Adelequote:Op zondag 30 november 2008 00:02 schreef rvdp het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe die iets gezette zangeres uit Londen was. Om 22.50 uur voordat dat enge mens van Atwt.
Of een rondreis door Kenia gedaanquote:Op zondag 30 november 2008 00:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Adele....
Kom je net onder de Alpen vandaan?
Lekke rapquote:Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoezee, half uur over een topic
Je noemt Fok! nietquote:Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef Cee het volgende:
Ik zie over 10 jaar hier stukjes van en denk "Och ja, dat was een leuke uitzending, met een fleecedekentje, koffie en een laptop erbij, dolle pret, dat waren nog eens tijden blah blah zever zever."
Hometown Gloryquote:Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Adele Cold Shoulder of Hometown Glory gezongen?
Haar twee beste nummers imo
Een van de andere. "To make you feel my love" zo ging het liedje, ken de titel niet.quote:Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zong niet.quote:Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus wat loopt die vrouw met dat rare gezicht te doen?
vliegtuigspottenquote:Op zondag 30 november 2008 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus wat loopt die vrouw met dat rare gezicht te doen?
Fleecedekentje + koffie + laptop is bij mij een synoniem voor Fok!quote:
Ze zong echt wel maar ik ken dr nr;s niet dus ik weet niet wat het was.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Adje was idd goed. Die piemels houd ik persoonlijk niet zo van
.
Lijkt me ook wel jammer als je als publiek weg moet. Ik zou ook liever heeeel de uitzending blijven.
Tot op heden gaat het steeds beter met wakker blijven, als ik 3 uur red, red ik de rest ook nog welquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Fleecedekentje + koffie + laptop is bij mij een synoniem voor Fok!
En als je koffie omdraait, heb je aan het eind ook fok. En een nat vloerkleed.
Wat is die link ook alweer?quote:Op zondag 30 november 2008 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel zet gelijk een linkje in de op neer voor de livestream
Preciesquote:Op zondag 30 november 2008 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot op heden gaat het steeds beter met wakker blijven, als ik 3 uur red, red ik de rest ook nog wel
Eentjequote:Op zondag 30 november 2008 00:08 schreef Haunter het volgende:
Heeft Adele meerdere nummers gedaan vanavond?
quote:Op zondag 30 november 2008 00:08 schreef Haunter het volgende:
Nope, één.quote:Op zondag 30 november 2008 00:08 schreef Haunter het volgende:
Al denk ik wel dat ik mezelf ga afvragen wat ik hier nog doe rond een uur of half vijfquote:Op zondag 30 november 2008 00:09 schreef themauster het volgende:
ik blijf ook tot half 9 kijken moet makkelijk lukken
Ik heb heel de week nachtdienst gehad dus het had gekund. Ware het niet dat ik ondertussen aan het bier zit en het dus bij lange na niet meer heel de nacht vol ga houden.quote:
Daar heb ik vanmiddag nog een fragment van gezien na de uitzending over Aktie Tomaatquote:Op zondag 30 november 2008 00:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Iets zegt me dat die taart niet ongeschonden zal blijven.
Dan moet je de dvd kopuh!1quote:Op zondag 30 november 2008 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er geen oude beelden worden uitgezonden.
verder geweldige uitzending tot nu toe.
De vrouw zonder kin weer eens gezien!
Dat kan online primaquote:Op zondag 30 november 2008 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er geen oude beelden worden uitgezonden.
Hé, pas op hèquote:Op zondag 30 november 2008 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Die bejaarde mag dan wel weer afgevoerd worden
Haha inderdaadquote:Op zondag 30 november 2008 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop hetquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Ik word allergisch van oude mensenquote:
Zou ook een goede zijnquote:
zal je over een jaar of 20 toch wel last van je zelf gaan krijgenquote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word allergisch van oude mensen
quote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooier kan het niet, je laatste adem in je trompet uitblazen
als jullie jonger dan 30 zijn en jullie zelf oud noemen word ik serieus boos... Dus dames, hoeveel lentes hadden jullie gezien?quote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Maar wij weten het tenminste nog allemaal te herinneren he, die rotjeugd moet al die geweldige momenten van youtube afkijken.
Als dan zijn gebit dichtklapt en die trompet blijft steken wordt het nog lastig een kist te vindenquote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooier kan het niet, je laatste adem in je trompet uitblazen
quote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dan zijn gebit dichtklapt en die trompet blijft steken wordt het nog lastig een kist te vinden
Yep!quote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik schakel net in.
Wisselt het publiek eigenlijk?
Ja, om de 2 uur volgens mijquote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik schakel net in.
Jups, om de anderhalf uurquote:Op zondag 30 november 2008 00:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik schakel net in.
Meer dan 30. Iets meer dan he.quote:Op zondag 30 november 2008 00:13 schreef santax het volgende:
[..]
als jullie jonger dan 30 zijn en jullie zelf oud noemen word ik serieus boos... Dus dames, hoeveel lentes hadden jullie gezien?
Door z'n hele kopquote:Op zondag 30 november 2008 00:16 schreef -Peach het volgende:
Ik vind m best eng eigenlijk. Komt door zn haren denk ik.
HEEL VEEL succes.quote:Op zondag 30 november 2008 00:15 schreef rene90 het volgende:
Ik ga ook beginnen met kijken, vanaf 20.25 dan even dus jullie lopen een kleine 4 uur voor
Volgens mij heeft hij een vrouw en kinderenquote:Op zondag 30 november 2008 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Frits Sissing nou van de herenliefde?
Daar ben ik nog niet over uit.
Wouter Hamel doet het met Winfried Baijens, ex-presentator van het Jeugdjournaalquote:Op zondag 30 november 2008 00:18 schreef Cee het volgende:
Oei, wat een snoepje is dit. Kei-gay zeker. Just my fucking luck.
De vedenker vab één van de acht en regiiseur van alle goede spelshowsquote:
Wel godverdomme.quote:Op zondag 30 november 2008 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wouter Hamel doet het met Winfried Baijens, ex-presentator van het Jeugdjournaal
+ man of vriend van Simone Kleinsma dacht ikquote:Op zondag 30 november 2008 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vedenker vab één van de acht en regiiseur van alle goede spelshows
Ook historiequote:Op zondag 30 november 2008 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP
Ik ben ook nog vrij Cee....quote:
En 36 talen.quote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef Cee het volgende:
Ivo Niehe.Met die zelfingenomen getoupetteerde plofkop van 'm.
Wacht maar tot je in slaap valt en ik met het koffiezetapparaat naast me bed gewoon even die 4 uur inhaalquote:Op zondag 30 november 2008 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
HEEL VEEL succes.
Haal je nooit in, gek.
Zout in de wonden, Vulture darling. Zout in de wonden.quote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook nog vrij Cee....
oh nee ik ben ook homo
Briljant blijft de Koefnoen-parodie dat ie bij zichzelf op bezoek gaatquote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef Cee het volgende:
Dat klopt!quote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maastricht is ook een leuke stad.
Vreemd, ik gebruik gewoon een wekkerradio.quote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in slaap valt en ik met het koffiezetapparaat naast me bed gewoon even die 4 uur inhaal![]()
Gewoon negeren.quote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie is Wouter Hamel en waar moet ik die van kennen?
En ik wilde net mijn 30-jaar jonge billetjes ende plassert aanbiedenquote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout in de wonden, Vulture darling. Zout in de wonden.![]()
Prem. M'n hormonen zijn ineens weer gedaald naar het vriespunt dus het maakt me allemaal niet meer uit.
qftquote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef marcodej het volgende:
Betere gasten dan in de echte serie...
Die maakt muziek en isquote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wouter_Hamelquote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Euh. EO jongerendag muziek geloof ik.quote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Die was wel uitgenodigd maar is in de coulissen in een lachstuip blijven hangen, daarom zit Guus Verstraete erquote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef tong80 het volgende:
Robert ten Brink heeft een iq van 140 net Als Prem. Ron Bransteder ook trouwens maar die zit er niet
quote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout in de wonden, Vulture darling. Zout in de wonden.![]()
Prem. M'n hormonen zijn ineens weer gedaald naar het vriespunt dus het maakt me allemaal niet meer uit.
Waarom?quote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Prem, ga terug naar India. Jij Betweter.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef marcodej het volgende:
Betere gasten dan in de echte serie...
quote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef tong80 het volgende:
Robert ten Brink heeft een iq van 140 net Als Prem. Ron Bransteder ook trouwens maar die zit er niet
Sinds wanneer is jazz evangelisch?quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef -Peach het volgende:
[..]
Euh. EO jongerendag muziek geloof ik.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef santax het volgende:
[..]
En ik wilde net mijn 30-jaar jonge billetjes ende plassert aanbieden![]()
Ik mocht die Prem al niet zo, maar nu![]()
Ron Brandsteder heeft hooguit een promille van 140.quote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef tong80 het volgende:
Ron brandsteder??? waar heb je die dan ooit betrapt op een heldere uitspraak?quote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef tong80 het volgende:
Jazzzzzzz, geen muziekquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ron Brandsteder heeft hooguit een promille van 140.
Je vindt dat ik al niet genoeg heb gelachen deze avond?quote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef santax het volgende:
[..]
En ik wilde net mijn 30-jaar jonge billetjes ende plassert aanbieden![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Ivo Niehe... die vind zichzelf zo geweldig dat ie zichzelf van 1 tot 10 zet
quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat ie gaat trouwen is gewoon een afleidingquote:Op zondag 30 november 2008 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Arie Boomsma is gewoon een closet-gay
Je weet toch met wie die neukt ?quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was wel uitgenodigd maar is in de coulissen in een lachstuip blijven hangen, daarom zit Guus Verstraete er
Komt omdat zo'n EO jongere een keer Breezy heeft gezongen bij Idols ofzo, sindsdien associeer ik hem met EO jongerendag. My bad!quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jazz evangelisch?
"maar engelen bestaan niet"quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ron brandsteder??? waar heb je die dan ooit betrapt op een heldere uitspraak?
Nijenrode afgerondquote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
"Engelen bestaan niet."quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Pauls vriendinnetje Simoon.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef -Peach het volgende:
[..]
Euh. EO jongerendag muziek geloof ik.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vindt dat ik al niet genoeg heb gelachen deze avond?
sorry, open deur, kon het niet laten etc.
Wil Ivo niet te vaak het woord 'sex' zeggen?
De stap van veronica naar de eo is de beste carrierestap ooit geweest. Hij is wel superhetero zo te zien. Volgens mij is dit eentje waar de meeste vrouwen voor vallen. Onbereikbaar, en niet te hatenquote:Op zondag 30 november 2008 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Arie Boomsma is gewoon een closet-gay
En een nulletje erachter als je het hele gezin bijelkaar telt.quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:
Nou dan deug je toch niet ?quote:
dat is een minachting voor Jamie Cullumquote:Op zondag 30 november 2008 00:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
"Zijn stijl wordt vergeleken met Jamie Cullum" Dat vind ik dus niks.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Toch knap dat ze bij Matel al konden voorspellen dat Arie Boomsma ooit geboren zou worden toen ze de Ken-Barbie ontwikkelden
van slagroom word je niet dronkenquote:Op zondag 30 november 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En een nulletje erachter als je het hele gezin bijelkaar telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |