Wacht maar tot je in slaap valt en ik met het koffiezetapparaat naast me bed gewoon even die 4 uur inhaalquote:Op zondag 30 november 2008 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
HEEL VEEL succes.
Haal je nooit in, gek.
Zout in de wonden, Vulture darling. Zout in de wonden.quote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook nog vrij Cee....
oh nee ik ben ook homo
Briljant blijft de Koefnoen-parodie dat ie bij zichzelf op bezoek gaatquote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef Cee het volgende:
Ivo Niehe.Met die zelfingenomen getoupetteerde plofkop van 'm.
Dat klopt!quote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maastricht is ook een leuke stad.
Vreemd, ik gebruik gewoon een wekkerradio.quote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in slaap valt en ik met het koffiezetapparaat naast me bed gewoon even die 4 uur inhaal![]()
Gewoon negeren.quote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie is Wouter Hamel en waar moet ik die van kennen?
En ik wilde net mijn 30-jaar jonge billetjes ende plassert aanbiedenquote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout in de wonden, Vulture darling. Zout in de wonden.![]()
Prem. M'n hormonen zijn ineens weer gedaald naar het vriespunt dus het maakt me allemaal niet meer uit.
qftquote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef marcodej het volgende:
Betere gasten dan in de echte serie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |