Lieverd, ik heb een koffer met een boel zwepen die je naam schreeuwenquote:Op zondag 30 november 2008 08:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Hard veel en het betere gooi en smijtwerk.
Zwepenquote:Op zondag 30 november 2008 08:09 schreef santax het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb een koffer met een boel zwepen die je naam schreeuwen
Ik zie hier het begin van een mooie en langdurige relatie
Absoluut ja, dat moment is denk ik ook wat paul echt paul maakt. Toen liet hij niet alleen Rene zien, maar ook zichzelf. Ik was een kind feitelijk toen die show er was, maar het heeft diepe indruk gemaakt, zeker in 93 toen aids onbespreek was.quote:Op zondag 30 november 2008 08:10 schreef sunmoonstar het volgende:
Rene Klein op 1. Zeeer verdiend! Onvergetelijk moment!
Ik vind je met de minuut geiler eigenlijk. Maarrrrr soms moet je lieve meisjes even echt op hun plek zetten, en dan is de hand alleen maar lief, maar de zweep een strafquote:Op zondag 30 november 2008 08:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Zwepen. Gewoon, de hand, spank op de bil.
Net als op die konten van die wijven, euh Miss-en.
quote:Op zondag 30 november 2008 08:12 schreef oh-oh het volgende:
Ow Arthur.
Ik had wel iets spectaculairders verwacht.
Is niet gek. Helemaal uitgeput, en dan gaat het over jou de hele tijd. Ik zit er al de halve avond op te wachtenquote:Op zondag 30 november 2008 08:13 schreef Specularium het volgende:
Paul gaat zo hard huilen denk ik.
Hij zat er al een paar keer tegenaan.
Ik ga zo ook huilen als ik eindelijk mijn lenzen uit kan doen en in mn bed lig.quote:Op zondag 30 november 2008 08:13 schreef Specularium het volgende:
ja maar eigenlijk he, vind ik dat ook verdiende tranen. Hij is wel arrogant als het op zijn presentatietalent aankomt, maar wel terecht. Hij stat op eenzame hoogte met jos brink.quote:Op zondag 30 november 2008 08:13 schreef Specularium het volgende:
Onderschat psychische tikken uitdelen niet. Veel vernederender.quote:Op zondag 30 november 2008 08:12 schreef santax het volgende:
[..]
Ik vind je met de minuut geiler eigenlijk. Maarrrrr soms moet je lieve meisjes even echt op hun plek zetten, en dan is de hand alleen maar lief, maar de zweep een straf
Dat wel ja.quote:Op zondag 30 november 2008 08:14 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje wat een kutgedicht zeg.
Echt cheap op dat sentiment inspelen en zn kids uitmelken.
Die onderschat ik nietquote:Op zondag 30 november 2008 08:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Onderschat psychische tikken uitdelen niet. Veel vernederender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |