quote:Op zondag 30 november 2008 01:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg vertel vertel.
ik las op x17 dat ze een bitch is en dat ze eisen had. Geloof dat we het verhaal met een korreltje zout moeten nemen.
maar hoezo viel tegen? kep het niet gezien. deed ze womanizer?
quote:Op zondag 30 november 2008 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
stiekem niet van de speedpillen gesnoept?
Ze playbackt altijd dus dat is geen nieuws idd, je gaat naar britney voor entertainment en niet voor haar zangkwaliteitenquote:Op zondag 30 november 2008 01:37 schreef mike_hunt het volgende:
vond het nou niet zo slecht. Ze danste niet zoveel terwijl ze wel playbackte. (de laatste keer dat ze in Ahoy was, had ze wel geteld 1 nummer live gezonden. Vond dat al heel wat. De rest in de zaal was verontwaardigd dat ze playbackte. hahahaha dumb bitches.)
Xag in het filmpje wel weer toppers voorbij komen. Crazy, Stronger, Toxic, gimme more.![]()
euh neequote:
Star Acedemy is dat ook in Nederland op tv? Of woon jij in England?quote:Op zondag 30 november 2008 01:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze playbackt altijd dus dat is geen nieuws idd, je gaat naar britney voor entertainment en niet voor haar zangkwaliteiten
Vond minder dan Star Academymaar ja womanizer is sowieso niet mijn favo liedje
Ik ben druk aan het brainstormen.quote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh nee![]()
begon jouw boek met de volgende zin: Call me Ishmael?![]()
Ik heb het bestwel druk nu. Ik wil daar toch even tijd voor trekken. Ben straks een paar dagen vrij en moet daarna naar LA vliegen. Dus soon, my child.
en hoe gaat het met deel 2?
Nee ik woon in Nederland, in Randstadquote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Star Acedemy is dat ook in Nederland op tv? Of woon jij in England?
o fuck ja, ben in de war met X Factor. (England) daar trad ze ook op.quote:Op zondag 30 november 2008 01:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee ik woon in Nederland, in Randstadhiw
Star Academy is in Frankrijk
De toneeljongen was over de helftquote:
Da's wel heel Star Warsquote:Op zondag 30 november 2008 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van Hadouken!En ze moeten weer een optreden gaan geven in NL
(Ow, en bovenstaande foto vind ik erg mooi, zoiets wil ik zelf ook)
Angstig.quote:
DM, G_E, Waxxer. Wizarddragon en Petre.quote:Op zondag 30 november 2008 12:26 schreef Cairon het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal uit het topic zo goed als vetrokken?
DennisM, die ene stripgozer-dude... Cybart, CDP (die komt alleen af en toe hoi zeggen)quote:Op zondag 30 november 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DM, G_E, Waxxer. Wizarddragon en Petre.
Uuuh......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |