Staat ook op boxquote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef DJ_ het volgende:
thanks, maar het moest inderdaad de 2006 versie zijn
![]()
mm kon hem niet vinden op box , heb alle eps nu los gedownload op mininova van Staticquote:Op donderdag 4 december 2008 16:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Staat ook op box
Indien je die echt niet kunt vinden zal ik vanavond even kijken want die heb ik zeker ergens staan.
Getfansub heeft ze. Weliswaar avi's, maar ik weet niet meer zeker of er ook mkv's waren. Geen zin om mijn externe schijven aan te zettenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mm kon hem niet vinden op box , heb alle eps nu los gedownload op mininova van Static
duurt alleen uren
Zoek op getfansub en neem de Fabulous versie. Of download torrents van YSOSRS via Nyaa of Tokytosho o.i.dquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Leuke OP idd!
Maar ik kan niets na afl 12 vinden.. Jij wel? If so: PM'etje?
thanksquote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Getfansub heeft ze. Weliswaar avi's, maar ik weet niet meer zeker of er ook mkv's waren. Geen zin om mijn externe schijven aan te zetten
Animebreaker heeft ze ook in AVI zie ik net.
edit: Oke ik heb de MKV's ook gevonden. Zoek naar het XDCC lijstje van Eclipse
Gedownload ja, gekeken neequote:
Lees mijn posts nou eens, man.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:19 schreef zquing het volgende:
Ow TOTA is gebaseerd op een spel, ik vond al dat ik soms naar een rpg zat te kijken xD
Waarom heb ik deze serie gemist?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:44 schreef Ge4ce het volgende:
Yay, aflevering 17 van Xam'd is net 16 uur geleden uitgekomen!(
)
Heel erg spannend!
moet eerlijk bekennen dat ik het niet echt een goede serie vind...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:35 schreef DJ_ het volgende:
ik ben ook maar weer begonnen met higurashi no koro ni
het blijft een geweldige serie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |