Getfansub heeft ze. Weliswaar avi's, maar ik weet niet meer zeker of er ook mkv's waren. Geen zin om mijn externe schijven aan te zettenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mm kon hem niet vinden op box , heb alle eps nu los gedownload op mininova van Static
duurt alleen uren
Zoek op getfansub en neem de Fabulous versie. Of download torrents van YSOSRS via Nyaa of Tokytosho o.i.dquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Leuke OP idd!
Maar ik kan niets na afl 12 vinden.. Jij wel? If so: PM'etje?
thanksquote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Getfansub heeft ze. Weliswaar avi's, maar ik weet niet meer zeker of er ook mkv's waren. Geen zin om mijn externe schijven aan te zetten
Animebreaker heeft ze ook in AVI zie ik net.
edit: Oke ik heb de MKV's ook gevonden. Zoek naar het XDCC lijstje van Eclipse
Gedownload ja, gekeken neequote:
Lees mijn posts nou eens, man.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:19 schreef zquing het volgende:
Ow TOTA is gebaseerd op een spel, ik vond al dat ik soms naar een rpg zat te kijken xD
Waarom heb ik deze serie gemist?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:44 schreef Ge4ce het volgende:
Yay, aflevering 17 van Xam'd is net 16 uur geleden uitgekomen!(
)
Heel erg spannend!
moet eerlijk bekennen dat ik het niet echt een goede serie vind...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:35 schreef DJ_ het volgende:
ik ben ook maar weer begonnen met higurashi no koro ni
het blijft een geweldige serie
[ afbeelding ]
Als 't aan mij ligt wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik het niet echt een goede serie vind...
sta ik vast alleen in
Dat had je volgens mij al eerder gezegt, wat maakt het een minder goede/slechte serie dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
sta ik vast alleen in
heb ik idd al eerder gezegd..quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat had je volgens mij al eerder gezegt, wat maakt het een minder goede/slechte serie dan?
aan 't plaatje te zien, deel ik je meningquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
sta ik vast alleen in
daarom onderscheid hij zich juist van andere series vind ik , je weet iedere keer dat er een bepaald iets gebeurd maar HOE en waneer daar zit je op te wachten en dan probeer je het zelf uit te vinden om er achter te komen dat je er kompleet naast zatquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik idd al eerder gezegd..
de losse verhalen verpesten voor mij voornamelijk de serie (dat je dus een aantal keer een losstaand verhaal heb (die met een rode draad wel verbonden zijn, maar die is imho gewoon te mager))
Bagger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef zquing het volgende:
[..]
aan 't plaatje te zien, deel ik je mening
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef zquing het volgende:
[..]
aan 't plaatje te zien, deel ik je mening
Je hebt niet echt de goede uitgekozen... niet dat het slecht is, maar toch. Ik zal straks eens zoeken op A-M-V.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb even snel een paar clips van de eerste arc/chapet van higurashi no naku aan elkaar geplakt .
zodat je een idee krijgt over de sfeer van de anime .
natuurlijk zijn er veel meer momenten :p
ja ik ben erg lui dus heb gewoon de eerste arc gepaktquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Je hebt niet echt de goede uitgekozen... niet dat het slecht is, maar toch. Ik zal straks eens zoeken op A-M-V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |