ken het niet , waar gaat t over ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Dank u
Over dat eerdere Vexille;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verbaast mij trouwens dat ik er nog nooit eerder van heb gehoordHeeft er niemand anders het gezien
?
inderdaad!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef zquing het volgende:
we praten over series, niet over waar je ze downloaden kan. We linken toch ook niet naar animesuki?
Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.quote:
teveel robots en dingen die niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.
Tjah, wat vind jij té sci-fi?
Het gaat om de balans, sci-fi gaat erom dat ze een wereld van technologie neerzetten wat enigszins nog realistisch is in de toekomst (voor zover dit kan). Japanse sci-fi's hebben nog wel eens de neiging om meer op een arcade spel te lijken dan op een sci-fi wereld. Het wordt dan al snel meer fantasy dan sci-fi, ik ben het wat dit betreft met Beach eens. Al is het is niet zo zeer té sci-fi maar teveel fantasy, er is een duidelijk verschil tussen die twee.quote:Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef msnk het volgende:
Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.
lolquote:Op zondag 7 december 2008 00:04 schreef Beach het volgende:
![]()
Ik ga de Chaos;head game proberen![]()
Ben benieuwd of dat net zo leuk is als de anime.
Nee, ik hap niet.quote:Op zondag 7 december 2008 07:42 schreef wdn het volgende:
[..]
lol
Vexille: * wdn gaat downloaden. Eens kijken of het wat is.
Overigens speelt fantasy zich niet af in onze dimensie en blijft het SF zelfs als er magie in voorkomt
Ik heb Vexille gekeken.quote:Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef msnk het volgende:
Wat een gigantische voordeel is imo is het feit dat Paul Oakenfold de liedjes heeft samengesteld. De OST is echt geweldig. Zo komen o.a Basement Jaxx, Boom Boom Sattelites en Asian Dub Foundation erin voor
De meesten geven een dikke voldoende voor de animatie en geluid. Meningen over de plot en verhaallijn zijn veel meer verdeelt, de een een 5 de ander een dikke 9.
Overall is het zeker weten wel een 7 waard, in mijn ogen zelfs een 8.5. Een keer kijken zit er zeker wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |