quote:Op woensdag 17 december 2008 01:20 schreef Viper86 het volgende:
Dat playmobielfiguurtje owned idd! Iedereen vind 'm geweldig en we hebben 'm zelfs een naam gegeven: Ted.
Hij is nu echt een onderdeel van het gezin aan het worden. :-)
Bedankt TNT, jullie maken vele gezinnen in Nederland weer erg gelukkig!
Een maand is de opzegtermijn officieel. Hoe het in de praktijk kan uitpakken weet ik niet (zie voorbeeld hier boven).quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:12 schreef Horloge het volgende:
Iemand een idee wat de opzegtermijn is van de arbeidsovereenkomst? Ik dacht een maand, maar wilde voor de zekerheid toch nog even checken.
Ik ben zaterdagwerker. Dus meer dan drie uur zal ik er wel niet uit kunnen trekken...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat doe je goed Viper, een vast contract krijgen. Ook met een fatsoenlijk aantal uren?
da's voor maandag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben vandaag even op kantoor geweest en heb ze niet gehoord over HAH morgen. Wel zag ik Gamma-folders liggen
Dat klinkt voor hier als een aardige wijk andersquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef DonHenkie het volgende:
Godzijdank.. morgen een B-wijkje.. 3 flats en 4 miezerige pleintjes ;-).. en 3 uur binnenwerk
Dan loopt het hier dinsdag en woensdag in de stront waarschijnlijk. Aangezien onze HSM's het donderdag en gisteren ook al niet voor elkaar kregen op tijd klaar te zijn. Donderdag kregen we onze machinepost pas om half 2, de tijd waarop hij eigenlijk op het depot zou moeten staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef ruben3123 het volgende:
Morgen wordt het vast erg veel wat jullie moeten bezorgen jongens. Vandaag was het op sorteercentrum Den Bosch de drukste dag van de KNJ-periode tot nu toe. Dus bereid je maar vast voor. Maandag is de top er van het aantal kerstkaarten dat moet worden verwerkt, dus komende dinsdag meer kerstkaarten bezorgen dan normaal.
Succes iedereen!
Oh is maar 45-50 min lopen ;-)quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat klinkt voor hier als een aardige wijk anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |