Idd.quote:Op zondag 30 november 2008 04:29 schreef oh-oh het volgende:
Jamai zn aanwezigheid is echt totaal overbodig he?
Wat zij zegt!quote:
Hoe ver zijn we nu?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 04:32 schreef jmac het volgende:
als dit op de bbc kwam was nu iedereen @ bbc ontslagen
Kleinste clubhuisquote:Op zondag 30 november 2008 04:33 schreef lamers het volgende:
Brigitte is brilliant
Gelukkig voor de vrouwen is die dat niet gebleven.quote:Op zondag 30 november 2008 04:35 schreef Specularium het volgende:
Toen dit nummer uitkwam was hij nog hetero.
Nou zelfs toen wist iedereen al dat ie t niet was behalve hij zelf...quote:Op zondag 30 november 2008 04:36 schreef jmac het volgende:
[..]
Gelukkig voor de vrouwen is die dat niet gebleven.
Iddquote:Op zondag 30 november 2008 04:36 schreef jmac het volgende:
Die 2 jongens meteen naast t podium zitten me d'r al 1,5 uur een potje dood voor zich uit te kijken
Laat je wel de hond nog es uit?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 04:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga m'n nest es opzoeken.
Het was gezellig![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 04:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ECHT?
Is Jan soms weer daar???
![]()
Slaap lekker!
Dat doet moeder morgenquote:Op zondag 30 november 2008 04:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat je wel de hond nog es uit?
Kan je lekker doorpitten.
Truste!
Ga slapen jij!!!quote:
Bliiiiiijf bij mijjjjjjjjjjquote:Op zondag 30 november 2008 04:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, als Paul zo grappig blijft doen, kom ik natuurlijk niet weg.
Toch maar proberen.
In haar toverdoos!quote:Op zondag 30 november 2008 04:57 schreef marcodej het volgende:
Waar is dat touw nou? Daar ging het toch om?
Iddquote:Op zondag 30 november 2008 05:01 schreef oh-oh het volgende:
Deze gasten maken mijn bed ineens heel aantrekkelijk...
quote:Op zondag 30 november 2008 05:01 schreef oh-oh het volgende:Deze gasten maken mijn bed ineens heel aantrekkelijk...
Hey, jij lult me anders ook gewoon het bed in!quote:Op zondag 30 november 2008 05:02 schreef santax het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik bedoelde het nieteens zo verkeerd
Ja het is g.v.d. 5 uurquote:
Maar dat is andersquote:Op zondag 30 november 2008 05:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, jij lult me anders ook gewoon het bed in!
Het ging niet om de spelling maar om het lekker wijf gedeelte.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 05:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Het komt toch zeker ook bij uitzendinggemist?
?quote:Op zondag 30 november 2008 05:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
Susi , MinderMutsig Oh-Oh Miaauw
Maar Sinterklaas komt zoquote:Op zondag 30 november 2008 05:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe nog 1 peuk en als het dan niet weer heeeeeeeel leuk wordt zoek ik mn bed op nu het nog donker is hoor...
tsss, als je even naar stein fietst voor dat peukje beloof ik je dat het tot woensdagmiddag donker blijftquote:Op zondag 30 november 2008 05:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe nog 1 peuk en als het dan niet weer heeeeeeeel leuk wordt zoek ik mn bed op nu het nog donker is hoor...
quote:
Laat maar !quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 05:11 schreef santax het volgende:
[..]
tsss, als je even naar stein fietst voor dat peukje beloof ik je dat het tot woensdagmiddag donker blijft
Heul niet.quote:
Psies ik vind dr ook niet stom maar ook echt geen lekker wijf!quote:Op zondag 30 november 2008 05:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Ik vind het een mooie en sympathieke vrouw maar bij de term lekker wijf denk ik aan 'ik scheur je de kleren van je lijf en neem voor lange rauwe ruige seks op de keukentafel'. En dat zie ik bij Myrna toch niet echt voor me.
Wendy Toverdoos Wendy ?quote:Op zondag 30 november 2008 05:16 schreef santax het volgende:
Ik zie meer dan ik wilde zien... vanaf wendy al eigenlijk
Na die opmerking moest ik je fobo wel checken.quote:
IK vindt het wel een lekker wijf !quote:Op zondag 30 november 2008 05:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Ik vind het een mooie en sympathieke vrouw maar bij de term lekker wijf denk ik aan 'ik scheur je de kleren van je lijf en neem voor lange rauwe ruige seks op de keukentafel'. En dat zie ik bij Myrna toch niet echt voor me.
Nou ja, ik vind al veel beter dan die toverdoos.quote:Op zondag 30 november 2008 05:17 schreef santax het volgende:
[..]
Na die opmerking moest ik je fobo wel checken.
Ik denk dat je het wel kunt vinden met mijn vriendin, die valt ook op oude lelijke mannen, godzijdank
En die is ook best goed te doen
Toverschuurquote:
Met dt nog welquote:Op zondag 30 november 2008 05:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
IK vindt het wel een lekker wijf !
Ik vind zonder T.quote:Op zondag 30 november 2008 05:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
IK vindt het wel een lekker wijf !
Taal naziquote:
Mja, daar heb je dan wel weer een goed puntquote:Op zondag 30 november 2008 05:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind al veel beter dan die toverdoos.
Ik probeer hetquote:
quote:Sinterklaas komt over twee uur !
Sinterklaas.quote:Op zondag 30 november 2008 05:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij toch ook !?
Sinterklaas komt over twee uur !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |