abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63812882
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Dank u

Over dat eerdere Vexille;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het verbaast mij trouwens dat ik er nog nooit eerder van heb gehoord Heeft er niemand anders het gezien ?
ken het niet , waar gaat t over ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:13:07 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63813080
De eerste aflevering van de LA van Nodame gezien en ik vond het leuk.
Lekker over the top

Plus het japans dat ze gebruiken lijkt erg basic. Heb het idee dat ik aardig wat kon volgen van de dialogen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:13:28 #243
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63813091
Ik hoop dat ik niet teveel verklap

Japan lijdt het markt wat Techniek betreft. Ze hebben een manier gevonden om mensen in androïde te veranderen. De VN is hier op tegen, net als dat nu met nucleaire wapens het geval is is dat in de toekomst met androïde ook zo; taboe dus. Japan wil er niks van weten en onttrekt zich uit de VN en dat vormt dan de basis van een Amerikaanse operatie in Japan.

http://myanimelist.net/anime/2746/Vexille_-_2077_Nihon_Sakoku
Synopsis en reviews.
AFC AJAX
pi_63814511
Is het niet te sci-fi?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_63815156
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef zquing het volgende:
we praten over series, niet over waar je ze downloaden kan. We linken toch ook niet naar animesuki?
inderdaad!

We linken toch ook niet naar sites als Baka-updates, of Kragamuffin. Dat willen de moderators niet hebben, hoor.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63815453

Ik ga de Chaos;head game proberen
Ben benieuwd of dat net zo leuk is als de anime.
  zondag 7 december 2008 @ 00:35:41 #247
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63815993
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:24 schreef Beach het volgende:
Is het niet te sci-fi?
Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.

Tjah, wat vind jij té sci-fi?
AFC AJAX
pi_63816101
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef msnk het volgende:

[..]

Het is sci-fi. Onrealistische dingen gemixt met toch wat meer realistische elementen.

Tjah, wat vind jij té sci-fi?
teveel robots en dingen die niet mogelijk zijn.
Zoals de film Akira vind ik nog wel okee.
  zondag 7 december 2008 @ 02:19:03 #249
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_63817611
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:35 schreef msnk het volgende:

Het gaat om de balans, sci-fi gaat erom dat ze een wereld van technologie neerzetten wat enigszins nog realistisch is in de toekomst (voor zover dit kan). Japanse sci-fi's hebben nog wel eens de neiging om meer op een arcade spel te lijken dan op een sci-fi wereld. Het wordt dan al snel meer fantasy dan sci-fi, ik ben het wat dit betreft met Beach eens. Al is het is niet zo zeer té sci-fi maar teveel fantasy, er is een duidelijk verschil tussen die twee.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 7 december 2008 @ 03:35:17 #250
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63818250
Dat snap ik wel. Ik vroeg me alleen af wat hij te realistisch vindt. That's it.

Wat dat betreft zit je bij deze film wel goed denk ik. Ik vond Akira veel meer overdreven dan dit. En wat qua robots betreft is het wel te doen.

Er zitten geen gigantische mechs in en zo.

Hier een goed beeld van wat voor robots er wel zijn

Links en rechts zijn robots. Twee middelste zijn Amerikaanse 'elite troepen' in jetpack achtige pakken.

Wat een gigantische voordeel is imo is het feit dat Paul Oakenfold de liedjes heeft samengesteld. De OST is echt geweldig. Zo komen o.a Basement Jaxx, Boom Boom Sattelites en Asian Dub Foundation erin voor

De meesten geven een dikke voldoende voor de animatie en geluid. Meningen over de plot en verhaallijn zijn veel meer verdeelt, de een een 5 de ander een dikke 9.

Overall is het zeker weten wel een 7 waard, in mijn ogen zelfs een 8.5. Een keer kijken zit er zeker wel in

[ Bericht 0% gewijzigd door msnk op 07-12-2008 04:02:47 ]
AFC AJAX
pi_63818346
Dat ziet er nog redelijk realistisch uit ja.
Ik zal eens kijken
  zondag 7 december 2008 @ 07:42:23 #252
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63818948
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:04 schreef Beach het volgende:

Ik ga de Chaos;head game proberen
Ben benieuwd of dat net zo leuk is als de anime.
lol

Vexille: * wdn gaat downloaden. Eens kijken of het wat is.
Overigens speelt fantasy zich niet af in onze dimensie en blijft het SF zelfs als er magie in voorkomt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 7 december 2008 @ 18:51:39 #253
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_63829891
quote:
Op zondag 7 december 2008 07:42 schreef wdn het volgende:

[..]

lol

Vexille: * wdn gaat downloaden. Eens kijken of het wat is.
Overigens speelt fantasy zich niet af in onze dimensie en blijft het SF zelfs als er magie in voorkomt
Nee, ik hap niet.
quote:
Op zondag 7 december 2008 03:35 schreef msnk het volgende:

Wat een gigantische voordeel is imo is het feit dat Paul Oakenfold de liedjes heeft samengesteld. De OST is echt geweldig. Zo komen o.a Basement Jaxx, Boom Boom Sattelites en Asian Dub Foundation erin voor

De meesten geven een dikke voldoende voor de animatie en geluid. Meningen over de plot en verhaallijn zijn veel meer verdeelt, de een een 5 de ander een dikke 9.

Overall is het zeker weten wel een 7 waard, in mijn ogen zelfs een 8.5. Een keer kijken zit er zeker wel in
Ik heb Vexille gekeken.

Wat ik al van de screenshots had gezien zag het er goed uit.
In animatie nog beter, al vond ik de karakters soms wat vreemd lopen, alsof er een flinke scheet dwarst zat. Maar goed, dat is een detail wat mij opviel in het begin het is mij later niet meer zo opgevallen. De muziek, daar heb ik niets op aan te merken, want die was gewoon oké. Beiden dik voldoende idd...

Het verhaal/plot vond ik zelf tegenvallen, ik had meer verwacht.
Ik kan mij dan ook wel voorstellen dat er mensen zijn die het maar een matige/slechte beoordeling gaven.
Bij het begin van de film zat ik al met vragen die nog steeds niet beantwoord zijn en dan gaat het meer over de aanloop van de film. In een kort verhaaltje wordt er uitgelegd hoe het verhaal tot stand is gekomen en daar hadden ze van mij wel wat meer van mogen maken. Ik zou het een klein zesje hebben gegeven voor het verhaal want erg sterk vond ik hem niet.

Als ik hem een totaal cijfer zou moeten geven dan wordt het een 7 en dan heb ik omhoog afgerond. Ik zou hem niet meer dan een 7 gegeven hebben hoor, daarvoor moet hij echt van betere huize komen (verhaaltechnisch) imo.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_63829984
Het is dus een film en geen serie?
  zondag 7 december 2008 @ 19:39:44 #255
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63830913
Het is inderdaad een film.

MaxiTitan, heb jij Appleseed toevallig gezien? Zo ja, lijk Vexille dan inderdaad op een copycat?

Ik kan me wel vinden in jouw beoordeling. Ze hadden het begin stukje inderdaad wat meer kunnen opbouwen, maar ik ben dan ook niet zo streng wat verhaallijn betreft. Ik vind soms de zwakste verhalen soms zelfs leuk
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')