Die ken ik ook ja, ik sta tegenover de Tine Marcusschool, een grijze BX 1.6 TGI met een kentekenplaathouder van een ander forumquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een witte berline ? Type 2 of 3 ? Geparkeerd op een parkeerplein ?
Die slang is nieuwquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:02 schreef Nesto het volgende:
Olievulslang even controleren bij de aansluiting op het carter, daar willen ze nog weleens lekken. Voor de deursloten kan je grafietpoeder proberen. Een slot bij mij loopt ook heel zwaar bij het draaien, alsof er een veertje ontbreekt. Denk dat ik dat eens uitelkaar haal.
Die man die het adviseert gebruikt het zelf ook en hij heeft geen aandelen in TSL ofzoquote:Wat verwacht je van TSL bij de LHM en bakolie?
Volgensmij is het meer een als zodanig aangeprezen wondermiddeltje, maar blijft het gewoon een additief wat op z'n best niks doet. En is het niet alleen voor bij de motorolie?
Komt goed. Ik moet toch vervoer hebben he.quote:
als je je eend fixt heb je proper vervoerquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die slang is nieuw
[..]
Die man die het adviseert gebruikt het zelf ook en hij heeft geen aandelen in TSL ofzo
[..]
Komt goed. Ik moet toch vervoer hebben he.
Daar geef ik je groot gelijk in, alleen van mijn Eend is alleen het chassis nog maar klaar. Er zitten zelfs nog niet eens banden om de velgen ! Dus heb ik snel(ler) vervoer nodig. En dan is een BX wel handig. Die kan ook zo mooi en aanhanger trekken waarop het koetswerk van een Eend staatquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als je je eend fixt heb je proper vervoeripv zo`n nep bak
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar geef ik je groot gelijk in, alleen van mijn Eend is alleen het chassis nog maar klaar. Er zitten zelfs nog niet eens banden om de velgen ! Dus heb ik snel(ler) vervoer nodig. En dan is een BX wel handig. Die kan ook zo mooi en aanhanger trekken waarop het koetswerk van een Eend staat
Mijn Hyndai Pony 1.5 XP uit 88 deed ook 90 in de 2, met wielspinnquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat een kut BX dan
* Ou-Tannu is een AX gewend B) die doen 90 in de 2!
en daarna had je hem gemold zeker?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn Hyndai Pony 1.5 XP uit 88 deed ook 90 in de 2, met wielspinn![]()
Was ook een vierbakkie![]()
(heb hem maar 2 weken gehad toen ik 17 was)
Dat dus...quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:20 schreef kabelhaspel het volgende:
Het blijven kenkerlelleke hokken
Neah... APK was verlopen toen en aan sloop verkocht na een paar hendige sjieke slippen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en daarna had je hem gemold zeker?
dan had je criezel niet moeten stuk maken hequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef 2cv het volgende:
Das een voordeel ja ! Maar als Oude Criezel nog hadgeleefd dan hadik die nu ook goedkoop kunnen vol gooien
Spoken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Core. het volgende:
2cv, volgens mij als ik de Foto's goed bekijk, heeft Criezel 2 last van defecte achterdraagarmlagers RechtsAchter.
Het RA-wiel zie je enigzins ook scheef staan.
Of zie ik spoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |