Wiet hequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:08 schreef sjeppert het volgende:
indd dat dacht dat er ook maar 100 italianen kwamen ofzo
blijkbaar is Nederland populair....nog maar 2 nachtjes slapen ondertussen
quote:NEC en Been naderen akkoord over nieuw contract
16/12/2008 22:33
Trainer Mario Been staat op het punt zijn contract met NEC tussentijds te verlengen. De Rotterdammer ziet weinig obstakels meer.
NEC is bijzonder tevreden met Been, die zich heeft ontwikkeld tot het boegbeeld van de Nijmeegse club. Een nieuwe verbintenis tot medio 2012 moet de samenwerking ook voor de komende jaren in stand houden. Beens huidige contract loopt nog anderhalf jaar door.
Been en NEC zijn optimistisch gestemd over het verloop van de onderhandelingen. 'Er zijn nog wat kleine dingetjes die we moeten bespreken', zei de Rotterdammer in het Algemeen Dagblad. 'De contractverlenging is voor de continuïteit van de club.'
Been, die op 1 juli 2006 begon in Nijmegen, heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit bij Feyenoord hoofdtrainer te willen zijn. Ook het Italiaanse voetbal trekt de 46-jarige Rotterdammer aan. Maar voorlopig heeft hij zich gecommitteerd aan NEC.
vi
Mikkie!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, maar hoop doet leven, toch?
Haha, zal je daar vast niet de enige in zijn geweestquote:Op woensdag 17 december 2008 01:06 schreef De_Hypotheker het volgende:
Mario Been![]()
![]()
![]()
Ik heb vorig jaar geroepen dat het misschien maar eens afgelopen moest zijn met Been![]()
![]()
quote:NEC ziet langer verblijf John wel zitten
NEC-technisch directeur Carlos Aalbers is blij met de ontwikkeling van Collins John. De spits, gehuurd van Fulham, maakt sinds de terugkeer van zijn blessure een steeds sterkere indruk.
Aalbers ziet een verdere samenwerking met John dan ook wel zitten. "We hebben met hem natuurlijk een risico genomen, maar als hij écht gaat voetballen, dan is hij een enorme kanjer voor NEC", zegt de technisch directeur woensdag in Voetbal International.
Als John zich op deze wijze door gaat ontwikkelen, tekent hij wat betreft NEC een vast contract in Nijmegen. "Tot 1 april kunnen wij hem transfervrij overnemen van Fulham, daarna liggen de voorwaarden voor een tweejarig contract al vast. Dus het zou voor ons erg mooi zijn als John deze lijn doorzet", aldus Aalbers.
ben je wel 16?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanmiddag om 14:00 zal ik denken..... oeh nog 24 uur en ik ga mijn eerste biertje drinken
Wat een uitspraak, wederom.quote:NEC en Been zouden op het moment staat het contract met elkaar open te breken tot 2013. Daarover was Been duidelijk: ''We zijn er zo goed als uit, het gaat alleen nog om het aantal consumptiebonnen dat ik per wedstrijd krijg....... Nee, ik heb het enorm goed naar mijn zin, ik zie veel perspectief, wil doorgroeien en wil hier graag nog een aantal jaren blijven werken. Ik heb veel vertrouwen in de toekomst. Die ziet er ongelooflijk mooi uit. De kern van de spelersgroep ligt langere tijd vast. We kunnen ons ook gericht versterken, zelfs al in de winterstop. De kogel kan ieder moment door de kerk zijn.''
''Natuurlijk wil ik ooit trainer van Feyenoord worden, maar dat hoeft nu nog niet'', verwijst Been naar geruchten in die richting.
Op El-Ak en Dani na hebben we eigenlijk geen echte backs momenteel. Brock is nog lang geblesseerd en v/d Boog is ook geen echte back.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:28 schreef De_Hypotheker het volgende:
Uit de woorden van Mario kunnen we opmaken dat er in de winterstop versterking komt.
Hebben we eigenlijk wel wat nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |