ken het niet , waar gaat t over ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Dank u
Over dat eerdere Vexille;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verbaast mij trouwens dat ik er nog nooit eerder van heb gehoordHeeft er niemand anders het gezien
?
inderdaad!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef zquing het volgende:
we praten over series, niet over waar je ze downloaden kan. We linken toch ook niet naar animesuki?
Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.quote:
teveel robots en dingen die niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.
Tjah, wat vind jij té sci-fi?
Het gaat om de balans, sci-fi gaat erom dat ze een wereld van technologie neerzetten wat enigszins nog realistisch is in de toekomst (voor zover dit kan). Japanse sci-fi's hebben nog wel eens de neiging om meer op een arcade spel te lijken dan op een sci-fi wereld. Het wordt dan al snel meer fantasy dan sci-fi, ik ben het wat dit betreft met Beach eens. Al is het is niet zo zeer té sci-fi maar teveel fantasy, er is een duidelijk verschil tussen die twee.quote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef msnk het volgende:
Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.
lolquote:Op zondag 7 december 2008 00:04 schreef Beach het volgende:
![]()
Ik ga de Chaos;head game proberen![]()
Ben benieuwd of dat net zo leuk is als de anime.
Nee, ik hap niet.quote:Op zondag 7 december 2008 07:42 schreef wdn het volgende:
[..]
lol
Vexille: * wdn gaat downloaden. Eens kijken of het wat is.
Overigens speelt fantasy zich niet af in onze dimensie en blijft het SF zelfs als er magie in voorkomt
Ik heb Vexille gekeken.quote:Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef msnk het volgende:
Wat een gigantische voordeel is imo is het feit dat Paul Oakenfold de liedjes heeft samengesteld. De OST is echt geweldig. Zo komen o.a Basement Jaxx, Boom Boom Sattelites en Asian Dub Foundation erin voor
De meesten geven een dikke voldoende voor de animatie en geluid. Meningen over de plot en verhaallijn zijn veel meer verdeelt, de een een 5 de ander een dikke 9.
Overall is het zeker weten wel een 7 waard, in mijn ogen zelfs een 8.5. Een keer kijken zit er zeker wel in
Het is idd een film van iets meer dan anderhalf uur... (109 min volgens imdb)quote:
Appleseed heb ik lang geleden eens gezien (4 jaar geleden ofzo hij was toen net uit op het net), ik kan mij daar niet direct meer iets voor de geest halen. Mij staat mij nog wel bij dat de animatie ongeveer op dezelfde manier is gedaan, CGI met hier en daar cellshading erop voor het cartoon effect. Ik durf geen uitspraken te doen over het verhaal van Appleseed, het is mij daarvoor niet goed genoeg bij gebleven. Ik zou de film daarvoor nog eens moeten zien.quote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef msnk het volgende:
Het is inderdaad een film.
MaxiTitan, heb jij Appleseed toevallig gezien? Zo ja, lijk Vexille dan inderdaad op een copycat?
Ik kan me wel vinden in jouw beoordeling. Ze hadden het begin stukje inderdaad wat meer kunnen opbouwen, maar ik ben dan ook niet zo streng wat verhaallijn betreft. Ik vind soms de zwakste verhalen soms zelfs leuk
Het was niet mijn intentie om de dub binnen te slepen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:49 schreef msnk het volgende:
Oh je hebt de dub bekeken? Daar durf ik echt niet aan te beginnen ^^
Er is ook nog een leuke 1080p maar die is wel 8 gig groot(die heb ik bekeken). Maar ik moet wel toegeven dat het wat vreemd is dat de Amerikanen dan opeens Japans praten
Zo heb ik ze. Lekker simpel. Maar ik heb dan ook geen manga series;quote:Op zondag 7 december 2008 20:20 schreef mschol het volgende:
eindelijk (na 2 jaar ofzo) eens begonnen met het echt organiseren van al m'n anime
heb de volgende filestructuur gekozen op m'n HDD's:
<drive>:\serie\
<drive>:\serie\chapter(volumes)\ *
<drive>:\serie\OVA\
<drive>:\serie\Season\
<drive>:\serie\Season 2\
<drive>:\serie\Album_name
<drive>:\serie\Album_name\Scans\
*Moet ik nog even uitpluizen hoe ik die het handigst in kan delen
probleem bij mij is dat ik muziek, serie's OVA's en manga's kan hebben van een serie.. en dacht eerst aan een opsplitsing per type (anime/manga/OST) maar dan staat niet alles van 1 serie netjes bijelkaar...quote:Op zondag 7 december 2008 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo heb ik ze. Lekker simpel. Maar ik heb dan ook geen manga series;
G:\<alle movies>
G:\Compleet\<anime series>
I:\Anime\Completed\<anime series>
I:\Anime\On-Going\<anime series>
OVA's heb ik gewoon in dezelfde map als de serie zelf. Als de OVA geen serie heeft dan heeft het gewoon een eigen map.quote:Op zondag 7 december 2008 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem bij mij is dat ik muziek, serie's OVA's en manga's kan hebben van een serie.. en dacht eerst aan een opsplitsing per type (anime/manga/OST) maar dan staat niet alles van 1 serie netjes bijelkaar...
vandaar mijn keuze
gekeken/niet gekeken ga ik anders bijhouden...
heb bij houden van gezien/niet gezien/niet compleet etc... (dus ook de status qua subben) ga ik via een home made php systeem bijhouden (jaa erg ambitieus, benieuwd of het geheel uiteindelijk goed van de grond komt, loop er echt al 2 jaar ofzo mee in m'n kopquote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef msnk het volgende:
[..]
OVA's heb ik gewoon in dezelfde map als de serie zelf. Als de OVA geen serie heeft dan heeft het gewoon een eigen map.
OST's heb ik in me muziek map, die zit weer op een andere schijf
Manga's heb ik heul weinig en die heb ik gewoon in C:\Users\naam\Pictures\Anime. Niet optimaal maar ach.
De completed en on-going duidt trouwens niet op wat ik heb gekeken. Complete is als de serie is afgelopen (het moet ook volledige gesubbed zijn) en on-going is als die nog uitgezonden of gesubbed wordt, zoals Tytania e.d.
Hm, maar je maakt een goed punt een systeem waarbij je ook rekening houdt met wat je al hebt bekeken en wat niet is natuurlijk overzichtelijker...
Back to the drawing board.
Nagasarete Airantouquote:Op zondag 7 december 2008 21:42 schreef msnk het volgende:
Klinkt goed!
Laat eens weten of het goed werkt als je het af hebt
welke anime is dat in je usericoon![]()
Oeh oeh, deze ga ik eens proberen...quote:Op zondag 7 december 2008 21:55 schreef wdn het volgende:
Nodame Cantabile Live Action is goed. Alhoewel ik niet zo van dit soort humor ben en het acteerwerk is ook nog eens niet echte klasse heb ik zo het idee. Maar het werkt wel
quote:Op zondag 7 december 2008 20:20 schreef mschol het volgende:
eindelijk (na 2 jaar ofzo) eens begonnen met het echt organiseren van al m'n anime
heb de volgende filestructuur gekozen op m'n HDD's:
<drive>:\serie\
<drive>:\serie\chapter(volumes)\ *
<drive>:\serie\OVA\
<drive>:\serie\Season\
<drive>:\serie\Season 2\
<drive>:\serie\Album_name
<drive>:\serie\Album_name\Scans\
*Moet ik nog even uitpluizen hoe ik die het handigst in kan delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |