Nog even een lijstje van wat er aan dit wrak moet gebeuren:
- Uitlijnen (balanceren reeds gedaan)
- Andere velgen (reeds binnen, alleen nog andere banden er op)
- Her en der wat sierstrips beter vastzetten of domweg monteren
- Spiegels (L + R) vervangen
- Ruitenmechaniek R repareren (ruit dondert naar beneden als je het open wilt doen)
- Sproeier achterruit aan de praat krijgen
- Kofferbakverlichting aanbrengen/repareren/anders schakelen
- 3e remlicht monteren
- Bouten trekhaak nadraaien + in de anti-roest zetten (staat nu in de WD40)
- Einddemper vervangen/lassen (laatste pijpje is er af gepleurd, ligt nu in een berm, geen idee welke)
- Misschien dynamo vervangen (dynamolampje blijft branden na het starten, pas na een dot gas gaat het uit, uitzonderingen daar gelaten)
- Hoogteregelaar achter vervangen/dicht maken
- Wiellager rechts achter lekt vet dus dichtmaken of vervangen
- Dagteller repareren/vervangen
- Schakelaars in de portierstijlen voor de binnen verlichting repareren/vervangen
- Misschien andere speakers monteren (dezen vervormen het geluid nogal, is vast orgineel spul)
- Accu controleren (kan ik op mijn werk doen, ideaal)
- Portier linksvoor stellen
- Oogje van het anti-openwaai stangetje links voor repareren (oogje wat aan de portierstijl zit)
- LHM systeem doorspoelen + verversen (grote hydrauliekbeurt zeg maar)
- Motorkap afstellen of vervangen door een kunststof exemplaar (het ding klappert een beetje)
- Olievulpijp vervangen (hij lekt)
- Reservewielbeugel vervangen (behoorlijk rot)
- Haak reservewielbeugel vervangen (vastgerot)
- Controleren op roest rondom + evt. repareren.
- Stationair toerental is soms wat laag. +/- 100RPM. Ligt waarschijnlijk aan de pomp. Wellicht pomp vervangen.
Wegens gezondheidsredenen acht ik het even niet verantwoord om auto te rijden. Daarom staat Criezel nu veel stil. Kan Alexxxxx hem mooi een paar dagen lenen