de soa-brigade? ik neuk altijd veilig!quote:Op zondag 30 november 2008 12:30 schreef Cairon het volgende:
En wie posten er een stuk minder nu het topic is veranderd in de SOA-brigade? Ik bedoel... sinds GB en PDD en Mike Hunt hun opwachting hebben gemaakt?
Nou, misschien kunnen we hen interesseren om te lezen dan. hahaquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef Cairon het volgende:
literatuur
Even denken, misschien vier mensen hier die boeken lezen
excusez moi, ik heb nooit sex in dark rooms. Ik heb geen oordeel over de mensen die het wel doen, maar het is niets voor mijquote:Op zondag 30 november 2008 13:00 schreef Cairon het volgende:
de grote vraag is, stel GB en PDD en Nuno en Mike_Hunt zouden iets oplopen... zou jij medelijden met ze hebben of zou je denken "dat krijg je ervan als je je laat palen in een darkroom."
en ik denk dat mijn library meer boeken heeft dan die van jou. En ja ik heb ze ook gelezen. Leuk mensen die oordelen voordat ze iets vragen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef Cairon het volgende:
literatuur
Even denken, misschien vier mensen hier die boeken lezen
quote:Op zondag 30 november 2008 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
excusez moi, ik heb nooit sex in dark rooms. Ik heb geen oordeel over de mensen die het wel doen, maar het is niets voor mij
heeeeee jongen!quote:Op zondag 30 november 2008 13:44 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een filmpje opgenomen voor alle mensen die me niet lief vinden. Ik ga het nu even op YouTube zetten.
Ik ga het overleven. Jij ook toch, denk ik? Ik denk in ieder geval dat wij ons vaker laten testen dan zij.quote:
Ik neuk altijd veilig! Ik las van de week dat de soa's onder jongeren schrikbarend heeft toegenomen. Ik kom nog uit de tijd dat je werd gebombardeerd met reclames etc om veilig te vrijen. (begin jaren '90).quote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga het overleven. Jij ook toch, denk ik? Ik denk in ieder geval dat wij ons vaker laten testen dan zij..
Al neukte je niet veilig, zij hebben er niks over te zeggen. Ik kom hier nu af en aan al meer dan tien jaar en als ik één ding geleerd heb, dan is het dat je je in ieder geval NIETS moet aantrekken van mensen die hier een oordeel over je vellen, want mijn ervaring is dat dat echt ZULKE trieste figuren zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
Ik neuk altijd veilig! Ik las van de week dat de soa's onder jongeren schrikbarend heeft toegenomen. Ik kom nog uit de tijd dat je werd gebombardeerd met reclames etc om veilig te vrijen. (begin jaren '90).
Klopt ja.quote:Op zondag 30 november 2008 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
GB, je onderschrift. Komt dat van Britney's If u seek Amy? ik hoorde gisteren daar iets over, maar was weer iets te typsy...
HATEN IS VERLATEN JAHquote:Op zondag 30 november 2008 13:44 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een filmpje opgenomen voor alle mensen die me niet lief vinden. Ik ga het nu even op YouTube zetten.
quote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga het overleven. Jij ook toch, denk ik? Ik denk in ieder geval dat wij ons vaker laten testen dan zij..
Nee hoor, ik ga zo naar de Miss Nederland verkiezing in het Mediapark in Hilversum en de dresscode is black tie. Als je had geweten dat niet al mijn posts over sex gingen, dan had je dat geweten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |