneu ja.... Iedereen moet eraan geloven
Idd. Zeker als hij bij Paul is.quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, wij genieten nu ook nog toch![]()
Waar ben jij dan?quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef Susi het volgende:
Ah ~! Bij mij is het al half negen geweest
quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef marcodej het volgende:
De pizza, snert, snoep, chips en cola komt naar boven... *burp*
Neh over 10 jaar, geniet hij net zo als wij hier, van andere jongetjes en meisjes met een rotsvast geloof in sinterklaas. Dan staat ie gewoon aan de andere kant van de medaille, maar kapot is het nietquote:Op zondag 30 november 2008 07:40 schreef Specularium het volgende:
Mooi, dat jochie, met zijn rotsvaste geloof in Sinterklaas.
De onschuld.
Ja en dit is ook de echte!quote:
Zij is in Finland toch?quote:
En dan ben ik de fles fruitontbijt erbij nog vergeten te noemen.quote:Op zondag 30 november 2008 07:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat die snert geen goed idee was dacht ik toen al
Even bewaren. Aan dat soort iniatieven geef ik m'n geld liever dan aan iets mega groots. (ook al is dit uiteindelijk voor warchild).quote:
Wordt het licht ja...quote:Op zondag 30 november 2008 07:47 schreef Proxzor het volgende:
zoooooooo dat hoor je wel even.. HET WORD LICHT!
Die in dat bed?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 07:54 schreef F04 het volgende:
Ben inmiddels doodop. Truste allen.
t' was erg leuk!
Nog een half uurtje joh...quote:Op zondag 30 november 2008 07:54 schreef F04 het volgende:
Ben inmiddels doodop. Truste allen.
t' was erg leuk!
Astro TVquote:Op zondag 30 november 2008 07:55 schreef jmac het volgende:
Waar kijken die 64% andere naar 's nachts
Wij zijn al blij met 5%
Nachtsuite en Comedy Centralquote:Op zondag 30 november 2008 07:55 schreef jmac het volgende:
Wij zijn al blij met 5%
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 30 november 2008 07:55 schreef jmac het volgende:
Wij zijn altjd al blij met 5%
Schei uit, ik wou dat ik tegen 1.7 miljoen mensen om 2 uur 's nachts kon zeggen: 'neuken'?quote:Op zondag 30 november 2008 07:55 schreef sunmoonstar het volgende:
Netjes. En 1,7 mln klinkt wat weinig, maar het is natuurlijk tot 02:00 uur.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo moequote:Op zondag 30 november 2008 07:57 schreef oh-oh het volgende:
Wat een ontieglijke herrie die Pietenband.
Jeetje, het wordt echt ineens alweer helemaal licht, ik hoop maar dat ik zo wel kan slapen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij hier doorheen slaapt.quote:Op zondag 30 november 2008 07:58 schreef on_air het volgende:
Maar idd. Dat jongetje van moppentoppers moet de echte Sint nog wel even ontmoeten. Anders is dat ook een trauma voor het leven.
Ja daar zat ie he?quote:
En dat is ook precies wat ik bedoelde! Dat het dus eigenlijk wel heel veel is!quote:Op zondag 30 november 2008 07:57 schreef santax het volgende:
[..]
Schei uit, ik wou dat ik tegen 1.7 miljoen mensen om 2 uur 's nachts kon zeggen: 'neuken'?
Grote kans dat er dan wel een of andere geile chick plat ging
quote:Op zondag 30 november 2008 08:02 schreef santax het volgende:
[..]
Nee nee, geloof me, ik krijg hier elke framepje van mee![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 08:03 schreef santax het volgende:
[..]
Ha, mijn zachte G is inmiddels ook een harde L, nouja laat maar eigenlijk
Tampen.quote:Op zondag 30 november 2008 08:03 schreef santax het volgende:
[..]
Ha, mijn zachte G is inmiddels ook een harde L, nouja laat maar eigenlijk
Hard veel en het betere gooi en smijtwerk.quote:Op zondag 30 november 2008 08:07 schreef santax het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo aandringtDoggy, of wil je bovenop?
Lieverd, ik heb een koffer met een boel zwepen die je naam schreeuwenquote:Op zondag 30 november 2008 08:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Hard veel en het betere gooi en smijtwerk.
Zwepenquote:Op zondag 30 november 2008 08:09 schreef santax het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb een koffer met een boel zwepen die je naam schreeuwen
Ik zie hier het begin van een mooie en langdurige relatie
Absoluut ja, dat moment is denk ik ook wat paul echt paul maakt. Toen liet hij niet alleen Rene zien, maar ook zichzelf. Ik was een kind feitelijk toen die show er was, maar het heeft diepe indruk gemaakt, zeker in 93 toen aids onbespreek was.quote:Op zondag 30 november 2008 08:10 schreef sunmoonstar het volgende:
Rene Klein op 1. Zeeer verdiend! Onvergetelijk moment!
Ik vind je met de minuut geiler eigenlijk. Maarrrrr soms moet je lieve meisjes even echt op hun plek zetten, en dan is de hand alleen maar lief, maar de zweep een strafquote:Op zondag 30 november 2008 08:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Zwepen. Gewoon, de hand, spank op de bil.
Net als op die konten van die wijven, euh Miss-en.
quote:Op zondag 30 november 2008 08:12 schreef oh-oh het volgende:
Ow Arthur.
Ik had wel iets spectaculairders verwacht.
Is niet gek. Helemaal uitgeput, en dan gaat het over jou de hele tijd. Ik zit er al de halve avond op te wachtenquote:Op zondag 30 november 2008 08:13 schreef Specularium het volgende:
Paul gaat zo hard huilen denk ik.
Hij zat er al een paar keer tegenaan.
Ik ga zo ook huilen als ik eindelijk mijn lenzen uit kan doen en in mn bed lig.quote:Op zondag 30 november 2008 08:13 schreef Specularium het volgende:
ja maar eigenlijk he, vind ik dat ook verdiende tranen. Hij is wel arrogant als het op zijn presentatietalent aankomt, maar wel terecht. Hij stat op eenzame hoogte met jos brink.quote:Op zondag 30 november 2008 08:13 schreef Specularium het volgende:
Onderschat psychische tikken uitdelen niet. Veel vernederender.quote:Op zondag 30 november 2008 08:12 schreef santax het volgende:
[..]
Ik vind je met de minuut geiler eigenlijk. Maarrrrr soms moet je lieve meisjes even echt op hun plek zetten, en dan is de hand alleen maar lief, maar de zweep een straf
Dat wel ja.quote:Op zondag 30 november 2008 08:14 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje wat een kutgedicht zeg.
Echt cheap op dat sentiment inspelen en zn kids uitmelken.
Die onderschat ik nietquote:Op zondag 30 november 2008 08:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Onderschat psychische tikken uitdelen niet. Veel vernederender.
Neuh, zolang het maar meeloopt/taped.quote:Op zondag 30 november 2008 08:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kleine stukje zelfs?
Maar dat komt binnenkort dan wel, momenteel val ik bijna om
quote:Op zondag 30 november 2008 08:20 schreef santax het volgende:
[..]
Dat boeit me ook geen zak eigenlijk
Als je maar slikt
Hoe dan ?quote:Op zondag 30 november 2008 08:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik had wel een spectaculairder einde verwacht hoor ...
Zoals wat dan?quote:Op zondag 30 november 2008 08:22 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 08:23 schreef santax het volgende:
Ik vond het potdorie een mooie nacht, met memorabele tv
We zijn er nog niet! Nog 7 minutenquote:Op zondag 30 november 2008 08:22 schreef oh-oh het volgende:
Zekerquote:Op zondag 30 november 2008 08:23 schreef santax het volgende:
Ik vond het potdorie een mooie nacht, met memorabele tv
Zou een hele mooie afsluiting zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 08:24 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
We zijn er nog niet! Nog 7 minuten
Ik denk dat na dit liedje zn man en kids opkomen
Yeps dat!quote:Op zondag 30 november 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Mag ik daarbij de mensen in dit topic bedanken voor de gezellige nacht![]()
Inderdaad, dank u allenquote:Op zondag 30 november 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Sommige dingen zijn echt privequote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 30 november 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Misschien moet je er nu gewoon even bij in bed kruipen.quote:Op zondag 30 november 2008 08:26 schreef santax het volgende:
[..]
Inderdaad, dank u allen
[..]
Sommige dingen zijn echt prive![]()
Ik ging al veel te ver zonder dit soort details bekend te maken. Had ik je mijn nummer al gegeven trouwens?
Ja schattig!quote:
mja ik in stein en zij in woerden, dat is het nadeel van een 11 jaar jongere vriendinquote:Op zondag 30 november 2008 08:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien moet je er nu gewoon even bij in bed kruipen.
Je relatie dan he. In bed. Haar. Hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |