Hey, jij lult me anders ook gewoon het bed in!quote:Op zondag 30 november 2008 05:02 schreef santax het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik bedoelde het nieteens zo verkeerd
Ja het is g.v.d. 5 uurquote:
Maar dat is andersquote:Op zondag 30 november 2008 05:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, jij lult me anders ook gewoon het bed in!
Het ging niet om de spelling maar om het lekker wijf gedeelte.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 05:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Het komt toch zeker ook bij uitzendinggemist?
?quote:Op zondag 30 november 2008 05:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
Susi , MinderMutsig Oh-Oh Miaauw
Maar Sinterklaas komt zoquote:Op zondag 30 november 2008 05:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe nog 1 peuk en als het dan niet weer heeeeeeeel leuk wordt zoek ik mn bed op nu het nog donker is hoor...
tsss, als je even naar stein fietst voor dat peukje beloof ik je dat het tot woensdagmiddag donker blijftquote:Op zondag 30 november 2008 05:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe nog 1 peuk en als het dan niet weer heeeeeeeel leuk wordt zoek ik mn bed op nu het nog donker is hoor...
quote:
Laat maar !quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 05:11 schreef santax het volgende:
[..]
tsss, als je even naar stein fietst voor dat peukje beloof ik je dat het tot woensdagmiddag donker blijft
Heul niet.quote:
Psies ik vind dr ook niet stom maar ook echt geen lekker wijf!quote:Op zondag 30 november 2008 05:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Ik vind het een mooie en sympathieke vrouw maar bij de term lekker wijf denk ik aan 'ik scheur je de kleren van je lijf en neem voor lange rauwe ruige seks op de keukentafel'. En dat zie ik bij Myrna toch niet echt voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |