Ik kon niets verzinnen manquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
"Smeer nu binnen 7 dagen je pens eraf!"
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
"Smeer nu binnen 7 dagen je pens eraf!"
Nee joh, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef Puala het volgende:
En wel lezen en niet posten is misschien wat ongezellig, maar ik hoef me toch niet in elke discussie te mengen?
Daarom. Ik zat laatst op 17 posts per dag.. en gezien ik alleen hier actief post moeten jullie in die dagen gek zijn geworden van mijquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet
Ik doe het ook vaak genoeg
Hij heeft vandaag onze tuin op zijn kop gezetquote:
Bij 17?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom. Ik zat laatst op 17 posts per dag.. en gezien ik alleen hier actief post moeten jullie in die dagen gek zijn geworden van mij
JA oke, maar gezien hoe langzaam het op het moment gaat ben ik realistischquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij 17?
Ik zat tijdens stage op het 10-voudigeAlleen gingen de topics toen ook wat sneller
Die dingen zij meestal ook zo vreselijk lomp zwaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, ik heb een wasmachine gesleurd, vond ik al veel werk
Is gewoon heel gezelligquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:17 schreef Puala het volgende:
[..]
JA oke, maar gezien hoe langzaam het op het moment gaat ben ik realistisch
Ik heb je zo gemist!!!!quote:
Echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Echt wel
Hoe ik shirtloos een wasmachine van trappen af sleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Gelukkig wil ik wakker blijven vannacht, scheelt weer een nachtmerriequote:Op zaterdag 29 november 2008 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe ik shirtloos een wasmachine van trappen af sleur?
Euhm, dat shirtloos hoeft dan weer niet eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe ik shirtloos een wasmachine van trappen af sleur?
Oi, homofoobquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik wakker blijven vannacht, scheelt weer een nachtmerrie
In dat geval moet je me guus-die-wasmachines-sleurt hyves gaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, dat shirtloos hoeft dan weer niet eigenlijk
Vanavond is een avond om grenzen te overschreiden, ik voel het Pilesquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik ooit nog zo genoemd zou worden hier
aha.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In dat geval moet je me guus-die-wasmachines-sleurt hyves gaan
Wil jij dat ik een grens overschrijd?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanavond is een avond om grenzen te overschreiden, ik voel het Piles
Paula's-gedichtenhoekje.hyves.nlquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:25 schreef Puala het volgende:
[..]
aha.
Net alsof je weet wat mijn hyves is
Oeh jeah, maak me gek *doet dubbelfrisdansje*quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil jij dat ik een grens overschrijd?![]()
Euhm... nou... euhm... nee...?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil jij dat ik een grens overschrijd?![]()
neuh, korter.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paula's-gedichtenhoekje.hyves.nl
?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:27 schreef Puala het volgende:
Oeh jeah, maak me gek *doet dubbelfrisdansje*![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Puala het volgende:
Echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat even in een msn gesprek.quote:
Nou die foto mag je wel hebben hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
_________________________________________________________________________________
[..]
[..]
En weer een vriendje erbij, heb er nu al 5 ofzoquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:28 schreef Puala het volgende:
[..]
neuh, korter.
doe maar dastem met zooi er achter dan.
Koos vriendloosquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En weer een vriendje erbij, heb er nu al 5 ofzo
Moet ie maar naar mijn hyves gaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou die foto mag je wel hebben hoor
Een ex-fokster.quote:
Trustequote:Op zaterdag 29 november 2008 23:40 schreef Puala het volgende:
Denk ik ook wel.
Maar ik ga naar dromenland. Bye Bye
Met oud-huisgenoot bijgekletst.. even gedanst.. geen leuke mensen.. en ben fucking moequote:
tja, ach, je moet watquote:Op zondag 30 november 2008 01:05 schreef HostiMeister het volgende:
Klinkt als een gezellig avondje, Cue
Zit nog steeds op de bank met me huisgenootjes Paul de Leeuw te kijken
En terechtquote:Op zondag 30 november 2008 01:05 schreef HostiMeister het volgende:
Zit nog steeds op de bank met me huisgenootjes Paul de Leeuw te kijken
Ja stiekem best wel heel erg, en ik vermaak me stiekem ook best welquote:Op zondag 30 november 2008 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja, ach, je moet wat
en is het nog leuk?
Dan is het toch goedquote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja stiekem best wel heel erg, en ik vermaak me stiekem ook best wel
Gastquote:
Hoe is dat?quote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef PieterBas het volgende:
Net wezen speed daten... is ook een raar iets... (samen met Bootje)
Ach ja.. de bedoeling was dat er mensen tussen de 20-25 zouden zijn.. maar werd doorgetrokken naar 35 jaar oud.quote:Op zondag 30 november 2008 01:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe is dat?
Altijd al afgevraagd
Da is maar ik zit hier met een drankie en een enorm probleem uit te zoeken.quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast. Het is zaterdag zondag hoor.
Wtf.quote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef PieterBas het volgende:
Net wezen speed daten... is ook een raar iets... (samen met Bootje)
Geniaal spulquote:Op zondag 30 november 2008 01:05 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
2 X Jägermeister Red Bull = niet kunnen slapen.
Keurig netjes jongenquote:Op zondag 30 november 2008 03:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik had het kunnen weten
Kroegen al dicht
Effe binnen gezeten, effe een nr gescoord, nu in mand
Wat een enthousiasme zo vroegquote:Op zondag 30 november 2008 07:37 schreef Piles het volgende:
Tijd voor een hele hele goedemorgen hier
Nog steeds een lekke paip? Ging je met de bus naar werk dan?quote:Op zondag 30 november 2008 13:36 schreef eer-ik het volgende:
ik wil dat het weggaat.
moet m'n band plakken en dat is echt arelaxed met dit weer.
uhuh.quote:Op zondag 30 november 2008 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nog steeds een lekke paip? Ging je met de bus naar werk dan?
Hehe, niet erg maar ook niet fijn dusquote:Op zondag 30 november 2008 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh.
Maar dat kwam me wel goed uit steeds met deze temperaturen
En toch, vind ik het stiekem heel niet erg om te fietsen met kou.
ja, en snel weer terug.quote:Op zondag 30 november 2008 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, niet erg maar ook niet fijn dus![]()
Laat naar de kroeg nog geweest gister las ik
Hehe, dat is heul niet lang neequote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, en snel weer terug.
ben denk half uurtje binnengeweest.
Keurig keurig!quote:Op zondag 30 november 2008 14:48 schreef eer-ik het volgende:
jawel hoor.
korte tijd kan ook best gezellig zijn
Wat let je?quote:Op zondag 30 november 2008 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb zin in een broodje van de subway
De koude kamer waarin ik mij aan moet kleden, m'n haar moet doen.. m'n fiets moet pakken, door de kou te fietsen. evt in de rij te staan en dan weer terug fietsenquote:
FAAL!quote:Op zondag 30 november 2008 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie-bijna-avond
nog steeds m'n band niet geplakt
Dan heb je dus ook weer niet zo'n zin in dat broodjequote:Op zondag 30 november 2008 16:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De koude kamer waarin ik mij aan moet kleden, m'n haar moet doen.. m'n fiets moet pakken, door de kou te fietsen. evt in de rij te staan en dan weer terug fietsen
Eigenlijk welquote:Op zondag 30 november 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook weer niet zo'n zin in dat broodje
daarom heb ik in de winter altijd verwarming aan op m'n kamer.quote:Op zondag 30 november 2008 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar wat moet het anders worden? weer chinees?
(die zit op de hoek hier
)
Of zelf koken waar ik helemaal geen zin in heb.
Hmm moet dus sowieso de eerste stappen zetten.. en dan kan ik alsnog bepalen of het lopen of fietsen wordt. denk dan het eerste
Hehe nee inderdaad, I get the point!quote:Op zondag 30 november 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
Ja, zeker faal.
Maar kijk eens naar buiten, moet daar m'n band gaan plakken.
effe niet denk ik
Ik ben anders wel al de hele dag bezigquote:
Kom gezellig hier een broodje etenquote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
En Cue, jullie hebben tenminste nog een subway, die van ons is al een hele tijd foetsie
Heerlijkquote:Op zondag 30 november 2008 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Verwarming hier aan betekend benauwde kamer, dus probeer hem zoveel mogelijk uit te laten. Maarja dan is het wel koud. Achja, overleef ik ook wel
maar slapen met een open raam vidnd ik helemaal niks
Pff, actief hoor. Ik heb al gekooktquote:Op zondag 30 november 2008 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben anders wel al de hele dag bezig![]()
Keuken helemaal schoongemaakt, hok waar de wasmachine stond ook nog en dan moet ik dadelijk ook nog koken...
Terwijl dit mijn ïk-ga-de-hele-dag-geen-ruk-uitvoeren zondag zou moeten zijn.
Ben de hele nacht wakker geweestquote:
Omdat het tering koud buiten is.quote:
Ik heb zojuist (helemaal tegen traditie in) nasi gemaakt.quote:
Iewl, dat is viesquote:Op zondag 30 november 2008 18:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist (helemaal tegen traditie in) nasi gemaakt.
Tss... aardappelen, groente, vlees meer jouw ding?quote:
Ja.quote:Op zondag 30 november 2008 18:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tss... aardappelen, groente, vlees meer jouw ding?
Oe! Jaquote:Op zondag 30 november 2008 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja.
Of rijst, sperziebonen, sate en satesaus, dat is ook heerlijk
Joahwelquote:Op zondag 30 november 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
Geloof mij, dat is het ook
Nog veel aan je huisie kunnen doen lately?
haha moeilijk om niet aan te denken als je neus de hele tijd volzit en je ogen erg moe zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef eer-ik het volgende:
niet aan denken.
lekker pitten dalijk, morgen gewoon verder gaan met alles.
Warme douche pakken dan, lekker snotteren daarna, en dan gewoon mand inquote:Op zondag 30 november 2008 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha moeilijk om niet aan te denken als je neus de hele tijd volzit en je ogen erg moe zijn.
Maar ga idd zo even douchen en dan m'n bed in en vroeg slapen
Dus ik zeg vast truste
Nog niet, zal ik morgen even doenquote:Op zondag 30 november 2008 20:26 schreef eer-ik het volgende:
Goed bezig.
Nog nieuwe foto's kunnen maken?
Ben wel benieuwd
veertien punt gif.quote:Op zondag 30 november 2008 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog niet, zal ik morgen even doen
Juist met tattoo'squote:Op zondag 30 november 2008 20:32 schreef eer-ik het volgende:
sowieso, chicks met donker haar
Ik hou alleen totaal niet van tattoo's.
Maar die rechter ziet er wel redelijk classy uit
Mooizoquote:Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoef je niet bang te zijn dat ik ze inpik van je
Niet?quote:Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ben meestal niet zo'n fan van zulke foto's eigenlijk
Zien er niet verkeerd uit... alleen ik heb zo gevoel.. als je daar iets verkeerd mee flikt... dat je opeens een paar liedjes op de cd vindt over jou...quote:Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mooizo
Zo vind ik van die metal/punk chicks ook echt superstoer!
Civet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kittie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strak plan..quote:
Oh.quote:
En dat zou ik nog cool vinden ookquote:Op zondag 30 november 2008 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zien er niet verkeerd uit... alleen ik heb zo gevoel.. als je daar iets verkeerd mee flikt... dat je opeens een paar liedjes op de cd vindt over jou...
Zoals
- I wanna kill you
- Motherfucking scum
- You're Gay...
Dan heb je in je profiel de webicons uitstaan.quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef The_Dean het volgende:
Zie geen chick Hou...
Vastquote:Op zondag 30 november 2008 21:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je in je profiel de webicons uitstaan.
Ach ja, levert je wel weer publiciteit opquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat zou ik nog cool vinden ook![]()
![]()
Nja, dat niet alleen, maar gewoon stoere actiequote:Op zondag 30 november 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, levert je wel weer publiciteit op
wat noem jij vrolijke muziek?quote:Op zondag 30 november 2008 22:37 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. even wat vrolijke muziek opgezet.....
Van zoeken naar mislukte software-implementaties, wordt je niet echt vrolijk van
Daar kan ik goed inkomen!quote:Op zondag 30 november 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
sowieso.
eindelijk een keer.
fokking veel zin in.
quote:
ooo you touch my tralalalaquote:
terechtquote:Op zondag 30 november 2008 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar kan ik goed inkomen!![]()
[..]
goed shirt.quote:
http://www.gunthernet.com/spindex.htm en dan shopquote:Op zondag 30 november 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
he PB, waar staat dat shirt?
ik meot die kopen.
goed (fout) shirt, ga ik kopenquote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.gunthernet.com/spindex.htm en dan shop
quote:Op zondag 30 november 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
he PB, waar staat dat shirt?
ik meot die kopen.
Die kerel is zo fout, dat ik dat shirt echt moet hebbenquote:
Die gast blijkt een behoorlijke fanbase in de US te hebbenquote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die kerel is zo fout, dat ik dat shirt echt moet hebben
En voor die 25 euro hoef i het ook niet te laten
Hehe, echt iets voor jou inderdaad om zo'n shirt aan te doenquote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die kerel is zo fout, dat ik dat shirt echt moet hebben
En voor die 25 euro hoef i het ook niet te laten
echt?quote:Op zondag 30 november 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gast blijkt een behoorlijke fanbase in de US te hebben
macquote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef Californium het volgende:
goedemorgen....laptoploos weekend overleefd
Nu weer op de oude mac
quote:Op maandag 1 december 2008 09:21 schreef Californium het volgende:
deze mac is niet
deze mac is
Hij is al 2 keer vastgelopen en ik ben er net een half uur
Hij is vet traag
Ik kan er niet mee opgaan
Beterschap en eenquote:Op maandag 1 december 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!
ik ben nog steeds heel erg verkoudenVannacht ook haast niet geslapen
is het zoeen?quote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
weet ik veel
Hij heeft echt een enorm beeldscherm, en ziet er best modern uit... maar ik wil gewoon mijn oude vertrouwde windows en mijn hp
Grapjas, ik heb tenminste weer een laptopquote:Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef Californium het volgende:cali ' s laptop is supersnel vergeleken met Hosti ' s laptop
![]()
maar hoor net dat hij 5 jaar oud is en dat het werkgeheugen ofzo is aangepast i.v.m het werken van een bepaald programma![]()
vandaar dat het dus te traag voor woorden is
Hou je PM in de gatenquote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
kun je dat niet ergens dumpen? of uploaden na een ftp?
Ik kan ook een account voor je aanmaken op mijn ftp, ook makkelijkquote:Op maandag 1 december 2008 12:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hou je PM in de gatenwant dat ga en mag ik hier niet zomaar posten
Dat zeg ik toch ook, HP in engelandquote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
hp is een buitenlands bedrijf hoorik weet niet hoor
ze hoeven toch ook niet 'helemaal naar engeland '
heb geen garantie meer... maar ik ben verzekerd .... Hierbij moet echter voor de reparatie goedkeuring voor de reparatie worden gevraagd.... dan moeten de papieren wel naar NL.... O en ik ben wereldwijd verzekerd....
Kan zoeits trouwens vallen onder reisverzekering? I wonder..quote:Op maandag 1 december 2008 12:41 schreef Californium het volgende:
mamsie is gebeld hoor.....alles is al zo goed als geregeld![]()
je kent mij toch wel een beetje
quote:
Was leuk, tot Talena Atfield weg ging. Qua muziek was het ook alleen de eerste cd leuk. Live is het altijd bagger geweest.quote:
Dat was een chick van Kittie. De tweede bassiste.quote:
Ik ook. Ik weet nog dat ik in een rock/metalcafe kwam en mensen verbaasd waren dat 4 vrouwen zulke herrie hadden opgenomen. Niet veel later hadden volgens mij alle vaste bezoekers de cd thuis liggen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ah, kwam me al bekend voor, heb hun album spit volgens mij nog ergens liggen
Ik heb m van mijn zusje gekregen (die volgens mij ooit talena_is_our_goddess@whatever als email adres had)quote:Op maandag 1 december 2008 13:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet nog dat ik in een rock/metalcafe kwam en mensen verbaasd waren dat 4 vrouwen zulke herrie hadden opgenomen. Niet veel later hadden volgens mij alle vaste bezoekers de cd thuis liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |