Beterquote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef torn_Machina het volgende:
Het ziet er naar uit dat een nieuwe subgroup de late night releases van Soul Eater heeft opgepakt. AllHailExcalibur.![]()
Rumbel beweert het niet te zijn, maar volgens mij hebben ze goed werk verricht, gebruiken tenminste wel hetzelfde font als Rumbel.
Leuke OP idd!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef msnk het volgende:
Denk dat ik eerst meet de on-going series begin zoals Clannad - After Story, Xam'd etc. Xam'd lijkt mij trouwens erg leuk. Krijg dat OP liedje niet uit mijn hoofd ^^
ook gezien leuk en "zielig" tegelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Welk groep heb jij gevolgd? De twee die het af hebben gemaakt zijn Lunar en AonE. AonE is normaal gesproken beter dan Lunar, maar in dit geval nijg ik erg naar Lunar.
http://ultima.hafio.info/(...)Aishiteruze_Baby.php
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:57 schreef NutKees het volgende:
Ik ben een inhaalslag ouwe meuk aan het doen... Nils Holgersson helemaal gezien, ben nu met Transformers Generation 1 bezig. Daarna nog even de Tovenaar van Oz en Captain Future kijken en dan is mijn jeugd sentiment periode weer voorbij. Over Captain Future ben ik toch een beetje aan het twijfelen want die is ganz deutsch.
Alles is te vinden op teh interwebz.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]Al mijn jeugd series!
Captain Future
!!! Ook een aanrader is "Peter Pan no Boken", maar ik weet niet of je die nog kan krijgen ergens...
Als je er één vind dan moet je het zeggen, want ik zit met hetzelfde dilemma.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef mschol het volgende:
bleh... had rosario + vampire niet moeten beginnen, nu wil ik een soort gelijke serie; maar die heb ik (zover ik weet) niet liggen (die ik nog niet gezien heb)
mwha.. meningen verschillen blijkbaar..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:33 schreef Quir het volgende:
Bekend verschijnsel. Alleen was Rosario + Vampire S1 kut. [ afbeelding ]
ik wil beginnen aan strike witches maar MPC (en de andere MPC versie) lopen keihard vast bij het openen van de X264 versie.. en nee vlc is ook niks..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef Crashcat het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om een fan service show te vinden?
neem eens een andere mediasplitterquote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil beginnen aan strike witches maar MPC (en de andere MPC versie) lopen keihard vast bij het openen van de X264 versie.. en nee vlc is ook niks..
ah dat leidde naar de oplossing: binnen MPC de matroska filter uitgezet en nu werkt et welquote:Op woensdag 3 december 2008 23:48 schreef zquing het volgende:
[..]
neem eens een andere mediasplitter
ik heb de lunar subs gevolgd , ze waren erg acuraat moet ik zegen , heb er ook geen klachten overquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Welk groep heb jij gevolgd? De twee die het af hebben gemaakt zijn Lunar en AonE. AonE is normaal gesproken beter dan Lunar, maar in dit geval nijg ik erg naar Lunar.
http://ultima.hafio.info/(...)Aishiteruze_Baby.php
Thanks nogmaals voor de tip, de eerste twee drie vier vijf aflevering zijn echt cool.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef msnk het volgende:
...
Xam'd lijkt mij trouwens erg leuk. Krijg dat OP liedje niet uit mijn hoofd ^^
...
Ik zal eens in mijn bestanden thuis kijken. Ben nu op stage en hier heb ik niks bij de hand. Ik hoop dat ik het niet vergeetquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Leuke OP idd!
Maar ik kan niets na afl 12 vinden.. Jij wel? If so: PM'etje?
Xam'd Lost Memories - Bounen no Xamdou sub eng(1-14) 720p mkvquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Leuke OP idd!
Maar ik kan niets na afl 12 vinden.. Jij wel? If so: PM'etje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |