Ik kon niets verzinnen manquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
"Smeer nu binnen 7 dagen je pens eraf!"
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
"Smeer nu binnen 7 dagen je pens eraf!"
Nee joh, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef Puala het volgende:
En wel lezen en niet posten is misschien wat ongezellig, maar ik hoef me toch niet in elke discussie te mengen?
Daarom. Ik zat laatst op 17 posts per dag.. en gezien ik alleen hier actief post moeten jullie in die dagen gek zijn geworden van mijquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet
Ik doe het ook vaak genoeg
Hij heeft vandaag onze tuin op zijn kop gezetquote:
Bij 17?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom. Ik zat laatst op 17 posts per dag.. en gezien ik alleen hier actief post moeten jullie in die dagen gek zijn geworden van mij
JA oke, maar gezien hoe langzaam het op het moment gaat ben ik realistischquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij 17?
Ik zat tijdens stage op het 10-voudigeAlleen gingen de topics toen ook wat sneller
Die dingen zij meestal ook zo vreselijk lomp zwaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, ik heb een wasmachine gesleurd, vond ik al veel werk
Is gewoon heel gezelligquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:17 schreef Puala het volgende:
[..]
JA oke, maar gezien hoe langzaam het op het moment gaat ben ik realistisch
Ik heb je zo gemist!!!!quote:
Echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Echt wel
Hoe ik shirtloos een wasmachine van trappen af sleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Gelukkig wil ik wakker blijven vannacht, scheelt weer een nachtmerriequote:Op zaterdag 29 november 2008 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe ik shirtloos een wasmachine van trappen af sleur?
Euhm, dat shirtloos hoeft dan weer niet eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe ik shirtloos een wasmachine van trappen af sleur?
Oi, homofoobquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik wakker blijven vannacht, scheelt weer een nachtmerrie
In dat geval moet je me guus-die-wasmachines-sleurt hyves gaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, dat shirtloos hoeft dan weer niet eigenlijk
Vanavond is een avond om grenzen te overschreiden, ik voel het Pilesquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik ooit nog zo genoemd zou worden hier
aha.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In dat geval moet je me guus-die-wasmachines-sleurt hyves gaan
Wil jij dat ik een grens overschrijd?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanavond is een avond om grenzen te overschreiden, ik voel het Piles
Paula's-gedichtenhoekje.hyves.nlquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:25 schreef Puala het volgende:
[..]
aha.
Net alsof je weet wat mijn hyves is
Oeh jeah, maak me gek *doet dubbelfrisdansje*quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil jij dat ik een grens overschrijd?![]()
Euhm... nou... euhm... nee...?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil jij dat ik een grens overschrijd?![]()
neuh, korter.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paula's-gedichtenhoekje.hyves.nl
?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:27 schreef Puala het volgende:
Oeh jeah, maak me gek *doet dubbelfrisdansje*![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Puala het volgende:
Echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat even in een msn gesprek.quote:
Nou die foto mag je wel hebben hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
_________________________________________________________________________________
[..]
[..]
En weer een vriendje erbij, heb er nu al 5 ofzoquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:28 schreef Puala het volgende:
[..]
neuh, korter.
doe maar dastem met zooi er achter dan.
Koos vriendloosquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En weer een vriendje erbij, heb er nu al 5 ofzo
Moet ie maar naar mijn hyves gaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou die foto mag je wel hebben hoor
Een ex-fokster.quote:
Trustequote:Op zaterdag 29 november 2008 23:40 schreef Puala het volgende:
Denk ik ook wel.
Maar ik ga naar dromenland. Bye Bye
Met oud-huisgenoot bijgekletst.. even gedanst.. geen leuke mensen.. en ben fucking moequote:
tja, ach, je moet watquote:Op zondag 30 november 2008 01:05 schreef HostiMeister het volgende:
Klinkt als een gezellig avondje, Cue
Zit nog steeds op de bank met me huisgenootjes Paul de Leeuw te kijken
En terechtquote:Op zondag 30 november 2008 01:05 schreef HostiMeister het volgende:
Zit nog steeds op de bank met me huisgenootjes Paul de Leeuw te kijken
Ja stiekem best wel heel erg, en ik vermaak me stiekem ook best welquote:Op zondag 30 november 2008 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja, ach, je moet wat
en is het nog leuk?
Dan is het toch goedquote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja stiekem best wel heel erg, en ik vermaak me stiekem ook best wel
Gastquote:
Hoe is dat?quote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef PieterBas het volgende:
Net wezen speed daten... is ook een raar iets... (samen met Bootje)
Ach ja.. de bedoeling was dat er mensen tussen de 20-25 zouden zijn.. maar werd doorgetrokken naar 35 jaar oud.quote:Op zondag 30 november 2008 01:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe is dat?
Altijd al afgevraagd
Da is maar ik zit hier met een drankie en een enorm probleem uit te zoeken.quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast. Het is zaterdag zondag hoor.
Wtf.quote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef PieterBas het volgende:
Net wezen speed daten... is ook een raar iets... (samen met Bootje)
Geniaal spulquote:Op zondag 30 november 2008 01:05 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
2 X Jägermeister Red Bull = niet kunnen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |