Die van mij staat op mijn bureau, en op de kist staat een plant. Voor de rest zit er wat rommel in. ...ff kijken... Ah, de rest van het kerstpakket van vorig jaar...........quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:10 schreef Ohrpolster. het volgende:
Heeft iemand die kist nog en zoja al een nuttige toepassing gevonden?
jep... Hier hebben we iets van arriva (Q-liner). Het is overheidsverspreiding, omdat er ook informatie over de OV-chipkaart in staat.quote:
Je kan altijd hopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef joriannn het volgende:
Is dat landelijk, of kan ik hopen op een HAH-loze zaterdag?
Ja klopt! Ik had een stuk of 6 van die Djoserboeken, nou ik kon toch mooi gaan aanbellen bij huizenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En niet te vergeten heel erg druk vandaag! De kerstkaarten beginnen al aardig op gang te komen, en niet te vergeten heel veel dikke boeken, oa Djoser en Computer-Idee!
Niet landelijk denk ik, want Arriva rijdt niet overal.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef joriannn het volgende:
Is dat landelijk, of kan ik hopen op een HAH-loze zaterdag?
Gewoon ff Google.. coa zaterdagbestellers.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:22 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand een linkje naar de CAO voor zaterdagwerkers?
Wil ff zeker weten hoe de toeslagen voor zondagen zijn geregeld
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef Ynske het volgende:
nee, t is een doosmaar daar wil ik ook pak papier om doen, ziet net even wat leuker uit met de kerst.
snappie wat ik bedoel?
mag dat? pakpapier om de doos waarin je je pakketje verstuurd?
Goh, dat werktequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:37 schreef Rosalien89 het volgende:
[..]
Gewoon ff Google.. coa zaterdagbestellers.
Gebruik hem als schoenpoets kistjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:10 schreef Ohrpolster. het volgende:
Heeft iemand die kist nog en zoja al een nuttige toepassing gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep hebben wij hier ook. 3 soorten HAH op maandag, eentje op dinsdag en dat was hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:23 schreef Ohrpolster. het volgende:
En de Gamma/Karwei moeten ze hier maandag meenemen
In de kerstperiode werken we maandagen als dinsdagen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:23 schreef Ohrpolster. het volgende:
En de Gamma/Karwei moeten ze hier maandag meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |