Harry Engels en zes meter touw in een vagina. Das alles.quote:Nog iets gemist vannacht.
Je weet dat je in deze tijd zwaar in de problemen kunt raken met dat soort dingen te zeggen he?quote:Op zondag 30 november 2008 07:33 schreef oh-oh het volgende:
Ach dat ventje, wat lief.
Zouden ze dat lieve pyamajongetje nog es uit bedje halen?
Dat moet eigenlijk wel hè?quote:Op zondag 30 november 2008 07:33 schreef oh-oh het volgende:
Ach dat ventje, wat lief.
Zouden ze dat lieve pyamajongetje nog es uit bedje halen?
De laatste keer dat ik een 18 jarige chick uit haar bed haalde trouwens ookquote:Op zondag 30 november 2008 07:34 schreef santax het volgende:
[..]
Je weet dat je in deze tijd zwaar in de problemen kunt raken met dat soort dingen te zeggen he?
De laatste keer dat ik een 6-jarig meisje uit haar bed haalde heb ik 3 weken vast gezeten
Ja en ik wil dat jochie nog es een keer zo heerlijk half wakker daar zien staanquote:Op zondag 30 november 2008 07:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel hè?![]()
Dat vergeef je je ouders echt NOOIT als ze je laten slapen terwijl de échte Sinterklaas beneden is.
Moggûhquote:Op zondag 30 november 2008 07:36 schreef sunmoonstar het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen, ik meld me weer!
quote:Op zondag 30 november 2008 07:40 schreef Specularium het volgende:
Mooi, dat jochie, met zijn rotsvaste geloof in Sinterklaas.
De onschuld.
En over 10 jaar is dat allemaal kapot.![]()
Ruth mag je , vind ik nochtans, qua zingen, stemtechnisch, volume en toon houden bij de top 5 van nederlandse artiesten rekenenquote:
Welnee, wij genieten nu ook nog tochquote:Op zondag 30 november 2008 07:40 schreef Specularium het volgende:
NIET!quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sneu ja.... Iedereen moet eraan geloven
Idd. Zeker als hij bij Paul is.quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, wij genieten nu ook nog toch![]()
Waar ben jij dan?quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef Susi het volgende:
Ah ~! Bij mij is het al half negen geweest
quote:Op zondag 30 november 2008 07:41 schreef marcodej het volgende:
De pizza, snert, snoep, chips en cola komt naar boven... *burp*
Neh over 10 jaar, geniet hij net zo als wij hier, van andere jongetjes en meisjes met een rotsvast geloof in sinterklaas. Dan staat ie gewoon aan de andere kant van de medaille, maar kapot is het nietquote:Op zondag 30 november 2008 07:40 schreef Specularium het volgende:
Mooi, dat jochie, met zijn rotsvaste geloof in Sinterklaas.
De onschuld.
Ja en dit is ook de echte!quote:
Zij is in Finland toch?quote:
En dan ben ik de fles fruitontbijt erbij nog vergeten te noemen.quote:Op zondag 30 november 2008 07:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat die snert geen goed idee was dacht ik toen al
Even bewaren. Aan dat soort iniatieven geef ik m'n geld liever dan aan iets mega groots. (ook al is dit uiteindelijk voor warchild).quote:
Wordt het licht ja...quote:Op zondag 30 november 2008 07:47 schreef Proxzor het volgende:
zoooooooo dat hoor je wel even.. HET WORD LICHT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |